‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.5.2013

כוננות קיץ 2013 - חלק ב'

כמו שהבטחתי, המשך זריז לחלק  א' של פוסט טיפוח קיץ. 
בעוד שבפוסט הקודם עסקנו בשילוש הקדוש של מוצרי חובה בקיץ - קרם הגנה לפנים, לגוף ודיאורדונטים, הפעם נעסוק במוצרים "פינוקיים" יותר, אבל לא פחות חשובים. 

בקיץ נחשפים כל מיני חלקי גוף שהיו חבויים כל החורף, ובדיוק בשל הסיבה הזו פילינג גוף הוא אחד ממוצרי החובה של העונה. אם אתן לא רוצות להיראות בציבור עם מרפקים, כפות רגליים וברכיים מוזנחים, קרצוף קבוע עם מוצר פילינג גוף טוב הוא הפתרון לכך. מעבר לנקודות הבעייתיות האלה, גם שאר העור חשוף באופן קבוע לאוויר לרוח ולשמש ומתחספס. במיוחד אם אתן נוהגות להכנס לשגרת שיזוף מלאכותי לקראת העונה החמה, פילינג טוב הוא חובה כדי לאזן את פני העור ולהכין אותו להחדרת חומרים משזפים שייתנו תוצאה אחידה. אישית, בקיץ אני מקפידה על קרצוף עם מוצר פילינג פעמיים בשבוע, כדי להותיר את העור שלי הכי חלק ואחיד.
פילינג גוף מינרלי של אהבה הוא אופציה מוצלחת. הוא לא מרוכז מידי בגרגרי פילינג, אבל הגרגרים גדולים ואגרסיביים בצורה טובה, כלומר מותירים את העור חלק כמו משי. לא מזיק שיש לו גם ריח אלוהי לחלוטין.
60 שניות על - מהו פילינג חלופי? אם אתן מסירות שיער באמצעות גילוח או מריטה - ביצעתן פעולה של פילינג. הרגליים (או כל אזור אחר) לא מרגישות חלקות יותר רק כי היסרתן שיער, אלא כי ביצעתן מריטה/גילוח של תאי עור מתים, בדיוק כמו אם הייתן מקרצפות את האזור עם סבון פילינג. גם שימוש בלופה מהסוג המחוספס במקלחת, או מברשות רחצה יכולים להוות תחליף לסבון פילינג. רק שימו לב לא לעשות פילינג כפול. כשאני מסירה שיער מהרגליים עם סכין גילוח, אני לא אתקרב לאזור עם סבון פילינג כי זה ייצור קילוף כפול ויוביל לרגישויות לא נעימות. בכל זאת אנחנו מדברות על שכבות של עור, לא צריך לקרצף את עצמנו עד העצם...
אחרי שהתקרצפנו והסרנו שכבות של תאי עור מתים, הגיע הזמן לקרם לחות. זה שלב חובה בטיפוח העור, כי בלי קרם לחות העור ישוב ויתחספס גם אם נעשה פילינג כל יום. בדיוק כמו שצריך להזין את עור הפנים כדי למנוע התייבשות, כך עם עור הגוף. אני יודעת שלפעמים בקיץ לא נעים להתמרח עם קרמים כבדים מידי, ולכן כדאי למצוא קרם מסוג קליל, מיימי ונספג במהירות ובעל ריח רענן וקייצי. שימו לב גם שהעור ניראה זוהר ומרגיש רך יותר אחרי מריחת קרם לחות, תמיד בונוס.
קרם לחות Frankincense & Mandarin של Neal's Yard עונה בדיוק על כל הדרישות. קליל, נספג במהירות ובעל ריח חמצמץ נהדר ופרשי, משולם לקיץ. בקבוק הזכוכית הכחול בכלל שבה את ליבי, בתור אוהבת אריזות כחולות.
60 שניות על - מי אלה Neal's Yard? תכירו מותג בוטיק חדש בישראל. מקורו של המותג באנגליה, בחנות באזור קובנט גארדן הפופולרי על כל תיירי העולם. מוצרי המותג מכילים אחוזים גבוהים של רכיבים אורגניים, נקיים משמנים מינראליים, פרבנים, תמציות צבע וריח מלאכותיות, סיליקונים וניסויים בבע"ח. באנגליה למותג יש מעמד של מותג קאלט אצל חובבי טיפוח הבוטיק, סוג של ל'אוקסיטאן רק פחות ממוסחר. כדאי לבקר באתר הישראלי כי לגלות היכן נמכרים מוצרי המותג, וגם לקבל דוגמיות של מוצרים.  
אחרון חביב במוצרי החובה לקיץ, הוא קרם רגליים. את התלונות שלכן על המריחה הלא נוחה והספיגה האיטית אני יכולה לשמוע עד לכאן, אבל אני ממליצה לכן להתגבר על הקשיים ולאמץ הרגל של מריחה קבוע של קרם רגליים. בכנות, אני לא חושבת שיש דבר נורא יותר מרגליים יבשות ומבוקעות מבצבצות מתוך סנדלים, ולא משנה כמה כסף שפכתן על מותג נעליים זה או אחר. לא חייבים לשלם ביוקר לפדיקוריסטית כדי לשמור על כפות רגליים מטופחות, מספיק למרוח קרם רגליים באופן קבוע ולמנוע בעיות עתידיות ככל שאנחנו מתבגרות והעור מתקשה ומתחספס.
למרות שאני לא מעריצה גדולה של מוצרי המותג, דווקא את Happy Feet Treat של ללין אני אוהבת. מרקם עבה בליווי ניחוח מנטה ואמנם נספג באיטיות, אבל עושה את העבודה ומותיר את הרגליים חלקות ורכות.
Comfrey and Mallow Foot Balm של נילס יארד מעולה עבור כל מי ששונאת קרמים לרגליים שנספגים רק כעבור שעות. הספיגה המהירה שלו מטעה לחשוב שהוא לא עושה כלום, אבל אם תמרחו אותו בלילה גם לא תצטרכו לשייט בכפכפים וגם תתעוררו בבוקר עם כפות רגליים חלקות ונעימות. הדבר היחיד שקצת מפריע בו הוא הניחוח שלא מבושם, אבל אני התרגלתי אליו די מהר. 
60 שניות על - מה עוד אפשר לעשות עם קרם רגליים? אם אתן מסוג הנשים שאוהבות להוציא 100% יעילות ממוצרים, בוודאי תשמחו לשמוע שמרפקים וברכיים אוהבים מאד גם להתמרח עם קרם הרגליים שלכן. בגדול, כל אזור קשה או מחוספס על הגוף יהנה מהריכוזיות של קרם רגליים, ולכן מרפקים במיוחד תמיד זוכים אצלי למריחה כפולה של קרם לחות רגיל וגם קרם רגליים. 

ובזאת הגענו לסיום פוסט כוננות קיץ. אני מקווה שהצטיידתן במוצרים שיעשו לכן קיץ נעים, בין אם ציינתי אותם בפוסטים ובין אם לא. ספרו לי מהם מוצרי החובה שלכן לקיץ?


גילוי נאות: כל המוצרים בפוסט (מלבד ללין) התקבלו לצורך סקירה. 

2 comments:

  1. הפילינג של אהבה מעולה עבורי (גם החתיכות הקטנות האדומות שבו מזכירות לי מעט אבקת כביסה...)
    הקרם הזה של ללין היה קרם הרגליים המועדף עליי תקופה ארוכה, אנסה את המלצותייך!

    השבמחק
  2. LOL גם לי זה מזכיר אבקת כביסה!!

    השבמחק