‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

27.5.2016

לק לשבת - סימנים ראשונים של קיץ

פרץ של נוסטלגיה גרם לי להחליט להחזיר את הפינה הוותיקה להופעת הדרן לקראת הסופ"ש. 
הקיץ מזדחל אט אט לעברנו, והציפורניים שלי ניראות בהתאם. מזמן נפרדתי לשלום מכל הלקים הכהים והסגריריים ואני בעיצומה של התמכרות קשה ללקים ניודים, פסטליים, רכים ונעימים. מבחינת גוונים, אני מזהירה מראש שאני לא אהיה אשת בשורה הפעם, אבל יש לי בהחלט כמה וכמה דברים להגיד על הפורמולות, מבצעים ואפילו טיפ לטיפוח ציפורניים ארוכות במיוחד.


אתן לא רואות הרבה לקים של Essie כאן בבלוג, כיוון שזה לא מותג הלקים האהוב עליי. לא מתחברת לגוונים או לפורמולה ובדרך כלל אני פשוט מדלגת עליהם. בכל זאת, יש לי כמה בודדים באוסף, ואתן רואות שניים מהם כאן. 
Under Where? הוא סגול לילכי עדין ובהיר. פורמולה קצת מיימית אבל המריחה מושלמת וכך גם הגימור. אני תמיד חושבת עליו כעל "לק של ליידי" והוא מתאים במיוחד לציפורניים ארוכות. 
Fiji הוא וורוד בייבי בהיר בהיר על בסיס טונים לבנים. המריחה שלו קצת מאתגרת כי צריך להקפיד להיות מדוייקים, אבל התוצאה היא גימור מושלם ואטום - בניגוד מוחלט לטרנד הגימורים החלביים שהיה חזק בקיץ האחרון.


הנציגות היחידה של Anny בפוסט הזה יהיה הלק הניוד Damned Lucky מס' 256. אם חיפשתן את הניוד הנייטרלי המושלם - הנה מצאתן. הרבה זמן חיפשתי ניוד שהוא לא צהוב מידי, אפור מידי או לבן מידי (למרות שאני אוהבת מאד גם את כל האופציות האלה) והגוון הזה של אנני הוא בייז' עדין ומושלם. 
הפורמולה, כרגיל, מעולה. נוחה למריחה והגימור ללא רבב. הלקים של אנני נמצאים כבר זמן ארוך במבצע של 17 ש"ח שיוצר אצלי חשש שמדובר בחיסול מלאי והמותג בדרך החוצה מהארץ. אם זה נכון, אז זה חבל מאד כי הם הפכו למותג הלקים האהוב עליי בארץ By Far והאוסף שלי כרגע מונה מעל 10 גוונים שלהם - שיא מבחינתי בהתייחס למותג אחד. אני ממליצה מאד לנצל את המבצע ולחטוף את מה שנשאר בחנויות, כי ייתן שמחר או מחרתיים זה כבר ייעלם.



הנה מותג שאתן כן רגילות לראות כאן על בסיס קבוע - OPI וזה לא סוד שזה המותג "היוקרתי" האהוב עליי. 
הפעם, אני אאלץ להיות קצת פחות מפרגנת. ניסיתי את הלקים מסדרת Infinite Shine שאמורים להיות עמידים יותר ומתחרים ללק ג'ל, אבל לצערי לא דובים ולא יער. דווקא הלקים האלה מחזיקים עליי מעמד פחות מלקים "רגילים" של OPI או של כל מותג אחר, אין לי איך להסביר את זה. ניסיתי אותם גם במניקור מקצועי במכון וגם בבית, עם הבסיס והטופ ששייכים לסדרה ואמורים להבטיח את נושא העמידות, אבל זה פשוט לא עבד. תוך 24 שעות היו לי צ'יפים והתקלפויות עם שני הלקים. 
הגוונים, לעומת זאת, מאד יפים. הכתום קורל נקרא In Familiar Terra-tory והוא גוון קיץ מושלם, והניוד הוא No Strings Attached שזהה לניוד שראינו מקודם של אנני. שניהם חלק מקולקצית הקיץ החדשה שיצאה בסדרה הזאת. הפורמולה של הלקים האלה סמיכה יותר, כך שהמריחה פחות נוחה, אבל הגימור מושלם. הבעיה, למרבה האירוניה, היא דווקא בעמידות. 
לפי מה שהבנתי, יש בנות שהלקים כן מפגיזים עליהן בעמידות גבוהה. אז אם אתן מאותן ברות מזל, שתדעו שיצאה קולקציה עם גוונים מוש ששווים בדיקה לקראת העונה החמה.


אם אתן כמוני, מעדיפות את הלקים מהסדרה הרגילה והטובה של OPI, אז גשו לקולקציית Soft Shades Pastels שהיא כולה לקים רכים בקשת גווני פאנטון נכונים לקיץ 2016. זו קולקציה כלבבי, וזו הפורמולה האהובה שעמידה עליי בפני עצמה לאורך של כמעט שבוע שלם. 
הלק התכלכל שבתמונה נקרא I Am What I Amethyst והוא כחול בייבי פסטלי יפיפה, עדין ונעים. הפורמולה קצת בעייתית למריחה, צריך לחכות להתייבשות של השכבה הראשונה לפני שממשיכים עם השניה כדי לא ליצור "קרחות" בגימור. אתן כבר אמורות לדעת שאני לא אוהבת כחולים דרמטיים, אבל כן זורמת עם לקים בצבע תכלת וככל שהם יותר פסטליים ולבנים יותר טוב מבחינתי. 
תנו לי לקים יפים רגילים של OPI, בלי טריקים וקונצים ולא תשמעו אותי מתלוננת! 

לסיום סיומת, נדבר רגע על הציפורניים שלי. אתן בטח שמות לב שבחלק מהתמונות הן נראות ארוכות מהרגיל, והכל בזכות תוסף התזונה   MSM Skin Nails & Hair של Solgar שאני לוקחת מידי יום בשנה האחרונה. כבר התלוננתי כאן מספיק על כך שהציפורניים שלי שבירות וחלשות - אבל לא עוד. בזכות התוסף הזה אני מצליחה להאריך אותן, ובדרך כלל אני מקצרת רק כשנמאס לי מהאורך ואני מתגעגעת למראה שלהן קצר. זה לחלוטין שינה לי את החיים, אני ממליצה עליו לכל מי שסובלת מציפורניים חלשות - אם מתמידים בכדורים מידי יום, רואים תוצאות. אני רוכשת אותו מ-iHerb כמובן כי זה הרבה יותר זול מאשר לקנות בארץ. 

באווירה טובה ומרעננת זו, נסיים את הפינה שחזרה מהנפטלין. תודו שהתגעגעתן!!

שבת שלום :-)

גילוי נאות: OPI 

2 comments:

  1. דיי אכזרית אחת ;-) והתוסף לא עוזר לי בכלל. רוצה אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מקפידה לקחת אותו? צריך להקפיד כל יום לאורך תקופה כדי לראות תוצאות

      מחק