‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.1.2014

שפתיים טרנדיות

שפתוני לחות - בואו נפתח את הנושא. 
טרנד השפתונים שסחף כל חלקה טובה בשנתיים האחרונות פשוט מסרב להירגע. עוד ועוד מותגים מצטרפים עם ליינים של שפתונים/צ'אבי סטיקס המבטיחים צבע עם מרקם מלחח ונוח, ובחלק מהמקרים אפילו עמידות. אני האמת, התחלתי מקטן. 3 שפתוני Lip Butter של רבלון ובזה הסתפקתי. לאחרונה האוסף שלי גדל כמעט פי 10 בהשוואה להתחלה הצנועה שלו, והוספתי גם חיקויי צ'אבי סטיקס ושפתוני לחות של מותג נוסף.
כדי שאני אוכל לשים גם לעצמי מעצור, אני חושבת שהגיע הזמן לסכם את דרכינו עד הלום ולבדוק את ההיצע שהצטבר אצלי עד כה. המטרה - לא לקנות עוד מוצרים מהסוג הזה, כי כמו שתראו יש פה ושם כפילויות במרקמים ובגוונים ובאמת כבר אין הרבה לאן להתרחב מבלי ליצור לעצמי אוסף של דיופים.

אז מי יהיה לנו היום? רבלון מככבים בשתי קטגוריות - שפתוני לחות ועפרונות באלם (בואו ננסה להפסיק לכנות אותם "חיקויים לצ'אבי סטיקס"). מייבלין מצטרפים לחגיגה עם ליין שפתוני הלחות החדש שלהם. דוגמית קטנה מעפרונות הבאלם החדשים של רימל ואחרון חביב - חיה נדירה של פופה.
בואו נתחיל מהסוסים החזקים והוותיקים ובעצם מי שהתחילו את כל טירוף החמאה/לחות הזה. על שפתוני Lip Butter של Revlon כבר קראתן פה בעבר, וכמו שאתן רואות 3 מהשפתונים שכאן משומשים היטב. השלשה המקורית שממנה התחלתי היא Lollipop, Berry Smoothie ו-Sweet Tart. מבין השלוש האלה האהוב עליי הוא ללא ספק Berry Smoothie שיש לו גוון אדמדם פטל מחמיא מאד, וכמו שאתן רואות אני כבר תיכף מסיימת אותו. את Lollipop אני מחבבת גם כן בזכות הצבע המאד עשיר, סגלגל פוקסיה מהסוג שאני אוהבת מאד. אבל אני לא מוצאת את עצמי לובשת גוונים כאלה על בסיס קבוע, כך שהוא פחות משומש. הכי פחות אהבתי את Sweet Tart שהתגלה כגוון מעט ניאוני שלא ממש מחמיא לי.
לאחרונה הוספתי לאוסף את Pink Lemonade כיוון שהחלטתי לנסות את אחד הגוונים ה"רגועים" יותר מהסדרה. הוא באמת מאד עדין והפיגמנט בו לא ממש עשיר. הוא מותיר רמיזה של צבע וורוד ניודי על השפתיים, לא ממש משהו שהפיל אותי מהכסא.
הפורמולה של הליפ באטרס היא סמיכה ועבה יחסית ואכן מרגישה מאד מאד לחותית. אם מעמיסים מהם יותר מידי על השפתיים זה יכול ליצור בעיה של "זליגה" ומריחות לא מחמיאות, כך שכדאי להיזהר. הגוונים הכהים עמידים ומותירים סוג של סטיין קליל על השפתיים, אבל הגוון הבהיר נעלם ולא מותיר אחריו עקבות.
מסקנות - סדרת שפתוני לחות שאני יכולה להמליץ בה דווקא על הגונים הכהים והבולטים שנותנים הרבה צבע בשילוב עם הרבה לחות. הגוונים הבהירים - מרגשים פחות. מתאימים לנערות ונשים צעירות, פחות לנשים מבוגרת עם בעיה של קמטוטים מסביב לשפתיים, זו לא פורמולה שמתקבעת מספיק.
אם כבר אנחנו מדברים על רבלון, בואו נדבר שניה על עפרונות הבאלם Just Bitten Kissable Balm Sticks (לא יכלו לבחור שם קצת יותר ארוך?). כאן זה כבר סיפור של פורמולה אחרת - מוצקה ודקיקה יותר, אבל עדיין לחותית וצבעונית. אם להודות על האמת - את אלה אני אוהבת מאד. הם קלים מאד למריחה, יש להם ניחוח והרגשה של מנטה על השפתיים והם באמת לחותיים ונעימים מאד, מבלי להיות סמיכים או כבדים מידי. הפלוס הגדול הוא הגוונים שבאמת יוצרים סטיין עמיד על השפתיים, במיוחד ככל שמחדשים אותם לאורך היום (מספיק חידוש אחד). כל אחד מהגוונים שניסיתי - מהכהה אל הבהיר, התקבע והשאיר סטיין על השפתיים. 
