‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.1.2016

עומדים למבחן - מייקאפים של לוריאל

קבלו בזרועות פתוחות את שובה של אחת הפינות הוותיקות של הבלוג, במסגרתה אני בוחנת מייקאפים בחינה מדוקדקת ומעמיקה.


אני מזהירה מראש, הפעם לא יהיו קטילות. אתן צפויות לחוויית פוסט פוזיטיבית ואופטימית, כי מדובר בשני מייקאפים שאני אוהבת מאד. תמיד הרגשתי של-Loreal יש makeup game חזק. מייקאפ True Match היה המייקאפ הראשון שלי והייתי נאמנה לו שנים, ועד היום אני זוכרת אותו לטובה. 
שני המייקאפים שנדבר עליהם היום מתאימים לעור מעורב/שמן בלבד. כל מי שנתברכה בעור רגיל עד יבש מוזמנת להפליג הלאה.


אין לי שום ספק שיצא לכן לשמוע על המייקאפ החדש Infallible 24hr Matte שהושק בקול תרועה לפני כחודשיים. המייקאפ הזה מגיע אלינו באיחור של שנה כמעט אחרי שהושק בארה"ב ובאירופה. מאז ההשקה שלו בארצות הגויים, שמעתי עליו רק דברים טובים והמתנתי בציפייה להגעתו לארץ. למרות שאני עושה הרבה שופינג אונליין של איפור, מייקאפים זה מוצר שאני עדיין מעדיפה לקנות באופן אישי אחרי שאני מנסה את הגוונים בלייב ויכולה להיות בטוחה שאני קונה גוון שמתאים לי. עם העור הבהיר והבעייתי שלי, אני כבר למודת נסיונות ואכזבות של מייקאפים שנרכשו על בליינד ומאז אני נאבקת איתם כדי שלא אראה איתם כמו אופמה לומפה. 
המייקאפ מבטיח ומקיים גימור מאט מושלם. הפורמולה דקה ונוזלית למדי. הכיסוי הוא בינוני ולדעתי לא מצליח להגיע ליותר מכך, לאור הפורמולה שהיא לא מספיק סמיכה. הוא מטשטש מעולה חוסר אחידות בגוון ובמרקם של העור ויושב עליו נפלא, עם גימור המאט המובטח. הוא לא נראה כבד או מסכתי. הבסיס שלו ללא שומן, כך שצריך לעבוד על טשטוש מהיר (אין בו רכיבים שומניים שמקילים על המריחה). העמידות מעולה, אבל אפילו בחורף אין ביטוח נגד הברקות, בטח שלא אחרי 24 שעות (לא שניסיתי עד טווח הזמן הזה). מצד שני, הוא לא זז ולא מתפרק. בעונה הזו ההברקות שמגיעות כעבור מס' שעות דווקא טובות לי, כיוון שהן נותנות לו גימור קצת יותר חי, אבל בקיץ נידרש לפדר מעליו. 
הגוון שלי הוא הבהיר ביותר על הסקאלה 10 Porcelain והוא מושלם עבורי כרגע, זה אחד המייקאפים היחידים באוסף שלי שמתאימים לי בצורה מושלמת בחורף - תקופה שבה אני הופכת לשלגיה אמיתית. 
אפשר להשיג אותו בארץ כאמור, או אונליין באתרי קניות אירופאים/בריטים, אם כי אני אף פעם לא מצליחה למצוא שם את הגוון הבהיר ביותר. 


