‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.5.2013

משולחן המעבדה

הגיע הזמן למהדורה נוספת של עדכונים משולחן הניסויים של הבלוג. כמו שאתן בטח כבר יודעות, מוצרים שמתקבלים אצלי לסקירה ולא מתאימים לשימושי האישי, אני לא משליכה לזאבים אלא מעבירה הלאה לנסייניות נאמנות ואמינות. הפעם יש לי מגוון של מוצרים ונסייניות, ממש פתחתי מעבדה!
ניגש לעניינים:

משולחנה של אמא - קרם לחות Sensibio Rich של Bioderma

כל מי שמכיר את הבלוג וגם מי שלא, יודע שהפוסטים שלי תמיד מלווים בתמונות של המוצרים שאני מצלמת בעצמי, ולעולם לא בתמונות יח"צ משעממות. גם הפעם היו לי כוונות טובות לצלם את המוצר, אבל דחיתי את המטלה עוד ועוד, עד שקרתה תקלה ותיכף אסביר. נתתי לאמא לנסות קרם פנים עשיר לעור יבש עד יבש מאד, לא מבושם ומותאם במיוחד לעור רגיש. כמו שאתן בטח כבר יודעות, העור שלי הוא מעורב שמן, ממש לא קהל היעד של הקרם הזה. לעומתי, לאמא יש עור יבש כמו מדבר ולכן מוצרי טיפוח המיועדים לפלח העור הזה תמיד עוברים אליה. הקרם נבלע בידיים החמדניות של אמא, ומאז לא ממש התעניינתי בו. יום אחד החלטתי שהגיע הזמן לצלם את השפופרת לצורך פוסט עתידי, ולחרדתי גיליתי שלא נשארה שפופרת. אמא כל כך אהבה את הקרם, שלקראת סיומו היא גזרה את השפופרת לחצי וגרפה מתוכו כל טיפת קרם שנותרה. אז אמנם אין לי תמונה יפה להציג לכן, אבל אני חושבת שזה מבטא יותר טוב מכל דבר אחר מה דעתה של אמא על הקרם. כשביקשתי ממנה להרחיב היא אמרה שהקרם עשיר, אבל לא מכביד או דביק. נספג במהירות אבל מותיר את העור רגוע, נעים למגע ורך. היא אהבה אותו מאד ואפילו התעניינה איפה רוכשים עוד. 

קרם לחות Nutrique של ד"ר עור
אחרי שאמא סיימה בכזו התלהבות את קרם הלחות של ביודרמה, לא הותרתי אותה מול שוקת שבורה והעברתי לה קרם חדש. הפעם מדובר בקרם לחות ליום של ד"ר עור המיועד גם הוא לעור יבש ומכיל SPF15. מבחינתי זו הייתה דרך טובה להשחיל לשגרת הטיפוח היומית של אמא מוצר המכיל הגנה מהשמש. אמא שלי מהדור שיש לו אפס מודעות לשימוש במוצרי הגנה, מבחינתה הגנה מהשמש מסתכמת בלא לצאת לשמש בין 2 ל-4 בצהריים. למזלי אמא אהבה את הקרם וממשיכה להשתמש בו. לטענתה הוא פחות עשיר מהקרם של ביודרמה, אבל גם הוא נעים לה על העור ונספג טוב. גם קרם נעים וגם מוצר עם מקדם הגנה - לדעתי זה שילוב מעולה לקיץ הקרב ובא. 