Smitten הוא הכהה בחבורה, שוב פטל סגלגל שיש לי חולשה אליהם. צריך קצת להזהר עם המריחה שלו כדי לדייק בגבולות השפתיים, כיוון שהגוון שלו חזק כל טעות זועקת למרחקים. 
Darling הסגלגל הוא האהוב עליי מהחבורה ואני די חורשת עליו. יש לו טונים סגולים חזקים כך שהוא לא עבור כל אחת, אבל אתן כבר יודעות כמה אני מחבבת את הגוונים האלה. למרות שהוא לכאורה בהיר, הוא בונה גוון מאד יפה ומלא על השפתיים שגם נשאר עמיד שעות ארוכות. 
Charm הוא גוון שהתחבב עליי רק לאחרונה. כשמורחים אותו על השפתיים הוא לא נראה מרשים במיוחד, אבל צריך לתת לו זמן "להתפתח" ולהתיישב ובמיוחד כשמחדשים אותו אחרי כמה שעות, רואים את הגוון הכתמתם ניודי שיש לו. 
מסקנות - אני אוהבת אותם, ואפילו מאד. אני יודעת שאני קצת מאחרת לחגיגה, אבל אחד מתחביב זה להצטרף בדיליי לכל טרנד אפשרי. הפורמולה הזו תתאים לכולן - לצעירות בגילן וגם רק ברוחן ולכל אחת שנושא העמידות חשוב לה. הם נוחים מאד על השפתיים ולא צריך לדאוג מנזילות או מריחות. שימו לב שאת הגוונים שלי רכשתי בארה"ב, אני די בטוחה שצ'ארם וסמיטן קיימים גם בארץ, אבל לא בטוחה ב-100% שדארלינג נמצא. אם אין, אל חשש כי תמיד יש את איביי!
בואו נחזור לתחום השפתונים הקלאסיים, עם סדרת Color Whisper של Maybelline. בחו"ל היא הושקה לפני בערך כשנה, אבל לארץ הם הגיעו רק לאחרונה (מפתיע מישהו?). הבאתי איתי אחד מארה"ב, אחד רכשתי כאן ושניים קיבלתי לסקירה.
אל הסדרה הזו כדאי לתת תשומת לב מיוחדת, כי קיים בה שפתון שנכנס להיכל התהילה של השפתונים שהכי אהבתי EVER. אבל לפני שאני מגלה לכן באיזה מהגוונים מדובר, בואו נדבר רגע על הפורמולה. למרות שהרעיון דומה (שפתוני לחות עם נגיעה של צבע), הפורמולה שלהם מאד שונה מהליפ באטרס של רבלון. הם פחות רכים (הליפ באטרס מאד מאד רכים ושבירים אפילו, בקיץ זה ממש כמו למרוח חמאה מרוככת) והשפתונים של מייבלין יותר קלים לשליטה. רמת הפיגמנט של הגוונים משתנה מהאחד לשני, כשהנמוך ביותר מהחבורה שיש לי הוא הגוון הניודי. הפורמולה שלהם דקה והם מרגישים מאד קלילים על השפתיים. יש כאן פחות את אפקט הלחות, אבל גם בלי זה הם נוחים מאד ללבישה וגם למריחה חוזרת.
Mocha Muse הוא ניוד נייטרלי למדי, אבל לצערי לא ממש בולט. תצטרכו למרוח אותו מעל תוחם שפתיים בגוון תואם כדי להרגיש את הגוון שלו. 
Pink Possibilities הוא גוון וורוד/קורלי נחמד שנבנה בצורה יפה על השפתיים. בכלל, עם רוב השפתונים מהסדרה הזו מה שלא תשיגו במריחה אחת, תצליחו להשיג אם תבנו את הגוון עם כמה מריחות, ובזכות הפורמולה הדקה שלהם תצליחו לעשות זאת מבלי ליצור יותר מידי בלאגן ועומס על השפתיים.
Rose of Attraction הוא הגוון החביב עליי מבין הבהירים. מאד לביש ונראה בולט כבר ממריחה ראשונה. 
