‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.5.2016

שגרת טיפוח מעודכנת - אביב

יש פוסטים שהכותרת שלהן מדברת בעד עצמה, והפוסט הזה הוא אחד מהם. מאז פוסט הטיפוח האחרון שפרסמתי לעור מושלם בחורף, מזג האויר השתנה באופן דרסטי וגם המוצרים שברוטציית השימוש שלי השתנו. 
אותם העקרונות והטיפים שכתבתי עליהם אז עדיין תקפים, לא שיניתי שום דבר מאידיאולוגיית הטיפוח שלי. אבל סיימתי הרבה מוצרים שהופיעו בפוסט הקודם ועברתי לחדשים, והגיע הזמן לעדכן גם אתכן מה הם שווים.


שגרת הניקוי שלי נשארה כשהייתה, אני רק אזכיר בקצרה. בערב אני עושה ניקוי כפול עם סבון ניקוי ואחריו פילינג כמיקילי, או פילינג פיזיקלי 3 פעמים בשבוע. ההבדל בין פילינג כמיקלי ופיזיקלי? פילינג פיזיקלי הוא פילינג עם גרגירים, כימיקלי בלי. לא כדאי להרגיז את העור עם שפשופים נמרצים מידי כל יום בשבוע, ולכן כדאי לשלב שגרת פילינג שהיא גם וגם. אם יש לכן עור רגיש, תוותרו לחלוטין על פילינג גרגרים ותסתפקו בפילינג כימיקלי בלבד. 
את סבון הפנים של קרליין מהפוסט האחרון סיימתי, ועברתי לג'ל ניקוי לפנים של Crema בניחוח אשכולית אדומה. בעיקרון, מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת. ג'ל ניקוי שהוא אחלה לגמרי והייתי ממליצה עליו בשמחה כי הוא מנקה בלי לייבש וגם יש לו ניחוח נהדר, אלמלא היה מכיל ברשימת המרכיבים דברים פחות סימפטיים כמו SLS. לצערי, רוב מוצרי הניקוי הגנריים שאפשר למצוא בפארמים לא מתפארים ברשימות מרכיבים "טובות" ולכן אני ממליצה לבדוק אותן לפני כל קנייה. עוד על רכיבים שלא כדאי שיהיו במוצרי הטיפוח שלכן תוכלו למצוא בפוסט הקודם בסדרה > לינק. 
תחלופה נוספת התבצעה בגזרת הפילינג גרגרים. סופסוף סיימתי את הפילינג של Queen Helene וקניתי במקומו צנצנת פילינג Face Polisher של רשת סבון. תשמעו, להגיד לכן שאני אוהדת של מוצרי טיפוח בצנצנות, ועוד מסוג שביר במקלחת - אני לא. אבל אני אוהבת שבמוצרי הטיפוח של סבון אין פרבנים ואין SLS, ולמרות שהאריזה מאד לא פרקטית, לפחות היא מאד אסטתית ומקשטת לי יפה את חדר האמבטיה. זה גם לא מזיק שמבחינת איכות המוצר עצמו, אני אוהבת את הפילינג הזה מאד. הוא לא גס מידי אבל מנקה את העור היטב ומשאיר אותו רך כמו משי והכי כיף - יש לו ניחוח מנטה והוא משאיר תחושה קרירה ומרעננת על העור. בהחלט לא המוצר האחרון שאני מתכננת לבדוק מליין מוצרי הפנים של סבון.
הפילינג הכימיקלי שאני משתמשת בו כל יום הוא עדיין פילינג האורז של ג'יג'י. מדהים כמה זמן הוא מחזיק מעמד, ומדהים כמה הוא טוב. מוצר מומלץ מכל הלב.
שגרת הטיפוח בבוקר היא עדיין רק מי פנים, והפעם יש לי מציאה של ממש. הזמנתי מי פנים Pore Minimizer של Andalou Organics מאייהרב והם התגלו כמציאת השנה. מי פנים מרעננים, מנקים טוב, לא שורפים ולא עוקצים ולא מייבשים, ללא אלכוהול, רשימת מרכיבים מעולה המכילה מגוון של תמציות צמחים וחומצות ויש להם ריח לימוני נפלא. זה מוצר טיפוח כמו שאני אוהבת - גם איכותי וגם עושה עבודה טובה. הם לגמרי הפכו למוצר פייבוריט מאייהרב ויירכשו שוב בשנית בהקדם האפשרי, כי מה שאתן רואות כאן זה הסוף של הבקבוק לצערי. הם עולים כ-40 שקלים וניתן להשיג אותם כאן.


שגרת הקרמים גם היא קצת השתנתה. לאור שינויי מזג האויר, החלפתי את קרם הלחות ביום לקרם מסדרת Ester C של Gigi עם מקדם הגנה של 20spf. כל המוצרים של ג'יג'י שניסיתי היו טובים, וגם הקרם הזה לא מאכזב. הוא מרגיש קצת עשיר, אבל אחרי כדקה הוא נספג על העור ומותיר אותו רך ונעים. הכי הכי חשוב מבחינתי, למרות שיש בו spf לא זניח, הוא לא חוסם את הנקבוביות ולא מחצ'קן שזה פלוס מאד גדול. הסדרה הזאת של ג'יג'י אמורה גם לסייע בהבהרת העור מכתמי פיגמנטציה ופגמים אחרים, ובאמת לאורך כל זמן השימוש שלי ולמרות שנחשפתי לשמש אני לא "תופסת צבע" והנמשים שלי תחת שליטה ולא מתעוררים מחדש. 
שגרת הטיפוח בלילה גם היא השתנתה לחלוטין. הסרום האהוב שלי של אהבה הסתיים, ובמקומו התחלתי להשתמש בסרום הזנה Nourishing Serum מסדרת Laline Face. בכלל, שתי הרשתות, ללין וסבון, החלו להשקיע לאחרונה יותר בסדרות הטיפוח שלהן לפנים וזה בהחלט ניכר באיכות המוצרים. הסרום נעים, לא כבד, יש לו ריח מלפפוני מרענן והוא תחלופה טובה בתקופת הקיץ לסרום על בסיס שמן של אהבה. למרות שהוא מכיל חמאת שיאה, זה כנראה בכמות קטנה כי הוא לא חוסם לי נקבוביות ולא גרם לפצעונים, וחוץ מזה רשימת המרכיבים לא מכילה פרבנים ודברים רעים אחרים. אני מתעוררת עם עור נקי ורך, וכשמתחיל להיות חם זה כל מה שאני מבקשת ממוצרי הטיפוח שלי - אל תכבידו ואל תזיקו. 
בלילות שלא חם לי מידי, אני ממשיכה עם קרם פנים של Premier שנקרא Pearl Whitening Cream. עוד קרם שנועד להבהרה, אתן מזהות טרנד בשגרת הטיפוח שלי? כמו כל המוצרים של המותג הזה שניסיתי, גם הקרם הזה הוא חוויה מאתגרת. בעיקרון הוא מגיע עם סבון מיוחד שצריך לסבן איתו את הפנים לפני שמורחים את הקרם, אבל אני לחלוטין מדלגת על השלב הזה כי למי יש כוח. הקרם עצמו מרגיש קצת כבד ושמנוני על העור, אבל הוא נספג תוך כמה דקות. לגבי ההבהרה, אני לא יכולה להעיד בצורה חד משמעית שהוא יוצר הבדל משמעותי, כיוון שביחד עם החומצה והפילינג שאני עושה לעור על בסיס קבוע, אני מבהירה אותו באמצעים נוספים אחרים גם כן. אבל מבחינתי כל המוסיף הרי זה משובח בדברים מהסוג הזה, כי מי רוצה עור עם פיגמנטציה וסימנים של פצעונים ישנים? אף אחד, אז קרמים מבהירים לרוב תנו לי. לא יכולה להגיד שאני ממליצה על הקרם הזה בלב שלם כי הפורמולה שלו אכן קצת משונה, אני חושבת שעור יבש יוכל להתמודד איתו בצורה יותר טובה. מבחינת רשימת המרכיבים, לפחות, הוא מציג נתונים טובים עם חומצות ותמציות צמחים ופנינים שמעכבות את יצירת המלנין (מה שגורם לפיגמנטציה). לכן, מבחינתי, גם אם הפורמולה לא מצטיינת אבל הרכיבים פעילים וטובים והקרם לא יוצר לי ריאקציה רעה עם העור אין לי בעיה להמשיך להשתמש בו.
וכמובן, מתחת לכל הקרמים והסרומים הנפלאים האלה, תמיד קיימת החומצה הגליקולית שאני ממשיכה להשתמש בה באדיקות קתולית. את כל הפרטים על החומצה, תוכלו לקרוא בפוסט הזה

זהו, אלה כל העדכונים שלי. בגזרת המסיכות, מסירי האיפור והקרמים לעיניים הכל נשאר אותו הדבר. מזכירה לכן, אם אתן רוצות להזכר או לא קראתן - את פוסט הטיפוח המפורט הקודם עם מלא טיפים ועיצות מהניסיון העשיר שלי בהשקיית העור בקרמים וסבונים, תוכלו למצא בלינק הזה

שיהיה אביב נעים ועור רגוע!

גילוי נאות: Crema, Laline, Premier, Gigi

10 תגובות:

  1. תודה על פוסט מאלף כהרגלך!
    יש לי שאלה בקשר לחומצה הגליקולית (לא הצלחתי למצוא תשובה ברשת, אז אולי כאן). אני משתמשת יותר מחודש כל לילה בחומצה בריכוז 5%, אבל לא בבוקר, בגלל שהקיץ מתקרב וקצת מלחיץ אותי להשתמש בה בשמש.
    האם אני יכולה לעבור לחומצה בריכוז 10% ללילות בלבד, או להמשיך עם 5%?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאיה,
      את יכולה לעבור ל-10% ובכל מקרה בקיץ, חומצה רק בלילה!

      מחק
    2. תודה רבה! אני כל כך נהנית מהבלוג שלך :-)

      מחק
    3. את מקסימה, כיף לשמוע :-)

      מחק
  2. היי, אשמח ממש אם תוכלי לכתוב פוסט על תכשירי ההבהרה שאת משתמשת בהם..

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אורטל,
      בהחלט מתוכנן פוסט כזה בקרוב!

      מחק
  3. פוסט מעולה! מוצרים של GIGI איפה אפשר לקנות?
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את המוצרים של ג'יג'י אפשר לקנות אצל קוסמטיקאיות ומכונים (כדאי לפנות דרך העמוד של המותג לברר איפה הכי קרוב אליך), או באתר של GUILTY

      מחק
  4. הי,

    עוקבת באדיקות אחרי הפוסטים שעוסקים בשגקת טיפוח. פתאום הבחנתי שכתבת שבבוקר את משתמשת רק במי פנים. באמת? בלי סבון? ותודה שוב על המלצות שתמיד עובדות בשבילי!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כן, רק מי פנים. כבר שנתיים שאני לא מנקה את הפנים עם סבון בבוקר אחרי שהגעתי למסקנה שזה סתם מגרה לי את העור ואני לא צריכה את הניקוי הזה, כי בערב אני מנקה היטב ניקוי כפול. בבוקר אני רק צריכה רענון קליל

      מחק