‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.1.2013

לבביות צבעונית

בשנה שעברה פירסמתי לכבוד ה"וואלנטיינז דיי" פוסט העוסק במוצר האיפור הכי פחות רומנטי - גלוס. למה? ככה. כי לפעמים אני אוהבת לעשות דווקא.
הפעם אני לא מתכוונת לשחות נגד הזרם, אלא להמליץ על 3 שפתונים נעימים וקלילים שלא יכבידו עליכן את מלאכת האהבה ביום האהבה. לא דביק, לא נדבק ולא נוזל - סתם שפתון חביב שייתן קצת צבע לשפתיים ולא ירתיע את החצי השני.
היו מוכנות כי התפרעתי עם הלבבות בשלב עריכת התמונות!

כהרגלי בקודש, נדבר היום על שלושה שפתוני דראגסטור מוצלחים במיוחד שניקרו בדרכי בתקופה האחרונה. לכולם מרקם קליל, צבע מחמיא ונוחות שימוש מקסימלית. זו אהבה ממבט ראשון!
נתחיל עם Crytallic Pure Shine של ג'ייד. המוצר הזה רוכב על טרנד עפרונות הג'מבו לשפתיים שנותנים צבע של ליפסטיק עם לחות של באלם. ג'ייד, לעומת מותגים רבים אחרים, לא בחרו להעתיק במדוייק את המראה של צ'אבי סטיקס של קליניק, אלא הלכו על עיצוב משלהם בצורה של עט דקיק ונוח. 
הגוון שקיבלתי לסקירה הוא Red Sheer (מס' 18) והוא גוון אדום קליל ולחותי ולביש מאד. גבירותי וגבירותי, מדובר כנראה במהפך, כי מאז שיש לי את השפתון הזה אני מורחת גוון אדום על השפתיים באופן יום יומי! כל מי שמכירה אותי יודעת ששפתונים אדומים הם ממש לא הקטע שלי, אבל הגוון של השפתון הזה כ"כ קליל ונראה טבעי על השפתיים שהוא הצליח להתחבב עליי באופן מידיי. במריחה עדינה הוא בהחלט יכול להיראות כמו סטיין, לכל חובבות הז'אנר.
מסוואטצ'ים שעשיתי בפארם לשאר גווני הסדרה עושה רושם שיש שם כמה גוונים מוצלחים מאד עם גימור ג'וסי מפתה. ממליצה מאד לבדוק את הסדרה הזו - שאפו לג'ייד!
נמשיך עם נציג מסדרת שפתונים חדשה של Bourjois בשם Rouge Edition. השפתון בגוון Beige Trench (מס' 02) והוא אחד הניודים הלבישים והנעימים ביותר שנתקלתי בהם. 
לשפתון יש מרקם קרמי נעים מאד על השפתיים, יושב עליהן בנוחות ולא מדגיש יובש או התקלפויות. הגוון נמרח באחידות והגימור לחותי. חוץ מהמרקם הנהדר, גם הגוון עצמו מוצלח מאד, ניוד אפרסקי שלא משווה לפנים גוון של גופה. כמובן שזה מאד תלוי בגוון העור של הלובשת, אבל ככל שזה נוגע אליי אני יכולה להגיד שהוא מחמיא מאד. 
מבחינתי ההצלחה הגדולה היא המרקם הנהדר שממש מרגיש כמו שפתון יוקרה. אין מה להשוות לשפתון אחר של בורז'ואה מהסדרה הטבעית שסקרתי כאן בעבר - הבדל של שמיים וארץ בין המרקמים. גם את האריזה השחורה והשיקית אהבתי, עם גוון השפתון שמבצבץ בתחתית והופך אותו קל מאד לזיהוי כשהוא מאוחסן באוסף.
בסדרה תוכלו למצוא 18 גוונים, גם אם אתן לא בקטע של השפתון הניוד בתמונה, אין מצב שלא תמצאו גוון אחר שידבר אל לבכן! 
אחרון חביב הוא שפתון מסדרת Moisture Renew של Rimmel London. השפתון הזה הצליח להציל את הרושם הגרוע שהיה לי משפתונים אחרים של המותג מסדרת "לאסטינג פיניש". מתוך הסדרה ההיא יש לי שני שפתונים (אחד מהם מסדרת קייט מוס) ולמרות ההתלהבות הכללית מהם ברשת, אני ממש לא מצאתי אותם לטעמי. הפיגמנטיות אולי טובה, אבל זה בא על חשבון מרקם שקשה להתמודד איתו, מייבש ומדגיש פגמים על השפתיים. 
אז רגע לפני שהרמתי לחלוטין ידיים ונואשתי מהשפתונים של המותג, נפל לידיי השפתון הזה. קיבלתי אותו בירושה מבלוגרית נכבדת בשם מרינה, שלא התחברה אל הגוון והעדיפה להעביר אותו הלאה. הסכמתי לתת לו בית מאמץ חם, ומה רבה הייתה שמחתי לגלות שפתון חביב מאד.
המרקם שלו הרבה, אבל הרבה, יותר מוצלח מהשפתונים בסדרת קייט מוס/לאסטינג פיניש. הוא לחותי וקרמי יותר, נמרח על השפתיים בנעימות ובקלות ומרגיש עליהן קליל ולא מייבש. הגוון שמרינה לא אהבה הוא Vintage Pink (מס' 180) והוא וורוד עם נגיעות חומות ומעט סגולות. אני חושבת שהוא מחמיא לי ושזה גוון שמאד קל ללבוש ביום יום ומסתדר כמעט עם כל מראה איפור. זה רק מוכיח שעל טעם וריח אין להתווכח!

