‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.5.2016

iHerb Favourties & Fails #2

מאז עדכון האייהרב האחרון, צברתי כמה המלצות חדשות לשופינג איכותי באתר, וגם יש לי עדכונים אודות מוצרים שפרסמתי כאן ברשימת הקניות הקודמת שלי - מה דעתי עליהם והאם אני ממליצה או לא? בלי יותר מידי הקדמות, ניגש לעניינים.


יש לי שתי המלצות מ-Real Techniques, שתיהן הופיעו בפוסט הקודם שבו סיפרתי לכן על רשימת הקניות המתוכננת. אז כפי שניתן לצפות - קניתי, ועכשיו יש לי רשמים לספר. נתחיל עם השמפו למברשות Deep Cleansing Gel
נכון, אפשר תמיד לנקות את המברשות עם שמפו רגיל או סבון מוצק. אני בכל זאת ממליצה על השמפו הזה, וכבר קניתי ממנו שניים, כי בניגוד לסבונים/שמפואים רגיעים השמפו הזה נשטף הרבה יותר טוב מהמברשת. כשהייתי מנקה את המברשות עם שמפו או סבון רגיל, הם היו מקציפים הרבה יותר והיה לוקח לי המון זמן לנקות רק את שאריות הסבון מהמברשות, או שהייתי מתעצלת ולא הייתי מנקה מספיק טוב והמברשות היו נהיות קשות ולא נעימות כתוצאה משאריות הסבון. 
כנראה הודות לעבודה שהשמפו הזה מיועד במיוחד למברשות, הוא מקציף פחות ולא "דביק" ואפשר לשטוף אותו בקלות. מבחינת רמת הנקיון - דווקא כאן אין בשורה. לא מנקה יותר טוב או יותר מהר מסבונים רגילים ולא מצליח להסיר הכתמות של מייקאפים עקשנים במיוחד. 


ההמלצה השניה מהמותג היא מברשת Tapered Brush 300 מסדרת המברשות Bold Metals היוקרתית. זו סדרה הרבה יותר יקרה מהסדרה הרגילה, לכן אני ממליצה על המברשות האלה בזהירות (למרות שכבר יש לי 5 מהן באוסף). מתוך המברשות שיש לי, זו האהובה עליי במיוחד והיא ממלאת עבורי פונקציה מאד ספציפית של הנחת היילייטר. היא בדיוק בגודל המתאים, לא קטנה ולא גדולה מידי, לא צרה או רחבה מידי ומכסה בצורה מושלמת את האיזור שאני מניחה עליו את ההארה. היא דחוסה ורכה, אוספת את האבקה של ההיילייטר ומניחה אותה בוויש אחד. מאז שיש לי אותה, אני לא משתמשת באף מברשת אחרת להארות, כך שזה בהחלט אומר משהו. את המברשת הזאת קניתי כחלק מסט, אבל אני ממליצה לוותר על הסט ולקנות אותה בנפרד, כיוון שביחד איתה בסט מגיעה מברשת פודרה גדולה שאני בכלל לא אוהבת ולא ממליצה עליה, אז חבל על הכסף.


זוכרות את מי הפנים האלה? Pore Minimizer  של Andalou Naturals וגם הם הופיעו ברשימת הקניות הקודמת שלי. בינתיים הם הספיקו להסתיים וכבר מיהרתי להזמין חדשים, כי הם מעולים. מרעננים, מנקים, מכילים תמציות מועילות ומרגיעות ויש להם ניחוח לימוני עדין ונפלא. הם מותירים את העור שלי כל בוקר בתחושה ובמראה נפלא, רך, רגוע ולא אדום ומגורה. הם מצטרפים לשורה של מוצרים מעולים של המותג Andalou שעדיין לא הצליחו לאכזב אותי. 


הנה המלצה שהיא קצת משונה - פדיות צמר גפן? אז כן, זאת כבר הפעם הרביעית או החמישית שאני מזמינה אותן. יש לנו ארץ זבת חלב ודבש, אבל פדיות צמר גפן נורמליות אין כאן. לא שהפדיות של Maxim הן חידוש גדול, אבל הן שטוחות ועשויות מחומר שגורם לכך ששטח הספיגה שלהן יותר יעיל והן לא סתם בולעות את מי הפנים או האציטון. אני לא באמת יודעת להסביר את זה, אני רק יכולה לומר שאני מעדיפה את הפדיות האלה על פני הסוגים שקניתי עד עכשיו בארץ. הפדיות עשויות מכותנה טהורה וגם משאירות פחות סיבים על ציפורניים כשמשתמשים בהן להסרת לקים. 


המלצה אחרונה מתחום האוכל, ואת הסוכריות האלה גיליתי בזכות אתגר טעימות של חטיפים טבעוניים שעשיתי בערוץ היוטיוב של לובה (אם עדיין לא צפיתן - זה הדבר המצחיק ביותר שייצא לכן לראות היום). 
לפחמימות וסוכרים אני עוד מסוגלת לסרב אם אני בדיאטה קשוחה, אבל יש לי חולשה אמיתית לממתק הנוראי מכל - סוכריות גומי. נחשים, סוכר חמוץ, ליקוריץ אדום (רק אדום!), מילויים, דובונים, סוכריות גומי מנטה, סוכריות קולה - אני אוהבת את כולן ועושה מאמץ אמיתי להמנע מלקנות ולאכול אותן. 
לכן פתרון של סוכריות גומי טבעיות, עם רכיבים טובים ובלי כל הזבל שאלוהים יודע מה שמים בממתקים האלה (ואם זה היה נפט מזוקק עדיין הייתי אוכלת) זה מושלם עבורי.
הסוכריות של Yum Earth מגיעות ב-3 טעמים (אפרסק, תות ורימון), הן רכות, מזכירות במרקם סוכריות גומי רגילות מן המניין אבל הן הרבה יותר בריאות מהן. אצלי יש כבר סטוק, וזה חטיף טעים שלא מתלווים אליו יותר מידי רגשות אשמה ומשקיט לי את החשק לסוכר. 
כל שקית של 142 ג' עולה 15 ש"ח ואפשר להשיג, כאמור בטעמים אפרסק, תות או רימון (או תקנו את כולם כמוני!). 