אבל הבונבון האמיתי? Berry Ready. איזה שפתון! אין כאן שום זכר ל"רמיזה של צבע". מורחים אותו ו-בום! גוון עמוק ועשיר מופיע על השפתיים והוא עמיד בצורה פנומנלית. אני לא כל כך יודעת איך הגוון הזה מתחבר לשאר הגוונים בסדרה, שהם בסך הכל באמת עדינים ולא מכתימים כמוהו, אבל לא אכפת לי. הוא שייך לסדרת הגוונים שנמכרת רק בארה"ב (אצלנו נמצאת הסדרה האירופאית), ואיתו מצאתי את השפתון האדום המושלם. הפורמולה שלו היא אחת הדברים הנהדרים שיצא לי לפגוש בשפתון, בלי להגזים. הוא יושב פשוט נפלא על השפתיים מבלי להדגיש דברים שלא צריך, וכל כך קל למרוח אותו שאני אפילו לא צריכה לטרוח עם מברשת שפתיים, למרות הגוון העשיר. הוא באמת באמת מעולה ואני ממליצה עליו בחום, זה אחד הגוונים האדומים המחמיאים שיצא לי לפגוש והפך לפייבוריט באופן מיידי. תוכלו לראות אותו בפעולה אם תקליקו כאן. לא ניתן להשיג אותו בארץ, אבל באיביי אפשר גם אפשר.
מסקנות - סדרה נהדרת למי שמחפשת שפתונים במרקם מוצלח וקליל ובגוונים לא משתלטים מידי. אני מעדיפה את המרקם שלהם על פני הליפ באטרס, אבל ברוב הגוונים לא תקבלו כאן את הערך המוסף של עמידות או הכתמה של השפתיים. מצד שני יש להם פורמולה כל כך מוצלחת שזה די כיף לחדש אותם לאורך היום. יוצא הדופן הוא השפתון האדום שהוא אח חריג בכל הנוגע לאטימות גוון ועמידות - הוא מצליח לשרוד אפילו סעודות חתונה...!
השניים האחרונים הם דוגמיות מליינים של מותגים שונים. 
Colour Rush של Rimmel הוא בדיוק כמו העפרונות באלם של רבלון - פורמולה זהה, גוון שמכתים ועמידות. רק מה? הוא קצת מייבש על השפתיים, לעומת העפרונות של רבלון שלא היה לי שום תופעה כזו איתם. מצד שני, הוא באמת די עמיד ואפשר לבנות איתו גוון יפה אם מחדשים אותו. את הגוון שבחרתי Give me a Cuddle אהבתי מאד - וורוד קורלי בהיר ומאד מחמיא לי. בארץ הסדרה הזו עדיין לא הושקה, אבל תוכלו למצוא אותה באסוס בזיל הזול. 
עיפרון Glossy Lips של Pupa הוא בעצם גילוי מאוחר שלי. הם היו הניסיון של פופה להצטרף לטרנד עפרונות הבאלם/לחות, לפני שהם בעצמם השיקו עפרונות שניראים זהים לצ'אבי סטיקס של קליניק/רבלון. למרות שעיפרון הגלוסי של פופה הוא לא עמיד בכלל וגם צריך לחדד אותו, אני מאד אוהבת אותו כי הוא מרגיש כל כך טוב על השפתיים. יש בפורמולה שלו משהו חמאתי עשיר וממש מרגיש כמו שפתון לחות מהסוג הטיפולי, ואני נהנת למרוח אותו מחדש לאורך היום. הגוון שלו מתקבל קצת יותר שימרי על השפתיים, וזה נותן להן אשליה שהן ניראות קצת מלאות יותר. העפרונות האלה כל פעם הושקו בסדרות מוגבלות, אם הם אי פעם יחזרו כדאי לכן לבדוק אותם, אם אתן לא להוטות על קטע של עמידות והכתמה.
מה נראה לכן, שהעפרונות של פופה יחזרו בגרסה הזו, או שהם עברו סופית לעפרונות הבאלם שהושקו לאחרונה? 
מסקנות - רימל היו חייבים להצטרף לחגיגה כמו כל מותג שכבד את עצמו ולהשיק את הגרסה שלהם לצ'אבי סטיקס. בסך הכל די הצליח להם, רק חבל על הקטע שהוא קצת מייבש את השפתיים. הגוון מוצלח לדעתי והתרשמתי מהעמידות, אם אמצא גוון נוסף שיעניין אותי אולי אזמין לי עוד. כלומר, עוד חודשיים-שלושה....
לפופה היה שיחוק עם העפרונות הגלוסים. אם רק היה מגיע בצורה מתחדדת אוטומטית, ואולי קצת יותר עמיד..... אבל משהו בפורמולה גורם לי להושיט אליו יד כל פעם מחדש, וזה כבר נקודות ציון לטובתו. 

לכל חלום יש סוף, וגם לפוסט חלומי על שפתוני לחות רכים, עשירים וצבעוניים. כל מי שהיא ג'אנקי של מוצרי שפתיים לדעתי ראתה מהפוסט הזה כוכבים.....
ועכשיו בואו תהיו איתי כנות - כמה שפתוני לחות כבר הספקתן לצבור באוסף? ומה אתן מעדיפות, את השפתונים הקלאסיים או הפורמולות החדשות בעפרונות באלם (ואף צ'אבי סטיק אמיתי לא הוזכר בפוסט הזה!). שתפו אותי!

18 תגובות:

  1. יש לי את הצ'אבי סטיק של רבלון (אני בעד לקרוא לילד בשמו ;) ) והגוון עדין נורא (אני לא זוכרת את השם המדוייק אבל הגוון הוא ניוד-ורדרד) הגוון כ"כ עדין שהוא נותן רק לחות במריחה ראשונה עם שימר קליל ובמריחה שנייה כבר יש גוון ורדרד יותר. אני מודה שהוא לא הבחירה הראשונה שלי ואעדיף בהרבה שפתון עשיר בלחות או לחילופין, את הלובלו הישן והטוב שלי (שמסתיים בקצב של אחת לשבועיים בחורף...שערורייה).
    הberry ready נראה פשוט מושלם! ידעתי מיד שזה היה הפייבוריט שלך ;) איך אפשר שלא?! הוא משגע! סימנתי לעצמי, תודה!

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת דווקא את הבהירים סדרת הצ'אביס של רבלון, כי אני מוצאת שבמהלך היום וככל שמחדשים אותם הם כן מפתחים גוון מאד יפה ובולט מבלי להיות טו מאץ'. לא כל שפתון קל לחדש, כך שזה נחמד :-)

      מחק
  2. אני דווקא התחברתי פחות למייבלין כי הם יורדים ממש מהר מהשפתיים ובצורה לא אחידה. הגוונים נפלאים והמרקם נחמד, אבל ביאוס אטומי מבחינת העמידות.
    האהוב הגדול שלי זה ליפ באטר בגוון סטרוברי שורטקייק (אני חושבת שמסיימת כבר את הרביעי). גם העפרונות של רבלון חמודים, אבל אין כמו ליפ באטרס :).

    השבמחק
    תשובות
    1. את הסטרוברי שורטקייק לא ניסיתי, האמת שהתלבטתי בינו ובין הפינק למונייד כשקניתי אותו. אבל הוא עוד ינוסה בעתיד ;-)
      אני יכולה להבין את האהבה לליפ באטרס, כשמוצאים גוון שאת אוהבת אז חורשים עליו, כמו שאני עושה עם ה-Berry Smoothie, כשהוא יסתיים בקרוב אני לגמרי קונה חדש.
      ולגבי השפתונים של מייבלין - לא מפריע לי לחדש אותם כל פעם כי הם כ"כ נעימים.

      מחק
  3. באמת פוסט חלומי :) מתה על אודמים למיניהם, אבל משתדלת לרסן את עצמי ולא לקנות בכל פעם שמתחשק כי בתכל'ס החיים הסטודנטיאליים לא מזמנים לי הרבה הזדמנויות להתאפר.

