‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.1.2016

Huge Haul - Guilty, Makeup Geek & Lime Crime

אלה מסוג הפוסטים שהכותרת שלהם מדברת בעד עצמה. קניות! שופינג! ביזבוזים!
אבל זה לא יהיה פוסט Haul סטנדרטי, אלא החלטתי שמלבד המוצרים, אני אסקור גם את חוויית הקנייה ב-3 אתרים פופולריים למדי שהזמנתי מהם לאחרונה לראשונה. קישורים לכל המוצרים הספציפיים יצורפו לאורך הפוסט. הצטיידו מראש בכרטיס אשראי ותהנו!


כמו שציינתי בפוסט סיכום השנה, אם לא שמעתן על האתר Guilty, אתן כנראה חיות במערה או בחו"ל. 
אתר השופינג הישראלי פרץ אל חיינו בסערה, והבאזז העיקרי נסוב סביב השפתונים העמידים של Ofra שאתן רואות בתמונה. אלה בעצם המוצרים היחידים שיצא לי עד כה להזמין מגילטי בשתי הזמנות נפרדות. 
בגילטי יודעים לפתות אותנו לקנות. 10% הנחה בהרשמה לניוזלטר, הנחות נאמנות שהולכות וגודלות מהזמנה להזמנה ומבצעים חדשות לבקרים. סצינת שופינג האיפור אונליין הישראלית הייתה מאד מנומנמת, עד שגילטי הדליקו מנועים והשאירו לכולם אבק. 
האתר די פשוט לניווט, וכרגע גם אין אלפי מוצרים במלאי של האתר. די מהר מבינים מי המותגים, איזה מוצרים הם מציעים ומה רמת המחירים. יש מוצרים שמשתלם לקנות שם, יש פחות. האטרקציה המרכזית של האתר היא מגוון של מוצרי עפרה, עליהם יש מבצעים והייפ בלתי נגמר סביב ההשקות החדשות, בעיקר ליין השפתונים העמידים בגימור מאט.
התלונה היחידה שיש לי כלפי גליטי, היא כלפי שירות השליחים שהם משתמשים בו כדי להפיץ את החבילות. בשתי ההזמנות שעשיתי היו לי בעיות איתם, כשבפעם השניה הם שיגעו אותי ממש עם סמסים וקביעת מועדים שהם לא עמדו בהם. מצד שני, אני חייבת לתת ציון לשבח לשירות הלקוחות של גילטי עצמם, שעזרו לי במשוב זריז ונעים בפייסבוק, ואפילו בהסתמסות בסלולרי כדי לוודא שהמשלוח תואם והגיע. כך שזה מרגיע לדעת שיש מישהו שעומד מאחורי עניין המשלוח והם יטפלו בכל בעיה שתצוץ. עכשיו רק צריך לוודא שלא יצוצו בעיות....
כמו שאתן יכולות לראות, ממצב של 0 שפתונים של עפרה, פתאום הגעתי לאוסף של ארבעה. תאמינו לי, אני לא יודעת איך זה קרה. 
אקדים ואומר, שבעוד שאני מבינה על מה המהומה ושבגדול אני חושבת שאלה שפתונים מעולים, אני חייבת לציין שהאיכות לא אחידה בכל הגוונים שברשותי ויש ביניהם הבדלים (מהותיים אפילו). 

