‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

13.1.2013

טבריה על שפת אגם לוך נס

כל מי שעוקבת אחרי בפייסבוק ובאינסטגראם נחשפה בשבוע שעבר לזרם של תמונות אווירה ונוף מרהיבות מלוקיישן קסום בצפון הארץ. אז כן, למשך 24 שעות חשתי עצמי קריסטינה בזאן מהבלוג Kayture, בגרסת הלבאנט. מי שלא מכירה, Kayture הוא בלוג איום ונורא אותו מנהלת בלוגרית מחרידה ובעיקר כעורה שעסוקה בבילוי ימיה ולילותיה באכסניות אירוח עלובות באיטליה ופרובאנס, לבושה באוסף סמרטוטים עלוב ומואפרת עם המותגים הצ'יפיים ביותר. כן, כזו היא קריסטינה. אבל אני, בניגוד אל קריסטינה הזולה, הוזמנתי לאירוע השקה עם סטייל אמיתי על חופו של אגם לוך נס במלון סקוטי למהדרין. אין צורך להיות קטנוניים ולהזכיר לי שהאגם הוא בסה"כ שלולית הכנרת היפה שלנו, וכי הלוקיישן היה העיר טבריה שאיבדה את ימי הזוהר שלה אי שם כשהירדן הפסיק לזרום אל עבר ים המלח. בקיצור - לא פרובאנס ולא נעליים, נופשון על חשבון הברון הסקוטי בטבריה העממית. עכשיו מרוצים?
בוקר טוב טבריה!