עד כאן המלצות, וכעת לאכזבות:


ישנה אגדה אורבנית שגורסת שמוצרי טיפוח לשיער של סוסים, טובים גם לשיער של בני אדם. מבחינתי אפשר להשאיר את הסברה הזאת בגדר אגדת פנטזיה. 
קרם לחות לחיזוק וזירוז צמיחת השיער של Mane 'n Tail הוא אחד הדברים הגרועים שיצא לי לנסות בתקופה האחרונה. זוכרות את קרם הלחות הישן לשיער של נוטרל פורמולה שהיה הופך אותו לעיסה דביקה ושמנונית? אז כזה. זה כל כך כבד על השיער, כל כך לא תורם לו בשום דבר והוא לא נראה לא רך, לא מבריק ולא נעים. לגבי זירוז הצמיחה וחיזוק השערה, אין לי שום דרך לדעת כיוון שאני לא מוכנה להעמיד את השיער שלי למבחן הזה לתקופה מספיק ארוכה. מעדיפה שיער חלש וקצר, אבל לפחות שייראה טוב.


את המסיכה הזאת, אני מודה, קניתי בטעות. מדובר במסיכת Radiant Skin של Earth Science והיא מכילה תמציות פפיה וחומצה גליקולית. כשרכשתי אותה חשבתי משום מה שאני קונה סבון פילינג, ורק כשהיא נחתה אצלי בבית הבנתי שעשיתי טעות. ובכל זאת, ניסיתי ונתתי לה צ'אנס.
תשמעו, המסיכה שורפת את הסבתא של האמא של העור שלכן והיא מנקה אותו כמו ספריי לניקוי תנורים, אבל היא נעימה לשימוש בערך באותה המידה. קודם כל הריח. הו אלוהים, הריח. חווית השימוש מועשרת בניחוח דבק חזק, מהסוג הלבן שהיינו משתמשות בו לשיעורי אומנות בבית הספר. ריח חריף וחזק ומטריד ממש (מה יש שם בפנים?). 
מטריד עוד יותר, לאור העבודה שהמסיכה הזאת באמת נדבקת לפנים. יש לה מרקם של חימר, היא מתייבשת כמו גבס וצריך לקרצף את העור כדי לנקות את השאריות שלה. מה גם, שהמרקם שלה מכיל חתיכות שחורות לא מוסברות, כנראה של פרי הפפיה המפורסם. 
בקיצור, זו מסיכה שאולי מטהרת את העור אבל עושה את זה בצורה הכי פחות נעימה שאפשר לבקש. לפיכך, וכיוון שיש מסיכות רבות אחרות שעושות עבודה נעימה יותר, אני ממליצה לוותר על החוויה המפוקפקת. 

עד כאן להפעם רשימת המומלצים והמאכזבים. 
אם אתן חדשות פה - ברוכות הבאות לאתר הקניות הממכר ביותר בהיסטוריה. ממליצה לכן להכנס לטאג של iHerb בבלוג כדי לגלות את כל ההמלצות שלי מהאתר לאורך השנים. בנוסף, קבלו קוד WIW422 שייתן לכן 5$ הנחה במעמד הרכישה הראשונה מהאתר.
Happy Shopping!

4 תגובות:

  1. הטיפ הכי טוב לניקוי מברשות איפור ממייקאפ (עובד גם על מברשות שפתיים) - מרכך שיער. בתחילת תהליך הניקוי מרטיבים את המברשת, מניחים מעט מרכך וחופפים כאילו מדובר היה בשמפו (ידנית או בעזרת כפפה/משטח ניקוי). כבר בשלב זה יוצאת כמות אדירה של חומר מהמברשת וגם מה שנשאר נהיה פחות שמנוני ולכן קל יותר לניקוי. שוטפים במים ועוברים לשמפו/סבון.
    הטיפ הזה עובד מצוין גם לשטיפת השיער ממסכות על בסיס שמן

    השבמחק
    תשובות
    1. כלומר מנקים קודם עם המרכך ואחר כך עם הסבון? נשמע מעניין

      מחק
  2. מסכת הפאפאיה היא אחת האהובות עלי! יש לה ריח חריף, נראה לי של תימין (או צמח אחר) אבל מהר מאוד לא שמה לב שהריח יוצא דופן.... בפעמים הראשונות היא טיפה מעקצצת אבל גם זה עובר. קשה להוריד אותה, ולכן אני נעזרת בפד פנים מפלנל וזה יורד צ'יקצ'ק. הפנים אחר כך נקיות וזוהרות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, היא נותנת תוצאות מעולות, אבל ממש קשה לי עם הריח, זה עד כדי כך גרוע שזה מעלה לי דמעות לעיניים!

      מחק