‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.2.2013

יוצאים קבוע

מכירים את ההרגלים בשגרת האיפור שלכן שאותם לעולם לא תשנו? גם אם תחליפו צלליות כל יומיים ותשתמשו במייקאפ אחר כל יום, יש דברים שהם צעדים הכרחיים בשגרה של כל אחת מאיתנו ולא משנה מה נעשה - הם יהיו חלק מהאיפור הסופי.
החלטתי לחלוק אתכן את הדברים שבלעדיהם אני כמעט ולא יוצאת מהבית. לא תמיד אני יוצאת מהבית מאופרת (למרות שזה די נדיר....) אבל אם אני יוצאת מאופרת, זה תמיד יכלול את המוצרים והכלים שתראו בפוסט. אמנם זה לא הולך להיות פוסט מרתק וצבעוני במיוחד, אבל אני חושבת שאולי תוכלו לקחת מכאן כמה טיפים ורעיונות לשימוש פרקטי ויעיל במוצרים. כמו כן, בניגוד לכרגיל, המוצרים שצילמתי לא מצוחצחים וחדשים כמו תמיד, אלא נשלפו היישר משולחן האיפור שלי אחרי השימוש היומי. 
אני מקווה שתהנו!

כל יום כשאני מתאפרת אי משתמשת בשילוש הקדוש של מייקאפ-קונסילר-פודרה. בעוד שמייקאפים אני מחליפה מיום ליום והולכת לפי החשק ורמת הכיסוי והגימור שבא לי, עם קונסילר אני נאמנה הרבה יותר.
מזה שנים כבר אני עם קונסילר Double Wear של אסתי לאודר בגוון Light Meduim ואני משתמשת בו כמעט כל יום לכיסוי כהויות מתחת לעיניים ופגמים קלים בפנים. אני אוהבת בו בעיקר את הגימור הקליל ונוחות העבודה וההתאמה המושלמת לגוון העור שלי. נכון שהוא לא עמיד ב-100% וגם רמת הכיסוי שלא לא מלאה, אבל כשזה מגיע לקונסילר יומיומי הגימור הטבעי חשוב לי יותר מטיוח שעמיד בפני שואה גרעינית. יתרון נוסף - הוא בלתי נגמר. את המיכל הנוכחי קניתי לפני כשנה וחצי והוא עדיין לא מראה סימנים של דעיכה.
את הדאבל וור אני מניחה עם מברשת מסט הפנים של Real Techniques. זוכרות שאמרתי שזו מברשת די מיותרת ושאני לא אוהבת אותה? אז מסתבר שכמברשת לקונסילר, בייחוד מתחת לעיניים, היא דווקא די יעילה ואני משתמשת בה באופן יום יומי לכל קונסילר. כשלומדים לא לדקור את עצמך עם הקצה המחודד היא עושה עבודה טובה של פיזור החומר על העור, מבלי לבלוע יותר מידי נוזל ולהקריב את הכיסוי.
אחרי שהנחתי קונסילר מתחת לעיניים, מגיע שלב הקיבוע. אני יודעת שזה לא צעד שנפוץ אצל מתאפרות רבות, אבל אני אישית ממליצה עליו מאד. אם אתן מוצאות שיש לכן בעיות של עמידות קונסילרים ואפילו מסקרה או צלליות/עפרונות שאתן מניחות מתחת לעיניים - כדאי לכן לנסות לקבע את האזור עם פודרה עדינה.
בעיקרון אפשר לקנות פודרות ייעודיות לאזור הזה, שהן עדינות וגרוסות דק כדי לא להכביד על העור העדין. אבל לא חייבים לרוץ לקנות משהו מיוחד ויקר, אם יש לכן כבר באוסף פודרה שהיא דקה, קלילה ושקופה -  יש לכן את הפתרון בידיים. מבחינת גוון, אני ממליצה על פודרה שקופה כדי שלא לבטל פעולת תיקון שתעשו עם הקונסילר. פודרות כהות מידי יחזירו את הכהות הלא רצויה לאזור הזה ופודרות בהירות מידי יגרמו לכתמים מחזירי אור. פודרות מאירות יכולות להיות פתרון טוב אם הן לא מכילות חלקיקי גליטר או שימר, וגם פודרות עם תת גוון צהוב בד"כ עושות עבודה טובה בעזרה לטשטש כהויות.
הפודרה שאני משתמשת בה היא גם טיפ קטן לניצול מוצרים. מכירים את זה שמגיעים לפאן של פודרה ואז הוא מתרחב ומתרחב עד שכבר אי אפשר לאסוף בנוחות חומר עם מברשת גדולה מהקצוות של הפאן? במקום לזרוק את הפודרה בשלב הזה, אפשר להשתמש בה כמו שאני משתמשת בפודרה Stay Matte של רימל - לקיבוע נקודתי עם מברשת קטנה.  ספציפית הפודרה הזו קלילה ושקופה ומושלמת לקיבוע מתחת לעיניים, וככה אני גם יכולה לנצל אותה עד תום.