האירוע לכבודו הרחקתי לצפון הרחוק ביום סערה וגשם, היה השקת מרכז Wellness וספא במלון הסקוטי בטבריה, בשת"פ עם מותג הטיפוח הצרפתי L'Occitane. לא רק שכל המוצרים בהם משתמשים לצורך הטיפולים השונים במקום (טיפולי גוף ופנים) הם מבית היוצר של ל'וקסיטאן, אלא הספא עצמו קיבל את חותמת האישור ותו התקן מטעם המותג  ונחשב לאחד ממרכזי הטיפולים הרשמיים של החברה.
אז קודם כל, בואו נדבר על המלון הסקוטי, שהוא מובלעה קסומה עם ריח של חו"ל בתוך העיר טבריה. המלון רובץ על שטח קרקעי לא קטן ומורכב ממספר בניינים אשר נבנו בסוף המאה ה-19 ושימשו במשך שנים ארוכות מרפאות, בתי חולים, בתי יולדות, מגורי רופאים ובית ספר לאחיות.
המלון אינו בבעלות ישראלית, אלא מוחזק על ידי הכנסייה הסקוטית (לה שייכים השטח והמבנים) ואשר החליטה לשדרג את המלון מבית חולים לבית ריפוי מסוג אחר, אשר משלמים עבור הכניסה אליו בכסף ולא במחלות.
במלון ישנה אווירה אחרת, לא ניתן להתכחש לזה. לא מדובר בנופשון הכל כלול ישראלי טיפוסי, זה איננו מלון עסקים עירוני עסוק ורעשני, אלה לא צימרים בבקתות ציוריות ואפילו לא מדובר במלון בוטיק טרנדי ומחודש. המלון הזכיר לי בעיקר מלונות אירופאיים שממוקמים על שפת אגמים פסטורליים או מעיינות מרפאים. מלבד הארכיטקטורה הדומה והגנים הירוקים והרחבים, המלון עצמו הוא מקום בו יש "שעת תה" קבועה מידי יום, את ארוחת הערב אוכלים על שולחן ערוך עם סט סכו"ם וכוסות מלא והחדרניות לובשות שמלות שחורות וסינרים לבנים.
המבואה של מרכז הספא
בדומה לרוח הכללית של המלון שעוטפת אותך בהוואי ובקצב הייחודי של המקום, כך גם Lakeview Spa by L'Occitane החדש הוא ספא מסוג אחר. הוא ממוקם במבנה ממש על שפת האגם ומציע תפריט טיפולים על טהרת מוצרי ל'וקסיטאן. לחובבות המותג מדובר ככל הנראה בעצירת חובה בביקור הבא שלכן בצפון.
מרפסת הפאטיו של הספא
חלק מהמוצרים מוכרים לנו מהחנויות, אולם חלקם הם מוצרי ספא ייחודיים של ל'וקסיטאן בעלי ריכוז חומרים פעילים גבוה יותר. המרכז מציע תפריט טיפולי גוף מגוון, לצד תפריט טיפולי פנים מצומצם על טווח המחירים היקר ומעלה. ללא ספק קהל היעד הוא הציבור אשר הממון מצוי בכיסו, או החסכנים במיוחד שיכולים להרשות לעצמם פינוקים יקרים אך מהנים. אם המחיר הוא יקר, לפחות ניתן לומר שהמקום נותן 100% תמורה למחיר. הספא עצמו הוא לא בית חרושת לעיסויים שוודיים, אלא כשמו כן הוא - מרכז לבריאות הגוף והנפש. עיצוב המקום נקי וחמים, הצוות חרישי ונעים והציוד והמוצרים הם מהמדרגה הראשונה.
חדר המנוחה
מה שהזכיר לי במיוחד את מרכזי ההבראה המפורסמים במחוז באדן שבגרמניה, הוא "חדר המנוחה". לכאן מובילים את המטופל לאחר הטיפול והוא יכול להתרווח על כסא נוח או נדנדה, להנות מהנוף המדהים ולהירגע על כוס תה ועוגייה. אירופה, כבר אמרתי? לא מדובר בספא שחבוי בתוך מרתף של מלון, או במוסד עירוני מפוקפק עם חלוקים דביקים ומשומשים, הכל כאן מוקפד ומצוחצח.
כטיפול ניסיון בחרתי את טיפול הפנים של סדרת האנג'ליקה למראה עור זוהר. את מסיכת האנג'ליקה שלי אני מכירה ואוהבת, כך שסמכתי גם על שאר המוצרים בסדרה. אם להודות על האמת המביכה, זה טיפול הפנים הראשון שאי פעם הסכמתי לחוות והסיבה היא אך ורק היכרות עם מוצרי ל'וקסיטאן. דווקא העובדה שלא מדובר בטיפול יופי פולשני, אלא יותר פינוקי ורגוע אפשר לי לבחור בטיפול שבד"כ אני נרתעת ממנו.
נכנסתי לטיפול עם עור עייף אחרי לילה קצר ושתיית אלכוהול (בקטנה, ממש בקטנה!), ויצאתי עם פנים זוהרות, נקיות, רכות וגמישות ולא היה אדם אחד שנקרה בדרכי ולא העיר לי כמה זוהרת אני ניראת. קורצפתי, קולפתי, הוזלפתי, שומנתי, מוסכתי ולוחחתי עם מגוון המוצרים בסדרת האנג'ליקה. בנוסף, הטיפול לא מתקטנן רק על איזור הפנים, אלא כולל גם עיסוי הצוואר ואזור המחשוף, הכתפיים והשכמות, כמו גם עיסוי כפות ידיים וזרועות בחמאת שיאה. פרטי הטיפול המדוייקים קצת מעורפלים בזכרוני, כיוון שמנקודה מסויימת והלאה נכנסתי למצב של תרדמת עונג.
המטפלת סווטלנה עשתה את כל הפעולות האלה בעדינות ובחרישיות והוסיפה חטא על פשע כשמידי פעם בפעם עטפה אותי במגבות לחות וחמות שהייתי מוכנה להתעטף בהן ולישון ככה עד קץ ימי ולילותי. לא ידעתן הנאה מה היא, עד שיעטפו אתכן במגבת לחה וחמימה, שמעו לי!
עמדת רענון בחדר המנוחה
אחרי שהתאוששתי מהחוויה הקשה בעזרת כוס תה ועוגיה דביקה ואגוזית, יצאתי לטיול בגני המלון והמבנים השונים. אחרי הסערה הארוכה והאלימה, נפל עלינו יום של שמש ואוויר נקי וצורב מקור, תנאים מעולים לטיולים קצרים בגני התבלין והפרי של המלון. תצטרפו אליי?
שלכת של זיתים!
במלון תוכלו למצוא גם שירותי בריכה בעונה המתאימה, אם כי אין לו יציאה פרטית לחוף הכנרת כיוון שאיננו ממוקם ליד חוף רחצה מוכרז.
אני יודעת שחלקכן הולכות לשנוא אותי עכשיו לעולם ועד, אבל הרשו לי לשנייה לדבר על האוכל. אם אתם מתארחים במלון הסקוטי - אל תוותרו על אופציית הפנסיון המלא שהמקום מציע הכוללת ארוחת בוקר, בראנץ' (כתחליף לארוחת צהרים) וארוחת ערב מלאה. לא, זה לא השוק של אכול כפי יכולתך בקלאב מד אילת, אלא מבחר עשיר אך מדוייק של מנות שף ברמה גבוהה ובאיכות מעולה. אומר זאת שוב - מגוון המאכלים (פודינג סקוטי לארוחת בוקר!) וההגשה לחלוטין עושים טעם של חו"ל בפה.
שניגש לתמונות האימה?
מבחר הקינוחים בארוחת הערב היה מסמם וקשה להחליט ממה לטעום קודם. קצפות, קרמים, תותים ובצקים - רק תרבחו ותסעדו ושלא תדעו מצרות ומקלוריות.
את ארוחת הבוקר אוכלים בפאטיו מואר המוקף בעצי הדר. בצלחת האישית שלי לא תמצאו שום דבר שאפילו מזכיר את שיטת הנקודות של שומרי משקל..
במלון תוכלו למצוא גם בר קטן ואינטימי המציע את כל סוגי האלכוהול הרגילים (ג'ין אנד טוניק יעשו אותי אדם מאושר לעת ליל). מלבד זאת, יש כאן כמובן מבחר ענקי של וויסקי - החל ממיטב המותגים הסקוטים המשובחים ועד למותגים אמריקאים משוקצים.
במרכז הספא ישנה גם חנות ל'וקסיטאן קטנה וחמודה שם תוכלו לרכוש את כל מוצרי המותג האהובים עליכם וחלים שם המבצעים הרגילים של הרשת.
וכעת הזמן להיפרד. היה לי קשה להיפרד מהפוסט הזה ולסנן את התמונות שהכנסתי בו, כמעט באותה מידה שהיה לי קשה להיפרד מהמלון ולחזור את המציאות והעולם האמיתי.
הידיעה שגם בחלקת העולם המשוגעת שלנו יש פינות רגועות וקסומות כמו המלון הסקוטי, גורמת לי לחשוב שאולי לא הכל אבוד כאן. קחו נשימה,הרשו לעצמכם להנות ולהירגע ובקרו במלון, אפילו לשם הסקרנות ההיסטורית והטיול בגנים. גם אם אין לכם את המעות להשקיע בלינה במקום, אפשר לבדוק האם טיפולי הספא במרכז החדש אולי מתאימים לתקציב שלכם ותוכלו להנות לפחות מכמה שעות של שקט מוחלט ופינוק טהור.
יש לנו ארץ נהדרת וכנרת יפה, תנו לטבריה צ'אנס ובואו להנות ממנה.

