‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.5.2016

Spring Favourites & Fails

זהו חברות, הגיע הזמן לסכם את האביב בדקה ה-90 של חודש מאי, לפני שפותחים רשמית את הקיץ עם השילוש המבעית של יוני-יולי-אוגוסט. מכאן, זה הולך רק להידרדר. אבל בינתיים עוד יש לנו כמה ימי חסד נעימים להתרפק עליהם, וגם רשימה נאה של איפור מצויין, אבל גם איפור פחות מצויין שלא עשה לי את זה. הכל לפניכן, הכל גלוי וקדימה נתחיל.
הפעם, כיוון שאני רוצה לסיים את הפוסט בהרגשה טובה, אני אתחיל דווקא עם המאכזבים ונסיים עם הפייבוריטס. בואו נעשה כאן שמח!



בטח יצא לכן לראות שקרליין השיקו לאחרונה פלטת Contour & Define, שמתלבשת בדיוק לתוך הטרנד הלוהט של הרגע - הארות והצללות. 
אני אעשה את זה קצר, כי לצערי אין לי הרבה מה לכתוב על הפלטה הזאת. קודם כל, הפודרות לא פיגמנטיות ומאד מאד יבשות ואני הייתי צריכה לעבוד מאד קשה ולחפור בתוכן כדי להוציא לכן סוואטצ'ים. דווקא פודרת ההארה היא הטובה ביותר, אחריה הברונזרים ואחרונה היא הפודרה האפרפרה לקונטור שהיא פשוט הגרועה ביותר. יבשה כמו המדבר וקשה מאד להוציא ממנה חומר. מבחינת הגוונים לפחות אני יכולה להגיד שעשו כאן עבודה טובה - הכל בגימור מאט, הגוונים מדוייקים ולא חומים או כתומים מידי אבל למה במרקם שאי אפשר להשתמש בו?
הפלטה עצמה גם לא איכותית. כל הפאנים התפרקו לי מהתושבת שלהם, והראי גם כן. הייתי צריכה להדביק הכל מחדש רק כדי שיחזיק מעמד לצילומים. הבסיס של הפאנים הוא לבד שחור שמתלכלך מאד מהר ונראה פחות אסטתי.
בקיצור - אני מעריכה את הכוונה להשיק מוצר שהוא שיא הטרנד, אבל הביצועים פשוט לא מספיק טובים.



התחלנו עם הכבד ונמשיך אל הקל. Pupa השיקו סדרת צלליות קרם Made to Last בעיפרון אוטומטי, ואני לצערי לא הצלחתי להתחבר אל הדוגמית שקיבלתי. נתחיל מהצבע בגוון מס' 001 שהוא לבן מאד בוהק וקצת שימרי, פחות מסוג הצבעים ששימושיים עבורי אפילו כבסיס. אני כן אגיד שהפיגמנטיות והמרקם היו מעולים ומרשימים וקל לעבוד איתם. 
הדבר השני שפחות הרשים אותי הייתה העמידות, והצללית לא הצליחה להחזיק מעמד בעצמה או כבסיס לצלליות אבקה, רק כשהשתמשתי בפריימר מתחתיה. כשאני משתמשת בצלליות קרם אני מצפה שהן יחליפו עבורי את התפקיד של פריימר ולא יהיו צעד נוסף כך שמבחינתי זה קצת מיותר.
אני כן אגיד שיש בסדרה הזאת עוד גוונים הרבה יותר יפים ושימושיים ולפעמים העמידות יכולה להשתנות בהתאם לפיגמנטים שיש בצללית, אז תמיד אפשר לנסות ולגלות לבד אם זה עובד או לא.



שני המאכזבים האחרונים הם לא באמת מאכזבים, הם פשוט מוצרים שפחות עבדו בשבילי ברמת הגוון. 
הסדרה המינרלית של Mac הציגה לאחרונה קולקציה מוגבלת בשם Future Mac שכוללת, בין השאר, שפתונים מינרלים בגוונים מעניינים (סגול אפור למשל).הפורמולה של השפתונים המינרלים של מאק מצויינת ומשמעותית יותר נוחה ללבישה מהפורמולה של השפתונים הרגילים, עם גימור קרמי כייפי ולחותי. אני פשוט לא התחברתי לגוון של השפתון מהקולקציה שנקרא Cybernaut. בגדול, שפתון בגוון וורוד נייטרלי ניודי אמור להיות בדיוק כוס התה שלי, אבל יש משהו בגוון שלו שהוא נייטרלי מידי, ניודי מידי ולא משתלב טוב עם גוון העור שלי.
אותו הדבר עם תוחם השפתיים האוטומטי החדש של Essence שחטפתי מהמדפים. המרקם מעולה, המריחה פיגמנטית ונוחה והעמידות מצויינת, אבל הצבע של העיפרון בגוון Purely Me מס' 09 הוא פשוט כל כך לבן וטיפקסי, זה לא משתלב טוב עם אף שפתון, לא מחמיא וממש אין לי מה לעשות איתו, זה צבע בלתי אפשרי לשימוש. 
אז כן גדול לשפתונים המינרלים של מאק ועפרונות השפתיים האוטמטיים החדשים של אסנס, לא לגוונים הספציפיים האלה.


