‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.2.2014

גימורים מבריקים

מפוסט איפור אחד לשני, ואני ממשיכה עם טרנד השפתיים בפוסט שיעסוק כולו ב-3 גלוסים חדשים יחסית שיצא לי לנסות לאחרונה. החורף הנוכחי הוא העונה המושלמת לגלוסים - אי אפשר להגיד שמאד סוער בחוץ, אין רוח שתעיף את השיער על השפתיים ובמזג אויר קריר ויבש תמיד נוח יותר ללבוש מוצרי שפתיים נוזליים.
מוכנות לזה? הנה מתחילים.
את המותג Elizabeth Arden אתן מכירות? אם ממוצע הגילאים שלכן עומד בין 16 ל-35, סביר להניח שזה אחד המותגים שהכי פחות מעניינים אתכן בשוק, ואני לא מאשימה אתכן. אליזבת' ארדן הפכו לשאנל של הזקנות במהלך השנים האחרונות, לאור שילוב מצער של קולקציות משעממות, נקודות מכירה מועטות וסטנדים בחנויות שאינם מושכים את העין בלשון המעטה. נקודות החוזק של המותג הם בעיקר מוצרי הטיפוח, שמדברים אל קהל לקוחות בוגר יותר.
אליזבת' ארדן הבינו שהם בבעיה והחליטו לפעול כדי לשנות את המצב באמצעות החדרת קולקציות חדשות ומרגשות יותר, וריענון מראה הסטנדים בנקודות המכירה.
במסגרת הרענון הושקה קולקציית גלוסים High Shine Lip Gloss, שכאן תוכלו למצוא נציג שלה. קיבלתי לסקירה את גוון דבש עינברי בשם Honey Glaze. הפורמולה שלו סמיכה למדי, אולם לא דביקה. הוא נוח על השפתיים ורמת הפיגמנטיות בינונית. הוא לא נוזלי מידי, כך שלא יברח לכן מקווי השפתיים. יש בגוון הספציפי הזה הרבה שימר זהוב, שניכר בגימור של הגלוס. העמידות שלו לא רעה, במיוחד לאור העובדה שהוא לא מסוג הגלוסים הדביקים שבדרך כלל עמידים יותר.
סך הכל, מדובר במוצר נחמד, אבל האם זה מה שיקפיץ את אליזבת' ארדן בחזרה לתודעה של הקהל הצעיר? לא נראה לי.
נמשיך עם גלוס מסדרת גלוסים חדשה שקיבלה לאחרונה המון הייפ אצל יוטיוב גורוס אמריקאיות. NYX הצטרפו לאחרונה אל שגעת החמאה והשיקו סדרת גלוסים בשם Butter Gloss (בינתיים הצטרפו גם שפתונים לסדרה). תיאור ליטראלי של המוצר - "תמרחו אותי בחמאה אלוהית עם גלוס שמרגיש כאילו הוא נמס על השפתיים".
איך המוצר האלוהי הזה מתנהג במציאות? באופן מאד נעים. הפורמולה כמובטח מאד חלקה וקלה למריחה. הפיגמנטיות בינונית, וניתן בהחלט להבחין בגוון של הגלוס. הוא לא מסוג הגלוסים שנעלמים על השפתיים ומותירים רק גימור מבריק, אלא נותן גם ערך מוסף של צבע. הגוון שבחרתי נקרא Merengue והוא וורוד קר על גבול הלילך. הוא קצת נוזלי ויכול להתפזר עם לא נזהרים במריחה, יכול להיות שלנשים מבוגרות יותר זו פורמולה שלא תתאים.
העמידות שלו די נמוכה, תשתו ותנשנשו קצת והוא ייעלם. מצד שני, בזכות הפורמולה המוצלחת זו לא טרחה לחדש אותו. אני נהנת מהגוון שיש לי ומשתמשת בו לעיתים קרובות, אבל מצד שני אני לא יכולה להגיד שדחוף לי מאד להזמין עוד מהסדרה.
נסיים עם הגלוס שהוא ללא ספק הפייבוריט שלי בחבורה. סדרת Colour Caress Wet Shine Stain של Loreal היא בעצם סדרת דיופים לגלוסי סטיינס הפופולריים של איב סאן לורן. אבל בעוד שלסדרה של Ysl בכלל לא הצלחתי להתחבר, דווקא את המוצר המקביל של לוריאל אני אוהבת עד מאד ואני לא חושבת שהפורמולה שלהם זהה (למרות ששניהם באים מפס הייצור של לוריאל).
הפורמולה דקה, אולם הפיגמנטיות טובה והתפקוד על השפתיים מושלם. הברק הגלוסי נשאר למשך כמה שעות טובות (בדרך כלל עד שאני אוכלת ושותה משהו רציני), אבל הסטיין של הגוון ממשיך ללוות אותי עד סוף היום. הוא מרגיש מעולה על השפתיים, ולמרות שהוא מוצר מסוג סטיין הוא לא מייבש או דוהה בצורה לא אחידה.
הגוון שלי הוא וורוד שושנים קלאסי ונקרא Rose On and On. הוא מחמיא לכל איפור ולכל אירוע, אבל יהיה בולט בעיקר על כאלה שאין להן שפתיים פיגמנטיות מאד. הוא נוח להנחה ומתקבע די מהר. את הגוון אפשר להעשיר אם מניחים מתחתיו עיפרון שפתיים, אבל אז הוא לא יתקבע לכן לחלוטין ותרגישו מעט שאריות של דביקות. לי זה בדרך כלל לא מפריע וזה גם לא פוגם בעמידות, להיפך, רק משפר אותה.
קניתי אותו בארה"ב ולצערי הסדרה הזו עדיין לא הגיעה לארץ (אם תגיע בכלל). אני קצת מצטערת שלא קניתי עוד גוונים, כי שם הוא נקנה בגרושים, אבל באי-ביי הוא לא זול במיוחד.
האפקליטורים של כל הגלוסים שהוזכרו נוחים לשימוש. הקטן והמדוייק ביותר הוא של אליזבת' ארדן, ואחריו דומה לו האפליקטור באטר גלוס של ניקס. האפליקטור של לוריאל מזכיר בצורה מחשידה את האפליקטור של Ysl, והוא רחב ועבה יותר, עם מעין שקע באמצע שמרכז בו את רוב הצבע שיוצא מהמיכל.
והנה שלושת היפים שלי בפעולה. אליזבת' ארדן העינברי, ניקס הסגלגל, ולוריאל עם גוון וורוד חם. כמו שאתן רואות, אלה לא מסוג הגלוסים שזועקים למרחוק עם פורמולות דומיננטיות (כמו סדרת האפוקליפס של רימל), אלא עדינים וקלילים יותר. הערך המוסף של הפורמולות האלה הן נוחות הלבישה, גם עבור נשים שבדרך כלל נרתעות מגלוסים.
כולם ישתפרו אם תניחו מתחתם תוחם שפתיים (השיטה המועדפת עליי), אבל בהחלט לא חייבים ואפשר להשתמש בכל אחד מהם גם לבד ולהנות מהגוון שתקבלו.

