‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.1.2014

טיפוח חורפי מכף רגל ועד יד

מילא קרם ידיים בחורף, אבל פילינג וקרם רגליים?! כן כן, טיפוח כף הרגל הוא נושא שחשוב להעלות אותו על סדר היום גם במהלך עונת החורף.

יש לנו כאן קולקציה נאה, אך לא גדולה של מוצרים לידיים ולרגליים. אני מודה שלכל אורך החורף לא תמצאו על הבהונות שלי לק, כיוון שזו ההזדמנות שלי לתת לציפורן מנוחה (במיוחד שהיא גם ככה נעולה בתוך שכבות של גרביים כמעט 24 שעות ביממה), אבל זו דווקא העונה המושלמת לשפר ולטפל בכל הנזקים שגרם הקיץ לכפות הרגליים שלנו. עור יבש, שפשופים, אזורים מחוספסים - זו הזזדמנות שלכן להיפטר מכל הצרות ולקבל את פני הקיץ בעוד כמה חודשים עם כפות רגליים חלקות ומדוגמות.
לגבי טיפוח כפות הידיים - מי כאן לא מרגישה שבמהלך החורף היא מורחת פי 5 יותר קרם ידיים מבכל עונה אחרת?
על שולחן המחשב בבית וליד המיטה נמצאים הקרמים האלה - Nutrique Intensive של ד"ר עור ו-Fresh Sparkling Snow של Bath & Body Works. רוצות לנחש איזה ליד המחשב, ואיזה ליד המיטה?
בואו ואגלה לכן. הד"ר עור נכנס איתי למיטה כל לילה, ועם הקרם המושלג אני נהנת להתפנק כשבא לי קרם עם ריח מאד דומיננטי וחזק.
קרם נוטריק של ד"ר עור הוא קרם מצויין לצרכי הזנה ותחזוק כפות הידיים בחורף. הוא לא שמנוני, יש לו תחושה קצת יותר סיליקונית על העור והמרקם שלו די עבה. הוא נספג די מהר, כך שאני אוהבת לשים שכבה עבה ממנו לפני השינה, כדי לקום בבוקר עם ידיים רכות ונעימות. הוא לא מציק על אזורי יובש, לא גורם לגירודים (אני בד"כ רגישה לדברים כאלה) ולא משאיר את הידיים שמנוניות. כרגיל כשזה מגיע למוצרים של ד"ר עור - אריזה לא ממש סקסית, אבל מוצר ביצועיסט איכותי.
הקרם בניחוח "שלג טרי ומנצנץ" (נשמע הגיוני וסביר) של באת' אנד בודי וורקס הוא "קרם פינוק". אני מורחת אותו בעיקר בשביל הריח, פחות בשביל הביצועים למרות שהוא עושה עבודה לא רעה בכלל גם מהבחינה הזו. הניחוח מתקתק, חזק ודומיננטי עם רמז לניחוח של עצים. לפעמים זה טו מאץ', לפעמים זה נעים לי ממש. הכל לפי מצב הרוח. הוא לא שמנוני ולא כבד ויש לו מרקם קליל יותר. מרגיש נעים על העור, מותיר אותו רך ומלוחח ובעיקר מפיץ ריח למרחקים.
לצערי לא ניתן להשיג אותו בשום מקום בארץ, רק בסניפי הרשת בארה"ב או באי-ביי במחירים שערוריתיים.
כל אישה יודעת שאף פעם לא ניתן להסתפק רק בקרם ידיים אחד או אפילו שניים - אלא חייבים להשתמש בארבעה מוצרים במקביל לפחות - שיהיו זמינים גם במשרד וגם בתיק.
אז קרם התיק שלי הוא שפופרת מוקטנת Blood Orange + White Pepper של Bliss שייבאתי מארה"ב. הוא עשיר, הוא סמיך, הוא נספג מעולה בעור, הוא מקל על יובש ויש לו ריח מדוייק של תפוזי דם. הדבר היחיד שחבל לי הוא שהריח די מרומז ולא ממש נשאר למשך זמן ארוך. אני קניתי אותו בספורה, אבל אני די בטוחה שראיתי פעם את המותג באחד מאתרי הקניות הפופולריים. אם מישהי ראתה או יודעת, נא לעדכן!
במשרד אני מחזיקה קולקציה מתחלפת של גרסאות מוקטנות של קרם השיאה המפורסם של L'occitane. קרם ביצועיסט שיש לו תהילה מוצדקת לגמרי. עשיר, חמאתי, נספג טוב ומסוגל להתמודד עם מצבים של יובש חמור.
הגענו לחלק של טיפוח כפות הרגליים. למרות שהקיץ זו העונה להשקיע בטיפולי רגליים מפנקים, דוקא בחורף אני מרגישה שהאפקטיביות של הטיפולים האלה גדולה יותר. הרגליים שלנו לא משתפשפות ומתחספסות מהליכה בנעליים פתוחות ואפשר בקלות להתחפר לשנת לילה במיטה, כשהרגליים עטופות בגרביים שמשפרים את יעילות הספיגה של קרמים משקמים.
בקיץ אני מקפידה מאד על פילינג לכף הרגל, אבל בחורף אני קצת פחות מעמיסה ועושה טיפול רק פעם בשבוע. לאחרונה אני משתמשת בחמאת פילינג Feet Treat של ללין, וזה יישמע מוזר - אבל התאהבתי. זה לא פילינג נוזלי, אלא כמו שאתן רואות מגיע במרקם כמעט מוצק, קצת כמו חמאת שיאה. הפילינג מבוסס שמנים, כך שמורחים אותו על עור יבש ורק אחר כך שוטפים. הוא סמיך ועשיר ובגלל הבסיס החמאתי יש משהו כייפי בצורה מטרידה בעיסוי שלו אל תוך העור. גם הניחוח מצויין - לימוני ומרענן. הוא מותיר את העור מאד רך, משפר מראה של אזורים מחוספסים והוא ללא ספק אחד מפינוקי המקלחת החביבים עליי לאחרונה.
אחרי הפילינג אני מקפידה תמיד למרוח קרם רגליים, כדי שייספג טוב טוב בתאי העור החדשים שנחשפו. בהמשך ישיר לקרם הידיים, אני משתמשת בקרם חמאת שיאה לרגליים של L'occitane ותנו לי להגיד לכם - זה קרם פלאים.
בנסיעה האחרונה שלי לניו-יורק ביליתי לא מעט ימים בהליכה רגלית לאורך קילומטרים של שדרות מפורסמות במנהטן. אחרי יום של הליכה כזו, כפות הרגליים שלי תמיד הרגישו כאילו בא להן לצנוח מהגוף שלי וללכת לנוח בקבר. למרות שהייתי עטופה בשכבות של גרביים וגרביונים, עדיין שיפשופים קטנים ומציקים היו בלתי נמנעים - אבל הכל היה נעלם בן לילה בזכות הקרם הזה. הייתי מורחת אותו לפני השינה, וקמה בבוקר עם כפות רגליים כאילו הסתובבתי כל יום האתמול ישובה בלימוזינה. יש לו ריח צמחי קצת חזק, אבל הוא באמת קרם נפלא וההמלצה שלי לא בהחלט כן הולכת ברגל!

