‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.5.2013

Coral Fantasy

האביב כאן והקיץ ממש מעבר לפינה, וזו העת והשעה לשלוף את האיפור הצבעוני מהמגירות. אם יש גוון שחוזר לאופנה כל אביב מחדש, זהו צבע הקורל. אני חושבת שקורל הוא גוון כל כך פופולרי כי הוא נהנה משני העולמות - שילוב של אדום עם כתום מדבר גם אל ליבן של מי שנרתעות מאדומים וכתומים טהורים. 
לקורל יש שפע של תתי גוון וגרסאות שונות, וכך גם באיפור. היום נעסוק בטוטאל לוק קורלי של עיניים, לחיים ושפתיים.

הקפדתי לבחור מוצרים ב-3 גוונים שונים של קורל, כדי שיהיה מגוון ותוכלו להתרשם מהגרסאות השונות שיש לגוון אחד להציע.
נתחיל עם צללית מסדרת Color Infaillible של Loreal, בגוון Magnetic Coral מס' 39.
כבר סיפרתי לכן בעבר שמסדרת הצלליות האלה של לוריאל, אני מעדיפה את הגוונים הבהירים ומוצאת שיותר קל לעבוד איתן. בצנצנת יש לצללית הזו מראה מעניין, בסיס כתמתם עם חלקיקים זהובים ואפילו סגולים. בפועל מתקבל גוון קורלי כתמתם וחם (סוואטצ'ים בהמשך). זו צללית מעניינת וצבעונית, אבל אני צריכה להזהר בשימוש איתה. בשילוב עם העיניים החומות שלי, גוונים מהסוג הזה יכולים לפעמים ליצור מראה חולני, מוזר ולא מחמיא. לכן אני משתמשת בה בשילוב עם צלליות בגוונים מנוגדים על העפעף ותמיד דואגת לתחום עם תיחום שחור, כדי ליצור הפרדה בין הצלליות לבין קווי המים. עם עיניים כחולות לדוגמה, זה יהיה צבע מחמיא מאד ומדגיש, כיוון שמדובר בשני גוונים מנוגדים. 
הבא בתור הוא סומק קרם של Topshop בגוון Flush
מכורות סמקי קרם אמיתיות מייד יזהו את התכשיט, כיוון שמדובר בסוג של מוצר נישה שהוא חובה לכל חובבות הקטגוריה. סמקי הקרם של טופשופ מסובכים לרכישה אם לא גרים באנגליה, אבל שווה לעשות את המאמץ להשיג אותם. 
יש להם מרקם מעולה, לא שמנוני או חלקלק. הם מרגישים יבשים למגע (בניגוד לסמקי קרם רטובים או רכים מידי), ומתקבעים בגימור טבעי כמעט מאט. פיגמנטיים וקלים לטשטוש גם עם האצבעות וגם עם מברשות, ובמחיר של 6 פאונד בלבד, מדובר במציאה אמיתית. כל הגוונים בסדרה נעים על סקלת הוורודים/אפרסקים, והגוון שכאן הוא הקורלי האפרסקי בחבורה. זה סומק שנשלף אצלי באופן אוטומטי בימים יפים וחמימים, ואני מצרפת אותו בדרך כלל לאיפור עיניים ושפתיים נקי, ומהסומק מניחה ביד נדיבה כדי להעניק מראה סמוק ומודגש. צבע של קיץ ושמש זורחת!
עד עכשיו היה לנו קורל כתום, קורל אפרסקי וכעת אחרון חביב הוא שפתון בגון קורל וורדרד. Maybelline השיקו בארץ את סדרת ה-Vivids וביניהם את גוון Shocking Coral מס' 910. 
מודה ומתוודה, סדרת השפתונים הזו קצת מפחידה אותי. מדובר בסדרה המורכבת מגוונים הכי בולטים וקיציים שאפשר, ממש זועקים "צבע" למרחקים. אני לא טירונית של שפתונים צבעונים, ועדיין הרעיון היה נשמע לי כמו מתכון לשפתוני דודה.
אז אפשר לאהוב או לא לאהוב את הרעיון, אבל אין ספק שנעשתה כאן עבודה טובה בייצור השפתונים. צבע חסר פשרות ועמיד בשילוב עם פורמולה דקה ומאד נוחה ללבישה ומריחה, ומתקבל מוצר שכל חובבות השפתיים הצבעוניות יעופו עליו. 
הגוון הספציפי הזה הוא ממש זיקית, כי כשהוא לא בתאורת שמש ישירה הוא נראה יותר וורוד מקורלי. רק כשיוצאים איתו החוצה יוצא תת הגוון הכתום ומתקבל הגוון הקורלי שלו. 
לשילוב שלו באיפור יום שעשיתי - הקליקו כאן!
מה חבל? שהשפתונים בסדרה הזו יקרים ב-10-20 ש"ח משאר סדרת Color Sensational. לא פייר! 
לסיכום - סוואטצ'ים כמובן. אז מה היה לנו כאן? צללית קורל כתומה, סומק קורל אפרסקי ושפתון קורל וורדרד. כמו לכל גוון על קשת הצבעים, גם לקורל יש אלף ווריאציות שונות שאפשר לשחק איתן, וזה לגמרי אחד הדברים שאני מחבבת בעולם האיפור - הגיוון האינסופי!
טיפ קטן לסיום - לעולם לא תתפסו אותי עם צללית קורל בשילוב עם סומק קורל ושפתון קורל. אם אתן רוצות להיראות כמו פליטות אייטיז, לכו על זה. כל מי שמעדיפה לא להתאפר כמו ליצן, עדיף להשתמש בגוון הזה רק בחלק אחד על הפנים, עיניים או לחיים או שפתיים, אחרת זה נהייה טו מאץ'. מצאתן את הקורל המושלם עבורכן? הידד! צלליות קורליות משתלבות נהדר עם צלליות חומות, ירוקות, כחולות ואפילו אפורות. סמקים קורלים מחמיאים לאיפור בגוונים חמים נייטרלים ושפתונים קורליים הם זריקת צבע מעולה כשעושים איפור עיניים ופנים נקי. אלה רק כמה הצעות עבורכן, כמובן שהשמיים הם הגבול וכל מה שצריך לעשות זה לנסות ולהתנסות :-)

אני מקווה שנהנתן מפוסט הקורלים ושעשיתי לכן חשק לאיפור צבעוני ואביבי. איך אתן אוהבות את הקורל שלכן, כצללית, כסומק או כשפתון? שתפו אותי!

גילוי נאות: Maybelline 

9 תגובות:

  1. לא התחברתי לגוון של הצללית אבל הסומק מהמם והשפתון הורס! התווסף לרשימה שלי במיידי...

    השבמחק
  2. השפתון ייראה עלייך פצצה, אני יכולה להגיד לך את זה כבר מעכשיו!

    השבמחק
  3. אני צריכה עכשיו להדביק את עצמי לכסא בעבודה LOL
    הולכת לבדוק אותו אחרי העבודה...

    השבמחק
  4. באופן לא מפתיע הצללית הכי מצאה חן בעיניי! אהבתי מאוד את הפורמולה של השפתונים של מייבלין, אבל הגוון הזה לא יושב עלי יפה כל כך...
    Hot Plum מהסדרה הזו מושלם בעיניי

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus6 במאי 2013 בשעה 15:29

    יש לי גוון אחר מסדרת מייבילין והוא עוד יותר "מפחיד" למראה משלך! מסכימה שלוק קורלי כללי לא יראה טוב על אף אחת אבל לי אין בעיה להתאים סומק לשפתון כל עוד זה במידה קטנה ולא מתחרה אחד בשני...

    השבמחק
  6. אני גם חושבת שאני מעדיפה את הגוונים הוורודים/סגולים יותר בסדרה של מייבלין, לפי הסוואטצ'ים שעשיתי בחנויות. הגוונים הכתומים/קורליים מאד כתומים!!

    השבמחק
  7. מסכימה שסומק ושפתון יכול אולי להסתדר, אבל גם מזה אני בד"כ נמנעת. לסומק קורלי אני בד"כ אצרף שפתון אפרסקי נייטרלי, כדי לא להעמיס.
    הסדרה הזו של מייבלין עדיין מפחידה אותי!

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת את הצללית הזו, וכמו שאמרת- צריך להיזהר איתה (עיניים חומות וזה).
    האריזה של הסומק מתוקה! אנסה להשיג אחד כזה לעצמי (אריזה מקסימה וסומק קרם- לגמרי אני)

    השבמחק
  9. בהחלט צריך להיזהר, אבל כשלומדים לעבוד איתה היא נהדרת!
    הדרך הכי טובה להשיג את הסומק, לדעתי, היא ליסוע ללונדון :-D

    השבמחק