משולחנה של אחותי - קרם לחות Time to Smooth של אהבה
אחותי היקרה היא עוף קשה כשזה מגיע לניסוי מוצרי טיפוח. בעוד שאמא מוכנה לנסות כל דבר וכל מוצר, ותמשיך להשתמש בקרם גם אם בהתחלה הוא לא מוצא חן בעיניה כדי לוודא שהיא לא מגבשת דיעה חפוזה מידי, אחותי היא ההיפך הגמור. אם אחרי שתי מריחות היא לא אוהבת את המוצר, היא לעולם לא תיגע בו שוב. נתתי לה את קרם הלחות של אהבה המיועד לטיפול באנטי-אייג'ינג, שיפור מראה העור, הגנה מהשמש ולחות והזנה. אחותי מרחה פעם, מרחה פעמיים והחליטה שהוא לא בשבילה. הטענה העיקרית שלה הייתה שהוא מרגיש לה כבד, לא נספג מספיק מהר וגם עקצץ על הפנים. זה מוביל אותי לכמה מסקנות; הקרם כנראה לא מתאים לבעלות עור עם נטייה לשומני, כמו של אחותי ושלי. למרות שאחותי גרה באזור יבש, הקרם עדיין הרגיש לה כבד. אולי בעלות העור היבש יסתדרו איתו טוב יותר. לגבי עניין העקצוץ, הוא כנראה נוצר כי יש בקרם חומרים פעילים שתפקידם לסייע בשיפור פני העור. תמיד יש את הסיכון שהמשתמשת פשוט לא תאהב את התחושה הזו ולא תרצה להמשיך להשתמש בקרם, ולא משנה מה התועלות שלו. אני משתמשת כרגע באופן יום יומי בקרם חומצתי שמעקצץ לי על כל הפנים, אבל לי זה לא מפריע. אני יכולה להבין את מי שלא אוהבת את זה. 
מסקנה, לפעמים לא כל קרם מתאים לכל אחת. בינתיים זו חוות הדעת שיש לי לגבי הקרם הזה. האם ניסיתן ודעתכן שונה?

משולחנה של הקוראת דפנה - קרם ג'ל לחות והגנה של ד"ר פישר
דפנה הייתה הזוכה בפעילות הנסייניות האחרונה, וקיבלה לידיה את קרם הלחות מסדרת Young של ד"ר פישר המיועדת לעור צעיר עם נטייה לפגמים. קרם לחות עם מקדם הגנה 30 וטוען לעזור בשיפור מראה העור וצמצום הופעת פגמים ופצעונים. ניתן לדפנה להמשיך מכאן!
"משתמשת בקרם באופן כמעט יומיומי מאז שקיבלתי אותו (כקרם בוקר), הבקבוק כבר על סף סיום. 
מה אהבתי - מרקם נעים (אופייני למרקמי קרם-ג'ל), נספג במהירות, לא שמנוני יחסית, ריח חביב ביותר (לפחות לטעמי), מותיר עוד נעים ומלוחח. 

מה ממש אהבתי - 30 SPF, מרקמו ממש לא רע בשביל המקדם הגבוה!
מה פחות אהבתי - המרקם אמנם נעים ולא מאד סמיך, אבל תקופת הנסיינות העיקרית היתה בחורף. יש לי תחושה שעבור ימי הקיץ הלחים הוא יהיה פחות נעים, ולראיה בימי הלחות בשבוע האחרון קצת חיבבתי אותו פחות. מצד שני, ביחס לקרם עם מסנן גבוה רמת השמנוניות סבירה לחלוטין.
חוץ מזה, בכל הנוגע להבטחות על טיפול בנק' שחורות וכד' - לא דובים ולא יער... (אבל הוא גם לא עודד אצלי פצעים חדשים - כלומר מעבר לאלו שיש גם ככה - אז זה גם משהו)

ושוב תודה על הזכייה, סה"כ הקרם היה שימושי ביותר עבורי ונהנתי ממנו, בקרוב עד תום :-) "

