‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.1.2013

יוצאים לדרך!

מה עושה בחורה עייפה שצריכה להתארגן לשהות של לילה אחד מחוץ לבית? אורזת את כל הארון! אני לא יודעת איך זה אצלכן, אבל אריזה חסכונית ויעילה היא פרוייקט שבד"כ דורש ממני מחשבה מרובה ומאמץ. כשאני עייפה אחרי יום ארוך, זה הדבר האחרון שבא לי להשקיע בו מאמצים רבים מידי ולכן אני פשוט שולפת את התיקים הגדולים ביותר בנמצא וזורקת לשם מכל הבא ליד. את ההחלטות הסופיות נעשה כבר ביעד...
לפחות מבחינת איפור יש לי תירוץ לארוז יותר מהרגיל - אני צריכה להיערך לאיפור ערב מלא + איפור יום בבוקר שאח"כ. אם היה מדובר רק באיפור יום, ככל הנראה הייתי מסתפקת בהרבה פחות מוצרים. לקחתי בחשבון גוונים כלליים של הבגדים שלקחתי והשתדלתי להתאים לזה איפור שלא יתנגש יותר מידי - ויאללה לתיקים!

הצילו, איזה בלאגן! אבל אל דאגה, יש לי תיק פלסטיק גדול ומרובע של IGA שעוצב בדיוק למקרים כאלה של אריזת איפור מרובה בקלות ויעילות, כך שאני לא דואגת. שניגש לעבודה?
כבר נראה יותר טוב! התחלתי לסדר את חלק מהמוצרים בתוך התיק ולמצוא להם מקום בתוך הנישות והתאים הקטנים בדפנות וגם בחלל התיק עצמו. למרות שבד"כ אני אורזת בתיק נפרד מוצרי טיפוח, הפעם ארזתי טיפוח ואיפור ביחד בגלל שגודלו של התיק מאפשר זאת. מילא אני אורזת המון, לפחות שיהיה מצומצם לתיק אחד ולא לחמישה...
התיק התמלא! כל הפיצ'פקעס הקטנים מילאו את חלל התיק, ומעל הכל אני עוד יכולה להכניס את חבילת המגבונים להסרת איפור כדי ש"ידחוס" את האריזות הקטנות יותר שלא יטיילו לי בתיק. 
מאד אהבתי שהמכסה של התיק מנוצל אף הוא כפתרון אכסון ואפשר להשחיל לשם את כל העפרונות והמברשות הדקות בצורה מאד פרקטית, שגם תוודא שצורתן של המברשות תישמר והעפרונות לא יפתחו ויטיילו בתיק ויזרעו הרס. יעיל מאד!
זהו, התיק מוכן! הכל נכנס ונארז וגם נשאר מקום פנוי לעוד כמה מוצרים של הרגע האחרון שאני אארוז כמובן בדקה ה-90.
אבל רגע, לא סיימנו. צריך גם להתארגן עם אריזה של מברשות.
גם לבעיה הזו יש ל-IGA פתרון בדמות מעטפת מברשות מפלסטיק. הכנסתי חיש מהר את כל המברשות ההכרחיות עבורי. אולי ממש לפני הנסיעה אני אוסיף מברשת או שתיים שאשתמש בהן בבוקר לפני הנסיעה, אבל בעיקרון אלה כל המברשות שאני צריכה וכולן מברשות פנים. אובססיבית קצת? אולי.
בעברי הלא רחוק, לא הייתי טורחת לארוז מברשות במעטפת נפרדת. אבל אחרי שמברשת יקרה נהרסה לי לחלוטין בתוך תיק איפור שעבר תאונת טיסה, למדתי את הלקח שלי. על המברשות כדאי לשמור, אחרת בהחלט מצטערים על זה אח"כ. אם המעטפת מתקפלת בצורה כ"כ שטוחה וקומפקטית באמת שאין טעם להתקמצן על המקום שהיא תתפוס.
הכל ארוז ומוכן! כאמור, מס' פריטים קטנים ייכנסו בבוקר בטרם היציאה מהבית, אבל בעיקרון כל מה שצריך יש ואפשר לצאת לדרך.
כשיש את התיקים הנכונים פתאום הכל נראה פשוט וזריז יותר!
עכשיו רק צריך למצוא לתיק המרובע והלא קטן מקום בתיק הביגוד.... זה בערך החסרון היחידי שאני יכולה למצוא בו, אבל בסדרת התיקים הזו של IGA יש עוד מבחר רב של תיקים אחרים בגדלים שונים, כך שכל אחת תוכל לבחור את הגודל המתאים לה. על מעטפת המברשות באמת שאין לי תלונות, מוצר נהדר ולדעתי הכרחי לכל אחת שלא מזלזלת בבריאות המברשות שלה.
התיק הגדול נקרא "Beauty Secrets" ועלותו 98 שקלים באתר Proshop. את מעטפת המברשות הספציפית הזו אני לא מוצאת באתר, אלא רק בגרסה יותר ארוכה. אם אתן מעוניינות דווקא במעטפה הקטנה שווה לבדוק עם מנהלי האתר האם יש אפשרות להשיג לכן אותה.