אני אתחיל עם השניים האהובים עליי ביותר. Santa Ana הוא אדום דובדבן מושלם. אין לי מספיק מילים לתאר עד כמה אני אוהבת את השפתון הזה. הספקתי להזכיר אותו כאן בתור אחד ממועדפי השנה שלי, ומגיע לו כל הפרסים בעולם. הצבע מחמיא וחורפי במיוחד והפורמולה עשירה, פיגמנטית וקטיפתית. הוא עמיד מאד ושורד גם אכילה ושתיה. פשוט שפתון מושלם, אם אתן אוהבות אדומים, אתן חייבות אותו. 
Laguna Beach לא נראה בכלל כמו התמונה באתר, שם הוא עושה רושם של וורוד סגול אפרפר. בפועל, זה שפתון וורוד קלאסי, מושלם ליום יום. גם הוא כמו הסנטה אנה מאד עמיד ויכול לשרוד כל מיני מבחנים. הוא לא דרמטי ומרשים כמו גוונים כהים ממנו, אבל הגוון מאד אלגנטי וקלאסי, מסוג הגוונים שכל אחת חייבת באוסף שלה.
Rio הוא הבהיר והאפרסקי שבחבורה. בהתחלה הרגשתי שהוא ממש כתום לי מידי, אבל למדתי לשלב אותו עם תוחמי שפתיים שקצת מעדנים את הכתמתמות, ובשילובים הנכונים הוא מאד יפה, לביש ליום יום ומחמיא. עם זאת, הוא פחות עמיד ביחס לסנטה אנה ולגונה ביץ' והגוון לא מצליח לשרוד אצלי אכילה ושתיה.
New Orleans הסגול הכהה היה כל כך מבטיח, אבל מדובר בתעלומה. ביחס לשלושת השפתונים האחרים שיש לי מהסדרה, הפורמולה שלו משמעותית נחותה יותר, הוא קשה למריחה ולא עמיד. התאהבתי בצבע הסגול הכהה, אבל בפועל הפיגמנט לא אטום מספיק והוא נמרח בצורה לא אחידה (אפשר גם לראות את זה בסוואטצ'). לא מצליח לשרוד אכילה, וגם יורד בצורה מאד לא מחמיאה. מתוך הארבעה, הוא לצערי המאכזב ביותר. 
לסיכום - אפשר להאמין להייפ סביב שפתוני המאט של עפרה, אולם לא ב-100%. כדאי לחפש סוואטצ'ים של הגוונים שאתן מעוניינות לרכוש ולקרוא ביקורות, כי לא כולם זהים אחד לשני ברמת האיכות, הפיגמנט והעמידות. דבר נוסף - השפתונים מתומחרים במחיר רגיל של 97 ש"ח. עם כל האהבה והכבוד, אני לא חושבת שהם שווים את המחיר הזה. לא מדובר במוצר יוקרה ואפילו האריזה היא הכי פושטית בעולם. אל תקנו במחיר המלא, תמתינו למבצעים. המחירים יכולים להגיע עד מתחת ל-60 ש"ח לפעמים כשיש סייל שווה.


על המותג Lime Crime בטוח שמעתן, אבל כנראה שלא דברים טובים. למרות שיש לו הייפ של מותג טרנדי ואוונגרדי, נקשרו סביבו גם לא מעט שערוריות. המרכזיות שבהן הן דליפת פרטי כרטיס אשראי של רוכשים לא פעם, אלא פעמיים(!), שיווק מחדש של מוצרים פגומים ו/או ישנים והחמור שבהם - הצהרה על רכיבים טבעוניים, כשבפועל בחלק מהמוצרים קיימים רכיבים מהחי. 
לומר את האמת, כל הבאזז השלילי לא עושה חשק לקנות, כי מלבד העובדה שלא מתחשק לי להזין פרטי כרטיס אשראי באתרים לא מאובטחים, אני גם לא אוהבת לתמוך במותגים שיש להם התנהלות כל כך לא נעימה ולא אמינה. 
אבל אז קיבלתי במתנה מחברה את אחד משפתוני ה-Velvetines שלהם והתאהבתי. ואז גם הגיע בלאק פריידי והוזלת מחירים באתר, והייתי אבודה. אז החלטתי להזמין (באמצעות פייפאל!!) עוד שני גוונים ולקוות שלא להתאכזב. 
האתר עצמו מאד צבעוני ונראה כאילו ילדה בת 12 עם חיבה לחדי קרן עיצבה אותו. אין למותג מבחר עצום של מוצרים, והרבה מהם מגיעים בכל מיני גוונים מעניינים כמו ירוק, צהוב וכחול (והכוונה כאן לשפתונים). מוצרי השפתיים מוצגים בצורת סוואטצ'ים עם שפתיים, מה שמאד מקל על בחירת הגוונים. המחירים לא זולים, ותוסיפו על זה דמי משלוח מארה"ב, כך שבהחלט כדאי לחכות למבצעים וסיילים לפני שקונים. אני שמחה לבשר שהחבילה הגיעה במלואה, וגם הייתה ארוזה בצורה מרהיבה וצבעונית במיוחד. סוף טוב הכל טוב!


