‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

7.1.2014

קרב המסירים

כל מכורת איפור יודעת שאוסף האיפור שלה אינו שלם אם אין לה לפחות מסיר איפור אחד שאפשר להגדיר אותו כ-"מסיר הכל, כולל בטון".
אין מה לעשות, כשאת משתמשת בערימה של 10 מוצרים על הפנים כמעט בכל יום, חייבים לוודא שמסירים את הכל כמו שצריך בסוף היום, ואי אפשר להסתמך על תחלופות כמו מגבונים להסרת איפור או מסירי איפור עדינים ובלתי מורגשים. אנחנו צריכות את הדבר האמיתי, עם עדיפות למסירים בעלי כושר ניקוי של נפט מזוקק.
השנה האחרונה הייתה השנה בה גיליתי את המסירים בפורמולת מים, ונטשתי לנצח פורמולות דואו פאזיות שמנוניות. אני ללא ספק מעדיפה את ההרגשה של הסרה עם מים, על פני הסרה עם מוצר שמותיר תחושה של שמן על העור, ומאז שהכרתי את הביודרמה המעולה הסטנדרט שלי למסירי איפור טיפס לגבהים חדשים.
לפני שאני נכנסת לפרטים אודות הביצועים של כל מסיר ומסיר, אני חושבת שיהיה נכון אם אני אפרט קודם כל איך ניראת שגרת ההסרה שלי, כדי שתבינו מה הצרכים שיש לי. הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור, הוא שאני מבצעת הסרה ראשונית של איפור אך ורק עם מים וסבון. בין אם במקלחת, או בכיור - אני תמיד שוטפת את הפנים פעמיים עם סבון פנים כולשהו ומים פושרים כדי להסיר את איפור הפנים במלואו. מלבד הסבון מסיר איפור המעולה של גרנייה, אין הרבה סבונים שידידותיים גם לשימוש על העיניים, כך שמסירי איפור ממלאים עבורי את הפונקציה של הסרת שאריות איפור מהעיניים. אני כמעט ולא משתמשת במסירים כדי להסיר איפור פנים, השטיפה הכפולה עם מים וסבון בדרך כלל עושה את העבודה. איך אני משתמשת במסירים? אני מספיגה פד עגול של צמר גפן במסיר, מניחה על העיניים וסופרת לפחות עד 10. רק אחר כך, אני מושכת בעדינות הצידה ולמטה וככה בדרך כלל יורדים רוב שאריות איפור העיניים שלי. אם צריך, אני חוזרת על הפעולה שוב. אני לא משפשפת ולא מקרצפת את העיניים - פשוט לא!
מאז שסיימתי את בקבוק הביודרמה האחרון, יצא לי לנסות 3 מסירים אחרים שהחלטתי לתת להם צ'אנס ולראות איך הם מתפקדים בקרב. כולם מסירים על בסיס פורמולות שאינן דואו-פאזיות, והתוצאות לפניכן.

Cucumber Eye Makeup Remover של מותג Larenim Mineral

מאיפה שלפתי את הייצור? מאייהרב כמובן. אם אתן זוכרות הוא הופיע בפוסט "החבילה הגיעה", שם סיפרתי לכן איזו טיפשונת הייתי כשהזמנתי בקבוק כל כך קטן של מסיר איפור בלי לשים לב (60 מ"ל בסה"כ). 
איך סבתא הייתה אומרת? במקרה הזה היה לי יותר מזל משכל. למסיר אמנם יש פורמולה מיימית ולא שמנונית, אבל יש לו ריח לא ממש נעים והוא גם צורב מעט על העיניים. בהסרת איפור הוא לא גרוע, אבל גם לא מצטיין ועם מסקרות עקשניות במיוחד ומוצרים עמידים במים הוא מתקשה. מזל שלא נתקעתי עם בקבוק גדול יותר!
בקיצור, מוצר פרווה לחלוטין. גם לא יוצא דופן בכישורי הסרה, גם קטן ולא משתלם וגם צורב בעיניים - שלום שלום ואל תבוא לי בחלום.
אם אתן בכל זאת מתעקשות עליו, תוכלו למצוא אותו באייהרב עבור כ-7 דולר

