‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

20.1.2013

יוצא ונכנס - מהדורת עיניים

האמת היא שיש לי הרבה עדכונים לפינת "יוצא ונכנס" אז ניגש ישר לעניינים עם מהדורת עיניים מורחבת, שהפעם תכלול גם סקירות קצרות של המוצרים הנכנסים.

סופסוף אחרי שנה של שימוש רצוף, סיימתי את קרם העיניים Triple Omega של קרליין. אני חושדת שנשארה בו עוד כמות די נכבדה שלא טרחתי להתאמץ ולהוציא, פשוט כי נמאס לי. יש מוצרים שנמאס לי לראות את הפרצוף שלהם על שולחן האיפור שלי, והקרם הזה הוא אחד מהם. את הסקירה המלאה עליו ניתן לקרוא כאן.
במקום קרם העיניים של קרליין, ריעננתי את המדפים עם שני קרמים חדשים שבהם אני משתמשת לסירוגין:
ב-Super Alpha Eye Cream של ד"ר עור אני משתמשת בערב. יש לו מרקם קצת עשיר יותר אך לא כבד והסיבה היחידה שאני לא משתמשת בו בבוקר היא כיוון שאני מרגישה שלוקח לו מעט יותר זמן להיספג. 
על המותג Mary Cohr Paris לא שמעתי מעולם, אבל זה לא מפתיע כיוון שזה מותג שניתן למצוא רק אצל קוסמטיקאיות. מעולם לא ביקרתי אצל קוסמטיקאית, כך שאינני מכירה כמעט בכלל את המותגים שניתן לקנות במכונים מהסוג הזה. לאחרונה יצא לי להתנסות עם קרם העיניים New Youth של המותג ואם לומר את האמת, אני מחבבת אותו מאד. אני משתמשת בו בבקרים בגלל שהוא נספג די במהירות ויש לו אפקט נעים ומקרר על העור. הוא קליל יותר מהקרם של ד"ר  עור וגם יש לו גוון פנינתי וזוהר שלדעתי תורם קצת להארת אזור העיניים.
מבחינת אפקט - שני הקרמים משיגים עבורי את אותה תוצאה. אזור העיניים מרגיש מלוחח וגמיש ואני מרגישה שאני מונעת היווצרות של קמטים חדשים כשאני שומרת שהעור העדין באזור הזה לא יתייבש. מה ששני הקרמים האלה לא עשו, זה לעזור בהבהרת כהויות מתחת לעיניים. עם העיגולים השחורים שלי כנראה נתקעתי עד קץ הימים....
ההבדל הגדול (מאד) ביניהם הוא המחיר - 125 שקלים לקרם של ד"ר עור (שניתן למצוא בפחות במבצעים) לעומת 358 ש"ח(!) לקרם של מארי קור. האם לדעתי הקרם של מארי קור מצדיק את המחיר האסטרונומי? מצטערת, אבל לא. לא מדובר בתמצית קסמים. כן מדובר בקרם טוב, אבל במחיר כזה הייתי מצפה ממנו להכין גם קפה בבוקר.
הנכנס הבא הוא טוש הארה חדש של ג'ייד מסדרת Rich&Moist. לצערי אין לי כאן מוצר יוצא, כי הטוש אקלה של Ysl שלי מסרב להיגמר. מי שזוכרת את הסקירה שלי אודות הטוש אקלה יודעת שלא לגמרי הצלחתי לרדת לסוף דעתו של המוצר הזה. לכן גם לאלטרנטיבה של ג'ייד באתי עם רגשות מעורבים. 
קיבלתי לסקירה את הטוש של ג'ייד בגוון מס' 11 וכפי שניתן לראות הוא מאד שונה ממס' 2 של Ysl. הוא כתום ממנו, מה שהופך אותו למוצר שאפשר להשתמש בו כמתקן גוון של כהויות מתחת לעיניים.
בסה"כ זה מוצר נחמד, אבל כמו הטוש אקלה הוא לא קונסילר. אני עדיין מחזיקה בדיעה שאלה מסוג המוצרים שאינם הכרחיים בכל אוסף איפור. אני לא מרגישה שההארה הזו הכרחית או יוצרת שינוי דרמטי במראה הסופי, אולי רק בימים בהם אני מתעוררת עייפה במיוחד...
מבחינת מרקם, הטוש של ג'ייד מעט סמיך יותר מהטוש אקלה. הוא מיטשטש בקלות ולא רואים אותו "יושב" על העור.
אפשר להגיד שהטוש של ג'ייד טוב, אך לא הכרחי מבחינתי. היתרון שלו לדעתי, שאם כבר הולכים על מוצר כזה אני לא חושבת שיש טעם להשקיע בגרסה היקרה כשיש חלופות זהות לו בשוק (הטוש של ג'ייד מגיע גם בגוון מס' 10 בהיר יותר). 