אני מרגישה שעשיתי קצת עוול לשפתונים עם הסוואטצ'ים, הייתי צריכה לחכות שיתייבשו במלואם לפני הצילום כדי שתוכלו להתרשם מהגוון האמיתי. אבל שויין, זה מה יש.
Pink Velvet קיבלתי במתנה והוא הצבע המושלם עבורי. אתן כבר יודעות שיש לי חולשה קשה לוורוד פוקסיה. Wicked דומה מאד לסנטה אנה של עפרה, אבל קצת כהה וחום יותר ממנו. זה עדיין צבע מושלם, דרמטי וגותי. אם כבר אמרתי גותי, אז Jinx הוא כנראה הצבע הכי אדג'י שיש לי באוסף. סגול אפור חום כהה, משהו הזוי לחלוטין שאני לחלוטין אוהבת. 
אגב, מאז שה-Pink Velvet נרכש ועד שרכשתי את שני הגוונים הנוספים, המותג עשה רענון של הפורמולה. גם הפונט של הלוגו התחלף, וגם הוסיפו לשפתונים ניחוח וניל עדין. הפורמולה שלהם היא שונה לגמרי משפתוני המאט של עפרה. בעוד שהשפתונים של עפרה בעלי פורמולה מוס סמיכה, השפתונים הנוזליים של ליים קריים אכן לגמרי נוזליים. 
גם הגימורים שונים. פורמולות מוס כמו עפרה ובורז'ואה נוחות יותר ללבישה, אולם הגימור שלהם יותר קטיפתי ועשיר על השפתיים. פורמולות נוזליות כמו ליים קריים וקרליין מייבשות ופחות נוחות, אבל זה מתקבע לגימור מאט רטרו, שטוח ובלתי חדיר. אישית, אני מעדיפה את הגימור של השפתונים הנוזליים, אולם הם ללא ספק קשים ללבישה ברצף וצריך לשקם את השפתיים עם באלם עשיר אחרי ההסרה. בנוסף, העמידות שלהם מאד גבוהה, אבל ברגע שהם באים במגע עם שמן ההתפרקות לא יפה ולכן כדאי להזהר מאד עם סוגי האוכל שבאים איתם במגע. שפתוני המאט מוס דוהים בצורה אלגנטית יותר, גם אם תאכלו מאכלים שומניים. 
לסיכום - אתן מוזמנות להזמין (יש עכשיו Sale!), אבל על אחריותכן בלבד. ממליצה מאד לשלם רק דרך פייפאל ולא להשאיר פרטי כרטיס אשראי, ואם אתן מקפידות להשתמש במוצרים טבעוניים בלבד, אז לצערי אתן לא יכולות לסמוך על ההבטחות שלהם. המחיר המלא של שפתוני המאט הוא 20$, זול יותר מהשפתונים של עפרה, אולם אתן מקבלות מוצר עם אריזה הרבה יותר פאנקית ומושקעת. 



