‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.3.2016

Perfect Palette Tag

אוהבות טאגים? גם אני! והיום יש לנו טאג כייפי במיוחד שכולו פלטות, וכשמדובר בשילוב של טאג ופלטות אני לא אסרב. את השאלות לקחתי מסרטון של אמילי שהיא פרסמה לאחרונה, אבל עשיתי קצת שינויים וקיצרתי את הטאג, אז אפשר לראות בזה את הגרסה שלי לשאלון. מוכנות? מתחילים!  


1. עיפרון, מברשת או שום דבר מצורף?
השאלה מתייחסת לבונוסים שמקבלים בדרך כלל עם פלטות - מברשות, אייליינרים או עפרונות. אני מעדיפה שלא יצורף שום דבר. בדרך כלל אלה לא צירופים באיכות גבוהה במיוחד וזה סתם תופס מקום בפלטה וחבל. הצירוף היחיד שאני אוהבת את הרעיון שלו זה הפריימר לעיניים של אורבן דיקיי, אבל לדעתי כבר הפסיקו לצרף אותו.

2. פלטה שהגעתי בה לפאן?
קצת מתביישת להודות שאין לי דבר כזה. אני חושבת שאני מאד קרובה לפאן של כמה צלליות בפלטה PRO של לוראק, אבל אני עדיין לא שם. 


3. פלטת נייקד אהובה? 
מי היה מאמין, יש לי רק שתי פלטות נייקד ואחת מהן היא סוג של "חצי" פלטה, כי מדובר בפלטת הבייסיק. הפלטה השלמה היא הנייקד 2 ולמרות שאני נהנת ממנה וחושבת שהיא שימושית ויפה, אני חייבת להודות שהאהובה עליי היא עדיין הבייסיק 2. דווקא כי היא לא מרגשת אבל כשמה כן היא - מעולה כפלטה שמציעה את הצלליות הכי בסיסיות אבל גם הכי שימושיות. 


4. פלטה שהייתי ממליצה עליה לחברה?
כיוון שרוב החברות שמבקשות ממני המלצות מעדיפות שאני אכוון אותן לדברים שאפשר לקנות בארץ, אני מפנה את רוב המבקשות אל ליין הפלטות בייסיק של ג'ייד. הן מגיעות במגוון של שילובי צבעים מהסוג שכולן אוהבות, אריזה מאד קומפקטית ונוחה ובאופן כללי אלו פלטות זהות לבייסיק של אורבן דיקיי, רק שיש מבחר גדול יותר של גוונים לבחור ממנו. האיכות של הצלליות מצויינת ויש שילובים של מאט ושימר שהופכים אותן לוורסטיליות. פלטות שלא מקבלות מספיק באזז ברשת, וחבל!

5. הפלטה עם האריזה הטובה ביותר?
אני מעדיפה להגדיר סוג אריזה, מאשר פלטה ספציפית. כל פלטה שמגיעה באריזת קרטון או קרטון מצופה לבד דקיקה היא עדיפה בעיניי מאשר פלטות אם שילובי פלסטיק, מתכת, מראות ענקיות וכו' שהופכות אותן לקשות יותר לאכסון ולאריזה. 

6. הפלטה הפיגמנטית ביותר?
ללא ספק הפלטות של Lorac. יש לי שתיים - פלטת פרו ופלטת Unzipped ובשתיהן הצלליות פיגמנטיות בצורה מטורפת. זה גם הופך אותן לרכות מאד, אבל אם לא חופרים בהן הצבע שמקבלים מהצלליות והעומק של הפיגמנט יפיפיים. 


7. הפלטה הכי וורסטילית?
אני לא הרפתקנית פלטות, אבל הפלטה הכי וורסטילית ומפתיעה באוסף שלי היא ללא ספק הפלטה World Traveller של אנסטסיה. מה אין כאן? צלליות כחולות, וורודת, חומות, כתומות, כסופות, סגולות, גימורים של מאט, גליטר, שימר וסאטן ואיכשהו אני מצליחה לשלב ממנה איפור שהוא מהמם, רב גוני ומפתיע. פלטה שהיא לחלוטין הנאה בכל פעם מחדש.

8. הפלטה הכי טובה לנסיעות?
כתבתי עליה אך לא מזמן - הפלטה של צלליות וסמקים של Bare Minerals. אני לא אטריח אתכן בפרטים שוב, רק אציין שפלטה שיש בה גם מספר צלליות מכובד וגם סמקים (שגם יכולים להיות שימר או ברונזר) באריזה אחת סופר קומפקטית היא מנצחת בכל מובן מבחינתי. הקליקו כאן כדי להגיע לפוסט ולהכיר אותה.

9. הפלטה שאני הכי מתחרטת שקניתי?
אם לומר את האמת, פלטות שלא אהבתי נפטרתי מהן מזמן. היחידה שעדיין נמצאת באוסף שלי ואני בקושי משתמשת בה היא Storm של Sleek, שזו פלטה שזכתה בזמנו להייפ מטורף ואני פשוט לא מצליחה להתחבר אליה. האריזה נשברה לי (למרות שאני בקושי נוגעת בה), הצלליות שימריות בצורה מוגזמת עבורי והצלליות מאט לא מתפקדות טוב. בקיצור, אכזבה.


10. פלטה שאני הכי פחות משתמשת בה?
אתן תאמינו לי אם אני אגיד לכן שהפלטה רוז גולד The Posh Neutrals של בייר מינרלס ישבה לי באוסף קרוב לשנה לפני שנגעתי מה בפעם הראשונה? אין לי דרך להסביר את זה. אולי כי האריזה שלה כל כך יפה וחלקה ומבריקה, הרגשתי שזה מספיק שהיא יושבת שם כקישוט ולא באמת צריך להשתמש בה. 

ו....It's a wrap! הופתעתן מהתשובות שלי? או שאתן מכירות אותי מספיק טוב כדי לדעת להצביע על הפלטות שאני אוהבת או לא אוהבת?
אני מתכבדת לתייג את לובה, הדס, מרינה ואלכס לעשות את הטאג גם כן - וכל אחת אחרת שמתחשק לה!

4 תגובות:

  1. אז יש לי שאלה. יש לי מלא פלטות. נניח שאני צריכה לבחור איפור לאירוע בת המצווה של ביתי בשבת בבוקר. על איזו פלטה ללכת. אני לא יודעת למה אני מרגישה צורך בכלל לשאול שאלה כזאת. העןבדה הזאת תמוהה גם בעיני. אגב אין לי נייקד2 או 1 אבל יש לי סטילה שהיא סוג,של דיופ.

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת קשה לי לענות על השאלה כי אני לא יודעת מה סגנון האיפור שאת רוצה ואיזה פלטות יש לך המכילות איזה גוונים :-)

      מחק
  2. לא יאמן שפלטות הפכו למשהו כל כך טרנדי. הייתה לי אחת של סטילה מארה"ב שהייתה מדהימה ונגמרה טוטאלית. בביקור הקרוב אשקול לקנות אחת חדשה. משהו במינימליזם של סטילה תמיד מושך אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאשימה את אורבן דיקיי עם טרפת פלטות נייקד, משם הכל התחיל... לסטילה יש אחלה פלטות!

      מחק