לסיכום - היה לי חשוב להכיר לכן בפוסט הזה שפתונים שמצטיינים במרקמים קלילים וקרמיים וגימור נעים על השפתיים. בדרך כלל יש סוג של דיעה קדומה שמרקמים מוצלחים אפשר למצוא רק אצל שפתונים של מותגים יוקרתיים. במציאות - זה ממש לא חוק שכתוב בסלע ואפשר בקלות למצוא שפתונים במרקמים מוצלחים גם אצל המותגים העממיים. 
בסופו של דבר, כשיוצאים לדייט בוואלנטיינז דיי, לא רוצים להעמיס עם שפתונים משחתיים מידי, או רטובים/נוזליים או כאלה שיעשו לנו שפתיים יבשות ולא מפתות. רוצות להיראות מאופרות ומוקפדות ויחד עם זאת לא "עשויות" יותר מידי? שפתונים במרקמים קלילים וגוונים הרמוניים הם אופציה נהדרת לבחור בה :-)

וכעת לסוואטצ'ים!

שיהיה לכן "וואלנטיינז דיי" שמח............
Gade
חיבוקים ונשיקות בשפע................
Bourjois

והמון אהבה מכל סוג!
Rimmel London

אני מקווה שנהנתן מהפוסט ושיש לכן דייט לוהט ושווה לבלות איתו את הוואלנטיינז!

איזה שפתון הוא מבחינתכן בחירה טובה לדייט? ואיזה שפתונים אתן יודעות שהצד השני לא מחבב? ספרו לי!

גילוי נאות: Gade, Bourjois

18 תגובות:

  1. עשית לי חשק לבדוק את ג'ייד- נראה כמוצר שאני יכולה להתחבר אליו.
    כמו כן, סקרנית לגבי הגוון של בורז'ואה... אני אעקוב אחרייך בפייס לראות אם יש FOTD איתו

    השבמחק
  2. לאור העובדה שכתבתי את הפוסט מתוך הקבר, לא הרגשתי מספיק טוב לעשות סוואטצ'ים על השפתיים. אבל אני בהחלט מקווה להעלות תמונות שלי עם כל השפתונים כאן בקרוב לפרופיל :-)

    השבמחק
  3. השפתון של ג'ייד נראה מעולה! ייבדק בהקדם...

    השבמחק
  4. מחכה לשמוע את דעתך עליו :-)

    השבמחק
  5. ג'ייד נראה חמוד. מה המחיר שלו?
    כנראה שאהבת את הרימל כי את בהירה ממני ופחות צהובה. תהני!

    השבמחק
  6. נראה לי בסביבות ה-60 אחרי מבצעים.
    ואכן הרימל מצא אצלי בית חם :-)

    השבמחק
  7. הג'ייד באמת נראה מסקרן, בא לי לראות עוד גוונים..

    השבמחק
  8. ממליצה לבדוק בפארם, יש גוונים נהדרים!

    השבמחק
  9. קודם כל- תרגישי טוב!!

    השבמחק
  10. השפתון של ג'ייד נראה טוב מאוד , של Bourjois זוועה

    השבמחק
  11. לבורז'ואה יש עוד גוונים, לא רק את הגוון הזה. לדעתי זה ניוד מאד מחמיא

    השבמחק
  12. יש לי את השפתון של ג׳ייד בגרסה ורדרדה בהירה, תהיתי איך הוא בגרסאות הדרמטיות יותר. טוב לשמוע שזה עובד טוב :)

    השבמחק
  13. עוד לא ניסיתי אף אחד מהשפתונים כאן אבל מבחינת גוונים אהבתי את הג'ייד והבורז'ואה.

    השבמחק
  14. את הוורוד שלך לא אהבת? אני דווקא התרשמתי מהסוואטצ'ים שלהם שעשיתי בפארם, כולם נראו יאמי!

    השבמחק
  15. הג'ייד הוא לחלוטין גוון אדום כ"כ לביש ויומיומי, הפך להיות פייבוריט שלי! וכל אחת צריכה שפתון בגוון ניוד מחמיא :-)

    השבמחק
  16. ממליצה מאוד על השפתוני לחות של רימל, בתור דיילת אוויר שנורא יבש בתוך המטוס כמה שעות, הוא נשמר מעולה ולא מייבש את השפתיים! רציתי באמת לנסות את הסדרה הזו של בורז'ואה, נשמע טוב!

    השבמחק
  17. איזו המלצה מגניבה! באמת אין המלצה יותר טובה מדיילת, במטוסים האויר נוראי...

    השבמחק