אני הולכת לאזן עכשיו את החלק הראשון של הפוסט, עם מוצרים אהובים של חלק מהמותגים שנקטלו קודם.
אז כמו שהתחלנו עם קרליין בגרועים, נתחיל איתם גם בטובים. ביחד עם פלטת הקונטור שלא אהבתי, הושקה גם מברשת קונטור חדשה מס' 09 שאותה אני דווקא אוהבת מאד. צרה, דקיקה, נוח ועושה בדיוק את העובדה הדרושה כדי לטשטש את ההצללות במקומות הנכונים. המחיר נוח והנגישות היא בכל הפארמים, אז לחלוטין שאפו.
בכלל, ליין המברשות של קרליין מאד אוהב עליי וככלל אני חושבת שהם עשו איתן עבודה טובה, יש להם לא מעט מברשות שנמצאות אצלי בשימוש יום יומי ואני לא מוכנה לוותר עליהן (מברשת הסומק בעיקר - מושלמת). 



כפי שניתן להבין, פשטתי על הסטנד של אסנס וחזרתי עם מלוא הטנא. תוחם השפתיים אולי פחות התאים לי, אבל פלטת הצלליות Nudes התאימה גם התאימה. פלטה מושלמת למי שמחפשת צלליות ניוד קרירות, עם בסיס אפור, רכות, פיגמנטיות ונוחות לעבודה ולטשטוש. אנחנו כל כך רגילות שניוד בצלליות זה תמיד חומים/בייז', שזו אופציה מרעננת הרבה יותר, בהירה מאד, קרה מאד ומחמיאה מאד לאיפור יום יומי סולידי שאפשר גם לתבל אותו עם קצת הדגשות וגליטר. הפלטות האלה לא יהיו כאן לנצח והן נחטפות כמו לחמניות חמות, כך שאני ממליצה לרוץ ולקנות בהקדם האפשרי.



דיברנו על השפתון המינרלי של מאק שפחות עפתי ממנו, בואו נדבר עכשיו על שני מוצרים מינרלים אחרים שהם פשוט אש. 
הראשון הוא Mineralize Skinfinish בגוון Faintly Fabulous ומי שהיא וותיקת מאק יודעת שסקין פיניש היו הפודרות המאירות הראשונות בשוק, לפני שהתחיל טירוף ההיילייטרים והפודרות המאירות של Hourglass. אני מודה שאף פעם לא הייתי מעריצה גדולה של הסקין פיניש הוותיק כיוון שהוא הכיל חתיכות גליטר שלא נעמו לי. אבל זה? זה וואו. זה דבר אחר לגמרי. זה הפך לתושב של קבע על שולחן האיפור שלי ואני משתמשת בו להכל. סומק עדין? יש. היילייטר מרומז? יש. פודרה מאירה על כל הפנים? כן וכן. יש לו גימור פנינתי משגע, הארה אלגנטית ועדינה שאני לא מפחדת לפזר על כל הפנים עם מברשת רחבה או למקד באיזורים ספציפיים. הפודרה רכה, מתפזרת בקלות ויושבת על העור בצורה מושלמת. 
השני הוא סומק מינרלי בגוון Petal Power שפשוט לא יכולתי לעמוד בפניו כשראיתי אותו בחנות. הגוון, הפיגמנטיות, המרקם, משחקי הצבע בין הוורוד האפרסקי לשימר הזהוב, הגימור המושלם - זה ללא ספק אחד הסמקים היפים שיש לי באוסף מכל בחינה.
מאק, שבשנים האחרונות היו על אש קטנה מבחינתי, לגמרי הצליחו לחדור חזרה לחוד החנית.


אחרונים חביבים, ואלה שני מוצרים שאני "יושבת" עליהם כבר הרבה זמן ומתה לספר לכן עליהם, הם קרם גוף ובושם של מותג הבוטיק  Zielinski Rozen. הבשמים של המותג נעשים בייצור עצמי ונמכרים בחנויות בשוק הפשפשים ביפו ובנווה צדק בתל-אביב. להכנס לחנות זאת חוויה מטריפת חושים, הניחוחות כל כך עצמתיים, מיוחדים ומפתים ואין מצב לצאת משם בידיים ריקות. כשאני נכנסתי לחנות תפס אותי ריח ספציפי ועד שלא מצאתי בדיוק את הבושם וקרם הגוף שהתאימו לניחוח הזה לא וויתרתי. הבושם שבחרתי הוא Vetiver Lemon וקרם הגוף Wtf-Lird, אפילו השמות הם בוטיקיים ולא מובנים ואין לי מושג איך להסביר לכן ממה מורכבים הניחוחות האלה. אני רק יודעת שהם מטריפים, עמידים, חזקים מאד ואני לחלוטין מתכוונת להיות לקוחה חוזרת. יש למותג הזה גם אתר , אבל אני ממליצה להגיע לחנויות ולהתנסות באופן אישי כי אלה לא ריחות קונבנציונאלים שאפשר לדעת מה מקבלים מראש. המחירים לא מאד זולים (110 ש"ח לבושם 30 מ"ל) אבל גם לא מאד יקרים ומובטח לכן בושם שלא תפגשו על הרבה נשים אחרות סביבכן. 

עד כאן להפעם, שיהיה לכולנו סוף אביב נעים וקיץ סביר והגיוני!


גילוי נאות: Pupa, Careline, חלק ממוצרי מאק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה