‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.5.2013

Empties!

זה פוסט המוצרים שסיימתי הראשון בבלוג, ולא בכדי. אני גרועה בלסיים מוצרים, בוודאי שכמה מהם במקביל. גם כשתכננתי לכתוב את הפוסט הזה אספתי מס' חבילות ריקות וכשכבר חשבתי שיש לי מספיק החלתי במלאכת הצילום לפוסט. אבל מה רבה הייתה אכזבתי שהערימה האדירה שדמיינתי לעצמי, היא בעצם כמות מועטת של מוצרים ושוב נכשלתי במשימה. אבל זו עדיין ערימה גדולה יותר מבדרך כלל, כך שפוסט יפורסם ויהי מה!

מוצרי טיפוח שאני דווקא כן מסיימת כמו גרעינים הם מגבונים להסרת איפור. למען הסר ספק, אני לא מסירה איפור מלא עם המגבונים, אלא רק שאריות של איפור עיניים אחרי המקלחת. הסוג המועדף עליי תמיד הם המגבונים הירוקים של Garnier - עבים, לחים במידה הנכונה ולא מייבשים. המגבונים הטובים ביותר שאי פעם ניסיתי, נקודה. מידי פעם אני קונה במבצעים מגבונים של מותגים אחרים, וכך קרה עם אריזת שלישיה של מגבוני ד"ר פישר ב-20 ש"ח. מאז הקנייה הספקתי לסיים את כל 3 החבילות ולדעתי הסוג הזה ספציפית לעור רגיל-יבש לא יירכשו שנית. המגבונים הרגישו לי יבשושיים ודקים וייבשו לי את העור. 
עוד קטגוריה של מוצרים שאני מסיימת מהר היא מי פנים. מאז שהתחלתי להשתמש בהם במהלך החורף, הצלחתי לחסל כבר שני בקבוקים גדולים. הראשון הוא מי פנים של ג'ייד הזכורים לטוב, השני מי פנים מסדרת C Effects של Jason Natural, נרכשו כמובן באייהרב. למרות שאני אוהבת מאד את סבון הפנים וקרם הלחות מהסדרה הזו של ג'ייסון, את מי הפנים לא ארכוש בשנית כיוון שהם מכילים אלכוהול. זה No No משמעותי מבחינתי במי פנים, ולכן מדובר מבחינתי באכזבה. מי הפנים של ג'ייד לעומת זאת, נקיים מאלכוהול ובהחלט יירכשו בשנית אם ייתפסו במבצע טוב.
אם כבר אנחנו בענייני ג'ייד, עוד מוצר אוהב (מאד) שהסתיים הוא הפילינג משי שלהם. הזכרתי אותו כאן כבר כמה וכמה פעמים וזה מוצר שאני רוכשת כל פעם מחדש כבר משהו כמו 5 שנים. פילינג מצויין (מהסוג המחוספס) שמשאיר פנים חלקות חלקות. אם היה ספק, אז שלא יהיה לכן ספק - יירכש שוב כמובן.
המוצר הוותיק בחבורה הוא קרם צוואר ומחשוף של Pevonia Botanica. מי שיש לה זכרון טוב, תזכור אותו מסקירה שהופיעה כאן לפני למעלה משנה, ורק עכשיו הגעתי לסיום הקרם. למרות שהשתמשתי בו בקביעות יחסית, לקח לו המון זמן להסתיים. כבר חשפתי כאן את העובדה המביכה על פוביית המחשופים שלי, כך שהקרם הזה בהחלט מצא אצלי בית חם ואני מצטערת להפרד ממנו. לאור מחירו הגבוה, אני לא חושבת שאמהר לרכוש אותו בעתיד הקרוב. בינתיים אני משתמשת בסרום שלא אהבתי לאזור הפנים על הצוואר והמחשוף במקום. זה נקרא ניצול מקסימלי של מוצרים!
לעומת קרם הצוואר של פבוניה, קרם הפנים המרגיע של אהבה הסתיים לי מהר מאד. למרות שבדרך כלל אני רגילה להשתמש בקרמים שונים בבוקר ובערב, את הקרם הזה אהבתי כל כך שהפכתי אותו לקרם הקבוע שלי גם בבקרים וגם כקרם לילה. הוא היה מושלם לעור שלי, נספג מהר, מזין ומלחח והסתדר מצויין עם כל המייקאפים שלי. אם לא היה לי תור ארוך של קרמים אחרים לסיים, הייתי רצה לרכוש חידוש מלאי. 
הללויה בתופים ובמחול, סיימתי מוצר איפור! האמת שהמסקרה הזו היא רק דוגמית מערימה שלמה של מסקרות שהשלכתי לאחרונה ולא טרחתי לשמור לצילומים משום מה. אבל אני מבטיחה לכן שביחד עם Iconic של דיור השלכתי גם את Extase של דיור ומסקרות דראגסטור דיווה'ס לאשס של פופה, ווליום גלאמור השחורה של בורז'ואה, קולוסאל קלאסית של מייבלין, מינרלית של מינראז וזום לאש (האיומה) של מאק. בסך הכל הושלכו 7 מסקרות שעבר זמנן, אבל איכשהו עדיין נשארתי עם 12(!) מסקרות פתוחות(!) בשימוש קבוע. איך קורה מחדל כזה? אל תשאלו אותי. לגבי המסקרה הספציפית הזו, אציין שלצערי לא הספקתי לסקור אותה בבלוג לפני שהסתיימה, אבל מדובר במסקרה המפרידה הטובה ביותר שניסיתי אי פעם. תירכש שוב בקרוב מאד ואני מקווה הפעם לתת לה סקירה מכובדת.
אחרון חביב הוא בושם. הסדרה הצעירה המיוחדת של Cacharel היא הזדמנות נחמדה לחזור לניחוחות וותיקים של המותג ולהצטייד בבקבוקים חמודים ומודרניים שמצטרפים בשמחה לאוסף הבישום שלי. בבושם Anais Anais מעולם לא השתמשתי קודם באופן אישי, אני רק זוכרת אותו במעומעם כאחד הבשמים החביבים על אחותי אי שם בניינטיז. אין ספק שיש לו ריח כבד יחסית לבשמים מודרניים יותר, והוא לא בושם שארצה להמשיך להשתמש בו אחרי שסיימתי את הבקבוק הקטן הזה. מה שכן, קיבלתי הרבה מחמאות על הריח שלו ואף אחד לא הצליח לזהות באיזה בושם מדובר, מי שגיליתי לו דווקא הופתע שמדובר בבושם דינוזאור שיצא מזמן מהאופנה. אז אולי לבשמים וותיקים בכל זאת יש יתרון או שניים...