את הפודרה אני מניחה עם מברשת C147 של ביוטיקייר. קניתי אותה כחלק מזוג, וזו מברשת זוויתית רחבה ופלאפית עם ראש שטוח. אני מודה שהרבה זמן המברשת הזו ישבה לי בכוס המברשות ולא כ"כ ידעתי מה לעשות איתה, עד שגיליתי שהיא מצויינת לפידור נקודתי מתחת לעיניים, ומאז זה התפקיד הקבוע שלה.
אחד הצעדים ההכרחיים שלי לפני כל יציאה מהבית, וגם כשאני לא מתאפרת בכלל, זה מילוי גבות. הגבות שלי לא דקות וגם לא דלילות, אבל אני כן מרגישה שעם מילוי הן נוכחות ובולטות יותר ומעניקות מסגרת מושלמת לפנים. גם כשאני לא מתאפרת בכלל, את הגבות אני אדגיש כיוון שזה צעד בסיסי ופשוט שאם עושים זאת נכון גם לא יוצר רושם מלאכותי.
קיט הגבות שלי היא צללית הגבות של ביוטיקייר שמחולקת לשני גוונים. אני תמיד מערבבת בין השניים - מעמיסה על המברשת מהגוון הבהיר ואוספת מעט מהגוון הכהה כדי לתת עומק.
טיפ קטן - כדאי להתחיל במילוי הגבה מהנקודה הכי גבוהה לכיוון הרקה, ועם מה שנשאר על המברשת למלא את הפינות הפנימיות. אני גם מקפידה להיצמד עם המברשת לחלק העליון של הגבה כדי להרים אותן עוד יותר ולפתוח את העיניים. אם אני מתחילה למלא את הגבות מכיוון גשר האף אני מוצאת שיוצאות לי גבות מאד כהות ומאיימות ולא מחמיאות.
המברשת המרוטה שאני משתמשת בה היא מברשת זוויתית ללא מספר של ביוטיקייר. מברשות לגבות הן עניין מאד אישי וכל אחת צריכה למצוא מברשת שתתאים לעובי הגבות שלה ולצפיפותן. אם תשתמשו במברשות עבות מידי לגבות דקות, לא תצליחו לשלוט טוב במילוי ויווצר בלאגן.
רובכן בוודאי תזדהו איתי כשאגיד שבלי מסקרה אני לא יוצאת מהבית. גם אם אני לא עושה איפור פנים בכלל, את הגבות אתן כבר יודעות שאני תמיד מדגישה, ואליהן בד"כ מצטרפת מסקרה. את המסקרה אני אמרח על ריסים שתמיד תמיד עיגלתי קודם עם מעגל ריסים. זה הרגל של כל כך הרבה שנים, שאני כבר לא מצליחה אפילו לדמיין איך הכלי הפשוט הזה יכול לעורר כזו רתיעה אצל נשים מסויימות. בלי מעגל, כל מסקרה היא כשלון מבחינתי ללא יוצא מהכלל.
המעגל שאני משתמשת בו הוא מעגל ריסים של ביוטיקייר. האמת? הוא עושה עבודה מצויינת. תופס את כל הריסים והקימור שלו מתאים לצורת העיניים שלי. כמה לחיצות עדינות והריסים שלי נפתחים ומתעגלים. לכולנו יש צורת עיניים שונה ומניפת ריסים אחרת, לכן לא בטוח שהוא יתאים לכולן. אבל אם זו הפעם הראשונה שלכן או שסתם בא לכן להתנסות - כדאי להשקיע את השקלים הבודדים ואולי תגלו שהוא כן יתאים לכן.
אני יודעת שיש כאלה שדוגלות רק במעגלי ריסים יוקרתיים, אבל אני שנים כבר משתמשת במעגל של ביוטיקייר ומעולם לא הייתה לי איתו בעיה. לא נתלשו לי ריסים ולא היו לי בעיות בעיגול. אני כן אציין שלפעמים המעגלים שלהם קצת קשיחים בשימושים הראשונים, אבל אחרי כמה פעמים הם משתחררים ונהיים נוחים יותר.
הדבר האחרון שאני אספר לכן עליו, הוא משהו שאני עושה כשאני מתאפרת באיפור פנים מלא הכולל מייקאפ, כלומר כל יום. כיוון שאני לבנה כמו קיר, אין לי כרגע באוסף אפילו מייקאפ אחד שבהיר לי מספיר ולא יוצר ניגודיות קלה בין הצוואר לפנים. כיוון שאני לא מתכוונת לחרוש את קצוות הארץ כדי לגלות את המייקאפ הבהיר המושלם עבורי, אני נוקטת בשיטה יעילה ופשוטה לפתור את הבעיה - שיטת הברונזר.
אני משתמשת בברונזר מאט הכי בהיר ונייטרלי שיש לי כרגע, ברונזר של H&M בשילוב עם מברשת פודרה גדולה של קרליין ומפזרת אותו בעדינות ובזריזות על הצוואר והמחשוף כדי לאחד את הגוונים. אמנם המייקאפים שלי קצת כהים לי, אבל לא מדובר בהבדלים דרמטיים במיוחד, כך שמספיק פיזור קליל של הברונזר למען השקט הנפשי שלי שאני לא מתהלכת בעולם עם קו מייקאפ בלסת.
אני מקווה מאד שבקיץ המתקרב אני אתפוס קצת צבע, ואז לפחות צעד אחד ברוטינת האיפור ייחסך ממני....

