‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.3.2016

הפתעות ישראליות טובות

כל אחת מאיתנו מכירה את זה - יש לנו רוטינה, יש מוצרים שאנחנו אוהבות, יש מוצרים שאנחנו מעדיפות להתרחק מהם ובדרך כלל אנחנו נופלות לתוך שגרת איפור וטיפוח שכוללת דברים שאנחנו מכירות ויודעות שהם טובים. אבל לפעמים, וזה לא קורה לי הרבה, אני נתקלת בהפתעות. מוצרים שחשבתי שמלכתחילה לא יהיו טובים או שלא אשתמש בהם, ובסוף התגלו כהצלחה אדירה. קבלו 3 הפתעות מהתקופה האחרונה, שאני מרגישה חובה מוסרית לשתף אתכן כדי שלא תפספסו גם.


על הריסים של איל מקיאג' לא חשבתי מלכתחילה שהם גרועים, פשוט מה לי ולריסים. יוצא לי להדביק ריסים פה במיליון שנה באירועים מיוחדים בלבד, וזה בעיקר נבע מהעובדה שלשים ריסים זה קוץ באחוריים אם את לא מומחית מדופלמת. אז קיבלתי את הסטים האלה של ריסים בודדים ואמרתי לעצמי, שויין. זמן רב הם חיכו במגירה, עד שהחלטתי שאני חייבת לנסות כי בכל זאת, לא נעים מיחסי הציבור ששלחו אותם ומחכים לחוות דעתי. 
מה רבה הייתה הפתעתי, שלא לומר הלם מוחלט, כשגיליתי שפתאום זה נורא נוח ומהיר לשים ריסים. מסתבר שריסים בודדים או קבוצות קטנות של חצאי סטים זה הרבה יותר קל להניח על העפעף מאשר הריסים המלאים. עוד מסתבר, שהדבק Duo השקוף שתמיד השתמשתי בו, בכלל לא משתווה לדבק Duo השחור שהוא משמעותית נוח ודביק יותר. 
זה לוקח יותר זמן לבנות את האפקט המבוקש עם ריסים בודדים, אבל זה נוח ולא יוצר בלאגן ואני מעדיפה מראה קצת פחות דרמטי שאני יכולה להתאים לטעמי, מאשר סט שלם של ריסים שתמיד ניראים עליי קצת כמו איפור דראג קווין. אגב, המראה שאני משיגה עם ריסים בודדים מצליח לעבור את מבחן הסביבה שלא חושדת שמשהו כאן הודבק בצורה מלאכותית. על סטים של ריסים מלאים אני תמיד מקבלת תגובות בסגנון "וואו כמה השקעת, אפילו הדבקת ריסים!". 
אז לא, אני לא הפכתי להיות אחת מאלה שמדביקות ריסים על בסיס קבוע, אבל זה לחלוטין הפך ממשהו שאני עושה רק באירועים מיוחדים מאד (ובחשש תמידי מתאונות), לתוספת כייפית לאיפור שאני משתמשת בה גם סתם ליציאות כשבא לי להשקיע.
יש לכן עבר טראגי עם ריסים מלאים? ממליצה לכן להתנסות עם ריסים בודדים או חצאי סטים, של איל מקיאג' או כל חברה אחרת ותכירו עולם חדש! 


הסיפור שעומד מאחורי הצמד הזה הוא סיפור עצוב של אכזבה, אבל הסוף טוב. 
זה התחיל מכך שקניתי שמפו ומרכך של ד"ר פישר ולא חלמתי שהתוצאות שאני אראה מהם זה שיער קש, מהסוג הגרוע ביותר שאי פעם היה לי (עוד על האסון אפשר לקרוא באינסטגראם שלי). יש לי קטע עם לסיים מוצרים שהתחלתי גם אם אני לא אוהבת אותם, אבל הפעם זה היה פשוט בלתי אפשרי כי השיער שלי מעולם לא נראה גרוע יותר. הייתי חייבת להפסיק ולעבור לשמפו ומרכך חדשים. הדבר היחיד שהיה לי זמין על המדף שיכולתי להחליף אליו, היו הצמד הזה של נקה 7 שקיבלתי לסקירה כיוון שיצאו בסדרה חדשה ומשופרת המעושרת בכל מיני תמציות וזרעים. 
האמת, לא ציפיתי להרבה. רציתי רק משהו שאני אוכל להשתמש בו עד שאקפוץ לקנות את אלביב המוכר והאהוב. אחרי שכבר התאכזבתי קשות עם מוצרים של מותג ישראלי, לא הרגשתי שמנקה 7 תבוא הישועה. אני מודה שאת התחליבים שלהם לגוף אני אוהבת, אבל לשמפואים ישראלים אני ניגשת בחשדנות מרובה.
האמת, שיחקו אותה. תוך שימוש אחד חזרו קצת מהברק והרכות שהשמפו של ד"ר פישר השמיד בשיער שלי, וניראתי שוב כמו בת אדם ולא כמו מטאטא. הניחוח שלהם מאד נוסטלגי של שמפו ישראלי אמיתי, ולמרות שאני יודעת שיש בנות שמכורות לריח הזה ולא יחליפו אותו בשום דבר אחר, אני דווקא לא מעריצה. אבל כשהתוצאה היא שיער רך ונעים, הריח ממש לא משנה לי כהוא זה. כעבור זמן ובשימוש קבוע, השיער שלי חזר לקדמותו וכל האפיזודה עם ד"ר פישר כאילו שלא הייתה, כך שהתייתר הצורך שהיה לי לקנות מוצרים של אלביב, אני בכיף אמשיך להשתמש בשמפו ומרכך האלה עד שיסתיימו. 
מבחינתי, רק מעצם העובדה שהם הצליחו לשקם לי את השיער אחרי הקטסטרופה של ד"ר פישר, זה כבר סיבה מצויינת לתת לנקה 7 ציון מיטיב.


