‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.1.2013

לק לשבת - Can't Let Go

אחרי שבשבוע שעבר הופיעה בפינה יד אורחת, השבוע אנחנו חוזרות אל הטלפיים הפרטיות שלי כי יש לי לק מאד מעניין להראות לכן.

את הלק שאתן רואות בתמונה מרחתי ביום שלישי בלילה ואת התמונות צילמתי ביום רביעי בבוקר. מאז הספקתי לבלות איתו יומיים אבל אתמול הוא התחיל לגלות סימני צ'יפים. היום עמדתי בפני האפשרות להסיר, או לתקן את הדרוש תיקון ולסחוב איתו עוד יומיים, ונחשו מה החלטתי? כמובן שתיקנתי ורק מחר אני אעמוד בפני המטלה הנוראית של הסרת הלק.
למה אני כ"כ נרתעת ממלאכת ההסרה? כי מדובר בלק בפורמולת Liquid Sand של O.P.I - כלומר הגימור שלו הוא גליטר מאט. מה ששמעתן - גליטר, אבל במרקם מאט. מוזר? קצת.
הגוון נקרא Can't Let Go והוא הושק במסגרת קולקציית מאריה קארי. האמת היא שבסוואטצ'ים שראיתי בבלוגים אחרים הוא לא הרשים אותי בכלל ובעיקר נראה לי מוזר. אבל במקרה שלו, הוא לחלוטין מסוג הלקים שצריך לראות במציאות כדי להאמין. הגימור שלו מאד מאד מיוחד וגרר אין סוף תגובות מכל מי שקלט אותו על הציפורניים שלי, ועם גוון סגול/כחול כהה קשה לפספס אותו. הוא ערבוב של חלקיקי גליטר ושימר קטנים בצירוף חתיכות גליטר עגולות גדולות יותר. מרקם מאט עבה וסמיך, דורש שתי שכבות לגימור ואטימות אחידה ומתייבש מאד מהר. כמובן שלא מרחתי מעליו טופ מייבש מבריק כולשהו, הוא התייבש לבד והגימור כולו של הלק ללא עזרים חיצוניים. הוא בהחלט מרגיש מחוספס על הציפורניים, אבל לא בצורה שמפריעה לשימוש בידיים או נתפסת בבדים או בשיער. 
כדי לנסות להדגים לכן איך הוא נראה בתאורות שונות, צילמתי אותו גם בתאורת שמש ישירה:
יש לציין שלא מדובר בלק מנצנץ במיוחד, אלא הגליטר מוסיף סוג של דו מימדיות לגימור המאט. אין לי ספק שיהיו מי שיביטו על הסוואטצ'ים ויחשבו לעצמן "נראה כמו חול סגול שפוזר מעל יציקת בטון". אבל אם בא לכן להתנסות, אני ממליצה בכ"ז לתת לו צ'אנס, כי לדעתי דווקא המוזרות שלו הופכת אותו ללק יפה ויוצא דופן. 
כעת לא נותר אלא לאחל לי בהצלחה במשימת ההסרה שאני אתפנה אליה מחר, ואילו אני אאחל לכולכן שבת חמימה ונעימה!

גילוי נאות: O.P.I

15 תגובות:

  1. מהמם! ובדרך כלל אני לא מתרגשת מלקים. אגב, נראה לי שאני הבחורה היחידה בפלנטה שלא חוותה בעיה בהסרת שום לק. מנצנץ, מאט, מה שלא יהיה - ברגע שמתחילים צ'יפים אני מקלפת אותו לדעת. אז אמנם זה קצת ocd, אבל הלק בהחלט יורד.

    השבמחק
  2. את הראשונה שהצליחה לתפוס אות היופי שלו (אולי קל לי לומר את זה אחרי שראיתי אותו במציאות)
    בגללך ממש בא לי עליו!

    השבמחק
  3. וואו, ממש אהבתי!
    בצילום לאור השמש זה נראה כמו החרוזים הקטנים של CIATE.
    יפהפה! מתי יצאה קולקציית מריה קארי?

    השבמחק
  4. הוא מהמם בעיניי !! ראיתי גם בתמונות שהעלית לפייסבוק והסתקרנתי מאוד
    תודה על הסקירה, הוא לגמרי נכנס לוישליסט שלי :)

    השבמחק
  5. תודה! אם תקני אותו אני בטוחה שתהני ממנו, רק תהי ערוכה לקבל הרבה תגובות מהסביבה ;-)

    השבמחק
  6. כן, בהחלט יש לו טקסטורה מעניינת ואשליה כאילו הדבקת משהו על הציפורנים. לק מיוחד!
    קולקציית מאריה קארי יצאה לאחרונה :-)

    השבמחק
  7. היסרתי אותו עכשיו ובהחלט לא היה מדובר בחוויה נעימה. אבל מבחינתי כל לק שלוקח יותר מ-2 שניות בהסרה הוא לק בעייתי. אין לי סבלנות לזה!

    השבמחק
  8. תודה! בהחלט יכול להיות שאת משוחדת כי ראית אותו בלייב ;-)

    השבמחק
  9. תודה! ואגב, יום הולדת שמח :-)

    השבמחק
  10. אני עדיין לא מצליחה להחליט מה דעתי עליו... הוא מוזר לי מדי כנראה

    השבמחק
  11. הוא מהמם! אחרי שראיתי אותו במציאות הוא לגמרי בויש ליסט שלי

    השבמחק
  12. הוא בהחלט יוצא דופן. מה שכן, מאד קשה לצלם אותו. המציאות עושה איתו יותר חסד

    השבמחק
  13. זה בהחלט לק שצריך לראות במציאות כדי להתרשם ממנו באמת. זכית להצצה ;-)

    השבמחק
  14. Hi there! Someone in my Myspace group shared this website
    with us so I came to give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and superb design.

    Here is my weblog :: Http://Paydayloanspup.Co.Uk

    השבמחק