המייקאפ השני הוא Magic Nude Liquid Powder בגרסתו האמריקאית. בגרסא האירופאית הוא נקרא Nude Magique וקשת הגוונים מצומצמת ושונה לחלוטין. זה מייקאפ שמעולם לא הגיע לארץ, ולפי מיטב הבנתי גם בארה"ב הוא discontinued, בעוד שבאירופה הוא קיים. אני לא מבינה למה להוציא מהמחזור מוצר שהוא באמת מופלא. 
אני שונאת BB ו-CC קרם למיניהם ומי שמכירה אותי יודעת שאני אוהבת מייקאפים עם כיסוי בינוני עד מלא - go full or go home מבחינתי זה סלוגן לחיים טובים. מייקאפים עם כיסויים קלילים בדרך כלל מגיעים עם גימורים מבריקים ולא עמידים ואני מרגישה שהכיסוי העלוב שלהם לא נותן לי כלום. 
לא כך המקרה עם המייקאפ הזה. מדובר, חברות, בקסם. אני לא בטוחה שאני יכולה להסביר את הכיסוי שלו בצורה מדוייקת, אבל אני אנסה. בעוד שזה כיסוי קל, הוא מעניק אפקט פוטושופ לעור. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. 
בעוד שהוא לא מטשטש פגמים במרקם העור (נניח ממלא נקבוביות או מכסה פצעונים), הוא מטשטש בצורה מופלאה חוסר אחידות בגוון. זה המייקאפ המושלם עבור מי שלא אוהבת מראה מאופר, ואחד האהובים עליי למצבים בהם אני לא רוצה להיראות כאילו התאפרתי בכלל. הוא מתאים לעור שמן כיוון שהוא מתקבע לגימור פודרה על העור. העמידות בינונית, אני מקפידה לפדר מעליו גם בחורף ובטח שבקיץ. גם אם יש לכן פגמים כאלה ואחרים, אחרי ההנחה שלו זה ייראה כאילו אתן הבחורה עם העור המושלם שצמח לה פצעון קטן ולא מורגש. אני חושבת שהוא מושלם דווקא למי שיש לה עור בעייתי שלא מומלץ לחנוק אותו עם מייקאפים כבדים וחונקים. 
אחד החסרונות הבולטים שלו הוא האריזה ושיטת ההנחה. לבקבוק אין משאבה והפורמולה נוזלית כמו מים. צריך לנער היטב את הבקבוק לפני השימוש וצריך לשפוך את הנוזל אל האצבעות או כלי כלשהו. אני מוצאת שהדרך הטובה ביותר להניח אותו היא באמצעות הידיים, הוא פשוט דליל מידי עבור מברשות וספוגיות. עם האצבעות אני מורחת אותו כמו קרם לחות, תוך שניה הוא מיטשטש לעור ולא צריך כמות גדולה ממנו. 
הגוון שלי הוא 310 Light Ivory הבהיר ביותר מתוך הסדרה האמריקאית והוא מושלם עבורי. 
אני מפצירה בכן, אם יוצא לכן להיתקל בו היכנשהו, אל תהססו. כמו שהצליח להפתיע אותי, כך אני בטוחה שגם אתכן. לי לא נותר אלא להפנות אתכן אל אי-ביי חברי הטוב.


ניתן לראות את ההבדל בין הגוונים של שני המייקאפים. בעוד שהאינפליבל מאט החדש הוא קצת יותר על הסקאלה הוורודה, הניוד מאג'יק קצת צהוב יותר ממנו. בשניהם הפיגמט של תת הגוון לא חזק מידי, כך שלדעתי הם יתאימו גם למי שנייטרלית ולא נוטה לכאן או לכאן.


עשיתי לכן גם השוואה למייקאפים נוספים שיש לי באוסף של רבלון ובורז'ואה. אני רוצה שנתעכב שניה על הגוון המגוחך של בורז'ואה שאמור להיות הבהיר ביותר בסדרת המייקאפים Happy Light. גם המייקאפ של בורז'ואה וגם קולורסטיי של רבלון יש להם פורמולות סמיכות ועבות יותר, ניתן לראות את זה גם בסוואטצ', אבל לפחות הגוון של רבלון קצת הגיוני יותר. מצד שני, אחת הטענות שלי כלפי המייקאפ של רבלון היא שהגוון "שטוח" מידי וגורם לגימור מסכתי - ובסוואטצ'ים האלה זה מומחש היטב, המייקאפים של לוריאל לעומתו משתלבים עם העור בצורה הרבה יותר טובה.

לסיכום, מה אפשר לומר? לא אכזבתם לוריאל. 

התנסיתן עם אחד מהמייקאפים בפוסט? יש לכן דיעה שונה משלי? יודעות איפה ניתן להשיג את המייקאפ הקסום? שתפו אותי בתגובות!


5 תגובות:

  1. אני קניתי את הלוריאל במקרה כי הוא היה זול. והתגלה כממש טוב. לא מפדרת רק באזור הסומק. מהמם!
    ניסיתי לעשות איתו הצללות?

    השבמחק
    תשובות
    1. רגע, איזה מהם? שניהם לוריאל D-:

      מחק
    2. נכון...:) הinflatable...והאמת שהוא באמת לא עמיד ל12 שעות. אחרי 8-9 שעות הוא מתחיל להתפרק ולא נשאר הרבה על הפנים. מבאס. עדיין ממשיכה איתו ביומיום. אבל אחרי שנגמר לא נראה לי שאחדש

      מחק
    3. חחחחחח inflatable, הרגת!!!

      מחק