‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.1.2014

לק לשבת - Lady Luck

עשיתי לכן טיזינג ללק הזה בדף הפייסבוק שלי השבוע, ולא הסכמתי לתת יותר מידי פרטים לפני שמתפרסם הפוסט. אז כדי לא להתעלל ביצר הסקרנות שלכן יותר מידי - הנה זה מגיע:
התמונה לא עושה איתו צדק, בחיי. 
הבסיס הוא Miss You-Niverse של opi (זוכרות אותו? סגול כהה כמו הלילה), אבל מה שעושה כאן את כל הקסם הוא שכבה של גליטר מסדרת Gem Crush של Sally Hansen. סדרת הגליטרים הזו של סאלי היא כל מה שלק גליטר מזוקק צריך להיות. הבסיס לגליטר הוא פורמולה מיימית שקופה, אבל הגליטר עצמו כל כך צפוף ורב גוני שמתקבל כיסוי מלא של גליטר במריחה אחת. הגליטר מורכב מחלקיקי שימר קטנים ומולטי צבעוניים,ביחד עם נצנצים גדולים ובולטים יותר, והאפקט שמתקבל הוא עשיר ומאד מושך תשומת לב. לאור הבסיס השקוף, הגליטר הזה ייראה אחרת על לקים בגוונים אחרים. אני החלטתי לשדך אותו לאחד הלקים הכהים ביותר שיש לי כדי ליצור שילוב מנצנץ ועדיין חורפי.
הגוון הוורוד הזה נקרה Lady Luck, והוא אכן מביא מזל כי על הלק הזה קיבלתי מחמאה מאחד המלצרים החתיכים שאי פעם שירתו אותי (סטרייט מוחלט! וגם סטודנט לרפואה!!), כך שאני חושבת שרק בזכות זה מגיע לו צל"ש מיוחד ומקום של כבוד בהיכל התהילה של הלקים. 
השילוב הזה נמצא על הציפורניים שלי כבר מיום רביעי ומלבד תיקונים קטנים פה ושם (שקלים מאד להסוואה כשמדובר בגליטר), הוא צפוי להחזיק לי מעמד עד לסיום הסופ"ש לפחות. ההסרה צפויה להיות נעימה קצת פחות.....
אני לא אסיים את הפוסט בלי הפתעה קטנה ומפנקת.
אני מחלקת לכן ג'ם קראש מהמם בגוון Bling-tastic במתנה! מה צריך לעשות כדי לזכות? עקבו אחר ההוראות:

1. להצטרף כעוקבות של הבלוג באמצעות גוגל ו/או Networked Blogs (קישורים מצד שמאל למעלה).
2. להיות מנויות לבלוג באמצעות הדוא"ל (להרשמה לחצו כאן)
3. לכתוב לי בתגובה מה שבא לכן, ולציין את כתובת המייל איתה נרשמתן.
4. נקודות בונוס - למשתפות את דבר ההגרלה בפייסבוק (נא לשלוח לי קישור כדי שאדע!)
סיום ההגרלה - בדיוק בעוד שבועיים מהיום 31.1.14

שבת שלום ובהצלחה לכל המשתתפות בהגרלה!!

***ההגרלה נסגרה!! הזוכה המאושרת היא ניבה דיקמן :-) ניבה, אנא צרי קשר עם פרטים למשלוח הפרס!***

גילוי נאות: Sally Hansen

27 תגובות:

  1. אשמח להשתתף... (נרשמתי אם המייל: po.of.as@gmail.com)

    השבמחק
  2. הלק נראה מדהים!! אשמח להשתתף (: zivziv98@gmail.com

    השבמחק
  3. אשמח להשתתף ולזכות :) כמעט קניתי אותו בסופר פארם אבל התקמצתי רשומה תחת nivadikman@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא קצת יקר בהשוואה ללקים אחרים.... אבל אולי יש לך כאן הזדמנות לזכות ;-)

      מחק
  4. בהצלחה למשתתפות, אני רק באתי לומר: אההההההההההה נוזל לי ריר.
    אגב, אני טכנית גם מלצרית יפה, רק באוויר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ושלא יישמע שאני מזלזלת בעצמי! אני הרבה יותר מזה. אבל למען הקוהרנטיות עם הפוסט.

      מחק
    2. היי, להיות דיילת אוויר היה אחד מחלומות הילדות שלי! זה ולהיות קופאית בסופר :-)

      מחק
  5. אין לי פייסבוק מקווה שזה לא מוריד לי את כל הסיכויים.
    shanshan298@gmail.com
    נרשמתי בגוגל פלוס. קראתי מספר פוסטים שלך ואני בהחלט מעוניינת לראות עוד. דרך אגב האם ניסית לאחרונה את מוצרי הפנים של ללין? (קרם פנים, מי פנים, פילינג וכ'ו)? הייתי רוצה לדעת מה את חושבת על כך. תודה!

