‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.3.2013

ניחוח אביב -חלק א'

היש כותרת שחוקה יותר לפוסט פסח/אביב? כנראה שלא, וכנראה שגם נושא הפוסט הוא נושא נדוש ולא מחדש. אבל כיוון שאחד הדברים החביבים עליי באביב היא הריחניות המציפה אותנו מכל כיוון, תצטרכו לסבול גם הקדשה קטנה בבלוג לנושא, ואפילו שני פוסטים רצופים. אני מבטיחה שבסיום הסדרה תרגישו שזה היה שווה עבורכן!
בהמשך לפוסט מארזי המתנה של ראש השנה, גם הפעם בחרתי לארגן נבחרת של מוצרים שיהיה כיף להעניק ולקבל כמתנה לחג. 

מחפשים להעניק מתנה לחג? מחפשות לרמוז לבן הזוג מה לקנות לכן מתנה לחג? מחפשות לפנק את עצמכן במתנה לחג? את התשובה לכל השאלות האלה תוכלו למצוא בסניפים של L'Occitane. לקראת פסח תוכלו למצוא שם את סדרת Marvelous Flowers של מוצרים המבושמים בניחוח פרחוני עדין. ל'אוקסיטאן הם מסוג המותגים שדורשים להתפנק איתם, כמו עם קרם הגוף במרקם סופלה אוורירי, או קרם שיאה לידיים המוכר בניחוח מחודש ונעים מסדרת Marvelous Leaves. אלה לא מוצרים זולים, ולכן הם הפינוק המושלם לקבל או להעניק כמתנה. אני חושבת שהמוצרים שלהם ידברו במיוחד לנשים בוגרות יותר שאוהבות להשתמש במוצרי גוף בעלי ריחות עדינים שאינם משתלטים ובאיכות גבוהה.
מתנות שמגיעות מעבר לים הגדול הן תמיד כיף לקבל, בין אם אלה מתנות שאנחנו מזמינות ובין אם קיבלנו מאחרים. 
הזמנות של מתנות משמחות וכייפיות תמיד אפשר לעשות מהאתר iHerb, שם אפשר למצוא שפע של מוצרי גוף במגוון ניחוחות מפתים ולא שגרתיים. לאחרונה הזמנתי את קרם הגוף של Desert Essence בניחוח Coconut. לקרם יש מרקם מעולה, נעים ומלחח אבל עם הריח שלו קשה לי מאד. יש לו ניחוח של קרם קוקוס לעוגות, יותר משל קוקוס טהור. ניחוח מתקתק ומאד משתלט שאני ממשיכה להריח על הפיג'מה והמיטה וכל דבר שאני נוגעת בו זמן רב אחרי המריחה. לאוהבות הריחות המתוקים והחזקים בלבד!
קרם הפוך ממנו לחלוטין הוא Japanese Cherry Blossom Puree Body Lotion של The Body Shop. הג'לים לגוף של בודי שופ הבריטים/אמריקאים קלילים ומרעננים מאד, עם ריחות עדינים. ניחוח דובדבן יפני פרחוני ומתקתק, אבל לא נותר על העור זמן ארוך מידי אחרי המריחה. פינוק כייפי לקבל במתנה, במיוחד אם זה מגיע כחלק מהסטים שלהם של חמאות גוף וג'לים לרחצה. בארץ כמובן הבודי שופ היא רשת שונה לחלוטין ולא ניתן למצוא את הניחוחות המוכרים של המוצרים הנוכריים.
רוצים לתת מתנה יוצאת דופן? רוצים לחדש ולרגש? למה שלא תקפצו לסניף של "סבון" ותרכשו קרם גוף בספריי. מה ששמעתן, קרם גוף שבעצם מרססים על הגוף. מדובר ב-Body Lotion Mist, ואני רכשתי אותו בניחוח Vanilla Talc שאין בו הרבה וניל, אלא הרבה טלק נקי. ריח מאד עדין ונקי, ומזכיר קצת ריח של שמן תינוקות של פעם. כשקניתי אותו הייתי סקפטית עד כמה מוצר שמתיימר להיות קרם גוף, באמת יכול לעמוד במשימה כשהוא  מגיע בצורה של תרסיס. אבל הפלא ופלא - זה באמת עובד. אני מרססת אותו על העור, ממתינה שייספג והעור מרגיש רענן ומלוחח מבלי תחושת כובד או שמנוניות. בקיץ אני צופה לו הצלחה אדירה.
