‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.12.2013

הבטחות ואכזבות

היי חברות, מזמן לא היה כאן פוסט איפור של ממש עם סוואטצ'ים וסקירות נוקבות. אני יודעת שנמאס לכן רק מטיפוח, אייהרב, טיפוח ולקים כל הזמן ובאמת הגיע הזמן לחזור לבייסיקס עם פוסט איפור בסגנון ישן וטוב, ולא סתם איפור אלא צלליות.
הפעם מחכה לכן הפתעה מתוקה במיוחד - פוסט קטילות! אני לא יודעת למה, אבל פוסטים של "מה לא לרכוש" בדרך כלל זוכים ליותר פופולריות מפוסטים מרעיפי מחמאות. תפסיקו להיות כאלה שליליות, מכורות יקרות ופסימיות שלי!
בעצם אולי "קטילה" זה קצת הגזמה, אבל בהחלט לא תמצאו כאן תשבוחות מקיר לקיר כמו שאולי הייתן מצפות. 
נתחיל? הנה, נתחיל.


מופתעות? גם אני, במובן מסויים. פלטה Comfort Zone של Wet and Wild היא אחת הפלטות העממיות המהוללות והטחונות ביותר בבלוגספירה מכל כיוון אפשרי, כך שלא מפתיע שהציפיות שלי היו דיי בשמיים כשסופסוף הינחתי עליה ידיים. אבל מה אני יכולה להגיד? היא לא הצליחה להעיף אותי. 
בואו נתחיל מהדברים הטובים, אוקיי? הצלליות פיגמנטיות, הגוונים יפים, השילובים שאפשר לעשות איתה מוצלחים, היא וורסטילית מבלי להיות צבעונית בצורה משוגעת מידי ויש לה מחיר חסר תחרות. אלה באמת נקודות שעומדות לזכותה ולא הופכות אותה לפלופ מוחלט בעיניי. 
בואו נביט רגע בסוואטצ'ים כדי שנבין על איזה גוונים אנחנו מדברים:
קודם כל, הפלטה כולה שימרית בדרגות שונות, אין כאן אף צללית בגימור מאט. לחלק מהצלליות יש גימור שימרי סאטני, אצל חלקן תמצאו חלקיקי שימר/גליטר של ממש. אבל הגימור הוא בהחלט לא מה שמפריע לי כאן.
כמו שאתן רואות, הצלליות מסוויטצ'ות נפלא, ויש כאן מגוון נאה של חומים, נייטרלים, ירוקים ואפילו צללית שהיא קצת דואוכרומית בסגנון Club של מאק (חום/ירקרק). 
הבעיה מגיעה כשצריך לתרגם את זה על העפעף, וכאן לדעתי הצלליות שבפלטה נופלות ורואים את ההבדל בינן לבין צלליות יקרות יותר. אני לא רוצה להישמע סנובית, כי מי כמוכן יודעת שאני ממש לא כזאת, אבל זה לא זה. 
קצת טשטוש, והצלליות הבהירות של הפלטה מאבדות את העומק שלהן. הצלליות הבהירות ביותר בכלל די נעלמות על העפעף, גם מעל פריימר. הגוונים לא ממש ניראים רוויים על העין כמו בסוואטצ' וזה מפחית מהאפקט הסופי של הגוונים היפים. כל לוק שניסיתי לעשות עם הפלטה הזו הלך קצת לאיבוד במובן מסויים כשהתוצאה הסופית הייתה כאילו הנמכתי את הווליום של הצלליות בדרכן מהפאן אל העין.
בכל מצב, גם עם הצלליות הכהות, לא תוכלו להימנע משימוש בפריימר טוב כדי להוציא מהן את הגוון ולשפר עמידות. 
בשום מצב אני לא יכולה להשוות את מרקם או איכות התפקוד של הצלליות האלה לצלליות של לוראק, מאק, בייר מינראלס, גרלן וכו'. אני מצטערת, אבל כל מי שמשווה את הפלטה הזו לפלטות של מותגים מקצועיים או יוקרתיים יותר, עושה לה עוול כי בסופו של דבר היא לא עומדת בסטנדרטים.
באיזה סטנדרטים היא כן עומדת? של פלטה במחיר של 5 דולר. במחיר כזה - אין מה למצמץ. הצלליות יהיו לכן שימושיות, הגוונים יפים ומשתלבים מצויין אחד בשני ועבור מישהי שלא מחפשת ביצועים יוצאי דופן מהאיפור שלה היא בהחלט יכולה להיות אופציה טובה. למתחילות שרוצות להתחיל להשתעשע עם קצת צבע - הייתי ממליצה עליה בחום.
אני אוהבת במיוחד את 4 הגוונים הכהים ביותר בפלטה, אני מרגישה שיש לי יותר עם מה לעבוד שם. הגוונים הבהירים לעומת זאת, ננטשו בשלב מאד מוקדם.
אולי אני מפונקת ואולי יש לי חיבה חזקה מידי לאיפור דראג קווין עז ובולט, אני לא יודעת מה הסיבה, אבל הפלטה הזו קיבלה את הציון "כמעט טוב".

הצללית הבאה היא צללית שמאד סיקרנה אתכן כשכתבתי עליה בפוסט "החבילה הגיעה" האחרון. 
מותג טבעוני חדש נכנס לאחרונה לאייהרב - Emani Minerals ואני סוקרנתי. הצללית מגיעה מליין של צלליות דחוסות מסוג Hybrid Colors ואמורה להיות צללית קרם בגימור אבקה. מעניין, נכון?
המותג הזה הוא די אנונימי ובקושי הצלחתי למצוא סוואטצ'ים של משהו שקשור אליו, ולכן הגעתי למצב שקניתי את הצללית "על בליינד". בחרתי את גוון Requiem, שחשבתי שיהיה משהו קצת טאופי מלוכלך. ציפיה הגיונית, לפי השילוב בפאן של השמנת, חום ואפור נכון?
טעות! מסתבר שמאחורי המוזאיקה המפוארת מסתתרת צללית חומה ברונזה די משעממת שיש לי מיליון כמוה באוסף. הגוון הדומיננטי במיקס הוא החום, והצללית עצמה מגיעה עם ציפוי מרשים של נצנצים כסופים - משהו שממש לא צפיתי ובוא נאמר שגם לא הלהיב אותי. חפרתי קצת בצללית ולשמחתי גיליתי שזו רק שכבת ציפוי ראשונית, אבל זה עדיין קצת מרגיז. 
מצד שני, הצללית היא אכן שילוב היברידי של קרם עם אבקה. הצללית לא מרגישה רטובה למגע, אבל היא כן מרגישה סוג של קרמית, והמברשות שלכן ירגישו לכן קצת דביקות אחרי השימוש בה. ברגע שעושים את הטרנספר לעפעף, מתקבל גימור בין קרמי לאבקתי. בכל הכנות - זו צללית קצת מוזרה. לא נוח לעבוד איתה בשילוב עם צלליות אחרות, אלא אם אתן מניחות אותה כבסיס על כל העפעף. חייבים פריימר כדי שתהיה לה עמידות כלשהי והפיגמנטיות שלה נמוכה. כדי להגיע לצבע שבסוואטצ' הייתי צריכה לחפור בה ממש. לדעתי הכי נוח לעבוד איתה עם האצבעות, כמו עם צלליות קרם אחרות.
לסיכום? צללית שהיא סוג של חייזר. אני לא יכולה להגיד שאני ממליצה עליה, או בכלל על הסדרה הזו. אם לשפוט לפי הצללית הזו, אין בסדרה הזו שום בשורה מחדשת שמצדיקה את תג המחיר של 67 שקלים. 