גם פוסט על קרמים לידיים ולרגליים צריך לסיים מתישהו, וכל המקדים הרי זה משובח.
מהו קרם הידיים האהוב עליכן? והאם אתן מקפידות על טיפוח כף הרגל גם בחורף? ספרו לי!

גילוי נאות: Laline, Doctor Or

14 תגובות:

  1. טוב שיכנעת אותי, הדלקתי בויילר והיום אשקיע בכפות הרגליים.
    אחלה פוסט, מכניס מוטיבציה ;)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! שמחה לשמוע שאני מצליחה לעודד לטיפוח מושקע יותר ;-)

      מחק
  2. בחורף אני נוטה לסיים כמויות של קרמי ידיים ורגליים. בקיץ בקושי נוגעת בהם.
    הקרם רגליים של לאוקסיטן בהחלט קרם פלאים- אני מרגישה שאני שותה אותו, אבל הוא ממש עוזר לי לשמור על עור במצב תקין.
    אני אנסה את חמאת הפילינג של ללין, מסקרן.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא בקיץ אני מתמרחת יותר עם קרם רגליים כי אני כ"כ פרנואידית לגבי מראה כף הרגל בסנדלים. בחורף אני מסתפקת בפעם בשבוע ומרגישה שזה מספיק לי.

      מחק
  3. שוקלת כרגע לקנות את הפילינג של ללין הוא נשמע טוב !
    תמיד השתמשתי בפילינג הרגיל שלהם לרגליים (מה שלא כ"כ עזר חח)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה לי פילינג גוף רגיל של ללין בריח וניל ולא עפתי ממנו בכלל, אבל הפילינג הזה לרגליים הוא לגמרי שיחוק. מומלץ!

      מחק
  4. היי,
    אני מאוד רוצה לנסות את לאוקסיטן אבל אני לא כל כך בקיאה ויודעת איזה מוזר שלהם הוא "מאסט" ומאיפה כדי לקנות.
    איביי? iherb? חנויות בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניתן להשיג לאוקסיטאן אונליין לצערי, רק בסניפים שלהם בארץ.

      מחק
  5. מטורררפת על קרמי הידיים של לאוקסיטן!
    הבליס מהמם, מאוהבת ו, ואגב יש אותו באסוס...
    מסכימה לגבי ד"ר עור - כל מוצר שניסיתי שלהם היה מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. הקרמים שלהם לידיים מעולים, וגם לרגליים מעולה! זכתרי שיש את בליס באסוס אבל כשבדקתי לאחרונה לא מצאתי את זה. כנראה התפספס לי

      מחק
  6. מתי יהיה כבר קר ? מתי ?
    סיקרנת אותי לגבי הבליס , ללין אין סיכוי , לאוקסיטן ....אוח מאוהבת!
    ד"ר עור לא נראה מגרה בנראות שלו :-D

    השבמחק
    תשובות
    1. רק כתבתי פוסט על טיפוח חורף, ונהייה שרב בחוץ D-:

      מחק
  7. יש לי את הפילינג לרגליים של ללין, ממש פינוק בחורף!
    תודה על ההמלצות

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף! נכון שהוא כייפי? אני מתה על המרקם העשיר שלו.

      מחק