אלה הצעדים ההכרחיים עבורי ב-6 ימים מתוך 7 ימי השבוע. כיוון שאני מתאפרת כל יום לעבודה וגם בסופי שבוע, זו רוטינה וותיקה ומתורגלת שאני מרגישה בנוח איתה ומספקת לי את הדרישות שיש לי מאיפור שייראה טבעי, נקי אבל גם שיהיה יעיל בטשטוש פגמים ועמיד.
היה לי חשוב להדגיש עם הפוסט הזה שתי נקודות שאולי כבר שמתן לב אליהן:
1. רוב המוצרים שהזכרתי כאן הם מוצרי דראגסטור, ובעיקר מוצרי ביוטיקייר. מה שמוכיח שלא צריך להוציא הרבה כסף על מוצרי בסיס מסוגים מסויימים וכמעט לכל בעיה ניתן למצוא פתרון שלא יעלה לנו כל כך ביוקר. גם פודרה שנשאר ממנה מעט בפאן, יכולה להביא הרבה תועלת אם מוצאים לאן לתעל אותה.
2. אולי הבחנתן בכך, אבל הזכרתי כאן 3 מברשות שונות שבתחילת ההיכרות שלי איתן לא אהבתי אותן או שלא ידעתי מה לעשות איתן. על המברשות של ריל טכניקס וקרליין אפילו כתבתי כאן בבלוג, אבל הפוסט היום בא להוכיח שאם מתאמצים אפשר למצוא שימוש לכל דבר שיושב אצלנו באוסף. לפעמים צריך לפתוח את הראש ולהיות מוכנות לנסות כדי לגלות שהכלים שכבר יש לנו מתאימים בדיוק לצרכים שלנו, במקום לרוץ ולחפש פתרונות מיוחדים ויקרים.

אני מקווה שהפוסט הזה היה לכן מעניין ומועיל ושלא שעממתי אתכן למוות ;-)

מה הצעדים שאתן לא מוותרות עליהם לעולם בשגרת האיפור שלכן? שתפו אותי!

11 תגובות:

  1. כמוני כמוך! אלה באמת צעדים חיוניים באיפור בסיסי בשבילי.

    השבמחק
  2. חלק מהדברים כאן מלווים אותי שנים, ויש דברים שאימצתי רק בשנה האחרונה אבל אני מאד מרוצה מהרוטינה הזו :-)

    השבמחק
  3. גם אני גיליתי את המברשת של ביוטיקייר לפני כחודש בשביל פידור על פצעונים \ פגמים נקודתיים , היא פשוט מצויינת לזה!

    השבמחק
  4. האקדמיה ליופי28 בפברואר 2013 בשעה 13:50

    אחלה בלוג!!!
    את מוזמנת לשלנו ,בנוסף יצרתי איתך קשר דרך המייל

    http://beauty-academy.co.il/

    השבמחק
  5. אפשר לומר ששגרת האיפור הבסיסית שלי די דומה (חברות שונות) ובאמת, בימים של חוסר כוח לאיפור אני משתמשת רק במוצרי הבסיס שהצגת (פלוס מייקאפ)

    השבמחק
  6. This is actually one of my favorite posts so far, I've always kind of wanted to know the assentials, and we share a few things in common.

    השבמחק
  7. נכון תגלית? בהתחלה חשבתי שזה בערך המברשת המיותרת ביותר באוסף שלי...

    השבמחק
  8. גם אני כמוך. בד"כ אני מוסיפה הרבה סומק, כדי לתת קצת צבע לפנים :-P

    השבמחק
  9. אוי כיף לשמוע. הייתי בטוחה שהמחסור בצלליות צבעוניות ושפתונים מפתים ישעממו את רוב הקוראות :-P

    השבמחק
  10. אני מאוד אוהבת פוסטים כאלו, דווקא של הדברים השגרתיים הקטנים של כל אחת.
    הרי השגרה הזו היא חלק הארי באיפור שלנו בסופו של דבר, ואני תמיד אוהבת לקרוא על שגרה של נשים אחרות וללמוד ולקחת רעיונות לעצמי.
    חייבת להתחיל עם המעגל של ביוטי קר - לא הסתדרתי איתו. אין לו את הקפיץ הזה שיש בכל המעגלים שכבר התרגלתי להשתמש בהם, ועכשיו קשה לי להתרגל אחרת...
    טיפ מצויין לגבי שאריות הפודרה. אני גם עושה את זה. גם עם שאריות ברונזרים בתור צללית...

    השבמחק
  11. תודה!

    גם אותי מעניינים הרגלי האיפור ה"שגרתיים" של נשים אחרות, לפעמים אפשר ללמוד מזה הרבה.

    אני יודעת למה את מתכוונת עם הקפיץ במעגל, למי שרגילה זה באמת יכול להיות מוזר.

    השבמחק