‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

23.2.2014

Sticky Love

בתקופה האחרונה נכנסתי קצת לאובססיית צלליות קרם המגיעות בסטיק ונראה לי שיעניין אתכן לשמוע קצת יותר על הנושא. ראו הוזהרתן מראש - את אף אחד מהם אי אפשר לקנות ישירות בארץ, אלא רק בהזמנה מחו"ל.
זה לא אמור להפליא אף אחת שפיתחתי חולשה אל צלליות קרם בסטיק, רובכן כבר אמורות להכיר את החיבה המובנית שיש לי לכל מוצר איפור שמגיע בפורמולה קרמית, וככל שהעמידות גבוהה יותר כך יותר טוב.
אם מתחשק לכן לטייל במחוזות איפור חו"ליים טהורים, הצטרפו נא להמשך הפוסט.

זה האוסף שיש לי כרגע, ואחרי שהתנסתי והשתמשתי בכולם הגיע הזמן להסיק מסקנות ולהחליט הלאה - מה קונים שוב? את רובם רכשתי בארה"ב ושניים הגיעו אליי מאירופה (איטליה לייתר דיוק) הודות לאחת הקוראות המקסימות ביותר שלי.
אתחיל עם עיפרון שהוא סוג של מוצר מאסט עבור כל אספנית איפור שמכבדת את עצמה. סופסוף גם אני הפכתי לבעלים הגאים של Jumbo Eye Pencil של NYX בגוון Milk
עבור מה הוא טוב? החלב של ניקס אמור לשמש כבסיס לצלליות לצורך העמקת הגוון שלהן על ידי הפיכת העפעף לקנבס לבן וחלק. את התפקיד הזה העיפרון מבצע בצורה מושלמת, אני מאד מרוצה ממנו. אחרי שמניחים אותו ולפני שהוא מתקבע, יש לו גימור מעט דביק שצלליות נדבקות אליו בשמחה והוא מעצים בצורה משמעותית את הגוון והגימור של כל צללית שמניחים מעליו. צללית מאט - ניראת מאט ו"שטוחה" אפילו יותר, צלליות שימר מקבלות אקסטרה עומק וכו'. 
לעיפרון יש מרקם עבה מאד ופיגמנטי. אני אוהבת למרוח מעט ממנו על העפעף ואז לטשטש עם מברשת סינטטית או אצבעות. 
מה הוא לא? הוא לא פריימר ברמה של שיפור עמידות. צריך לעבוד איתו בצורה מאד מדוייקת ולא להניח שכבה עבה מידי אחרת הוא מקריס וייקח איתו את כל מה שמעליו. מי שסובלת מעפעפיים שמנוניות עדיף שתניח מתחתיו פריימר לעמידות, ולא תסמוך רק על העיפרון.
אני משתמשת בו גם כעיפרון לבן בתוך קווי המים בעין והעמידות שלו שם בינונית.
מסקנה: מרוצה מאד מהקנייה, אבל רק כי הוא לבן וככזה מהווה בסיס מושלם לצלליות. לא בטוחה שהייתי הולכת על גוונים אחרים בסדרה כיוון שכלעצמו אין לו יתרונות עמידות גבוהות במיוחד. איפה משיגים? באי-ביי או באתר Cherry Culture.
נמשיך עם עוד מוצר דראגסטור אמריקאי. צללית עיפרון Shadow Eyez של Milani בגוון Champagne Toast
גם על סדרת העפרונות האלה היה קצת באזז ברשת, וכיוון שחיפשתי צללית קרם בגוון נייטרלי דומה החלטתי לתת להם צ'אנס. 
לעיפרון יש גוון שמפניה וורודה פרוסטי ופיגמנטיות בינונית. צריך למרוח ממנו בנדיבות כדי להגיע לצבע רווי כראוי. אני אוהבת ללבוש את הגוון הזה לבד, כאיפור נייטרלי ופשוט, או כבסיס לצלליות בגוונים דומים. הוא לא עמיד במיוחד לצערי, לא כבסיס ולא לבד ומחזיק מעמד בקושי 8 שעות עבודה. אל תשכחו שעכשיו (סוג של) חורף, בקיץ אני מניחה שביצועי העמידות יהיו נמוכים יותר. למילאני יש סדרת צלליות עיפרון נוספות המתגאות בעמידות ל-12 שעות, אולי אלה מקיימות את ההבטחה.
חסרון נוסף, שמשותף לו ולעיפרון של ניקס, הוא העובדה שצריך לחדד אותו. אין לו מנגנון אוטומטי כמו לצלליות סטיק הבאות. העיפרון של מילאני צ'יפי עד כדי כך שעל העיפרון לא מצויין אפילו שום מילה על שם המותג, הגוון או שום דבר אחר. קצת באסוש.
גם אותו ניתן להשיג באי-ביי או Cherry Culture
מסקנה: נחמד וזמני, אולם לא יירכשו עוד גוונים מהסדרה.