Chamomile and Green Tea Eye Makeup Remover של Earth Science
את ההמלצה למוצר הבא קיבלתי מבלוגרית בשם תמר, ולמזלי (או למזלה) ההמלצה הוכיחה את עצמה.
גם המסיר הזה מגיע מאייהרב, אבל בניגוד לקודמו, הוא דופק תוצאות מעולות. יש לו מרקם ג'ל מיימי שמרגיש נעים וקריר על העיניים, לא צורב ולא שורף. הוא מסיר הכל, מהעמיד ועד העקשן. רק מה? לוקח לו קצת זמן. בגלל שהמרקם שלו ג'ל הוא לא ממש נספג אל תוך העור כמו מים, וצריך להקפיד להניח אותו על העיניים למשך 15 שניות לפחות, לפני שמנגבים את האיפור. הוא מצליח לגבור על מסקרות עשקניות, שכבות של צלליות וקונסילרים עבים. רק דבק ריסים הצליח להוות עבורו אתגר. 
אני מודה שאני הרבה פחות מתחברת למרקם הג'לי ומעדיפה מרקם מים רגיל. גם הבקבוק קצת קטן (רק 118 מ"ל) ולמכורות הכבדות הוא יסתיים צ'יק צ'ק. חוץ מהחסרונות האלה - מוצר מעולה במחיר משתלם. על כל היתרונות האחרים שלו, הוא גם נקי לגמרי מבושם, פרבנים וניסויים בבעלי חיים.
כמה משתלם? 5.25 דולר באייהרב.

Micellar Cleansing Water של Nuxe
תכירו חברות, הדיופ של ביודרמה - מסיר איפור מיימי של המותג נוקס. על קרם מעולה של המותג כתבתי פה לא מזמן, והפלא ופלא, גם מסיר האיפור שלהם לא אכזב.
המים האלה מתנהגים בדיוק כמו הביודרמה ויעילים באותה הצורה, מסירים כל איפור אפילו העקשני ביותר בקלות ובמהירות. המים נעימים וקרירים על העיניים, סופגים שאריות של איפור ולא משאירים ממנו זכר. אני אוהבת גם שהם נספגים בפדיות צמר גפן וככה אפשר להשתמש בשני הצדדים של הפדיות ולהוציא מקסימום שימוש מהמים. זה לדוגמה משהו שאי אפשר לעשות עם מסיר ג'ל שלא נספג בצמר גפן, ואם התלכלך לכם צד אחד של הפדיה תצטרכו להוסיף חומר על הצד השני כדי להשלים את פעולת הניקוי. נשמע כמו תהליך מדעי מסובך, אבל מי שמשתמשת בפדיות צמר גפן ומסירים נוזליים תבין מיד על מה אני מדברת. כך לפחות אני מקווה......
איפה החסרון שלהם? במחיר לצערי. הם עולים 120 ש"ח, לעומת 130 ש"ח לביודרמה. מצד שני, בבקבוק ביודרמה רגיל תקבלו יותר חומר - 250 מ"ל לעומת רק 200 במוצר של נוקס. כמו הביודרמה שנמכרת במבצעים נחמדים בסטרוברי, גם את הנוקס אפשר למצוא בפיל-יוניק עבור כ-20 דולר. (שזה מעט פחות מהמחיר שלהם כאן בארץ אם יש עליהם מבצע).
לסיכום, זה סוג של משפט שלמה. טובים כמו המים של ביודרמה, אבל לא זולים מהם והבקבוק קטן יותר. לדעתי זה מוצר שיכול להיות או זה או זה - מה שמוצאים יותר זול הוא זה שייכנס לסל הקניות.

לסיכום אני יכולה להגיד שלחלוטין התמכרתי למסירי איפור מימיים, לעומת דו פאזיים שהשתמשתי בהם בעבר. אף פעם לא אהבתי את תחושת השומניות ו"העננים" בראייה שמסירים דו פאזיים בדרך כלל גורמים, ומסירים מסוג מים או ג'ל הם עולם אחר לגמרי של הסרה יעילה, פשוטה ונעימה. רק מה? לפעמים לא כל כך זולה....

מכירות את המסירים שבפוסט? יש לכן דיעה לגביהם? שתפו אותי בתגובות!

