‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.3.2016

Spring Nails 2016

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב ואם הציפורניים של כולן עברו מלקים כהים וסגריריים, לניודים בהירים - החלפנו עונה.
אם להודות על האמת, החורף שעבר עלינו היה כל כך עלוב, שכבר מזמן זנחתי את הלקים הגותים והחורפיים ועברתי לגוונים בהירים ואביביים. כשבחוץ השמש זורחת וכל שבוע יש יום שרב, זה מתבקש. אבל עכשיו התחיל דיבור רציני על פסח, הושקו קולקציות חדשות ואפשר להתחיל לדבר ברצינות על הלקים שהולכים להתנוסס על הציפורניים שלנו לאורך האביב והקיץ.



קרליין השיקו את קולקצית האביב ותנו לי להגיד לכן - הללויה. מאד חששתי ששוב יפרצו לחיינו הגוונים הניאונים השנואים, אבל לא. הסקאלה של הלקים ניראת כאילו מישהו בקרליין ישב חזק על האינסטגראם והבין לאן הרוח נושבת, והכיוון הוא לניודים וורודים עתיקים, קצת חומים, קצת אדמדמים והרבה קרדשיאן. אין כאן הרבה הרפתקנות, אבל כנראה הגעתי לגיל שבו זה דווקא משמח אותי. אני רוצה גוונים מחמיאים, והשניים שאני מדגימה לכן כאן עונים בצורה מושלמת על הדרישה. 
גוון הטופי הוורוד/חום נקרא Coco מס' 403, ואילו הוורוד פודרה שמו Naked מס' 401. לשניהם אחלה פורמולה שמביאה לגימור אטום ומושלם אחרי 2 שכבות. הגוונים מחמיאים, שימושיים ויתאימו לכל אחת, בלי תתי גוון משונים או גימורים מסובכים. טופ מבריק מעליהם, ואתן מסודרות עם ציפורניים מושלמות.
אני צופה לשניהם שימוש כבד מאד בחודשים הקרובים, במיוחד כי אלה גוונים שמחמיאים לציפורניים ארוכות ולאחרונה אני בקטע של ארוך. 



קולקציית אביב New Orleans של O.P.I היא כבר קצת יותר תוססת מבחינת היצע הגוונים. מחפשות לקים ירוקים, כחולים או כסופים? זו הקולקציה עבורכן. 
לקים כתומים בדרך כלל מגיעים בעסקת חבילה עם פורמולה גרועה, אבל Crawfishin' for a Compliment הצליח להפתיע עם גוון כתום מאד נקי, ופורמולה טובה. שכבה ראשונה ניראת כמו שואה, אבל השכבה השניה מכסה את הכל ונותנת גימור קרמי אחיד. אני בדרך כלל לא אוהבת כתומים כל כך מובהקים, אבל דווקא אהבתי את הכתום הזה שיש בו מספיק חלביות להיות מחמיא ולא צעקני מידי.
Show us you Tips! הוא כחול עם שימר כסוף, מה שיוצר לו גוון תכלת פסטלי. הפורמולה לא אטומה כל כך ובתמונה יש רק שתי שכבות, כשבפועל צריך 3 כדי להגיע לאטימות מלאה. הפורמולה נוחה מאד למריחה ולמרות השימר, גם ההסרה ממש לא מסובכת. שוב, אני לא אוהבת כחולים (אתן כבר יודעות), אבל יש בצבע הזה טונים שמרגיעים אותו והופכים אותו ליותר נוח ללבישה. 
אז אמנם אלה לא צבעים שנמצאים בראש רשימת המועדפים שלי, אבל מי שמשתעממת מניודים ולקים סולידיים תמצא בקולקציה הזאת את מבוקשה עם גוונים כייפים וצבעוניים.



ו.....חזרנו לניודים. כבר אמרתי שיש לי נטיה אליהם בתקופה האחרונה?
בשבועות האחרונים היה מבצע על לקים של Anny ב-25 ש"ח וניצלתי את ההזדמנות להצטייד בגוונים חדשים. שניהם נכנסו בצורה מיידית לטופ פייבוריטס שלי.
הראשון שהוא ניוד חום טרנדי בטירוף, אבל הנה לכן טרנד אחד שאני מוכנה בכיף לקחת בו חלק. הוא נקרא Pussycat was here מס' 326, הפורמולה שלו קצת מיימית אבל שתי שכבות מספיקות לגימור מושלם. 
השני הוא האפרסק המושלם - I'm in heaven מס' 287 ואני באמת בעננים כשאני מורחת אותו. במקום לתאר אותו כאפרסק, הייתי משתמשת דווקא במקבילה הפירותית של מילון  - גוון כתמתם וורדרד רענן, עדין ומושלם. יש בו רמז של שימר שמעניק מימדיות יפה לגימור ומכל בחינה אפשרית אני מאוהבת.
אלה, ביחד עם הלקים של קרליין, הולכים לעבור חריש עמוק באביב וכנראה גם בקיץ הבא עלינו לטובה כי בינינו - ניוד זה הטרנד המושלם לעצלניות ציפורניים, ועצלנות היא תכונה שפיתחתי לכדי אמנות.

אני לבד בטרנד הניוד, או שגם אתן מרגישות תשוקה עזה לגוונים פודרתיים וחומים עדינים? הצטרפו לקבוצת התמיכה שפתחתי, ולא תתמוך בכן אלא רק תדרדר אתכן לקנות עוד ועוד לקים בגוונים דומים!
אם אתן רוצות להיות מעודכנות בציפורנים שלי בזמן אמת, אתן מוזמנות להצטרף לאינסטגראם שלי

אז אפשר כבר לאחל שיהיה לכן אביב קסום ונפלא? להתראות לחורף(?) שהיה, שלום עונה חדשה!


גילוי נאות: קרליין, OPI

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה