‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.5.2016

טאג שנות התשעים

לפעמים אני מרגישה שאני חלק מהדור האחרון - הדור האחרון שגדל בלי אינטרנט, הדור האחרון שיודע להשתמש בטלכרט (ואפילו אסימון!), הדור האחרון שלא היה לו טלפונים סלולרים, פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגראם. אני חלק מדור הביניים שעשה את המעבר מעולם טכנולוגי מוגבל (היוש מיקס טייפ על קסטות שהקלטנו מהרדיו), לעולם שאנחנו מכירות היום ושאני מכורה לו לא פחות מכל הילדים שחיים חיי ווירטואל. 
כל זה בזכות העובדה שאני ילדת ניינטיז גאה, עשור שלם של חיי (בין גיל 4 ל-14) שהותיר בי הרבה זכרונו נוסטלגיים. לכן, זה לא מפתיע שקפצתי על טאג הניינטיז שיצרה שותפתי לפשע לובה - ממליצה לכן לקפוץ גם לפוסט שלה ולהינות מסרטון משעשע ומדכא באותה מידה. 


וכעת לשאלות!

✛ מסיבת כיתה שהכי זכורה לך מהניינטיז
מסיבות בת מצווה כמובן שהיו עמוסות בלהיטי היטמן מגוונים וריקודי סלואו עם בנים מחוצ'קנים (כלומר, השאיפה לריקוד סלואו כשבפועל רקדתי סלואו עם הפסטלים המטוגנים).

✛להקת בנות/ בנים שהכי אהבת שיר אהוב מהן 
ללא ספק הבקסטריט בויז שהיו פשוט הדבר הלוהט ביותר בשטח. כל מיני מתחרים זניחים (ווסטלייף נניח) זכו ליחס מזלזל, כיאה לחיקויים זולים של הדבר האמיתי. 

✛ חטיף אהוב
שוקולד פצפוצים פיטר פאן שייצורו הופסק באופן שערורייתי. חטיף טייגר כנ"ל. מעדן הגולן!!!!!

✛ אוסף אהוב (כי ברור שלכולנו היו אוספים)
היה לי אוסף מדבקות, עם אלבום שהוקדש לכך והייתי עושה בארטרים קשוחים על מדבקות קטיפה יוקרתיות. 

✛ צעצוע אהוב
אימפריית הברביות שלי שכללה בובות מכל צבעי הקשת וגרדרובת בגדים ונעליים אשר התחדשה על בסיס עונתי, בית ברבי מפואר הכולל מעלית, מרפסת וג'קוזי, סניף דואר לברביות וחדר ילדות של האחות הקטנה מישל. מפונקת? כלל לא.

✛ מוצר איפור או טיפוח אהוב מהניינטיז – אם היה לך כזה
לא היה לי כזה. בגילאים שעברתי בניינטיז עוד לא התעניינתי באיפור וזה היה מסוג הדברים שראיתי את אמא שלי עושה ואמרתי לעצמי "יום אחד גם אני אהיה אישה גדולה ואתאפר". היום אני בהחלט אישה, בהחלט גדולה ובהחלט מתאפרת, אז אפשר לומר שהגשמתי משאלת ילדות. משאלת ילדות נוספת שלי, אגב, הייתה להיות קופאית בסופר.

✛ בגד שהכי זכור לך שלבשת?
שמלות סרפאן. זכורות לי כמה אהובות במיוחד מג'ינס ואחת משובצת כמו קילט סקוטי. חשבתי שאלה השמלות המגניבות ביותר בייקום, הייתי מצוותת אותן לחולצות טריקו בשלל צבעי הקשת (אפילו לא מהסוג הצמוד) ובטוחה שאני hot stuff. 

✛ סדרת טלוויזיה אהובה מהניינטיז?
אם נדבר על תחילת הניינטיז כשהייתי ילדה, אז הייתה לי רשימה מכובדת של סדרות אהובות שהייתי עוקבת אחרי כל הפרקים שלהן - נשים קטנות, פיטר פאן והמומינים. 
לקראת סוף הניינטיז כשכבר הפכתי לנערה בוגרת עם טעם איכותי - התקדמתי ליפים והאמיצים. עד היום אני במתח - האם ברוק מתה בסוף??? האם היא התאחדה עם רידג'?? האם ת'ורן עשה ילד עם אחותו מבלי לדעת שזאת אחותו??????? שאלות שלעולם לא אגלה את התשובה עליהן.

✛ וסרט אהוב?
אני לא חושבת שיש לי סרט אהוב שראיתי בניינטיז, אבל יש לי סרט אהוב שנעשה בניינטיז והוא אחד הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים - Reality Bites עם וינונה ריידר ואית'ן הוק.

✛ מי היה הקראש שלך בשנות ה-90′?
בראד פיט, בימים הזוהרים ביותר שלו.

✛ מהו הסרט המצויר האהוב עלייך מהניינטיז?
אלאדין היה אחד הסרטים האהובים עליי, ואהבתי אותו יותר ממלך האריות שכשצפיתי בו לראשונה בכיתי מרוב פחד. לצדו של אלאדין, אהבתי גם את בת הים הקטנה וסבסטיאן הסרטן המזמר היא אחת מדמויות דיסני החביבות עליי עד היום.

תודה ללובה על הטאג הכייפי! אני מתייגת את כל מי שמתחשק לה קצת נוסטלגיה, ואתן יכולות לספר לי בתגובות את התשובות לשאלות הנבחרות שלכן ;-)


4 תגובות:

  1. היפים והאמיצים עדיין רץ...
    אמא שלי רואה ואחת לחודש בערך בסופ"ש אני מצטרפת אליה לפרק-שניים (בשישי משדרים את כל פרקי השבוע). הכל אותו דבר חוץ מסטפני שמתה ושהחליפו את השחקן של רידג' :-(
    יום אחד אני אכתוב עבודה על דמות האישה ותפיסות של מוסר מיני ביפים והאמיצים, זה יהיה מרתק כי באמת שלא ראיתי סדרה עם מסרים פרימיטיביים יותר.
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. רגע, את רוצה להגיד לי שאותן דמויות עדיין מתפקדות באותן תפקידים? הן לא אמורות להיות בנות 210 אם מסתכלים על זה בצורה כרונולוגית??? אין לתאר.

      מחק
  2. איך התגעגעתי לחטיפים של הניינטיז :)
    אפשר לאמץ את הטאג הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שאת יכולה לאמץ! כל מי שרוצה מוזמן :-)

      מחק