אני יודעת שציבור המתאפרות מתחלק לשני מחנות מנוגדים - אוהבות הגלוסים, ואלה ששונאות אותם מכל הלב. לאיזה מחנה אתן משתייכות? שתפו אותי!

גילוי נאות: Elizabeth Arden

6 תגובות:

  1. פוסט מעולה :}
    האמת שאם בוא החורף הגלוסים ושפתוני הלחות הופכים להיות בעדיפות אצלי ,בגלל כל היובש בשפתיים שאודמים רק מדגישים זאת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני גם חושבת שבחורף הרבה יותר נוח ללבוש גלוסים - בתנאי שאין רוח שמדביקה את השיער לפנים ;-)

      מחק
  2. הצחקת אותי עם תיאור אליזבת ארדן... כ"כ מדוייק (אני עדיין זוכרת את הדיילות שלהם במשביר שהייתי קטנה).
    אני פוזלת לסטיין הזה של לוריאל כבר מעל לשנה, ולא מצליחה להחליט עם כן או לא... עכשיו שוקלת להזמין אחד היישר מאיביי.

    השבמחק
  3. פחות מתחברת לגלוסים בשנה האחרונה אבל אני כן אוהבת את הלוריאל. אני מתייחסת אליהם יותר כאל שפתונים נוזליים. כמו עם האיב סן לורן - יש כאלו שמגדירים אותם גלוס ויש כאלו שמגדירים אותם שפתון נוזלי. אני זרמתי לי עם העובדה שהם דיופ ל YSL אז הכנסתי אותם לאותה קטגוריה

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לומר שהלוריאל מתחילים את הקריירה על השפתיים כגלוס, ואחרי כמה שעות הופכים לשפתון ;-)

      מחק