הו Makeup Geek, כל כך הרבה זמן הצלחתי לעמוד בפיתוי, עד שגם אני נשברתי. מרלנה היא אחת היו-טיוב גורוס הוותיקות שאני עוקבת אחריהן, ולמותג שהיא הקימה יש מוניטין מעולה ברשת (בניגוד לליים קריים לדוגמה). הצלליות של מייקאפ גיק נחשבות לתמורה מעולה עבור מחירן, הן מבחינת הרכיבים והן מבחינת הביצועים. 
באתר של מייקאפ גיק תוכלו למצוא גם מוצרים של המותג, אבל גם מוצרים של מותגים אחרים. כמו פלטות Z, או אפילו מותגים מתחרים כמו ניקס, Sugar Pill ריסים של Ardell ועוד. 
האתר מעוצב בצורה מאד נקייה, נוח לניווט והמחירים נוחים מאד, הן של המותג של מרלנה והן של מותגים אחרים. בסך הכל מאד משתלם לקנות שם, מלבד העובדה של דמי המשלוח. שווה לעקוב ולהמתין למבצעים של משלוח חינם או הנחות על המוצרים עצמם. 
מה שכן, המשלוח משם לקח יובלות, אבל אני אף פעם לא יודעת להגיד אם זה אשמת האתר או דואר ישראל. 


באחד המבצעים האחרונים של משלוח חינם מהאתר עשיתי הזמנת ניסיון קטנה. כיוון שהצלליות של המותג מגיעות בפאן (מה שתורם למחירן הנמוך), צריך לדאוג לפלטה שתאחסן אותן. הזמנתי Z Palette קטנה שחורה שאפשר להכניס בה 9 צלליות. היא עולה כ-60 ש"ח, שזה בהחלט לא מחיר זול לפלטה ריקה.
שתי הצלליות שהזמנתי הן Grandstand שהיא בגימור Foiled שעולה כ-40 ש"ח ו-Sensuous בגימור שימר רגיל שעולה כ-24 ש"ח. שתי הצלליות יפות מאד ובאיכות מעולה, אבל הכוכבת האמיתית היא ללא ספק צללית השימר הזהובה. גימור Foiled אמור להיות אקסטרה שימרי וכמעט "רטוב" - וזה אכן נראה כך. הפורמולה רכה כמו חמאה והגוון רווי ועשיר. היא עולה כפליים מהצלליות הרגילות, אבל שווה את המחיר לדעתי אם אתן אוהבות השימר.
גם הצללית הסגולה יפה מאד וזאת אחת מהצלליות היחידות שמשולב בהן גליטר בצורה הגיונית ויפה, השימר גרוס כל כך דק, עד שזה לא נראה כמו נצנצנים שתקועים באמצע הצללית, אלא כמו חלק מהגימור שלה. הייתי שמחה אם הגוון הסגול היה קצת עשיר יותר, אבל גם איך שהיא מדובר בצללית מאד יפה שאני עובדת איתה די הרבה מאז החל החורף.
לסיכום - זאת ללא ספק הייתה הזמנה ראשונה מני רבות. מה גם שנשאר לי מקום בפלטה ל-4 צלליות נוספות, אז אני פשוט חייבת להזמין. אי אפשר להשאיר פלטות ריקות, זה לא מנומס.

אני מקווה מאד שאחרי שהשקעתי את כל הזמן בכתיבת הפוסט, הצלחתי לדרדר לפחות אחת מכן לרכישה באחד משלושת האתרים! אנא דווחו לי בתגובות וחשבוניות אפשר לשלוח בדואר.... 




7 תגובות:

  1. תודה על הפוסט!
    עשית לי חשק מטורף לרכוש את Santa Ana, אבל נגמר באתר של guilty :-(
    יש לך רעיון מהיכן ניתן עוד להזמין במחיר נוח?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסנטה אנה קיים במלאי! בדקתי הרגע :-) מהרי...

      מחק
  2. השפתונים של Lime Crime וואו, הורסים

    השבמחק
  3. מסכימה לגבי חוסר האחידות בפורמולה של שפתוני עפרה, ושסנטה אנה הוא היפה ביותר מבין כולם.
    מייקאפ גיק- אני מכורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מחכה שמרלנה תשחרר כבר גם את פודרות הקונטור וההיילייט!

      מחק