‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.1.2016

Winter Favourites

מגוון של מוצרים חדשים עוברים לאחרונה על שולחן האיפור שלי, אבל רק מעטים מהם מקבלים את התואר "פייבוריטס". בשביל שזה יקרה, המוצר צריך להכנס לשגרה היום יומית שלי, להיות משהו שאני רוצה להושיט אליו יד מידי יום ונהנת מהשימוש בו כל פעם מחדש. כל פעם השילובים משתנים, ומידי כמה שבועות אני מכריחה את עצמי לעשות רענון ולהתרגל להשתמש במוצרים חדשים ומעניינים לא פחות. אספתי עבורכן את המוצרים שנמצאים אצלי כרגע בראש הרשימה, עד לרענון הבא.... 



שני עפרונות הכי בסיסיים, אבל הכי שימושיים. הראשון הוא עיפרון ג'ל חום מס' 06 Cocoa Bean של Essence שהוא פשוט להיט. אני אוהבת שהצבע שלו הוא חום אפור קר, ולא חום כתום או אדום שגורם לעיניים להיראות חולניות. הוא פיגמנטי ועשיר ובעיקר עמיד, גם על קווי המים. ככל שאני מתבגרת (דיכאון גיל 30 זה כאן), אני אוהבת להשתמש בתיחום שחור פחות ופחות כי אני מרגישה שזה נותן לי מראה "קשה"  ודרמטי מידי. תיחום חום, לעומת זאת, מדגיש בדיוק במידה הנכונה ולא משתלט על כל האיפור. רק תעשו טובה, אל תהיו טיפשות כמוני ואל תנסו לחדד את העיפרון. למרות מחירו הפעוט, הוא מגיע עם מנגנון חדשני של חידוד עצמי.  
העיפרון השני הוא עיפרון שמנת מס' 52 מסדרת Multiplay של Pupa. המון זמן אני מחפשת עיפרון מאיר לעיניים שהוא לא לבן או צהוב מידי, אלא קרם שמנת מאיר ומעורר. הרבה זמן אני שומעת שבחים על העפרונות של פופה וכשהיה מבצע קניתי ולא התאכזבתי - עשיר, פיגמנטי ועמיד. זה בדיוק הגוון הנכון והתרגלתי להשתמש בו הרבה במקום תיחום כהה יותר. כמו עם העיפרון החום, גם עם עיפרון שמנת אני מרגישה שאני מעדיפה תיחומים קצת עדינים יותר בעיניים לקראת כניסתי לעשור הרביעי לחיי. 


אני אוהבת מאד להשתמש בפריימרים, אבל לצערי רוב הפריימרים לא אוהבים אותי חזרה. רוב הפריימרים שאני אוהבת ויכולה להשתמש בהם על בסיס קבוע שייכים למותגים יוקרתיים ויקרים ואני מתקמצנת עליהם, ואילו פריימרים זולים יותר תמיד מחצ'קנים אותי, ולכן אני תמיד חוששת כשאני באה לבחון פריימר חדש. Skin Therapy Perfect שייך למותג אמצע Lancaster שהוא לא זול ועממי, אבל גם לא סופר יוקרתי כמו ג'יבנשי וגרלן. 
לשמחתי, גיליתי חבר אמת שגם עושה את העבודה, וגם לא מזיק וגורם לפצעונים. הוא מסוג הפריימרים שתפקידם להעניק זוהר לעור ולאחד את המרקם והגוון. הוא לא סיליקוני, כך שהוא לא ממלא נקבוביות, אבל הוא כן מאחד מרקמים לא אחידים, מטשטש מעט אדמומיות ומעניק קצת חיות לעור עייף. היו לי הרבה ימים עייפים לאחרונה, והתרגלתי להשתמש בו לפני כל הנחת מייקאפ, אני מרגישה שגם המייקאפ יושב עליו יותר טוב והוא גם מעניק גימור סופי אחיד ונעים יותר. הוא לא מסוג הפריימרים שישנו לכן את החיים מקצה לקצה, התרומה שלו מינורית אבל עבור מי שהפרטים הקטנים חשובים לה וניהנת להשקיע בתהליך האיפור תהנה ממנו.



הנה המוצר שכנראה תשנאו אותי על זה שאני ממליצה עליו. מדובר בפלטת World Traveler Shadow Couture של Anastasia Beverly Hills. אם החורף שעבר היה שייך לפלטות של לוראק (עוד מותג בלתי מושג בעליל), הרי שהחורף הזה הוא החורף של אנסטסיה. מידי כמה חודשים משיק המותג פלטת צלליות במהדורה מוגבלת ואת זו הזמנתי מספורה בתחילת הסתיו. 



מלאה בגוונים חמים, צבעוניים ומפתיעים, זו פלטה לא שגרתית, מעניינת וכייפית. מגוון הגימורים משתנה בין מאט, סאטן, שימר, מטאל וגליטר. הרב גוניות כל כך גדולה וכל גוון עומד בפני עצמו. יש צלליות שימושיות ליום יום, יש כאלה בצבעים קצת פחות שיגרתיים, אבל כולן יפות ונעימות לשימוש. הן לא רכות ומתפוררות מידי (בניגוד לצלליות של לוראק נניח), אפשר לבנות את הפיגמנט על העפעף והן מאד מאד נוחות לטשטוש. בהשוואה לפלטות של מותגים אחרים הן זולות יחסית (30$), אבל, כאמור קשה להשיג אותן. את הפלטה הספציפית הזאת ניתן להשיג במחיר שערורייתי באיביי  או להמתין שתחזור במצב טוב למלאי באתר יד שניה גלאמבוט. את המוצרים של המותג ניתן להזמין גם בביוטי-ביי ו-Cult Beauty, שם אפשר לארוב לפלטות אחרות ולחטוף מיד כשהן מפציעות.

אחרונה חביבה היא מסקרה שקיבלה כל כך הרבה הייפ ברשת בחודשים האחרונים, ובצדק רב. The Super Sizer של Covergirl עושה עבודה מעולה בהפרדה והארכה של הריסים, ואני אוהבת אותה מהשימוש הראשון. זה מאורע נדיר עבורי, כיוון שבדרך כלל אני מעדיפה מסקרות שהייתה להן הזדמנות להתייבש קצת אחרי הפתיחה הראשונית. במסקרה הזו יש שילוב של פורמולה טובה ומברשת מעולה. תוסיפו לזה עמידות וזו מסקרה שכל פעם נותנת תוצאה מושלמת. 
גם אותה לא ניתן להשיג בארץ, אבל אפשר להזמין מאי-ביי במחיר סביר.

זו הנבחרת העדכנית ביותר הכוללת את הטופ שבטופ באוסף שלי כרגע. יש גם מייקאפ אחד שראוי להכנס לרשימה, אבל לו אני אקדיש פוסט נפרד כך שתצטרכו להשאר במתח.... הערות, שאלות, בקשות - כרגיל, מוזמנות לכתוב בתגובות :-)

גילוי נאות: Lancaster 

2 comments:

  1. את הפלטה קניתי בביוטיביי ב-23£

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה שווה ערך פחות או יותר למחיר בארה"ב, אבל היא לא קיימת שם יותר :-(

      מחק