‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.1.2013

טיפול עומק

שני מוצרי סרום חולקו לשתי נסייניות חביבות של הבלוג במסגרת "פרוייקט הנסייניות", וכעת הגיע הזמן לגלות באילו סרומים היה מדובר ומה דעתן עליהם.
הסרום הראשון היה Immortelle Precious Serum של L'Occitane והנסיינית אשר נהנתה ממנו היא לירון א. בת ה-34

דעתה של לירון, במילים שלה: "הסרום מגיע בבקבוק זכוכית כהה עם מכסה מתברג ובו פיפטה בכמות של 30 מ"ל. הבקבוק והשימוש בפיפטה נוחים עד מאד. הבעיה היחידה שאני מקווה שלא תקרה היא שהפיפטה לא תצליח להוציא את החומר לקראת סיום הבקבוק. ההבטחה של לאוקסיטן היא 'מעניק ביצוע שאין שני לו ברמת ההפחתה של הקמטים (גם העמוקים ביותר) ומיצוק העור. פרשס סרום, במרקם ג'ל רך ונעים, מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים טבעיים פעילים המעכבים את תהליכי ההזדקנות.' התנסתי במוצר כל בוקר לאחר ניקוי פנים ולפני הלחות, ובערב פעם ביומיים. הסרום שקוף חלבי, במקרם ג'ל מימי. בעל ניחוח מ-ט-ר-י-ף ומאד מרענן. בהנחה ראשונית של כמה טיפות התחושה היא מאד קלילה וקרירה, לאחר פיזור עדין עם האצבעות וטפיחה החומר נספג תוך שניות. בניגוד לתחושה הקרירה שחשתי מיד עם ההנחה, לאחר דקה שתיים מתחילה תחושת התחממות בפנים. מאד נעים. מרגיש כאילו החומרים הפעילים מתחילים לעבוד.

העור נראה מתוח , ומורגשת תחושה של מיצוק העור בזמן השימוש. לגבי הפחתת קמטים, (קמטוטים ליד העיניים) לא ראיתי שום שינוי. כל קרם פנים התקבל בנעימות על העור אחרי שימוש בסרום.
העור שלי די יבש ודק, ובתקופת החורף אני מעדיפה להשתמש במוצרים עתירי לחות, גם סרומים. לכן, הנחתי למוצר לעת עתה, ואני כבר לא יכולה לחכות שיגיע האביב כדי שאוכל להתשמש בו. הוא קליל ונעים ונראה לי אידיאלי לתקופות חמות יותר. בהחלט ארכוש שוב."

הסרום הבא הוא סרום רטינול וויטמין C של ד"ר עור הקרוי Age Complex. הנסיינית אשר התנסתה בו היא גלית ש. בת ה-36. 
מכאן והלאה ניתן לגלית להרחיב על החוויה שלה עם הסרום: "אני משתמשת (בסרום) פעמיים ביום בוקר וערב 2 טיפות לפני הלחות. החיובי שהוא בסיס טוב ללחות והמרקם נוזלי ונעים. החסרונות מבחינתי, אני לא אוהבת איחסון בבקבוקים מזכוכית ופה זו זכוכית כבדה כזו ומצד שני זה חצי שקוף כך שניתן לראות כמה נשאר. הריח קצת מוזר, סינטטי כזה, אבל התרגלתי. בסיכומו של דבר עושה את עבודת ההכנה ללחות אך לא רואה משהו יוצא דופן בהקשר לקמטים או הגדרתו כמוצר במחלקת הטבע"

לסיכום, אני יכולה להסיק מדבריי הנסייניות החביבות שלי, שהסרום של לאוקסיטאן בעיקר מריח נפלא ומרגיש נהדר על העור, אך אינו מעניק לחות נוספת וככל הנראה לא יתאים לבעלות עור יבש. מצד שני, זה נשמע לי כמו מוצר סרום נפלא לקיץ שלא יכביד. הסרום של ד"ר עור היה בסיס טוב לקרם לחות והנסיינית הרגישה בנוח איתו, למרות שהריח לא היה לטעמה. שני הסרומים לא הצליחו להעלים קמטים וסימני גיל, אבל אם נהיה כנות עם עצמנו - אנחנו לא באמת מצפות ממוצר קוסמטי גנרי לחולל ניסים ונפלאות, נכון? העיקר שהעור מרגיש גמיש, מלוחח ונקי וכבר מצבנו טוב יותר.
זה המקום להגיד תודה רבה ללירון וגלית על הנכונות להתנסות ולסקור!

גם אני טמנתי את ידי בקלחת, ואנצל את ההזדמנות לספר לכן על סרום שאני התנסיתי בו בצירוף עם קרם לחות, שמצאתי שהשילוב ביניהם הועיל לי מאד במהלך החורף הזה.
צמד החמד שאני מדברת עליו הוא סרום Theraskin HA+ Concentrate של Christina בצירוף קרם לחות Sensibio Light Soothing Cream המיועד לעור רגיש של Bioderma.
לסרום מרקם קליל ומיימי ומספיקות ממנו 2 טיפות מהפפיטה כדי לכסות את כל הפנים ולהספג יפה. הוא מאזן את הלחויות בעור ומפיח בו רוח חיים וגמישות שמזג האויר המייבש שואב ממנו. מעליו אני מורחת את קרם הלחות המרגיע והקליל של ביודרמה, שמלחח ומרגיע בעת ובעונה אחת מבלי להיות כבד ודביק. את השילוב הזה אני מורחת מידי ערב, ומתעוררת בבוקר עם עור שניראה פחות עייף ומיובש. 
חשוב לי לציין שהעור שלי לא הפך בן לילה ליבש, הוא עדיין בקטגרויית מעורב/שמן, אך הוא מרגיש מיובש ודהוי בגלל מזג האויר. לכן, גם כעת אני לא יכולה להשתמש במוצרים כבדים או עשירים מידי שהעור שלי לא יוכל להכיל ומייד יגיב אליהם ברגישויות ופצעונים. לכן השילוב של הסרום הקליל והמיימי וקרם הלחות לעור רגיש מתאימים לסגור את הפינה של טיפוח לחות עמוק במשך תקופת החורף. 
את הסרום של כריסטינה ניתן לרכוש רק במכוני הקוסמטיקה הפרטיים, אולם קרם הלחות של ביודרמה זמין בכל הפארמים. 

