‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.5.2016

Lippie Favourites

אחרי שבפוסט האחרון דיברנו על עפרונות שפתיים, עכשיו נעבור אל המנה העיקרית - שפתונים. 
שפתונים הם אהבה ישנה, פינה מיוחדת שאני מטפחת באוסף שלי כבר שנים ארוכות. יש לי שתי נקודות חולשה באיפור (מלבד הטירוף הכללי) והן היילייטרים ושפתונים. מצד שני, אני גם לחלוטין מפתחת אובססיות לשפתונים או גוונים ספציפיים באוסף שלי, ואני משתמשת בהם ימים על ימים עד שאני נופלת לאובססיה הבאה. 
לפניכן מקבץ הליפסטיקים שלא עזבו את השפתיים שלי בשבועות האחרונים, כל אחד מהם נפלא בדרכו שלו.



איזה כיף שסופסוף הגיעה לארץ סדרת המאט Color Sensational של Maybelline. לאחרונה נפלתי שוב בקסמם של שני השפתונים שיש לי מהסדרה, ובתזמון מושלם הם נחתו בארץ. גילוי נאות - את שניהם קניתי בחו"ל ואין לי שום מושג אם הגוונים הספציפיים האלה גם הם זמינים כאן. אבל בכללי, זו סדרה מוצלחת ביותר של שפתונים בפורמולת מאט חמאתית ונוחה ללבישה והם גם עמידים בטירוף. כל גוון שהגיע לכאן - מומלץ לבדוק אותו מקרוב.
יש לי שני גוונים וורודים - אחד פוקסיה Mesmerizing Magenta 680 שנרכש בארה"ב, והשני וורוד ליידי קלאסי Rose Rush 940 שנרכש באנגליה. שניהם פיגמנטים, נמרחים בשכבה אחידה ואטומה על השפתיים ופשוט נפלאים מכל בחינה. 



מכירות את Manny MUA ביוטיוב? ייתכן שלא, כיוון שהוא לא אחד הגורוז הפופולרים והמוכרים בארץ. אבל בארה"ב הוא חדשות חמות, והוא משיק שיתופי פעולה עם מותגים טרנדיים על ימין ועל שמאל. כעת הגיע התור של עפרה, והוא הדביק את השם שלו על שלושה שפתונים חדשים בסדרת השפתונים הנוזליים בגימור מאט. כל השלושה לא שוברים מוסכמות מבחינת גוונים, אבל דווקא בגלל זה ההשקה הזאת באה לי טוב. אני מודה, קצה נפשי בשפתונים בגוונים טרנדיים ובלתי לבישים. השתעשעתי עם הרעיון במהלך החורף, והגעתי למסקנה שאני כבר זקנה מידי למשחקים האלה. תנו לי שפתונים יפים ומחמיאים ואני מרוצה, לא צריכה יותר מזה. את השפתונים ההרפתקניים אני משאירה לדור הצעיר.
אז זקנה כמוני מאד ניהנת מהוורד החמים שנקרא Charmed ומגוון היין הדרמטי המכונה Hypno. האחד אחלה ליום, השני אחלה ללילה. 
מה שכן? כמו שרמזתי בצורה לא עדינה - אלה לא גוונים פורצי דרך, וייתכן שיש לכן כבר גוונים דומים באוסף. עשיתי לכן השוואה קטנה לגוונים דומים מהאוסף שלי: 


לסיכום - השקה בהחלט נחמדה ויפה, שווה לבדוק אם אתן מחפשות גוונים מהסוג הזה, כי הם נמכרים במחיר הרבה יותר אטרקטיבי בהשוואה לשפתונים הרגילים בסדרה של עפרה. 
עוד נקודה לזכותם - הם מגיעים באריזה הרבה יותר משודרגת וסופסוף ניראים יפה ומהוקצע ולא פלסטיק זול.
ניתן להשיג בלעדית בארץ באתר של גילטי



