‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.1.2014

החבילה הגיעה - מהדורה חמישית

שוב פוסט אייהרב? כן, שוב! כמו שסיפרתי לכן בפוסט הקודם הצטברו לי שתי חבילות שהגיעו ממש לפני הטיסה שלי לארה"ב, ואחת ממש אחרי ולא הספקתי לעדכן אתכן בלייב.

אז אחרי שחיטטנו בתכולת החבילה הקודמת, הגיע תורה של החבילה האחרונה שהגיעה אליי לפני כחודש. גם הפעם היתה לי הזדמנות לשחק קצת עם חלק מהמוצרים, כך שאוכל לכתוב לכן בקצרה אם לרכוש או לוותר.
הפעם עשיתי הזמנה של אוכל ואיפור בעיקר, וממש מעט טיפוח. גם ככה ערימות מוצרי הטיפוח שלי מגיעות כבר קרוב לתקרה, הגיע הזמן לסיים קודם את מה שיש בבית לפני שמזמינים חדש....
בא לכן להתחיל עם אוכל? כי אני תמיד בעד לפתוח את הנושא בהזדמנות הראשונה שמתאפשרת לי.
אחרי ההצלחה לה זכו קפסאות של ליקוריץ Panda שהזמנתי בעבר (בטעם דובדבן, לא ליקוריץ שחור מקורי אותו אני מתעבת), החלטתי בהמלצתה של חברה לרכוש את סוכריות הג'לי של המותג. יש בהן רכיבים טבעיים בלבד, מאזן קלורי נמוך והן באמת נורא חמודות - אבל בתאכלס לא ממש התלהבתי. זה לא אומר שזרקתי את החבילה מלאה לפח, ולצורכי מעקב איכות לקראת הסקירה בפוסט הקפדתי לטעום כל סוכריה וסוכריה כמובן. היה טוב וטוב שהיה, אבל פעם נוספת זה לא יוזמן, לעומת סוכריות הליקוריץ הרכות שכבר ממתינות בעגלת הקניות העתידית שלי.
לרכוש או לוותר? נשנוש חביב ולא מזיק, אך לא הכרחי.
המאכל הבא הוא דווקא תבלין - Pumpkin Pie Spice של מותג Frontier. אי אפשר היה לעקוב אחרי ערוצי יוטיוב הן מתחום הביוטי והן מתחום האוכל במהלך עונת הסתיו, בלי לפתח קרייבינג מטורף לכל דבר בריח או בטעם פמפקין. קפה פמפקין, פאי פמפקין, נרות פמפקין, פמפקין פמפקין פמפקין (נסו להגיד את זה מהר וברצף - והנה נולד זן חדש של גמדים!). אז נכנעתי והזמנתי תבלין שמיועד לשימוש בכל תבשילי הפמפקין האלה, שאני כמעט ולא מבשלת. בתבלין עצמו אין שום דלעת, אבל יש שם מיקס גרוס היטב לאבקת קסמים עדינה המכילה קינמון, ג'ינג'ר, אגוז מוסקט וציפורן. מאז שהוא נחת אצלי אני משתמשת בו במקום קינמון רגיל בכל המתכונים הדורשים את התבלין והוא באמת מצויין. הוא נותן קיק ספייסי מעניין והריח שהוא מפיץ אלוהי.
אפשר כמובן לעשות מיקס תבלינים כזה לבד (כמו שטרחו לציין בפני בלגלוג כשסיפרתי על ההזמנה המרגשת במשרד), אבל למה להתאמץ אם מישהו טרח להתאמץ לפניכם ולארוז לכם את זה במיכל זכוכית נוח?
לרכוש או לוותר? לרכוש, ואז לרוץ ולהכין עוגת דלעת, אגוזים ותמרים. את הודעות התודה תשלחו לי אחר כך.
המוצר הבא קשור לאוכל אבל מתחום תוספי המזון. אין הרבה מה להרחיב כאן, זה מלאי קבוע שאני דואגת לתחזק וקונה אותו רק מאיירהב, במקום לשלם פי 10 כאן בארץ (בקבוק עם חצי הכמות יעלה לי 100 שקלים....). אם אתן רוכשות תוספי תזונה וויטמינים על בסיס קבוע אתן פשוט חייבות להתחיל לעשות את זה באתר, הבדלי המחירים משמעותיים ממש.
לרכוש או לוותר? כל אחד והתוספים המתאימים לו, אבל לגמרי לרכוש אותם רק באיירהב.