הנה מוצר שאני יכולה להגיד בפה מלא שמלכתחילה ציפיתי שיהיה גרוע. 
כשיצאה מסקרה Bold של קרליין בגרסה השחורה, כתבתי בזמנו שהמברשת מעולה אבל אין שום התאמה בין צורת המברשת לפורמולה שהיא סמיכה ורטובה מידי ויוצרת גושים, ולא ממש מאפשרת למברשת לעשות את העבודה.
לכן, כשקיבלתי את Bold בגרסתה החומה שהושקה זה עתה, נפלטה לי אנחת אכזבה כי ידעתי מה מחכה לי. 
אז זהו, שלא. אני לא יודעת אם הפורמולה השתנתה, או שזה קשור לעובדה שמדובר במסקרה חומה והפיגמנט איכשהו משנה את הפורמולה, אבל זו פשוט מסקרה פיגוז. הפורמולה הרבה יותר מדוייקת, הרבה פחות רטובה והשילוב עם המברשת יוצר מראה של ריסים ארוכים, דרמטים ומודגשים. כן צריך לנקות את הגלופ הקטן שיוצא בקצה של המברשת (אפשר לעשות את זה על השפה של הטיובה, לא צריך טישו מיוחד כמו עם המסקרה השחורה) כדי שזה לא יימרח, אבל חוץ מזה השימוש בה מאד מהיר והתוצאות מיידיות. היא עמידה, היא דרמטית ואין לי שום בעיה עם הצבע החום, תמיד חיבבתי מסקרות חומות ולדעתי זה נחמד לגוון.
אז בעוד שהמסקרה השחורה בסדרה לא מומלצת לדעתי, המסקרה החומה ועוד איך כן. 

בדרך כלל פוסטים מהסוג הזה עולים בגרסה ההפוכה - מוצרים שהיה להם הייפ אבל אני התאכזבתי מהם, ואתן גם יודעות עד כמה אני אוהבת לקטול מוצרים..... אבל כיוון שפורים היום, אז חשבתי לעצמי שפוסט "ונהפוך הוא" יתאים יותר לרוח החג. קצת אופטימיות ופוזיטיביות עוד לא הזיקה לאף אחד! עוד דבר שכדאי לשים לב אליו - כל הפוסט הוא כחול לבן ישראלי גאה, מה שמעיד על כך שהמותגים שאף פעם אין לי ציפיות גבוהות מהם אם מותגים ישראלים. הנה הוכחה לכך שצריך להפסיק עם הסנוביזם והאליטיסטיות ולרדת קצת אל העם - כי יש פה מותגים שמציעים מוצרים שהם אחלה בהחלט. 

דיעות, שאלות, בקשות - כרגיל מוזמנות להשאיר בתגובות :-) 

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו ממשרד יחסי ציבור. 


6 תגובות:

  1. מסכימה מאוד לגבי הריסים והמסקרה - היא אחת המעולות ואני אוהבת מאוד את העובדה שהיא חומה, משתמשת בה כל יום לאחרונה לאחר תקופה שבה לא היה לי חשק בכלל למרוח מסקרות כי הן תמיד נמרחות לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני הופתעתי כפליים לאור העובדה שניסיתי את השחורה ואני לא מעריצה שלה.

      מחק
    2. דווקא אני ממש אוהבת את השחורה, אני כבר בשניה שלי

      מחק
  2. איזה כיף! כבר התחלתי לחשוב שמשהו לא בסדר איתי:) כולן כל כך מהללות את המסקרה של קרליין שרצתי לקנות כשנגמרה לי הקודמת, ואני בקושי נוגעת בה. לא מבינה על מה כל ההתרגשות, הכמויות שנשפכות על הריסים הן איומות - ולנגב כל הזמן על טישיו נראה לי כמו בזבוז נוראי. תודה על הטיפ ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. את ממש לא היחידה, אל תרגישי לבד :-)

      מחק