‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.5.2013

טמפרטורות מטפסות

ביום בו אני מתכננת לכתוב פוסט בנושא סימנים ראשונים של איפור קיץ, אני מתעוררת לבוקר של גשם זלעפות ושמים אפורים. אין ספק שעונות השנה קצת התבלבלו לנו באביב הנוכחי, עם שבוע שרב קייצי רודף שבוע גשמים חורפיים וחוזר חלילה, וכמה ימים של מזג אויר צלול ואביבי באמצע. אז אמנם האביב השנה קצת מוזר, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שיחד עם הגשמים הפתאומיים, אנחנו מזדחלים לכיוון החודשים יוני-יולי-אוגוסט, שבמהלכם הגשם היחיד שנרגיש הוא גשם של 80% לחות.
בתקופה האחרונה חזר לי קצת החשק לאיפור חום של קיץ. מצד אחד צלליות חומות נחשבות לצלליות הנייטרליות הפופולריות ביותר, אבל אני לא משתמשת בהן הרבה. עם העיניים החומות שלי אני מרגישה שיש גוונים שיכולים להחמיא לי הרבה יותר, והאיפור החום בדרך כלל נותר זנוח. אבל לכל גוון יש את תתור הזהב שלו, וכעת זה תור הזהב של החום.  


נתחיל עם איפור עיניים ונתמקד ברביעיית צלליות של קרליין וצללית יחידה של לוריאל שאני אוהבת לשלב ביחד.
רביעיית Mink של קרליין מורכבת מ-4 צלליות חומות בתתי גוון וגימורים שונים. הרביעייה קיבלה מחמאות רבות בבלוגיה, אבל בשימוש יום יומי אני קצת מתקשה להתלהב ממנה. הצלליות מרגישות לי קצת "שטוחות" והשילוב ביניהן משעמם בעיניי. הצלליות בדרגות פיגמנטיות משתנות, כאשר צללית המאט (ימנית למטה) מעט מתפוררת והצללית הכהה עם הגליטר (שמאלית עליונה) ניראת מבטיחה בפאן אבל הביצועים בפועל מאכזבים עם פיגמנטיות נמוכה. המוצלחות הן צללית הברונזה העשירה והצללית עם השימר הזהוב, שתיהן נוחות לעבודה ובגוונים שימושיים.
כיוון שברביעייה של קרליין חסרה לי צללית בסיס בהירה, אני אוהבת לשלב איתה את הצללית Sahara Treasure מסדרת קולור אינפאליבל של לוריאל. זו צללית עם שם שתואם את הגוון - כמו חול מדברי זהוב ומנצנץ. זו צללית זהב מוצלחת מאד לדעתי, עם נגיעות חומות חמות ולא צהובה או מטאלית מידי. בשילוב עם צלליות חומות כהות יותר אפשר ליצור איתה איפור ערב מעושן מרשים מאד.
כמו שאפשר לראות מהסוואטצ'ים, הצללית של לוריאל מקפיצה את הגוונים בפלטה של קרליין ומאפשרת ליצור שילובים מעניינים יותר של משחקי אור וכהות עם הצלליות האחרות.
כשאין לי כוח לשחק עם יותר מידי צלליות (כמעט תמיד בקיץ..), אני פונה לפתרון המהיר והעצלן ביותר - צללית בסיס+תיחום של עיפרון כלשהו. לאחרונה קצת התמכרתי לשילוב של הצללית המדברית של לוריאל (כבר שמתן לב שאני מחבבת אותה מאד?) ביחד עם עיפרון צ'אבי (Powerchrome Eye pencil) של של מאק בשם Copper Strip מקולקציית הקיץ Temperature Rising, שגם שימשה את ההשראה לכותרת הפוסט. האמת? קולקציה מפתה, ומתוכה העפרונות האלה שימושיים ואיכותיים. מבחינתי זו בעצם סוג של צללית קרם בסטיק, הוא מאד רך, פיגמנטי וקל להנחה וטשטוש. ביחד עם זה הוא מתקבע ולא זז, התרשמתי מאד מביצועי העמידות שלו. בסוואטצ' זה קצת נעלם, אבל הגוון שלו חום עם נגיעות של שימר זהוב וביחד עם הצללית הזהובה השילוב עובד מצויין. 
סיימנו עם העיניים, נעבור לפנים. בניגוד לפלטה של קרליין, את הסומק China Rose מהסדרה החדשה אני דווקא אוהבת מאד בלי סייגים. הוא מופיע בפוסט של איפור חום, כי עם איפור בגוונים אלה אני אוהבת לשלב סמקים חמים ואדמדמים, והוא אופציה מושלמת. גוון סמוק, מאט בגימור סאטני ופיגמנטי מאד כך שדרושה זהירות בהנחה. זו ההסמקה הטבעית המזוייפת המחמיאה שיש!
אם חשבתן שתצלחו את הקיץ בלי שימוש בהיילייטרים, תחשבו שוב. אם כבר "Bronze Goddess" אז עד הסוף, וכדי לשמור על הרמוניה של הארה "חמה" אני שולפת את Golden Mosaic של Laura Mercier. מבחינתי זה היילייטר דומה ל-Amber Diamond של דיור, רק על סטירואידים. הגוונים פיגמנטיים יותר והשילוב של ארבעתם יוצר היילייטר לא שקוף, אלא בגוון ברונזי זהוב. אפשר כמובן לעבור עם המברשת רק על החלקים הבהירים ולקבל גוון בהיר יותר, ואפשר גם להשתמש בכל שלושת הגוונים כצלליות. הגימור הסופי הוא הארה שלא ניתן לפספס, אך לא בגימור זול או מכביד. מוצר זוהר מכל הבחינות!
לא נסיים את הפוסט לפני שניגע בשפתיים. עם איפור חום יש אצלי בדרך כלל 3 אופציות - שפתון אדום, שפתונים אפרסקיים או כתמתמים, או גלוס ברונזה מעל עיפרון שפתיים נייטרלי למראה "רגוע" יותר. את שלושת האופציות שאני מחבבת לאחרונה אתן רואות כאן. Fig של Estee Lauder הוא אחד האדומים הנדירים שאני מחבבת ממש. הוא סוג של אדום נייטרלי - לא חם או קר מידי ומחמיא לכל גוון עור. עם העור הצהוב שלי לא הרבה אדומים מצליחים לעבוד עלי, אבל הוא מוצלח בעיני ממש. עם איפור חום הוא מקפיץ לדעתי את המראה ויוצר נקודת פוקוס. תגלית מקרית לחלוטין, ותודה לגברת לובה אחת שבזכותה התיידדנו!
Electric Orange של Maybelline הוא ללא ספק אחד הכתומים הטהורים והמזוקקים שיצא לי לפגוש אי פעם. כתום טנג'רינה אמיתי וזועק למרחקים, כיאה לשפתון מסדרת Vivids. פיגמנטיות חסרת פשרות, עם פורמולה נוחה, אבל אני מודה שהגוון הזה מפחיד אותי מאד. לא הצלחתי להגיע למצב שאני לובשת אותו באופן מלא, אלא אני מורחת אותו בטפיחות עדינות כדי לתת רמז של צבע ומטשטשת עם מעט גלוס. בשילוב העדין הזה הוא מצליח להיות לביש וכייפי לאיפור קיצי שלא ניתן לפספס. 
אחרון חביב הוא גלוס מסתובב של ביוטיקייר בגוון מס' 04. קצת קשה לראות בסוואטצ', אבל יש לו גוון ענברי בהיר ושימרי. כשאני רוצה מראה רגוע אני ממלאת את השפתיים עם עיפרון שפתיים נייטרלי ומורחת אותו מעל לגימור מבריק וקליל. הגלוסים המסתובבים של ביוטיקייר הם לא הדבר המרגש שניתן למצוא בסביבה, אבל משום מה אני שולפת את השילוב הזה הרבה לאחרונה ונהנת ממנו מאד.