האם ביקרתן פעם במלון הסקוטי בטבריה? האם טבריה היא יעד נופש אטרקטיבי לדעתכן? שתפו אותי!

לאתר המלון הסקוטי הקליקו כאן
לעמוד הפייסבוק של המלון הסקוטי הקליקו כאן

גילוי נאות: השהייה במלון וכן סיקור מרכז ה-Wellness

14 תגובות:

  1. פוסט מהמם! מסכימה עם כל מה שכתבת, מקום מהמם ומפנק, מושלם לחופשה מרגיעה ומפנקת.

    השבמחק
  2. איך מצטרפים לאירועים האלה?!רוצה גם!

    השבמחק
  3. תודה! עם כאלה נופים וכזה אירוח לא יכול היה לצאת פוסט פחות ממהמם גם אם לא הייתי כותבת מילה אחת.....

    השבמחק
  4. לא פייר :( גם אני רוצה
    יש לי חלום שנמשך כבר שנים להגיע לשם. מחכה להזדמנות הנכונה (ולכסף)

    איזה תמונות משגעות

    השבמחק
  5. הצלחת לרכז את הטוב מהטוב (וזה קשה, כי היה יותר מדי טוב!)
    התמונות מעוררות את חוש הטעם וגורמות לי לחזור לקוטג' הדלוח שלי=[

    השבמחק
  6. תודה! אני לא חושבת שהמלון מתכוון לברוח לשום מקום, הוא עוד יהיה שם כשתהייה לך ההזדמנות לבקר :-)

    השבמחק
  7. היה קשה לסנן את התמונות, הכל נראה משגע והכל רציתי לשתף! אבל הייתי צריכה לעשות בחירות קשות :-P

    השבמחק
  8. וואו נשמע כמו גן עדן :-)

    השבמחק
  9. זו בהחלט פיסת גן עדן קטנה :-)

    השבמחק
  10. אפשר להזמין עצמאית שהות במלון או טיפול ספא :-)

    השבמחק
  11. אוח היה פשוט נהדר!

    השבמחק
  12. נראה לי שתינו היינו הולכות בכיף שוב :-P

    השבמחק
  13. מבחינתי זה חלום להתארח במלון הסקוטי היינו שם פעם בארוחת ערב מקום פשוט מדהים! חבל שכזה יקר

    השבמחק
  14. איזה רעיון מעולה ללכת לשם לארוחת ערב, זה מה שאני ממליצה לכל מי ששואל אותי איך אפשר להתארח שם בלי לשבור את הכיס. רק האוכל הוא חוויה.

    השבמחק