הגענו מהר מאד לסוף הפוסט, מה שמעיד עד כמה אני עלובה בסיום מוצרים.....

איך קצב סיום המוצרים שלכן? מסיימות יותר איפור או טיפוח? ספרו לי!

12 תגובות:

  1. אין מה לעשות, אם את לא מאפרת מקצועית - יהיה לך מאוד קשה לסיים מוצרי איפור! אגב לגבי הפילינג של ג'ייד, אני שמחה לשמוע שיש לו עוד מעריצות חוץ ממני, אני והוא ביחד עוד מהתיכון (בחישוב גס כ-6 שנים) והוא עדיין לא נמאס עליי!

    השבמחק
  2. צודקת, הדבר היחיד שמסתיים אצלי הם מייקאפים, פודרות וקונסילרים, וגם זה בתדירות נמוכה...
    הפילינג של ג'ייד מצויין! אני בטוחה שמתחבאות להן עוד מעריצות ;-)

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus22 במאי 2013 בשעה 7:50

    עדיין כמות מכובדת! סיימתי בחודשיים אחרונים המון דברים במיוחד בטיפוח. גם לי יש כמות בלתי מוצדקת למסקרות פתוחות אבל מה לעשות שאני מגלה שחלק מהן לא מוצלחות ועוברת הלאה? :P

    השבמחק
  4. איפור איפור22 במאי 2013 בשעה 16:57

    אלוהים אדירים. כמה עולה לך כל זה? את ממש מכורה...12 מסקרות?! לי יש שלוש. אחת שכנראה מזמן היתה אמורה להיות בפח אבל אני לא מבינה למה אני צריכה לזרוק אותה.

    מחליפתה מאותו סוג....של רבלון עם מיכל מאוד לא סקסי (ירוק
    ועוד אחת שאני לא משתמשת כי בטפשות קניתי לא עמידה במים. של גייד.

    השבמחק
  5. אכן מכורה, מעולם לא הכחשתי :-D

    השבמחק
  6. את מסיימת בקצב הרבה יותר טוב ממני! תמיד הייתה לי בעיית מסקרות, תמיד מחפשת את הדבר הגדול הבא...

    השבמחק
  7. ת'שמעי כמות לא קטנה הצלחת לסיים, כל הכבוד.
    מוצרים ריקים זה תענוג, הלגיטימציה להמשיך לקנות. למרות שהקצב שבו אנחנו קונים גדול הרבה יותר מהקצב שאנחנו מסיימים בו, אבל למי אכפת?! אנחנו מגיעות לסוף לפעמים.
    הפילינג של ג'ייד נרשם =)

    השבמחק
  8. כמה שאני מבינה לליבך... ממש קשה לסיים מוצר (וכמה משמח הרגע שזה קורה)
    בסוף גיבשת אחלה של רשימה!

    השבמחק
  9. רשמי לך את הפילינג של ג'ייד, הוא באמת אחד האהובים עליי. פשוט אבל עושה את העבודה.
    מי ייתן סיום עוד מוצרים בקרוב, אמן!

    השבמחק
  10. תודה! עשיתי השתדלות....

    השבמחק
  11. אני לא מצליחה לסיים מסקרות ולעומת זאת "שותה" מי פנים.. :)
    הלוואי שהמצב היה הפוך כי גם לי יש יותר מידי מסקרות פתוחות
    באמת סיימת הרבה מוצרים !
    רשמתי לי לבדוק את המגבונים של גרנייה ומי הפנים של ג'ייד
    "אניס אניס" איזו נוסטלגיה....

    השבמחק
  12. מי פנים עפים לי כמו מים לשתיה! זו השקעה רצינית להשתמש בהם :-P
    מסקרות אני חושדת שאני מסיימת הרבה לפני שאני מחליטה סופסוף להיפרד מהן ולזרוק לפח....

    השבמחק