אחרי הביקור בארה"ב, נעשה קפיצה קטנה לאירופה. 
את העפרונות של Kiko פשוט כפו עליי לקנות. אחרי מסע שכנועים חסר רחמים נכנעתי בסופו של דבר ובלב כבד הזמנתי שני גוונים מהממים ושימושיים. החיים שלי כבלוגרית איפור קשים לפעמים, מה אני יכולה לומר.
קיבלתי את החבילה ביגון כבד, קרעתי את העטיפה ומיהרתי לשחק איתם בכל איפור אפשרי, כמו שהייתן מצפות ממישהי שצריך לשכנע אותה לקנות איפור זול בחו"ל. רכשתי שני גוונים - מס' 05 הסגלגל ומס' 06 הזהוב/חום. הגוונים עשירים ויפים, אולם תתכוננו לגליטר די בולט על העין. לפעמים זה נחמד לי, לפעמים מרגיש טו מאץ'.
מה גיליתי? פיגמנטיות מרשימה, פורמולה רכה ונוחה לעבודה, יפים לבדם וגם כבסיס לצלליות אבל רק העמידות לוקה בחסר. כל מי שהשתמשה בהם לפני הבטיחה לי שהעמידות היא ברזל, אבל עליי פשוט לא היה ולא נברא. תוך כ-5 שעות הם מתחילים להקריס לתוך הקמטוטים על העפעף, ועד סוף היום הם דוהים לגמרי.
זה לא היה מפתיע אותי, אלמלא הייתי יודעת שאין לי עפעפיים שומניים בכלל, כך שלא ברורה לי התופעה הזאת. העפרונות מצהירים (תתכוננו זה ארוך): Long Lasting Stick Eyeshadow 8 hour no transfer performance. לא 8 שעות ולא נעליים. 
אני מניחה שתהיו חייבות לנסות בעצמכן כדי לדעת אם הם שווים או לא. אם רק היו עמידים עליי הייתי ממליצה עליהם בחום, אבל קחו בחשבון שיש לי עדויות בלתי משוחדות על כך שהם כן יכולים להיות מאד עמידים.
הם  לא ממש זמינים לרכישה אונליין, רק בנסיעה לאיטליה או מדינות אירופאיות אחרות בהן אפשר למצוא קיקו.
מסקנה: אהבתי אבל בגלל עניין העמידות לא יירכשו עוד לצערי.
שמרתי את האהוב עליי אחרון, על תקן אחרון אחרון חביב מאד. 
מה לעשות שדווקא המוצר היקר ביותר בחבורה הוא גם האיכותי ביותר? במקרה הזה, הכסף בהחלט מדבר חזק וברור. 
על Caviar Stick של Laura Mericer זממתי כבר תקופה ארוכה, מאז שהוולוגרית שאני הכי אוהבת לשנוא - טיפאני, החלק לחפור עליהם לפני כשנה. 
טיפאני היא טיפוס איום ונוראי וצריך להשמיד את כל ערוצי המדיה החברתית שלה מפאת הצגת חיים מושלמים מידי, אבל המלצות איפור היא יודעת לתת, וגם הפעם לא איכזבה.
החלטתי להתחיל את אוסף מקלות הקוויאר שלי עם גווון Amethyst - מעין סגול חום עשיר. הפורמולה רכה, עשירה, פיגמנטית, קלה לטשטוש והכי הכי חשוב -עמידה!! עמידה בחום, בקור ולאורך כל שעות היום. זה המוצר היחיד מכל אלה שהוזכרו בפוסט שיכול להחזיק לי על העפעף מ-6 בבוקר עד 10 בלילה מבלי לזוז מילימטר, בין אם לבד או כבסיס לצלליות. הגוון עשיר ונהדר ויש לו גימור מעט שימרי אבל עדין כל כך וקלאסי.
כן, הוא יקר כפליים מכל אחד מהעפרונות האחרים בפוסט (26 דולר), אבל מבחינתי שווה כל שקל ומקבלים תמורה מלאה למחיר עם פורמולה מושלמת.
לשמחתכן אפשר להשיג אותם בסטרוברי, אולם במחיר יקר יותר משהייתן קונות בארה"ב (הבדל של כ-5 דולר).
מסקנה: תביאו לי עוד!!! ועל הדרך תעלו את טיפאני על המוקד. 
לא איפרד מכן לפני שנבחן את הסוואטצ'ים. שמות לב למשהו נחמד? מס' 05 של קיקו הוא דיופ כמעט זהה לעיפרון של לורה מרסייה, רק גליטרי הרבה יותר ממנו ובפועל הוא נראה על העין קצת פחות סגול ויותר חום. המאט היחידי בחבורה הוא ניקס. בסך הכל מבחינת פיגמנטיות הם כולם טובים ולא מאכזבים, רק העמידות מגמגמת פה ושם.
האהובים עליי במבחן התוצאה - ניקס בזכות הבוסט המרשים שהוא נותן לצלליות ולורה מרסייה בזכות התפקוד המושלם.