וואו, זה היה פוסט ארוך משתכננתי! לא אשאיר אתכן בלי תמונות איפור כדי להדגים את השילובים שדיברתי עליהם כאן בתיאוריה.
לאיפור של עיפרון סטיק של מאק+שפתון אסתי לאודר הקליקו כאן.
לאיפור של צללית לוריאל+עיפרון סטיק של מאק+סומק קרליין+היילייטר לורה מרסייה+גלוס של ביוטיקייר הקליקו כאן.

מה דעתכן על איפור חום, מתרגשות או משתעממות? ספרו לי!

גילוי נאות: Careline, Mac, Maybelline

6 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת איפור חום, אבל יותר מזה אני אוהבת ליפסטיקים בוהקים כמו הזה של מייבילין! נשמע ונראה כמו משהו שהייתי שמחה לאמץ לקיץ:)

    השבמחק
  2. את בהחלט בחורה אמיצה! :-)

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus17 במאי 2013 בשעה 23:02

    אז אני אחת מאלו שמאוד אוהבת את הרביעיה הזאת של קרליין! יכול להיות בגלל שהיא מתאימה מאוד לעיניים בהירות שלי ויכול להיות כי היא מכילה את הגוונים שאני גם ככה אוהבת...

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת להשתמש בצבעים חומים לאיפור היום יום, וכמו שאמרת על פלטת "מינק", היא דורשת אקסטרות.
    הצללית הזו של לוריאל בהחלט מצליחה להשתלב יפה עם הרביעייה הזו.
    העיפרון מקסים, ממש פתרון נוח לבקרים עייפים.

    השבמחק
  5. לא התחברתי לרביעייה הזו של קרליין כי גם הצלליות פחות איכותיות לדעתי. לא נוח לעבוד איתן והתוצאות לא מדהימות.

    השבמחק
  6. חבל שלא העיפו את אחת הצלליות הכהות בפלטה והוסיפו צללית זהובה בהירה במקום. היה יכול להיות הרבה יותר נחמד ומקפיץ את השימושיות שלה.

    השבמחק