‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.3.2013

הסגול היום סגול מאד

סגול הוא גוון פופולרי לאיפור עיניים, החל מצלליות וכלה בעפרונות ויש אפילו מועדון מעריצות מצומצם למסקרות סגולות חציליות. לעומת זאת, לאיפור פנים זהו גוון פחות נפוץ. בעוד ששפתונים סגולים טהורים ניתן למצוא פה ושם, סמקים סגולים "נקיים" כמעט ולא תמצאו באוסף של המתאפרת הממוצעת. אני חושבת שסמקים סגולים מעלים אצל רובנו זכרונות משנות השמונים העליזות, ושפתונים סגולים לפעמים נתפסים כפחות מחמיאים ואפילו גותיים.
החלטתי להציב לעצמי אתגר ולהתאפר באיפור סגול קומפלט - עיניים, לחיים ושפתיים כדי להוכיח לעצמי ולכן שאיפור סגול לא חייב להיות מרתיע או זכרון לא נעים של האייטיז, אלא כייפי ולביש גם ליום יום. 

לעיניים השתמתי בשתי פלטות סגלגלות, וללחיים שלפתי את הסומק הסגול הנקי היחידי שיש לי  - סומק קרם של מאק.
קולקציית Archie's Girls של Mac נחתה ממש היום בסניפי הרשת, ולדעתי Veronica השחרחורת יודעת איפור מרשים מהו. סגולים ומעושנים, סקסיים ומסתוריים, ככה שובים את לבו של בחור מבולבל (לפחות לפי הסטייל שלי).
לכבוד האתגר הסגול שלפתי את הפלטה Spoiled Rich שמורכבת מסגולים קרירים, וורדרדים, כחולים ואפורים.
הצללית האהובה עליי מהפלטה היא ללא ספק Pin-up Purple הבהירה עם גימור פרוסטי קל שבקלים, רכה ונוחה לעבודה ומדגישה מאד עיניים בצבע חום. Spoiled Rich אחריה היא צללית בגוון סגול אדמדם עם מיקרו שימר, למרות שפועל השימר לא מתבטא על העפעף ואותה אני אוהבת למשוך מכיוון הקפל כלפי מעלה (צלליות עם תתי גוון אדומים אני מרחיקה מקווי הריסים). שלישית היא Ron Ron Run שהיא סגולה כחולה עם מיקרו שימר כחלחל ואיתה אני ממליצה לעבוד באופן ממוקד כיוון שהיא פחות נוחה לטשטושים. אחרונה חביבה היא צללית מאט אפורה בשם Gravel שבה אני נהנת להשתמש כאייליינר רך, במיוחד בקו הריסים התחתון. 
פלטה סגולה נוספת שהשתמשתי בה היא Purple 4 Tone מס' 108 של קרליין.
זו פלטה נוספת מתוך סדרת הרביעיות החדשה של המותג, והופתעתי לגלות צלליות במרקם שונה מבפלטה Amber שכבר פגשתן כאן לאחרונה.
צלליות סגולות לפעמים סובלות מפיגמנט מתפורר ולא נעים, אבל לא במקרה הזה. יש צללית סגולה/אפורה בהירה לבסיס והארות. אחריה צללית טאופית סגלגלה עם גימור סאטן, מחמיאה מאד ונוחה לעבודה. הצללית המאט היא ממש קטיפתית למגע ועשירה כ"כ, בגוון חום סגול עמוק ומושלמת לטשטוש בקפל. אחרונה חביבה היא צללית במרקם מאד מיוחד, סוג של ג'ל גליטר. מוזר? כן, גם אני חשבתי כך. לעומת הגליטר הדליל בפלטה Amber, הפעם הגליטר מרוכז בתוך צללית במרקם ג'לי סגול. בסוואטצ' עם האצבע המרקם בא יותר לידי ביטוי מאשר כשאוספים עם מברשת, כך שיהיה מעניין לנסות את הצללית הזאת בהנחה עם האצבעות. כשהנחתי אותה עם מברשת היא הוסיפה רמז של גליטר כשעשיתי איתה ליירינג על צבע הבסיס שעל העפעף.
לאתגר הסגול שלי השתמשתי בכל(!) הצלליות שראיתן כאן מהפלטות של מאק וקרליין. כדי להגיע לשילובים מעניינים של גוונים אפשר לטבול את המברשת בשתי צלליות ממשפחת גוונים אחת, לפעמים תופתעו לגלות שיצרתן אפקט של דואו-כרום במו ידיכן. ערבבתי קצת מהצלליות הבהירות כבסיס ואז טשטשתי בהדרגתיות כלפי חוץ את הצלליות הכהות יותר. השתמשתי בשתי הצלליות הכהות ביותר מהפלטה של מאק לתיחום עליון ותחתון. 
בתור סומק השתמשתי בסומק הסגול ה"טהור" היחידי שיש לי באוסף - Evening Stroll של מאק. 
הסומק יצא במסגרת קולקציית Casual Color והוא מיועד לשימוש על הלחיים והשפתיים. כשראיתי תמונות פרומו ראשונות של הקולקציה ידעתי שהסומק הזה מיוחד מכדי להשאיר אותו בחנות, ואכן כשהיא נחתה במדפים בארץ מיהרתי לרכוש אותו. אני לא חושבת שנתקלתי קודם בסומק קרם בגוון סגול כ"כ נקי, ולא משנה כמה תנסו לטשטש אותו הוא עדיין ייראה סגול על העור. 
כיוון שהוא היה במהדורה מוגבלת וכבר לא ניתן להשיגו, אני לא ארחיב עליו הרבה. הוא לא גוון קל לשימוש ואני צריכה להיות זהירה באיפור אליו אני מתאימה אותו. דווקא לאיפור סגול הוא מאד מחמיא, מבלי להפוך את המראה ללוק אייטיז. צריך להזהר מלשלב אותו עם מייקאפים צהובים מידי וגם עם ברונזרים הוא לא משתלב טוב, רק סולו ורצוי על עור בגוון נייטרלי. 
לשפתיים כבר הייתה לי פחות בעיה לבחור גוון סגול, כי כאן המגוון קצת יותר רחב.
לנועזות יש את Rebel הדרמטי של מאק, לעדינות את לוריאל מס' 203 מסדרת רוז' קארס. גלוס מס' 313 של קרליין הוא אחד האהובים עליי, ואחריו יש את הגוון הסגול ענבים שיצא במהדורה מוגבלת של פופה. לביוטיקייר יש גלוס בגוון סגול קר מס' 07, וגם גלוס בגוון סגול מטאלי מעניין (גוון 03) שהתמונה לא כ"כ עושה איתו חסד.
לאתגר הסגול בחרתי בשפתון של לוריאל עם גלוס וורדרד מעליו כדי לרכך מעט את המראה.

האם אתן חושבות שהצלחתי לעמוד באתגר? אני מזמינה אתכן להציץ בתמונת האיפור הסופי בעמוד הפייסבוק של הבלוג ולחוות את דעתכן!
יצאתי ליום עבודה במראה סגול מעפעף ועד שפתיים ולדעתי זה לא נראה מיושן או יוצא דופן. אתגרים מעין אלה הם תמיד כיפיים עבורי, כדי לבדוק עד כמה רחוק אני יכולה לקחת את היצירתיות של האיפור שלי, מבלי להיראות כמו ליצן כשאני מביטה בתוצאה הסופית במראה.

מה דעתכן, סגול לשלטון, או לשמור את הצבע לאיפור עיניים בלבד? שתפו אותי!

גילוי נאות: Mac Archie's Girls, Careline

14 תגובות:

  1. חתיכת אתגר, בעיקר בגזרת הסומק.. הגלוסים של פופה וקרליין נראים ממש טוב!

    השבמחק
  2. מאוד אוהבת סגול. הוא צבע מחמיא ויפה. יש לי המון אודמים, צלליות ואיפור סגול. אני חושבת שהוא צבע מוביל בעולם האיפור


    פוסט מקסים . אהבתי


    יעלי

    השבמחק
  3. תודה רבה! אם לא היה לי הסומק של מאק לא הייתי יכולה להשלים את האתגר....

    השבמחק
  4. תודה!
    אני גם מאד אוהבת סגול, צלליות סגולות יש לי לא מעט :-)

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus4 במרץ 2013 בשעה 8:59

    עמדת יפה במשימה! אני אוהבת מראות איפור שמרוכזים כולם בגוון אחד, זה עושה את הכל להרמוני יותר.
    דווקא אני התרשמתי הכי פחות מהפלטה הסגולה מבחינתCOLOR PAY OFF. עם מברשות ובלי צלליות קרם כבסיס הכל התקבל MEH

    השבמחק
  6. באמת?? אהבתי את הצלליות הסגולה והחומה/סגולה מאד מהפלטה, לדעתי הן נפלאות. בעניין של הפריימר - אני לא יכולה להשתמש בצלליות של קרליין בכלל בלי בסיס כלשהו, כי הן מאד לא עמידות עליי....

    השבמחק
  7. אמרת סגול, אמרת הכל. גוון אהוב עליי מאוד !
    איזה יפה הסומק/שפתון הזה.......אוף....חבל שלא ניתן להשיגו.
    הפלטה של קרליין נראית הרבה יותר פיגמנטית ומרשימה מזו של מאק.

    השבמחק
  8. ידעתי שיהיו מעריצות לצבע הנושא של הפוסט :-)
    הצלליות של מאק פחות רכות מהצלליות של קרליין ולכן היה קשה יותר להסווטיצ' אותן. בפועל אני חושבת שהפיגמנטיות זהה פחות או יותר.

    השבמחק
  9. שראיתי את התמונה של עם הגוונים הסגולים בפייס חשבתי "לבחורה הזאת מתאים סגול!"

    ממש הלם אותך, ונהנתי לקרוא על חלק מהמוצרים שעמדו מאחורי המראה...
    בכלליות, סגול הוא צבע האיפור המועדף עליי

    השבמחק
  10. תודה! אני חושבת שלנו הברונטיות עם העיניים החומות סגול מחמיא במיוחד :-)

    השבמחק
  11. מאוד אוהבת סגולים לאחרונה, ולמרות שזה גוון מאוד פופולרי באיפור, דווקא לא נמשכתי לגוונים האלו במיוחד קודם לכן.
    הסומק הזה הוא מסוג הסמקים שיכול לעבוד רק עם עור בהיר כמו שלך, וכמו שציינת - באמת בזהירות, והצלחת לעבוד איתו יפה לפי התמונה.

    השבמחק
  12. זה כיף לגלות גוונים חדשים מידי פעם כדי לרענן איתם את האיפור, וסגול הוא בחירה משובחת! אני באמת לא זוכרת אם אי פעם ראיתי אותך באיפור בגוון הזה. מקווה לראות הצצה בבלוג :-)

    השבמחק
  13. אין צבע אהוב עלי יותר מסגול!
    איפור העיניים שהכי משמח אותי הוא בגוונים סגולים ותמיד שאני מתאפרת איתם אני מרגישה שצבע העיניים שלי בולט אף יותר :)

    השבמחק
  14. עם העיניים הירוקות היפות שלך, סגול זה ה-צבע בשבילך!

    השבמחק