זהו חברות, זו הייתה מהדורה קצרצרה של יוצא ונכנס בגרסת מוצרי העיניים. אני מקווה להספיק ולעדכן אתכן בקרוב בכל חידושי הטיפוח והאיפור שיש לי לספר לכן עליהם!

האם יש לכן המלצות לקרם עיניים שעוזר עם כהויות? ומה דעתכן על טושים להארה? שתפו אותי!

גילוי נאות: Mary Cohr, Doctor Or, Gade

8 תגובות:

  1. משום מה יש לי הרגשה מוזרה שגם הטוש של ג'ייד יוצר באיטליה כמו הזה שפופה השיקו לפני כמה חודשים... אבל טוב לראות מוצר דומה לטוש אקלה בשוק. מעניין אם יש עוד גוונים בהירים יותר.
    קרם עיניים בכמעט 400 ש"ח?! לא הגזימו בכלל...

    השבמחק
  2. יכול מאד להיות שזה מגיע מאותו המפעל, אבל בתאכלס כמעט כל המותגים השיקו לאחרונה עטים מהסוג הזה. כולם עולים על העגלה מתישהו....

    כמו שכתבתי בפוסט - הטוש של ג'ייד מגיע בגוון אחד יותר בהיר מבתמונה. יש גם גוון אחד כהה יותר (סה"כ 3 גוונים).

    את קרם העיניים במחיר הזה אני משאירה בחנות....

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את קרם העיניים של ד"ר עור, ואצלי בדיוק הפוך - הוא מתאים לי דווקא לשימוש ביום, ובלילה אני מעדיפה עשיר יותר. זה מייצג יופי את הבדלי הגילאים בינינו :)
    עוד לא ניסיתי את הטוש הזה של ג'ייד, אע"פ שגם ני קיבלתי אותו, אבל מהסווטש שלך אני רואה שהגוון שלו יהיה לי מעולה

    השבמחק
  4. לגמרי שונים כי אני מתה על הקרם הזה של קליניק :)

    השבמחק
  5. גם לי יש מצבים שנמאס לי לראות ולהשתמש במוצר מסויים... די רוצה לחדש.
    אני בדיוק מחפשת להתחיל לטפח את אזור העיניים, רשמתי לפניי את המוצרים.
    אני לא ממש מתחברת לטושי ההארה... יכולה לחיות טוב מאוד בלעדיהם (כמו שציינת, לא מאסט) אבל אם כבר, ה-YSL

    השבמחק
  6. אני כבר שנים משתמשת בקרם עיניים, מקווה שזה ישתלם לי בעתיד!!
    אני דווקא לא מסכימה שהטוש של אס"ל עדיף. לדעתי אם יש תחליפים טובים לא פחות בשוק, אני מעדיפה להשקיע את הכסף שלי במוצר אחר של אס"ל שיהיה קצת יותר ייחודי ומפתה....

    השבמחק
  7. LOL
    הפכים מוחלטים!
    מצד שני, נראה לי שזה היה מוזר מאד אם היו לנו העדפות טיפוח זהות, כך שנראה לי זה סימן טוב ;-)

    השבמחק
  8. Thank you a lot for sharing this with all people you actually know what you are speaking approximately!

    Bookmarked. Kindly additionally discuss with my website =).
    We will have a hyperlink trade agreement between us

    Also visit my site ... pay day loans uk

    השבמחק