‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.1.2014

לק השבוע - Vivacious Verdigris

היום נעשה היכרות עם מותג לקים חדש שנכנס לאחרונה לישראל - Cuccio Naturale. מוכנות לזה? הנה זה בא:

מודה ומתוודה, מעולם לא שמעתי על המותג הזה עד שקיבלתי את אחד הלקים שלהם לסקירה. מצד שני, כשביררתי במי ובמה מדובר גיליתי שזה בכלל לא מותג אנונימי, אלא יחסית מוכר ואהוב ומקורו מקליפורניה בארה"ב. רוב מי שהכירה אותו היתה מבוגרת ממני בכמה שנים, כך שיכול להיות שהוא היה באופנה לפני התקופה שלקים התחילו לעניין אותי......
הסדרה המלווה את השקת המותג בארץ, היא Precious Metals שמתחברת באלגנטיות לטרנד גימורי המאט בנגזרות שונות ששוטף אותנו לאחרונה. הפטנט של הסדרה הספציפית הזו הוא לק מטאלי בגימור מאט, דומה קצת לליקוויד סאנד של OPI אם היו מוציאים ממנו את הגליטר. 
הגוון שבתמונה נקרא Vivacious Verdigris ובחרתי אותו דווקא כי לק ירוק/אפור היה נשמע לי יותר מעניין מכל הסגולים/אדומים/כחולים הפופולריים יותר. הפורמולה טובה, דרושות שתי שכבות כדי להגיע לאחידות ואטימות והוא מתייבש מאד מהר לגימור שאתן רואות בתמונה. אפשר כמובן לשחק איתו עם טופים מבריקים כאלה ואחרים וליצור שילובי מאט ומבריק, אבל אני העדפתי להשאיר את זה פשוט.
מה שבעיקר הפתיע אותי לטובה בלק הייתה המברשת - היא מאד מאד נוחה. את המניקור שצילמתי מרחתי בחצי חשכה ובמהירות רבה כשהייתי באיחור לצאת מהבית. מה שאתן רואות זה בלי שאפילו הייתי צריכה לנקות מריחות בקיוטיקלס!! משהו במברשת שלהם מאפשר מריחה מאד מדוייקת ומהירה. 
זה לק מיוחד ללא ספק, וגרר הרבה הערות ומחמאות מהסביבה. חסרון יחיד הוא עמידות שלא ממש הייתה יוצאת דופן, והוא התחיל להתקלף די מהר.
אז ברוכים הבאים למותג Cuccio, נא לקבל אותם בסבר פנים יפות! היו לאחרונה יותר מידי השקות כושלות של מותגי לקים בארץ (צ'יינה גלייז וסיאטה למשל), אנחנו לא רוצים שזה יקרה שוב....
לדף הפייסבוק של המותג - הקליקו כאן.
לבירור נקודות מכירה או רכישה בטלפון: 050-8547822

מה אתן אומרות? איך אתן מתחברות לטרנד המאט על כל גווניו וגימוריו שמציף אותנו לאחרונה? ספרו לי!

גילוי נאות: Cuccio Natural

10 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את הלק ואת הגימור. הצבע שהתנסתי בו ברונזה מהפנט, שעם טופ מבריק בכלל הפיל לי את הלסת

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת צריכה לנסות אותו עם טופ, אולי זה ישפר גם את העמידות.

      מחק
  2. וואו. אהבתי ממש את הגוון! מאוד מיוחד. את הגימור מאט אני מחבבת מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. גימורי מאט זה ה-טרנד של החורף האחרון!

      מחק
  3. הגוון מושלם! אני ממש מסכימה איתך לגבי המברשת-סופר נוחה.
    מקווה שהם יצליחו בארץ... המחיר שלהם לא זול ולא כולם מרגישות בנוח עם רכישות אינטרנטיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי מה שהבנתי יש גם נקודות מכירה, אני מניחה במכוני קוסמטיקה וכאלה. מה שכן, כל המותגים האחרים שהושקו בצורה כזאת בארץ לא כ"כ הצליחו..... מקווה שהפעם יהיה אחרת..

      מחק
  4. הגוון הזה מאוד מיוחד בעיני, אבל פחות התחברתי לגימור המאט של הסדרה הזאת.
    מותג מסקרן ללא ספק ואני מחכה לראות עוד קולקציות שלהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יהיה מעניין לראות קולקציות נוספות שלהם. אולי בהמשך אני אנסה את הלק עם טופ קואוט מבריק, נראה מה ייצא :-)

      מחק
  5. אהבתי מאוד את הצבע.
    לגבי ההעדפה שלי לגימור מאט או קרמי - ה מאוד תלוי בגוון. יש גוונים שאני מאוד אוהבת לראות אותם במאט, בין היתר כל גימורי הסנד למיניהם שמתאים להם מאט, ויש כאלו שאני מעדיפה גימור קרמי וגם אם הם מאט אשים עליהם טופ מבריק. תלוי בלק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ליקוויד סאנד זה ליקוויד סאנד, לדעתי גימור מאד מיוחד דווקא בגלל השילוב של הגליטר עם מאט. לגבי לקים אחרי מאט - לרוב אני אעדיף תמיד לק בגימור קרמי, אלא אם כן בא לי שינוי לגוון קצת את האווירה :-)

      מחק