נעשה הפוגה קצרה מהשפתונים בגימור מאט (מזהות טרנד?) ונעבור לשפתונים קרמים. פייר? התגעגעתי. ההתמכרות למאט ושפתונים עמידים במיוחד הייתה עמוקה במיוחד בחורף האחרון, וכבר כמעט שכחתי מה זה שפתונים במרקם קרמי ישן וטוב עם גימור קצת מבריק ועמידות שצריך לחדש במהלך היום. 
מצד שני, זה כל כך הרבה יותר נעים על השפתיים לטווח הארוך ולגימורים עם קצת ברק יש חן משל עצמם. 
אז שני הפייבוריטס מהתקופה האחרונה שייכים שניהם למשפחת הניוד, אבל הם לא יכולים להיות יותר שונים האחד מהשני. 
הראשון הוא Come Naturally 03 של Essence מסדרת הניוד שהושקה לאחרונה. השפתונים של אסנס מוצלחים מאד בכללי, כבר הפלגתי כאן בשבחם בעבר. השפתון הזה במהדורה מוגבלת לא שונה, ומתגאה בפורמולה נהדרת, פיגמנטית ורכה. הגוון הוא ניוד סגול, אבל הוא לא כהה מידי ולכן אני אוהבת אותו. הוא חלק ממהדורה מוגבלת של אסנס, אז אם אתן רוצות אותו כדאי למהר.
השני הוא Cashmere של Ciate ויצא במסגרת שיתוף פעולה שלהם עם האיט גירל אוליביה פאלרמו. פה כבר מדובר בניוד ממשפחת החומים, גוון קרמל מחמיא ונהדר עם טונים כתומים. למרות שכתומים וחומים זה שילוב של שני גוונים שאני בדרך כלל לא אוהבת כל אחד בנפרד - ביחד זה עובד נפלא. לא מזיק שיש לו אריזה זהובה ויוקרתית. הגוון הספציפי הזה יצא במהדורה מוגבלת וכרגע הוא נמצא במלאי באתר לוק-פנטסטיק, אבל אני לא יכולה להבטיח שיהיה שם עוד הרבה זמן. בכל מקרה, לסיאטה יש שפתונים מהליין הרגיל כך ששווה להמשיך לעקוב אחרי ליין האיפור שלהם שמתגלה כלא פחות איכותי מהלקים המושלמים.



נסיים עם הפתעת העונה. Mac השיקו סדרת שפתוני עפרון סטיק בגימור מאט שנקראת Velvetease, ואי אפשר להגיד שנפלתי מהכסא. צריך שיהיה בו משהו מאד מיוחד כדי שיוכל להלהיב, כי בכל זאת זה לא מוצר סקסי במיוחד, כולה עיפרון מתחדד.
אז תשמעו - יש משהו מיוחד. הפורמולה פשוט מעולה, זה לא דומה לשום שפתון מאט שניסיתן. זה מרגיש דקיק וקליל על השפתיים, אבל הגימור והאטימות מושלמת והעמידות מעולה. זה לא מייבש, לא מדגיש קמטוטים ויובש, מרגיש נעים וקטיפתי - זו ללא ספק פורמולת מאט הכי מוצלחת שיצא לי להתקל בה בשפתון. גם השפתונים של מייבלין שציינתי בתחילת הפוסט הם מאט נוח, אבל הפורמולה שלהם הרבה יותר עבה בהשוואה. היחודיות בפורמולה הזאת של מאק היא ללא ספק היכולת שלהם להגיע למרקם מאד דק וקליל, מבלי להתפשר על הגימור והפיגמנטיות.
אם אתן מתות על הגימור של מאט אבל שונאות את הפורמולה שמתלווה אליו, ייתכן שתמצאו את הישועה עם שפתוני העפרון האלה, צריך לנסות כדי להאמין.
הגוון שיש לי הוא Anything Goes ובניגוד לצבע של האריזה, הוא לא אדום עגבניה אלא וורוד פוקסיה עם טונים אדמדמים. אני ממליצה לא להזמין אותם ישירות מהאתר של מאק, אלא לגשת לסניף ולנסות בלייב. יש לי גיפט קארד למאק ששורף לי חור בארנק ואני חושבת שאני יודעת על מה הוא ינוצל. 

אם היה לי חוט שדרה, הייתי אומרת שאחרי הפוסט הזה הוצאתי את השפתונים האלה מהמערכת ועכשיו הגיע הזמן להכניס אותם חזרה למגירה ולהוציא לרוטציה שפתונים אחרים שאני אוכל לגוון איתם. אבל כמו שאני מכירה את עצמי ואת האובססיות שלי, השפתונים האלה עוד הולכים להמשיך איתי שבועות ארוכים.... 

גילוי נאות: Mac, Essence, Ofra

4 תגובות:

  1. טוב, עשית לי דודא לוולווטיז הזה. הם מהסוג האוטומטי, או שצריך מחדד בשבילם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אוטומטי! עוד אחד מהיתרונות שלו

      מחק
  2. טוב השפתון הזה נשמע בדיוק בשבילי (המאק). מאט, פוקסיה אדמדם, נח לשימוש? ניסית את אלה של נארס? מעולים מעולים גם כן ונראה לי בדיוק על אותו משקל.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק ראיתי את העפרונות של נארס באיזה אתר וחשבתי לעצמי שזה נראה ממש דומה. הוא מאד נוח לשימוש, חידוד אוטומטי והפורמולה חלום

      מחק