מוצרי סבון שבדרך כלל קצת מזלזלים בהם, הם הסבונים המוצקים. אין דבר יותר "אולד פאשן" מכלי של סבוניה בחדר האמבטיה, עם סבון מוצק שמדיף ניחוח שממלא את כל האויר. אני מודה שאת חדר האמבטיה של האורחים אני מעדיפה לצייד בסבונים נוזליים, אבל בחדר האמבטיה הפרטי שלי תמיד תמצאו סבון מוצק בסבונייה שליד הכיור. יש משהו מאד פרטי בשימוש בסבון מוצק, והם גם משמשים אותי באופן יום יומי לניקוי מברשת הקונסילר בצורה מהירה ויעילה.
עם סבונים מוצקים אפשר לעשות יופי של שימוש בתור "ממלאים" של חבילת מתנות ריחנית, ואפשר לבחור גרסאות זולות אבל ריחניות כמו נקה7 הוותיקים והטובים, או להשקיע בסבון מוצק בריח וורבנה לימוני של ל'אוקסיטאן. עוד מל'אוקסיטאן אפשר גם בהזדמנות של הענקת מתנה, לקנות סבון עם מטרה טובה כמו הסבונים שהרווחים ממכירתם נתרמים לאגודה התומכת בהעסקת וקידום נשים במדינות עולם שלישי. גם מתנה וגם מעשה טוב, מה רע?
אופציה נוספת למיטבי לכת, היא רכישת "סבוני בוטיק". סבונים כאלה ניתן למצוא בחו"ל בבוטיקים של מותגי אופנה/איפור/טיפוח, בריחות מקבילים לניחוחות של בשמים מפורסמים. לדוגמה, הסבון בתמונה הוא סבון בוטיק איטלקי בריח של אחד הבשמים הפופולרים ביותר מהאייטיז - Montana. הריח שלו וצורתו תמיד עושים לי אסוציאציות של חדרי נוחיות בבתים של אנשים עשירים ממש.....
מה קונים למי שיש לו הכל? אם גם סבון בוטיק נדיר הוא לא אופציה, תמיד אפשר לקנות להם בשמים לבית!
למרות שאני רחוקה מלהיות מישהי שיש לה הכל, גם אני מצטיידת מידי כמה זמן בבשמים לבית ובעיקר לחדר השינה. כדי להשרות אוירה נעימה וניחוח יחודי לאזור המגורים, בשמים ביתיים הם אופציה טובה למי שסולד מריחות של מוצרי בישום ביתיים מלאכותיים. אחד המותגים שאני קונה מהם בשמים כאלה באופן קבוע הם Crabtree&Evelyn. פעם היה ניתן למצוא את המוצרים שלהם בכל סופר-פארם, אבל לאחרונה הם נהיו נדירים הרבה יותר. אני קונה את הבשמים הרגילים שלהם שמיועדים לשימוש על הגוף, אבל כיוון שאני לא מחבבת את תמהיל הניחוחות שהוא בדרך כלל פרחוני מידי עבורי, אני משתמשת בהם כמבשמים לחדרים. 
גם אצל ל'אוקסיטאן תוכלו למצוא בשמים לבית, בעיצובי רטרו חמודים שזו לא תהיה בושה להציג על אף שידה. הבושם הביתי בניחוח וורבנה יעניק לחדר שלכם אשליה של ניחוח שדה שיחים פורחים בשמש של פרובאנס.
את הבשמים הביתיים שלי אני מזליפה גם על מיטות והניחוח הנעים נדבק בבד של המצעים ומתפשט בכל החדר. חלומות נעימים מובטחים!
לא, אני לא מציעה שתקנו במתנה למישהו סבונים נוזליים לחג (למרות שתאכלס, הייתי שמחה לקבל סלסלת מתנה הכוללת את כל סבוני הסדרה....), אבל למה שלא תקנו מתנה לעצמכן ולבני המשפחה? כן, אני יודעת שכבר חפרתי וטחנתי כאן על הסבונים הנוזליים של הוואי מכל כיוון אפשרי, אבל באמת שהם טובים עד כדי כך שקשה לי להתאפק. לאחרונה ניסיתי את הניחוחות מזון מלכות ופרנג'יפני, ולדעתי כך מריח גן העדן. השני (המעוטר בתווית מחיר חיננית מרמי לוי שיווק השקמה), הוא בניחוח יוגורט ותמצית קוקוס, וככה הוא באמת מריח. ניחוח חלבי עם רמז לקוקוס, אבל באלף אלפי הבדלות מקרם הגוף בריח קוקוס הכבד מאייהרב, הריח של הסבון מצליח להיות מרענן ונעים. קשה לתאר עד כמה הריחות של הסבונים האלה מדוייקים, וחפים משמץ של תמציות ריח סינטטיות מלאכותיות. מתי כבר ירימו בהוואי את הכפפה וישיקו קרמים לחות לגוף בריחות מקבילים??
אז קנו לעצמכן מתנה זולה וזמינה לחג, ותתפנקו עם מקלחת אביבית בריחות אלוהיים ומתוצרת ישראלית.

לסיום, גם הפעם אני רוצה להפנות את תשומת לבכן לפרוייקט איסוף תרומות של מוצרי איפור וטיפוח, אשר מועברים למקלט לנשים מוכות בדרום הארץ. את כל פרטי הפרוייקט, נקודות האיסוף וכו' תוכלו למצוא בפורום איפור של תפוז

אני חושבת שזו נקודה נעימה ואופטימית לסיים איתה את חלק א' של פוסט הניחוחות האביביים. Watch this space לקראת חלק ב', יש למה לחכות!

ספרו לי מהם המוצרים הריחניים האהובים עליכן - קרם גוף, סבונים או אולי אפילו בשמים לבית? והאם אני היחידה שמאוהבת בצורה חולנית בסדרת הסבונים של הוואי? שתפו אותי!

גילוי נאות: L'Occitane

10 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus17 במרץ 2013 בשעה 21:00

    סיקרנת אותי עם מיסט של סבון! זוכרת שהיללת אותו גם בשבוע שעבר... מסכימה לגבי הקרם קוקוס של דזרט - יש בו משהו מעבר לניחוח קוקוס שמאוד דומיננטי אפילו בשבילי

    השבמחק
  2. המיסט של סבון בהחלט מומלץ! בייחוד לימי הקיץ למי שקשה לה עם קרמים רגילים.
    הקרם של דסרט אסנס בהחלט לא, וחבל כי את שאר מוצרי המותג אני אוהבת וגם הקרם עצמו מוצלח, חוץ מעניין הריח...

    השבמחק
  3. גם אצלי אביב מתקשר לריחות, וכל שנה אני מתחדשת בבושם לקראת פסח.
    חייבת מילה על סבונים מוצקים- אני בדר"כ ממש לא אוהבת אותם כי הם פחות מפנקים ומייבשים לי את העור, אבל! לא מזמן קניתי סבון מוצק מדהים! המותג נקרא Latifa's art
    הסבון מיוצר ביפו, מעוצב יפה, והריח...למון-גראס מתובל בקינמון- אחד הריחות המדהימים שנתקלתי בהם אי פעם. מתאים בול לאביב.
    אני קניתי במדאו אקו-שיק בשוק הפשפשים, מנחשת שיש עוד נק' מכירה
    טוב יצא לי קצת יותר ממילה אבל באמת אחד המוצרים השווים :)

    השבמחק
  4. עם עליית הטמפ', פוסט ניחוחות מתבקש:)
    רוב המוצרים חדשים עבורי, ולפי הקריאה כנראה שאתחבר למרבית הניחוחות.

    השבמחק
  5. וואו למון גראס וקינמון נשמע כמו שילוב מעניין! אני אוהבת סבונים מוצקים ואוהבת גם לקנות כל מיני כאלה שקונים "לפי משקל" בחנויות מתמחות.

    השבמחק
  6. שמחה שיכולתי לחדש ואולי לגרום לך להתחדש ;-)
    וכיף שוב לראות אותך כאן! ברוכה השבה לעולמנו הווירטואלי היפה :-)

    השבמחק
  7. אני חייבת לנסות את הקרם בצורת ספריי! קשה לי מאוד עם קרמים כי אני לא אוהבת את ההרגשת שמנוניות שהם מותירים, אבל אם את אומרת שהוא קליל אני בהחלט אלך לנסות אותו!

    השבמחק
  8. אוהבת את המוצרים של לאוקסיטן, ומסקרן אותי מאוד הבושם שלהם לבית, למרות שלבישום הבית אני משתמשת בדר"כ בנרות ריחניים.
    מרכזב לקרוא על קרם הגוף בניחוח קוקוס של דזרט אסנס. גם מרינה אמרה לי שלא אוהב אותו. יש לי את השמפו מהסדרה הזו והוא נהדר בעיניי. חבל :)

    השבמחק
  9. נרות אני גם אוהבת, אבל אני מרגישה שהם מבשמים את החדרים פחות מבשמים "רגילים".
    מהקרם של דסרט אסנס היו לי ציפיות, אבל הוא ממש בקושי נסבל :-(

    השבמחק
  10. הוא בהחלט מאד קליל ויתאים במיוחד לקיץ המהביל שלנו :-)

    השבמחק