אני אוהבת פוסטים על טהרת האיפור, ואיפור שלא ניתן להשיג בארץ זה תמיד עוד יותר כיף ומאתגר ;-)

ניסיתן צלליות קרם בסטיק? אוהבות או מאוכזבות? שתפו אותי!

10 תגובות:

  1. נבחרת מצויינת. לא מתפלאה כל כך על הזולים לעומת הלורה המושלם שעשה לי חשק מטורף...
    ניסיתי צלליות כאלה של רימל ורבלון ולא הייתי מרוצה. ביחס לקולור טאטו אין מה להשוות במובן של נוחות מריחה ועמידות ותכלס מה שאני ניסיתי היה גימיק נחמד וזהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת איך אני - תמיד אוהב למצוא את היהלומים בדראגסטור, אבל הפעם לא הצליח לי ונאלצתי להכריז חד משמעית על המוצר היקר כמוצר הזוכה :-)
      בכלל שכחתי מהצללית הזו של רבלון שיש לי. היא דווקא עמידה עליי, אבל הגוונים משעממים בטירוף.

      מחק
  2. עד לפני כמה חודשים, בכלל לא השתמשתי בצלליות. תמיד הציקו לי בעניים. מהרגע שגיליתי את צלליות הקרם, חיי אינם אותם חיים:-)
    ממליצה בחום על הצלליות של make up 4 ever. יש לי בכמה צבעים ואני רק מחכה להזדמנות לקנות עוד.
    http://www.sephora.com/aqua-shadow-P310203?skuId=1413798

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאד אוהבת צלליות קרם, האיפור הכי מהיר בעולם!
      את MUFE עוד לא ניסיתי, אבל לגמרי נמצאות בוויש ליסט :-)

      מחק
  3. מבחינתי- כגודל הציפייה גודל האכזבה.
    יש לי את זה של מילאני (מוזר, על שלי מודפס כל הפירוט) ושניים של קיקו.
    אני לא מאפרת את העיניים ביומיום למעט מסקרה וגבות, אין לי זמן וסבלנות לזה.
    ציפיתי- שעפרונות הסטיק יתנו לי פתרון נחמד וזריז כ״וויש״ על העפעף לשטיפת צבע.
    בפועל- לא זריז ולא נעליים. בלי פריימר הם מצטברים לי בקפל תוך שנייה. בלי קיבוע עם צללית אבקה מעל- כנ״ל. אז אם אני כבר צריכה להניח פריימר וצללית אבקה... בקיצור, זריז זה לא, ואם כבר איפור קומפלקט- אז הקרמיות בצנצנות- מאק או מייביליין- טובות פי כמה.
    נ.ב- מסווצ׳ים נראה שללאורה מרסייה יש סטיק מדהים בגוון אמטיסט, לחובבות האיפור הכהה (והירוק. ואלה שבאמת מאפרות את העיניים. בקיצור לא אני...)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי שווה לך לנסות את הסטיק של לורה מרסייה. כמו שאת רואה יש לנו חוויה דומה עם הקיקו והמילאני (למרות ששלי מסדרה אחרת), אבל הצללית של לורה מרסייה לא זזה מילימטר והיא באמת מגשימה לגמרי את החלום של איפור קליל ומהיר.
      פעם הבאה שיש מבצע שווה בסטרוברי, שווה להתנסות ;-)

      מחק
  4. גם אני בתקופת קרייב מטורף לעפרונות צללית.
    החלב של מילק בהחלט בסיס טוב לאיפורים, אבל כן בהחלט צריך לעבוד איתו בעדינות.
    חמדתי את העפרונות צללית של קיקו, אבל אם העמידות לא מרשימה, אוותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, קשה להשיג את הקיקו ולדעתי לא שווה את המאמץ. אם במקרה את בחופשה באירופה ונתקלת בסניף - אפשר לנסות, אבל קודם צריך להגיע אל חופשה באירופה ;-)

      מחק
  5. אני מאוד אוהבת צלליות בפורמט הזה. אלו שהכי אהבתי גם סקרת כאן - של לורה מרסיה, יש לי כמה כאלו והן מדהימות. עוד טובות יש למאק ובובי בראון.
    את אלו של ניקס פחות אהבתי, ודווקא של מילאני אהבתי יותר. יש לי של מילאני בגוון בז' חלבי, שאני משתמשת בו באותה צורה שבה את משתמשת ב milk של ניקס, ואני ממש אוהבת את התוצאה.
    של קיקו לא ניסיתי בכלל אבל מהסקירה אני מבינה שהן לא משהו אז לא הפסדתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. את השיידסטיקים של מאק אני לא אוהבת ולא ידעתי שלבובי בראון יש צלליות קרם בסטיק. ייבדק!
      נראה לי שלהבא אני הולכת להוציא את הכסף שלי על השלמת הסדרה של לורה מרסייה ;-)

      מחק