‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.3.2013

נבחרת מסובנת

בתקופה האחרונה הצטברו אצלי מספר די מטורף של סבונים לפנים ומוצרי פילינג והגיע הזמן לסקור את כולם. חשבתי שיהיה נחמד לכתוב פוסט סקירה שיעשה השוואה ממוקדת בין כל המוצרים, בצורה שתעזור לכן להחליט מה מתאים לכן יותר או פחות.

נתחיל עם הסבונים וסידרתי אותם משמאל לימין בסדר עולה של דרגת סמיכות. מסבונים מימיים וקלים, ועד סבונים ג'ליים וסמיכים יותר.
Physiological Foaming Water של La Roche Posay - מים מקציפים עדינים ונעימים לניקוי הפנים. למים יש ניחוח נעים ולא משתלט, והם מקציפים היטב על הפנים ומצליחים אפילו להסיר שאריות איפור. כדי להגיע להסרה של 100% איפור תצטרכו לשטוף איתם את הפנים פעמיים. אלה מים שיתאימו במיוחד לבעלות עור יבש או רגיש שקשה להן להתמודד עם סבונים רגילים ו"קשים" מידי. הוא עדין ויעיל ולא מערער את איזון הלחויות והשמן בעור, אלא רק עושה בשקט את עבודת הניקוי שלו.
Thoroughly Clean Face Wash של Desert Essence - אני קניתי את הגרסה לעור שמן המעושרת בשמן עץ התה. הסבון הזה הוא ההפיך הגמור מהסבון של לה רוש-פוזיי. יש לו ריח חזק מאד של שמן עץ התה והמים לא מקציפים כמעט בכלל על הפנים, רק אם תשתמשו בו בליווי ספוגית. הוא גם מותיר את העור בתחושה כאילו שאבו ממנו את כל השמן, למרות שהפנים לא מרגישות מיובשות. זה סבון שאני מאפסנת כרגע בצד עד לעונת הקיץ, אז נראה לי הוא יהיה מושלם לעור שלי. לבעלות העור היבש אין סיבה להתקרב אליו בכלל. ניתן להשיגו באייהרב במחיר ידידותי לצרכן.  
Pure Natural Super-C Cleanser של Jason - את הסבון הזה כבר פגשתן כאן בעבר, וכרגע הוא עומד ממש לפני סיום. לא ארחיב עליו שוב את הדיבור, רק אגיד שזה ג'ל ניקוי מעולה ממש והייתי מאד מרוצה ממנו לכל אורך השימוש בו.  הוא הסתדר מצויין עם העור המעורב/שמן שלי, אבל לדעתי הוא מאוזן מספיק להתאים גם לבעלות העור היבש. עוד מוצר אייהרב מומלץ!
Pure Active Fruit Energy של Garnier - השקה חדשה של גרנייה המכילה ג'ל ניקוי ופילינג. הג'ל יעיל מאד בניקוי ומסיר ביעילות שאריות איפור. זה אחד הג'לים הסמיכים ביותר שפגשתי וצריך רק כמות מאד קטנה ממנו. יש לו ריח פירותי מרענן ונעים ואריזת משאבה יציבה ונוחה להחזיק במקלחת. לדעתי גם הוא ג'ל שיתאים לכל סוגי העור מבלי להותיר תחושות לוואי לא נעימות. 
אחרי שסיימנו עם נבחרת הסבונים, הגיע הזמן לעבור לנבחרת הפילינג המורחבת. גם את מוצרי הפילינג סידרתי לפי רמת סמיכות, משמאל לימין של הקל עד הכבד.
Pure Active Fruit Energy של Garnier - אחרי הג'ל לניקוי, תכירו את הפילינג. זה פילינג לשימוש יום יומי, ואחד היחידים שנתקלתי בהם שבאמת אפשר להשתמש בהם כל יום מבלי לגרום נזק לעור עם שפשופים נמרצים מידי. זה פילינג מאד עדין ולא מרוכז, הוא מכיל בעיקר ג'ל ניקוי עם ריכוז נמוך של גרגירי פילינג עדינים. זה לא פילינג לניקוי עמוק, אלא לחובבות מוצרי הניקוי הגרגריים לשימוש יום יומי.
Pink Grapefruit Daily Scrub של Neutrogena - פילינג מוכר של ניוטרוג'ינה שלכאורה גם הוא מיועד לשימוש יום יומי. הוא יותר מרוכז מהפיליג של גרנייה, אבל עדיין לא מרוכז מספיק להעניק ניקוי עומק של ממש. בניגוד להצהרה על האריזה, לא הייתי משתמשת בו באופן יום יומי. גרגרי הפילינג שבו נמסים אל תוך העור ככל שמשפשפים אותם פנימה והוא מותיר את העור מאד רך ונעים.
Gommage Soie של ג'ייד - את הפילינג של ג'ייד החלטתי לשים בקטגוריה משל עצמו, כי הוא לא בדיוק פילינג יום יומי דליל, אבל גם לא פילינג מהסוג העבה והסמיך. מרקם הבסיס הוא ג'ל ריחני, והוא מועשר עם גרגירי פילינג יחסית גדולים ואגרסיביים. זה אחד הפילינגים החביבים עליי שאני חוזרת ורוכשת כבר שנים, וכבר סיפרתי עליו כאן בבלוג. אחרי השימוש בו העור שלי רך וחלק כאילו קילפו ממנו שכבות שלימות של תאים מתים.
Oatmeal Honey Natural Facial Scrub של Queen Helene- כן, עוד מוצר אייהרב. בפילינג אני משתמש מהקיץ ומבחינת אגרסיביות הייתי שמה אותו לפני הג'ייד כי הוא עדין ממנו. בכל זאת כללתי אותו באותה קטגוריה עם הפילינג של ד"ר עור כי המרקם שלהם דומה. אלה הפילינגים המרוכזים מאד שמורכבים מ-100% גרגרים. בפילינג הספציפי הזה אני אוהבת במיוחד את אפקט הדבש שמונע מהעור להרגיש מיובש אחרי השימוש בו.
Facial Exfoliating Gel של ד"ר עור - הפילינג המרוכז ביותר באוסף שלי כרגע. אני משתמשת בו פעם בשבוע כשאני רוצה להסיר 100% תאים מתים ולכלוך מיותר. הוא משפשף את הפנים ביעילות ומסיר הכל, משפר מראה של צלקות ישנות ומותיר את העור חלק כמו זכוכית. יש לו ריח עדין ובקושי מורגש, ורק האריזה שלו קצת מעצבנת כי יש לשפופרת פתח רחב מידי שהפילינג נשפך ממנו אם לא נזהרים. כשהעור שלי מרגיש גבשושי ומחוספס - זה הפילינג שיציל אותו.