וכעת לחלק של הפוסט ממנו אתן מרוויחות! אני חושבת שפעילות הנסייניות צברה תאוצה יפה וסיפקה תוצאות שכולנו יכולנו להנות מהן באמצעות הסקירות של גלית ולירון שהתנסו בסרומים. בעקבות ההצלחה, אני משיקה מחדש את פעילות הנסייניות והפעם אני מחלקת 3 מוצרים שונים בקטגוריות טיפוח שונות! מוכנות?
שני המוצרים הראשונים לחלוקה הם באדיבות ד"ר פישר שרוצים לשמוע את דעתכן! אני מחלקת קרם יום מבהיר לעור מעורב שמן מסדרת White אנטי-אייג'ינג, לנשים בגילאים המתאימים (35 ומעלה). ביחד איתו, אני מחלקת קרם ג'ל לחות והגנה לעור מעורב-שמן לטיפול ומניעת פגמי עור מסדרת Young, לנערות ונשים צעירות. שני המוצרים מתהדרים במקדם הגנה בגובה 30spf. 
המוצר הבא הוא מוצר המסתורין התורן. כל מה שאני יכולה לספר לכן עליו הוא שמדובר בפריימר להחלקה ומילוי פני העור, שבינתיים מקבל ביקורות מאד טובות בבלוגים אחרים בסביבה. מדובר במותג טיפוח מתמחה, שאולי אפילו הופיע בפוסט זה ;-) רק אנא שימו לב - מוצר זה אינו מתאים לבעלות רגישות לרכיבי סיליקון.

-זיכרו! לא מדובר בהגרלת פרסים סתמית. המטרה היא למצוא נשים נסייניות מתאימות אשר יוכלו להתנסות במוצרים אלה ועליכן להתחייב להעביר לי את חוות דעתכן המפורטת והמלאה לגביהם אשר תופיע בפוסט עתידי- 
כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף זה למלא את כל הפרטים בטופס ההצטרפות. אנא שימו לב לתנאי החובה - להיות מנויות של הבלוג, לציין את כתובת המייל שלכן (שתהייה גלויה רק לי) ליצירת קשר ולהגיד לי באיזה מוצר תרצו להתנסות.

בהצלחה רבה לכולן ונתראה בפעילות הנסייניות הבאה! אבל רגע, אל תברחו לפני שתספרו לי מהם הסרומים האהובים עליכן ובאילו שילובי טיפוח אתן משתמשות כדי להלחם בייבוש החורפי? שתפו אותי בתגובות!

a Rafflecopter giveaway

גילוי נאות: כל המוצרים המצויינים בפוסט

9 תגובות:

  1. הי, פעילות כיפית! אשמח להתנסות בד"ר פישר יאנג

    השבמחק
  2. אשמח להתנסות ב-קרם ג'ל לחות והגנה של ד"ר פישר יאנג. נראה לי שהוא יכול להיות מושלם עבורי!

    השבמחק
  3. הייתי רוצה לנסות את המוצרים מסדרת היאנג של ד"ר פישר וכמובן בפריימר המסתורי.
    תודה על הפוסט וההגרלה!

    השבמחק
  4. עכשיו אני סקרנית להריח את הלאוקסיטן:)
    אני אוהבת להשתמש בסרום של כריסטינה כבסיס, ממש כיף לי למרוח אותו על העור.

    השבמחק
  5. רעיון נפלא! אני אשמח להתנסות בפריימר המסתורי - כבר ניסיתי כמה סוגים שונים של פריימרים מחברות שונות ואני תמיד שמחה לנסות פריימרים חדשים...
    לגבי טיפוח בחורף - אני נוהגת להשתמש במסיכת לחות של אהבה לפחות פעם בשבוע, משתמשת באותו קרם פנים רק שמה כמות גדולה יותר שנספגת ומשאירה את העור זוהר!

    השבמחק
  6. אני בעצמי לא יודעת איך מריח הלוקסיטאן כי העברתי לנסיינית את המוצר סגור כמובן :-D
    הסרום של כריסטינה מאד קליל ומיימי, מרענן.

    השבמחק
  7. יש לי מסיכת זוהר של אהבה ואני מאד אוהבת אותה, גם אני מרגישה שהיא עושה את העבודה :-)

    השבמחק
  8. אחלה פוסט. הייתי שמחה לנסות את הקרם יום המבהיר המבהיר של ד״ר פישר. אני משתמשת בסרום לעור רגיש של דרמלוג׳יקה. פעמיים בשבוע במסכת לחות של לנקום

    השבמחק
  9. נשמע לי אחלה מגניב להתנסות בקרם ג׳ל לחות של young כי למרות גילי המופלג (38!!!) עדיין יוצאים לי פצעים!!!!! תודה ובהצלחה :-)

    השבמחק