‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.1.2016

וידויי איפור מביכים

כל מי שחושב שנשים הן יצורות ענוגות ועדינות, שתמיד מטופחות ויש להן שגרה של פודרות ריחניות ותרסיסים מרעננים, לא מכיר אותנו באמת. לכולנו יש את הרגלי הטיפוח והאיפור שאנחנו מעדיפות שאף אחד לא היה יודע מהם, מעגלות פינות ומקצרות תהליכים איפה שרק אפשר. החלטתי להיות אמיצה ולחשוף את 10 הוידויים הכי מביכים שלי, הדברים שאני עושה ושהם ממש לא המלצה או דוגמה, אבל אני ממשיכה לעשות בכל זאת. 


1. אף פעם, מעולם, לא עשיתי שפם. אני יודעת, שוקינג. זה לא שהוא לא נמצא, הוא קיים. אבל בהיותי רוסיה, בורכתי בגנים של שיער גוף כמעט בלתי נראה. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה - כל עוד לא רואים את זה, מבחינתי זה לא קיים.

2. אם כבר אנחנו בענייני שיער ומריטות, כבר שנתיים בערך שלא עשיתי גבות. אני מורטת שערה או שתיים פה ושם, אבל חוץ מזה קיבלתי החלטה שנבעה מעצלנות טהורה להניח להן לנפשן. לא מעצבת, לא מסדרת, לא מנקה. שוב, אותם הגנים הסובייטים ארגנו לי גם גבות לא עבות במיוחד, כך שאני באמת לא רואה סיבה לטרוח.

3. אני לא זורקת מסקרה אחרי 3 חודשים. גם לא אחרי 6 חודשים. גם לא אחרי שנתיים. יש לי באוסף שתי מסקרות שהן לפחות בנות 4 שנים (!!) ואני עדיין ממשיכה להשתמש בהן ללא חשש. להיפך, ככל שמסקרות מתיישנות ונהיות יבשות יותר, כך אני יותר אוהבת אותן. 

4. אני כמעט ואף פעם לא מסתרקת בבוקר, ובכלל אני מסרקת את השיער רק אחרי חפיפה כדי לסדר את כיוון הייבוש. לשיער שלי אין הרבה נפח וכשאני מסרקת אותו הוא "נופל", אז אני פשוט מעדיפה לגעת בו כמה שפחות. 

5. יש לי מברשת פודרה גדולה, עבה ודחוסה שאני משתמשת בה כמעט כל יום, אבל שטפתי אותה אולי 3 פעמים בכל התקופה שיש לי אותה (5 שנים בערך). אין לי דרך להסביר את זה. אני נאצית בכל הקשור לשטיפת מברשות איפור הפנים שלי (עיניים קצת פחות, אני  מודה), אבל כשזה מגיע למברשת הפודרה פתאום זה לא מפריע לי. חלק מהחשש הוא שזמן הייבוש של המברשת הזאת הוא נצח, בגלל המבנה שלה. לכן אם אני שוטפת אותה, אני נתקעת בלי מברשת ליומיים לפחות. 

6. שלום, אני מכורת איפור ויש לי רק 2 מברשות של מאק באוסף המברשות. אחת לעיניים, אחת לפנים. זהו. אני יודעת, קשה להאמין שלא השקעתי בליין המברשות שלהם אלפי שקלים. מצד שני, חשבון הבנק שלי מודה לי.

7. מכירות את שאריות האיפור שנשאר על העיניים מאייליינר שחור או מסקרה? מהסוג שגורם לכן להמשיך להיראות מאופרות קצת גם בבוקר שאחרי? אני לא טורחת להסיר כל גרגר של איפור עיניים, בעיקר כשמה שנשאר שם זה בעיקר שאריות של פיגמנט. כן, זה נוראי וחייבים לנקות היטב. אבל אני מרגישה שהפעולה של שפשוף העיניים והצפתן במסירי איפור פחות בריאה מלתת לזה להישטף לבד בבוא הזמן.

8. אני לא חופפת את השיער כל יום. גם לא כל יומיים. רק פעם ב-3 ימים הוא מקבל חפיפה, בחורף וגם בקיץ. כשהשיער שלי נקי מידי, הוא נראה פחות טוב וקשה לי לעצב אותו. כשהוא קצת "מתלכלך" הוא מקבל גוף ונפח איכותיים יותר. Deal with it! 

9. אני מצחצחת שיניים רק אחרי הקפה הראשון של הבוקר. אל תתעלפו, זה כדי שלא להיתקע עם שיניים צהובות מכתמי קפה למשך שארית היום. וגם משחת השיניים שלי נועדה לטיפול בכתמי קפה, אז you know, הגיון.

10. מאז שאני נערה, אני מקפידה להתמרח עם קרם גוף אחרי כל מקלחת. רק מה, משום מה המנהג הזה תקף רק כלפי חצי רגל (מהברך ומטה) והידיים. בכל שאר הגוף יכול להתפתח לי עור של ארמדיל, העיקר שהגפיים יהיו רכות ונעימות.

זה היה קשה, אבל כמו קתרזיס טוב, הרבה יותר טוב להוציא החוצה מאשר להחזיק בבטן! תנסו בעצמכן ותשתפו אותי בתגובות בוידויים הכי מביכים שלכן, אני לא שופטת ולא נוזפת, כאן אתן יכולות להרגיש בנוח ;-)

15 תגובות:

  1. אני חושבת שאני חוטאת ברוב החטאים שהזכרת... במיוחד באשר לצחצוח שיניים לאחר הקפה- שותה קפה עם הסחלא של הבוקר ואז מצחצחת אותן היטב להתחלה טובה של היום, יוצאת מהבית עם תחושה פרשית ולא עם טעם של הקפה..
    מסקרה? יש לי טלסקופיק שקיבלתי מחברה לפני 5 שנים והיא עודה עבודה טובה יותר ממסקרה טרייה ונוזלית שיוצרת גושים ומדביקה את הריסים ביחד...
    שאריות האיפור? לא פעם ראיתי בסרטונים של ג׳קלין היל שהיא מסבירה שלא עשתה איפור קבוע אלא משאירה ליינר או מסקרה ולכן מתעוררת עם קו ריסים מודגש... ובאמת נראה לי שהשפשוף יתר של העיניים עוד יותר מזיק מאשר הקצת צבע שנשאר, תקנו אותי אם אני טועה!
    פוסט נהדר! 😍

    השבמחק
    תשובות
    1. האאא סופסוף מישהי שמבינה את דילמת משחת השיניים והקפה! איזה כיף ששיתפת, ככה אני לא מרגישה הזויה לגמרי....

      מחק
    2. כן, זה מין חטא שלא מדברים עליו...
      הרבה פעמים שמעתי תגובות של - איכס! איך את מסוגלת לשתות קפה בלי לצחצח שיניים...
      :) הבנת אותי...

      מחק
  2. אבוי לעיניי, מה שאני קוראת כאן...
    אבל נהנתי מכל רגע ! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת שיש פה דברים שאף פעם לא יישכחו לי! אבל העיקר שהקוראות נהנו ;-)

      מחק
  3. מממהממת כמו תמיד... תענוג לקרוא :)

    שוקלת להביא את מברשת השיניים למשרד ושדורון יממן את המשחת שיניים.. חחח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל דבר שאפשר לחייב על חשבון רייכמן מבורך ;-)

      מחק
  4. איזה פוסט כיפי! צחקתי ונהנתי, ואין על חבורת לא-חופפות-כל-יום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      מסתבר שחבורת החופפות לעיתים לא קרובות כ"כ זה מועדון לא קטן של נשים שמתביישות להודות בכך!

      מחק
    2. זה בכלל לא בריא לחפוף את השיער כל יום...

      מחק
    3. נכון! אני מנסה להסביר את זה לאנשים, אבל בארץ יש מן אובססיה כזאת לחפוף שיער כל יום.

      מחק
  5. לגמרי מסכימה (וגם מיישמת לבושתי...) עם סעיפים 1,2,3,5.
    מעולה כתמיד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה להתבייש, אנחנו כאן כדי להכיל ולתמוך! ;-)

      מחק