התאמינו יום יבוא, סיימנו את פוסט הסבונים והפילינגים המורחב. אחרי שהשתמשתי בכל המוצרים כאן לסירוגין, אני כעת יכולה לשים בצד את הסבון של "דסרט אסנס" עד הקיץ, ולשים דגש מיוחד על שימוש בפילינג של ג'ייד עד שהוא יסתיים. צריך לדלל קצת את השורות!

האם אתן משתמשות במוצרי הסבון או הפילינג שהצגתי בפוסט? מהו סבון הפנים האהוב עליכן? והאם אתן משתמשות על בסיס קבוע בפילינג? ספרו לי!

גילוי נאות: Doctor Or, Garnier, La Roch Posay

10 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus14 במרץ 2013 בשעה 10:21

    מכל הדברים שסקירת יש לי רק את הסבון של ג'ייסון איפשהו שצריך לשלוף אותו ולסיים אותו! פילינגים לא מתקרבים לפנים שלי שכן הם גורמים לרגישות ולהפועת נימים

    השבמחק
  2. זוכרת שאת לא אוהבת פילינגים. אני לעומתך אוהבת לשפשף במרץ! ממש מרגישה שזה מקלף לי שכבות של לכלוך מהעור.

    השבמחק
  3. סבוני פנים זה פטיש שלי. למרות שיש לי את הקבוע תמיד אני קונה כשבא לי להתחדש, למרות ש90% מהפעמים אני מתאכזבת..

    השבמחק
  4. אני בד"כ גם קונה סבון קבוע, אבל לפעמים מתחשק לי לחדש ולגוון :-)

    השבמחק
  5. יש לנו סוג עור שונה, אבל הסבון של לה רוש פוזה מסקרן אותי מכל הפוסט הזה...
    את הפילינג של קווין הלן אני מאוד אוהבת, והוא מתאים לדעתי גם לבעלות עור מעורב-יבש, והמוצרים של ד"ר עור מפתיעים אותי לטובה בכל פעם מחדש...
    יודעת אם יש סבון של דזרט אסנס כזה שמתאים גם לעור מעורב-יבש? אני זוכרת שראיתי את זה עם שמן עץ התה שסקרת כאן, אבל לא זוכרת שראיתי אחרים

    השבמחק
  6. הסבון של לה רוש-פוזיי לדעתי יתאים לך. הוא מאד נעים ומתאים למי שלא צריכה סבונים "קשים".

    לגבי דסרט אסנס - יש! יש להם גם גרסה לעור רגיל, בלי שמן עץ התה

    http://iherb.com/p/14122?rcode=wiw422

    השבמחק
  7. את שני המוצרים בניחוח אשכולית אני אוהבת... גם הריח וגם התוצאה לאחר הניקוי...
    אני סאקרית של מוצרים גרגיריים כך שממש קל לקנות אותי.

    השבמחק
  8. הסבונים האלה של גרנייה מוצלחים!
    אני מחבבת פילינגים, מרגישה שינוי מאד משמעותי בעור שלי אחרי השימוש בהם. אין כמו התחושה החלקה הזו :-)

    השבמחק
  9. It is in point of fact a great and helpful piece of information.
    I am satisfied that you shared this useful info with us.
    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    Feel free to surf to my page ... pay day loans

    השבמחק