משולחנה של הקוראת ריקי - קרם יום מבהיר של ד"ר פישר
גם ריקי זכתה בפעילות הנסייניות, וקיבלה את קרם היום המבהיר מסדרת White של ד"ר פישר. הקרם מיועד לשימוש יום יומי על עור הסובל מפיגמנטציה וכתמים אחרים וטוען להביא לשיפור במראה העור ודהיית הכתמים. זו דעתה של ריקי על הקרם:
"הקרם עצמו ממש נעים, ריח טוב שעובר מהר. מבחינת הבהרה- יש לי כתמים קלים של פיגמנטיצה לאחר אפילציה. לצערי לא ראיתי שיפור משמעותי. אני יכולה להמליץ עליו בתור קרם פנים, אך לאור המחיר, יש אלטרנטיבות לא רעות של ד"ר פישר שיכולים להוות תחליף זול יותר. ייתכן שעל מישהי אחרת זה יעבוד בצורה אחרת....העור שלי רגיל- שמן באזור הT, הקרם לא עשה בעיות ויש לו SPF 30 שזה אחלה ממש. מושלם בתור קרם לחות. חשבתי אפילו לקנות שוב, אבל המחיר המלא שלו הוא מעל 100...אולי אם אראה מבצעים , כי הוא באמת לא כבד, נעים, ונספג בקלות- אבל הכתמים נשארו באותו מצב."

משולחנה של הוקראת וולרי - פריימר Silk של Christina
וולרי זכתה להתנסות בפריימר לפנים של המותג כריסטינה. הפריימר מיועד לשימוש מתחת למייקאפ והוא מסוג הפריימרים הסיליקונים המחליקים את פני העור באמצעות מילוי קמטים ו/או צלקות. וולרי מרחה והתמרחה וחזרה עם מסקנות:
"מדובר בפריימר סיליקוני (ללא ריח), מעט שקוף, נותן תחושת משי נעימה ומחליק את הפנים... הוא גם נספג די בקלות בזכות המרקם הקליל שלו.

הפריימר אמור לפי המתואר לתת מראה משי וחלק – מקיים בהחלט+. לגבי הפחתת/מילוי קמטי הבעה ממש לא ראיתי בתחום זה שיפור או שינוי או כיוון שונה מכל פריימר סיליקוני אחר. הפריימר מכיל ויטמינים ועוד מרכיבים מיוחדים למראה עור בריא וצעיר יותר – גם כן לא הבחנתי באיזה שינוי דרמטי. די רגיל ביותר...
בקשר לעמידות: הפריימר החזיק לי הכי פחות משאר הפריימרים שיש לי או בדומה לחלק מהם... לא הייתי רוכשת אותו בעצמי, כי תמורת סכום זה ניתן להשיג פריימרים שווים יותר. (הבנתי שמחירו כ300 ₪)
לדעתי זה פריימר רגיל ועדיין איכותי (לא יכולה להגיד שלא) עם תכונות מפוצצות (לפי היצרן) שאני לא הרגשתי אותן על עצמי... סה"כ חוויה מדהימה להתנסות במוצר חדש, לא ידוע ולא מוכר שלא הייתי מגיע אליו בעצמי. תודה רבה ששיתפת, ששלחת ובחרת בי!!! יש לך פרויקט מדהים!!!!"