אז אני יוצאת לדרך, וכל הפרטים על לאן, איפה ולמה - בקרוב! ;-)

ספרו לי מה שיטות האריזה שלכן? והאם יש לכן תיקים מקצועיים לאריזת איפור, או שאתן מסתפקות בתיקים "שיש בבית"? שתפו אותי!

גילוי נאות: IGA

9 תגובות:

  1. מבחינת איפור משום מה אני תמיד אורזת מזוודה שלמה גם אם ליום אחד רק כדי שאני ארגיש שיש לי אופציות :)
    בתור טבריינית אני מקווה שתהני ושלא תסבלי יותר מידי מהקור!

    השבמחק
  2. עם השנים אני תלויה יותר ויותר באיפור ולכן גם אורזת יותר, אך אף פעם לא ברמה כזו חח:)
    זה בוודאי גם בגלל שאני לא מתאפרת "כבדה" כמוך- צלליות, סמקים, איליינרים לא נכללים אצלי בשגרת הטיפוח.
    בכל מקרה, אני מוצאת תמיד מספיק מקום בתיקים שאני מקבלת תמיד מתנה מחברות האיפור.

    מאחלת לך חופשה בקרוב ושימוש לתיק הנחמד :)
    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  3. כשיצאתי עם האקס (הרבה לפני שהוא הפך לאקס) עשיתי המון נסיעות כי גרנו רחוק אחד מהשני, ודווקא אז לא היו לי תיקי איפור משוכללים וכל פעם זה היה סרט להיסחב עם הכול. דווקא עכשיו כשאני מאובזרת אני לא נוסעת לשום מקום ;)

    השבמחק
  4. ראיתי את התיק בפעולה- וקצת התבאסתי שאני לקחתי שלושה תיקים (אחד לאיפור, אחד לאביזרי אמבט ועוד תיק למברשות)
    ממש נוח לנסיעות!

    השבמחק
  5. אני דווקא התרגלתי לא לארוז המון איפור לנסיעות קצרות, אבל הפעם הייתי צריכה להיערך לאיפור ערב מלא אז לקחתי יותר מהרגיל :-)
    טבריה הייתה מהממת! איזה נוף מדהים יש לכם..

    השבמחק
  6. גם אני משתמשת הרבה בתיקי איפור הקטנים שמקבלים במתנה, אבל כשצריך יותר מקום טוב שיש תיק מקצועי שכזה :-)

    השבמחק
  7. LOL
    את יכולה לחשוב על זה כעל היערכות מראש לקראת העתיד ;-)

    השבמחק
  8. בקטע הזה שהוא יכול להכיל הכל מהכל זה ממש נוח. מצד שני - הוא תופס המון מקום ש-3 תיקים נפרדים לפעמים יכולים לתפוס פחות אם הם מהסוג שאפשר לדחוף לפינות. סוג של דילמה..

    השבמחק
  9. התיקים נראים מצוין,
    נוחים לארגון ומכילים הרבה פריטים,
    אני בדר"כ לא אורזת הרבה פריטי איפור לנסיעות ,
    אלא רק את הפייבוריטים שלי באותו הזמן.

    השבמחק