סיימנו עם האוכל ונעבור זריז על מוצר הטיפוח היחיד שהוזמן - מי פנים גליקולים של Reviva Labs. זה חוזר על עצמו מהפוסט הקודם שם כבר עדכנתי אתכן שקניתי שני בקבוקים כדי שיהיה לי רצף שימוש ארוך לצורך מעקב תוצאות. התחלתי להשתמש בבקבוק הראשון ממש לפני כמה ימים, כך שמסקנות לכאן או לכאן עדיין אין.
לרכוש או לוותר? ימים יגידו.
יש דבר כזה הזמנה מאייהרב בלי לכלול מברשת כלשהי עם עדיפות ל- Real Techniques? לא, אין. אז הפעם נפל הגורל על מברשת ה-Kabuki Brush קטנה וחמודה. 
תאמינו או לא כבר חודשיים אני לא נוגעת במברשת כי אני רוצה לצלם אותה לפני שהיא נהיית ג'יפה משימוש ונוצרים בה כתמים שלא ניתן להסיר בחפיפות, ועד עכשיו הצילום הזה לא קרה. עד כדי כך חמור מצב צילום התמונות לפוסטים!
לרכוש או לוותר? אולי אם אני סופסוף אצלם אני גם סופסוף אוכל לדעת.
את Haul האיפור שלי עשיתי רק ממוצרי e.l.f. עד לאחרונה לא ממש היה לי ניסיון טוב עם מוצרי המותג, אבל לאור המבחר הנחמד שהתעדכן לאחרונה באתר החלטתי לנסות לתת להם צ'אנס נוסף. 
הזמנתי שני שפתונים מסדרת Mineral Lipstick, שניהם בגוונים די בנאליים של וורוד ואדום. הוורוד נקרא Pouty Petal, והאדום מכונה Cheerful Cherry. אני יכול לומר שהתלהבתי יותר מהאריזה מאשר מהשפתונים עצמם, אבל אנחנו ממש בשלב מוקדם של היחסים בינינו. נראה, אולי עוד יהיה מהפך.
לרכוש או לוותר? אפשר לנסות, אבל מהניסיון שלי עד כה לא משהו שחייבים באוסף.
מוצר האיפור הבא הגיע קצת מפורק מאריזתו, ואולי זה באמת היה סימן לבאות. הסתיים לי לאחרונה עיפרון לבן של סופטאץ' שהייתי משתמשת בו שנים, אז החלטתי לנסות סוג חדש. העיפרון הלבן שלהם מכונה Eye Widening Pencil, והוא באמת פקח את עיני. פקח את עיני להבנה שלעולם אין להזמין עוד עפרונות עיניים של המותג הזה.
לרכוש או לוותר? לוותר, לגמרי לוותר.
המוצר היחיד שנראה לי טומן בחובו את ההבטחה הגדולה ביותר, הוא דואו סומק/ברונזר St Lucia שאמורים להיות דיופים לברונזר לגונה וסומק אורגזם של נארס. הבחורצ'יק הזה הגיע ארוז ועטוף כאילו מדובר במינימום סט קריסטל יוקרתי, ומאז שיצא מהקופסא ועד עכשיו לא נגעתי בו. שוב תירוץ הצילומים, וזה. תהיו בטוחות שדיווחים יגיעו בהמשך.
לרכוש או לוותר? הנבואה ניתנה לטיפשים ולבלוגריות לא יסודיות. המתינו בסבלנות ואעדכן.
אחרון אחרון חביב הוא הצ'ופר החינמי. הפעם לא בחרתי לי מוצר מעמוד ה-Freebies, ההיצע שהיה שם לא ממש הלהיב אותי. אבל אייהרב תמיד דואגים לזרוק משהו שימושי לחבילה (כמו מארקר מיניאטורי ירוק. מי לא צריך אחד כזה בחייו?!), והפעם החליטו לפנק אותי עם עט מזערי שכותב ירוק. ת'נק יו אמיגוס!

עד כאן עוד מהדורת שופינג שמגיע בדואר בתוך קופסאות חומות. אני מקווה שמצאתן לכן כאן כמה תופינים, תעדכנו אותי אם קניתן משהו בהמלצתי לאחרונה ואהבתן, ומה דעתכן על המוצרים שהיו בחבילה שלי הפעם? 

רשימת הקניות המלאה:

עושים קנייה ראשונה באתר? היכנסו דרך הלינק הזה, או הקלידו קופון WIW422 כדי להנות מהנחה של 10$-5$ בקניה ראשונה.

4 תגובות:

  1. אין על תבלין הזה! אני דואגת להכניסו לכל דבר אפשרי והוא באמת מוצלח. אני לא הצלחתי להתלהב מאלף למען האמת מספיק בשביל להזמין דברים...תתחדשי על הכל ותהיי בלוגרית יותר טובה :P

    השבמחק
  2. חחח חמודה. פוסט מצחיק. תודה :-)

    השבמחק