מה למדנו חברים? שלא כל הנוצץ זהב, גם אם הזהב הזה עלה לכן 5 דולר בלבד. הפלטה של ווט אנד וויילד לימדה אותי שלנצח אהיה הילדה שצועקת שהמלך הוא עירום, כנראה  כי יש לי אלרגיה מובנית למוצרים שיש סביבם באזז מופרז מידי. את ה-5 דולר הבאים שלי אשקיע בנתיב אחר.
הצללית של אימאני לימדה אותי שלא קל לחדש לי כשזה מגיע לאיפור, וגם שטבעונית אדוקה לעולם לא אהיה כי מרקמים מוזרים ותחליפים טבעוניים לא ממש מצליחים לדבר אליי, או לקלוע לביצועים של הסטנדרט שאני רגילה אליו.
אם אתן מתעקשות על הפלטה - תוכלו למצוא אותה באיביי. אם דווקא בצללית המוזרה חשקה נפשכן, תמצאו אותה באייהרב.

שברתי לכן חלום? מרגישות שהעלבתי את הפלטה האהובה עליכן בייקום? הזמנתן את הצללית של אימאני ועכשיו אתן מקללות אותי שהורדתי לכן את כל החשק ממנה? תוציאו עליי את כל העצבים בתגובות! 

8 תגובות:

  1. תודה על פוסט נפלא. צריך לדעת להיזהר גם אם המוצר משובח מכל עבר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אליענה! אני תמיד בעד כמה שיותר מידע לגבי מוצר מסויים, גם אם לפעמים זה נוגד את הדיעה הפופולרית :-)

      מחק
  2. איך אנחנן אוהבות פוסטים מאוכזבים, כמה משונה שמחתנו לאיד!
    איזה קטע עם הפלטה כי הצבעים באמת מקסימים והכי שימושיים...הצללית המוזאיקה באמת מאכזבת, גוון משונה לחלוטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש משהו מענג בצורה מעוותת בקריאת פוסטים שליליים, צריך להודות בזה ;-)

      מחק
  3. אני מסכימה איתך מאוד לגבי הפלטה של ווט אנד ווילד (ואני לא אוהבת את הלכלוך שהיא יוצרת כתוצאה מפול אאוט), לפחות זה רק 5$.
    הצללית של אמאן- האריזה (כפי שכתבתי בפוסט אייהרב) מש יפה, חבל שהביצוע לא משהו

    השבמחק
    תשובות
    1. הו נחמד לשמוע קול שמסכים איתי לגבי הפלטה, כבר חשבתי שאני בודדה במערכה הזאת....
      הצלליות של אימאני - נחמד ומעניין, אבל לא ב-60+ ש"ח......

      מחק
  4. מסכימה איתך שהפלטות האלו לא משתוות ליוקרתיות איכותיות, אבל עבור המחיר שלהן, ולמי שמחפשת מוצרים בטווח המחיר הזה הן מוצלחות, וכבר יצא לי להמליץ עליהן לבנות שחיפשו פלטות ממותגים עממיים, כי ביחס לפלטות של המותגים העממיים הן שוות.
    כמובן שאני עושה כאן הכללה, כי להגיד "פלטות של ווט אנד ווויילד" זו הכללה, כי כל פלטה היא לגופה.
    הסווטשים של הפלטה שסקרת לא הרשימו אותי, כי הם לא מסוג הגוונים שאני נמשכת אליהם.
    יש לי אחת סגולה שלהם, גם של השישייה, והיתה לי אחת ירוקה שלהם של השלישיות. הירוקה היתה טובה יותר מהסגולה. יותר פיגמנטית והגוון יותר מרשים על העפעף ונאמן למקור.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהשורה התחתונה שלנו בעצם זהה - בשביל המחיר זה לא רע בכלל. אבל אני כן מתנגדת לבאזז שנוצר סביבה בתור משהו מעבר, כי יותר מתמורה ל-5 דולר אני לא חושבת שהיא נותנת.

      מחק