    אגב אדומים מושלמים ומפתיעים - יצא לך לנסות את heat של סופטאץ'? הוא אמנם קצת יבש, אבל עם צבע מקסים ועמידות גבוהה (בלי ליצור "אפקט מסגרת" מכוער). אני מושחת אותו בד"כ בצירוף שפתון קצת כהה יותר של לנקום ומשיגה את מראה השפתיים החורפיות האהוב עליי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי נאמר שגם אני כבר מזמן לא סטודנטית, וגם אני משתדלת לרסן את עצמי D-:
      את האיפור של סופטאץ' אני מודה שמזמן לא יצא לי לנסות (מזמן מזמן מזמן....), אבל אם את ממליצה אז ייבדק :-)

      מחק
  4. האובססיה שלי לשפתונים גדלה לאט לאט! אני מתה לנסות של ה-Lip Butter של Revlon , תקופת המבחנים המזעזעת הזו מונעת ממני את נפלאות החיים הללו! בקרוב! בקרוב מאוד! חחחח
    אחלה פוסט! אהבתי מאוד! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תזהרי, זו אובססיה שבלתי ניתן להיגמל ממנה!
      מאחלת לך המון הצלחה במבחנים, וכשתסיימי איתם בהחלט מגיע לך להתפנק עם שפתון אחד או שלושה ;-)
      ותודה! שמחה לשמוע שנהנת :-)

      מחק
  5. הזכרת לי שוב שאני חייבת לרכוש לי את BERRY READY - שראיתי כבר בשלושה סרטוני יוטיוב שונים. מזל שאני בחו"ל כרגע ויכולה לבדוק את העניין!
    אני מצאתי שהסדרה הזו נורא מדגישה יובש (בצבעים הבהירים) וזה היה מינוס די רציני עבורי. מעדיפה את הליפ באטרס.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שאת תעופי עליו, רוצי לרכוש אותו לפני החזרה לארץ :-)
      האמת שאין לי יובש יוצא דופן כרגע, אני די מקפידה על שגרת טיפוח של השפתיים כדי שזה לא יקרה. אבל כשאני מרגישה קצת יובש הם עדיין יושבים עלי בסדר. כנראה המצב אצלך לא טוב, אבל אני יכולה להבין עם כל הטיסות...

      מחק
  6. כמה שאני אוהבת שפתוני לחות :) (סובלת מאוד ותמידית מיובש בשפתיים..) יש לי את הליפ באטרס בשני גוונים cotton candy, raspberry pie ובשניהם אני מאוהבת. הצ'אבי שיש לי של רבלון נקרא adore והוא משאיר באמת סטיין ברור על השפתיים, ואכן אני צריכה רק פעם אחת לחדש אותו והוא נשאר עמיד לשאר היום כולל ארוחת צהריים! :) מסדרת הקולור וויספר של מייבילין יש לי את who wear it redder והוא הפייבוריט שלי בחודש האחרון ;)
    נהניתי לקרוא, כמו תמיד! :*

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע שאת ממש ג'אנקית של ז'אנר השפתונים הזה, הפוסט הזה נולד עבורך ;-)
      תודה! שמחה לשמוע שנהנת :-)

      מחק
  7. גירסת הבאלם של פופה מעולה! יש לי את שלושתם, ואחד מהם מאוד מזכיר את הגוון של העיפרון שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז את אומרת לבדוק את החדשים שלהם? נרשם :-)

      מחק
  8. הבאלמים הללו הם חברי הטובים בבוקר, כי אני לא ממש אוהבת שפתונים אטומים בולטים במהלך היום.
    אתחיל מהפופה- הוא בהחלט מציאה. הצלחתי להשיג אחד כשחיסלו את המלאי, ואני מצטערת שלא מצאתי אותו לפני.
    אני אוהבת את שני הסוגים של לנקום- אחלה של גוונים ועמידות סבירה למדי

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי קל למרוח אותם, לזרוק לתיק ולשכוח, והגוונים הבהירים במיוחד מסתדרים כמעט עם כל איפור.
      את מתכוונת לרבלון? :-)

      מחק
  9. למרות שיש לי לא מעט מהזאנר הזה, אלו השפתונים שאני דווקא הכי פחות אוהבת, דווקא בגלל השקיפות שלהם, ואעדיף מביניהם את הכהים יותר, ולכן מאוד התחברתי לזה שאהבת דווקא אם האטום יחסית מהסדרה של מייבלין :) הוא באמת נראה מעולה וכמו גוון שיתאים לי לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. למרות שבד"כ אלה שפתוני קיץ עבורי, בחורף האחרון מצאתי את עצמי משתמשת בהם הרבה. אולי בגלל נוחות ההנחה, או כי הם כאלה חמודים ;-)
      איכשהו השפתונים הכהים והמלאים שלי קצת נדחקו הצידה בעונה הזאת. אולי כי אין חורף אמיתי!! :-/

      מחק