    השבמחק
  6. בהצלחה לכולן! הצטרפתי וגם נרשמתי כבר miriamyoskovich@walla.co.il
    וגם שיתפתי
    https://www.facebook.com/miriam.yoskovich/posts/759657897397485

    השבמחק
  7. אוי אהבתי ...בזמן האחרון אני מתחברת לכל הגליטר והבלינג בלינג..
    אני רשומה ועוקבת כאן מזמן תחת המייל : mikey.e.26@gmail.com
    וגם נמצאת בפייסבוק
    אשמח להשתתף בהגרלה .
    ושיתפתי את הפוסט בקישור הבא :

    https://www.facebook.com/strangelove100/posts/10152145259890890?notif_t=like

    תודה.מיכל אנגלנדר

    השבמחק
  8. היי,
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה המגניבה. הלק נראה פשוט מדהים!
    הצטרפתי כעוקבת באמצעות גוגל.
    אני כבר מנויה מזמן לעדכונים מהבלוג במייל: tink19@walla.co.il

    שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק: http://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152212694108729?stream_ref=1


    שיהיה המשך סופ"ש נפלא,
    נעמה


    השבמחק
  9. לק מהמםםם נרשמתי לקבלת עדכונים דרך eleonor939@gmail.com וכמובן שיתפתי כאן : https://www.facebook.com/profile.php?id=100001938333272

    השבמחק
  10. לק מקסים.
    עוקבת במייל כבר זמן מה ועכשיו גם דרך גוגל
    יפעת
    ifatgel@gmail.com

    השבמחק
  11. מקסים! לקבל מחמאה מגבר על לק... אפשר רק לחלום על זה ;)
    כתובת המייל איתה אני רשומה (עוד ממזמן) היא lirone9@gmail.com
    שבוע נפלא :)

    השבמחק
  12. בהצלחה לכל המשתתפות!

    בעניין הלק, הוא נראה הורס ויבדק בהזדמנות הראושנה. בכלל כל הסדרה הזאת של גליטרים נורא מיוחדת בעיני

    השבמחק
    תשובות
    1. הם ממש מוצלחים. לא זולים, אבל לפחות נותנים תמורה

      מחק
  13. אני אשמח לזכות, אף פעם לא זכיתי :)
    המייל שנרשמתי איתו הוא yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  14. לק מדליק! תודה על ההגרלה. שיתפתי בפייסבוק: https://www.facebook.com/olga.ohayon.3
    נרשמתי עם מייל: olga.ohayon@quintiles.com

    השבמחק
  15. נרשמתי בשמחה ואשמח להשתתף בהגרלה,
    מירי חייט
    antiphone3333@hotmail.com

    השבמחק
  16. נדיר שגבר סטרייט מחמיא ללק! זה בהחלט אומר הרבה.
    הוא מקסים בעיני (הלק, את הגבר לא ראיתי;))

    השבמחק
    תשובות
    1. אם היית רואה את הגבר, היית אומרת שגם הוא מקסים! D-:

      מחק
  17. הוא מהמם ומאוד מחמיא
    ‫inmybeautyway@gmail.com‬

    השבמחק
  18. הלק מאוד יפה :))
    מייל: olli.sentenced@gmail.com

    השבמחק
  19. היי עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com , אבל המייל שלי בו אני משתמשת הוא זה שאני מקבלת איתו עדכונים מהבלוג והוא inbalelihav@walla.com,- רשומה כבר ממזמן לעדכונים :) ושיתפתי בפייסבוק פעמיים :) וזה הקישור https://www.facebook.com/inbal.elihav ואשמח מאוד מאוד לזכות :) פיתחתי פטיש ללקים לאחרונה :)

    השבמחק
  20. אשמח להשתתף lital55reuveni@gmail.com

    השבמחק
  21. זה מהמם, ואת מהממת, ונראה לי שאפילו המייל שלי התחיל לנצנץ בגלל אפקט הוואו שבאוויר...
    :)
    inbal.chiat@gmail.com

    השבמחק
  22. לק מהמם! פשוט לק עם אופי!
    אני רשומה בתור marina.multach@gmail.com
    עשיתי שיתוף בפייס: https://www.facebook.com/marina.multach לפני כמה דקות אז הוא עדיין על ה-time line שלי.

    השבמחק