גילוי נאות: Nuxe

14 תגובות:

  1. לא התנסיתי באף אחד מהשלושה, האמת שאני משתמשת במסיר דו-פאזי (בדר"כ של LIFE) ואני די מרוצה ממנו.
    עם זאת, קראתי הרבה המלצות על המסיר של Earth Science ואני די בטוחה שאוסיף אותו להזמנה הבאה שלי מiHerb...
    קשה לי לראות אותי מוציאה 120 ש"ח על מסיר איפור שבמקרה הטוב יחזיק חודשיים-שלושה... אולי עוד אשתכנע אחרת (:

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אהבתי את המסיר הדו פאזי של לייף/קרליין (ואני עדיין חושבת שהם טובים בהסרת איפור), אבל אז גיליתי את הפורמולות המיימיות וראיתי את האור.....
      גם אני לא רואה את עצמי מוציאה 120 ש"ח על מסיר, אבל אני כן אקנה מסירים ממש טובים ב- 70 ש"ח. רק צריך לצוד את המבצעים השווים :-)

      מחק
  2. אני ממש אוהבת את Earth Science
    ראיתי איזה יוטיובית משתמשת בו , והמליצה מאוד .
    גם אני ממליצה !

    השבמחק
  3. וואו זה גאוני. הסבון מוריד 99% מהאיפור של הפנים. עוברים עם קצת מי פנים וזהו. תודה. לא. אלף תודות:-):-):-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף :-) זו השיטה שלי כבר שנים וזה מאד נוח, וככה גם אפשר להיות בטוחים שבאמת ניקינו את הפנים כמו שצריך

      מחק
  4. אני זוכרת שקיטרת על הרכישה הלא כלכלית מאייהרב. כנראה היתה סיבה מיסטית-קוסמית :)
    הג'ל להסרה שתמר המליצה נשמע מעניין אבל אני כמוך סולדת מהתחושה. יש לי כרגע קלנסר מצויין של ג'ייד שהפתיע אותי, חלב פנים ומי פנים באחד - לא שורף ומסיר יפה, אבל התחושה הזו על הפנים מוזרה לי... מעדיפה נוזל.
    נוקס נשמע מעניין אבל יקר. במסירי איפור אני שומרת על לואו קוסט כי זה מתחפף לי מהר.
    ממליצה לך לבדוק את של ג'יג'י ושל ניוטרוג'ינה, הם כביכול דו פאזיים אבל לא שומניים כמו הדו פאזיים הכחולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה שזה קצת מבאס להוציא הרבה כסף על מסירי איפור. מצד שני, לא מצאתי עדיין מסיר זול ממש שהוא מושלם ב-100%, כמו המסירים של ביודרמה ונוקס. אני בד"כ מגוונת הסרה עם מגבונים להסרת איפור כשאין לי הרבה מה להוריד, כדי לא "לבזבז" מסירים יקרים סתם...

      מחק
  5. לא ניסיתי אף אחד מהמסירים כאן אבל הנוקס נשמע מעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אהבת את הביודרמה, תאהבי גם אותו :-)

      מחק
  6. גם אני לא ניסיתי אף אחד מהמסירים כאן. גם אני חובבת את הביודרמה ובכלל מסירים על בסיס מים. הנוקס נשמע מעניין.

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, מאז שניסיתי מסיר מים לראשונה כבר אין דרך חזרה למסירים הדו פאזיים. אני שמחה שמצאתי את הנוקס שהוא סוג של דיופ לביודרמה, תמיד טוב שיש כמה אופציות לבחור מהן

      מחק
  7. אני סקרנית לנסות את Earth Science (לא יודעת איך אגיב לג'ל, אבל שווה לבדוק את זה).
    המסיר של נוקס נקרא מעניין, בנתיים יש לי עוד גלונים של ביודרמה, אבל הוא נכנס לרשימת המסירים העתידיים שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם הייתי מסירה איפור עם חלב פנים, כך שהג'ל קצת מזכיר לי את המרקם של זה ולא מפריע לי כ"כ. אבל אני ללא ספק מעדיפה בכללי את מסירי המים מסוג ביודרמה.

      מחק