תודה לקוראות, לאמא ולאחותי הנסייניות הנאמנות שלי!
מי שהחזיקה מעמד עד לכאן, תרשה לי להוסיף כמה מילים על תובנות שרכשתי מפרוייקט הנסיינות הזה. אני חושבת שאחרי קריאת הפוסט המסקנה המתבקשת היא שכמה שפחות הבטחות, ככה יותר טוב. מותגי האיפור והטיפוח נמצאים במירוץ בלתי פוסק אחרי ההבטחה הגדולה הבאה ולדעתי זה פשוט פוגם בהנאת המשתמשות מהמוצרים שלהם. כשמקבלים מוצר שמבטיח להעלים קמטים, לרפא פצעים ולהשמיד כתמים - אין מנוס מפיתוח ציפיות עד השמיים. השורה התחתונה של כל שלושת הנסייניות האחרונות הייתה שבסך הכל מדובר במוצר טוב שהן נהנו ממנו, אבל אף אחת מההבטחות הגדולות לא התגשמה. לכן, למרות ההנאה מהמוצר, לדעתי הן בכל זאת נותרו עם תחושה קטנה של החמצה. הקמטים לא נעלמו, הפצעים לא נרפאו והכתמים נשארו והן נותרו עם קרם לחות נחמד וקופסא שהדפיסו עליה הרבה הבטחות. לעומת זאת, קרם הלחות של ביודרמה וד"ר עור שאמא ניסתה לא ניסו להבטיח את הירח. הם הבטיחו לחות והזנה לעור יבש, וקיימו נטו את ההבטחה ולדעתי נתנו תמורה מלאה. קרם הלחות של אהבה נופל לקטגוריה של מוצרי אנטי-אייג'ינג שלפעמים לא מתאימים לקהל היעד. יש שיגידו שקרם עמוס בחומרים פעילים הוא טוב, כי הוא באמת מטפל בבעיה. אבל רוב הקונות הפוטנציאליות לא כל כך מבינות בחומרים פעילים בקרמים וזה לא מעניין אותן. הן רוצות קרם נעים שיהיה כיף למרוח, ולא תמיד מוכנות להמתין שבוע ימים עד שהעור יתרגל לתחושה של הקרם על הפנים. 
לכן, עשו את הרכישות שלכן בחכמה. זיכרו תמיד שאין פתרונות קסם ושיפורים משמעותיים במראה העור ניתן להשיג רק באמצעות טיפולים פולשניים. בחרו קרמים שנעימים לכן, נוחים לשימוש ומספקים את הלחות וההזנה ברמת הריכוזיות שאתן זקוקות לה. המחיר הוא לא פאקטור, כי לכל אחת הזכות לשלם כמה שמתחשק לה. הפאקטור היחיד שצריך לעניין אתכן הוא האם המוצר הזה מתאים לי, האם אני בודקת את רשימת המרכיבים ומוודאת שאני לא רגישה לחומרים פעילים בריכוזים גבוהים והאם אני דואגת גם להגנה מהשמש.

עד כאן חפירה להיום. תודה למי ששרדה עד עכשיו, ונתראה בפעילות הנסייניות הבאה!

מה דעתכן על ההבטחות הגדולות של מותגי הטיפוח? והאם דעתכן שונה לגבי אחד מהמוצרים שהופיעו בפוסט? ספרו לי!

גילוי נאות: כל המוצרים נתקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus8 במאי 2013 בשעה 20:27

    נחמד לקרוא על חוויות של אחרות, במיוחד כשהן לא ממש "מקצועיות" . זה נותן היבט חדש לפעמים...
    אני מאוד אוהבת את הקרם של ד"ר פישר! הוא מספק מקדם גבוה יחסית ולא גורם לפצעונים...

    השבמחק
  2. אם תהיי מעוניינת בעוד נסיינית אני בכיף מתנדבת:)
    Vnkfv9@gmail.com

    השבמחק
  3. תודה נועה, אבל הנסייניות נבחרות בצורת הגרלה במסגרת פעילות בבלוג :-)

    השבמחק
  4. זה בהחלט מרענן לפעמים לשמוע חוות דעת של משתמשת "מהשורה", כי זה לגמרי דעתו של הקהל שקונה את המוצרים האלה!

    השבמחק
  5. אוהבת פוסטים מהסוג הזה. אוהבת לקרוא ולשמוע חוות דעת של אנשים אחרים בכלל, ושל בנות שלא בהכרח מתעסקות בזה על בסיס קבוע על אחת כמה וכמה.
    אני בדר"כ לא נותנת כ"כ משקל להבטחות של מוצרי קוסמטיקה, במיוחד אם מדובר בשיפורים קוסמטיים שאפשר לבחון אותם רק לטווח הארוך מאוד. אני כן קוראת מה מבטיחים לגבי כל מוצר.זה נותן לי איזה שהם קריטריונים של מה הוא אמור לבצע ואם זה קורה בפועל או לא, אבל בדר"כ אבחן מוצר לאו דווקא ע"פ ההבטחות שלו, אלא לפי איך שהוא עובד עליי

    השבמחק