‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.2.2014

M.A.C Haul

נראה לי שהפוסט הזה לא צריך יותר מידי הקדמות והסברים, כותרת הפוסט מדברת בעד עצמה לא? אז בואו ניגש ישר לעניינים. 

כל מי שמכיר אותי ואת הבלוג שלי רק קצת יודע שפוסטים מסוג "Haul" בהן אני מראה מה וכמה קניתי, הם חיה נדירה. לא אוהבת את מצעד הגאווה הזה, וערימות של קניות איפור בלתי נשלטות הן לא משהו שאני חושבת שיש להתפאר בו. לכן אני ממעטת בפוסטים מהסוג הזה, ומפרסמת אותם רק כשיש אירוע קניות מיוחד כמו נסיעה לחו"ל, או הפוסטים של "החבילה הגיעה" מאייהרב (כי תאכלס, קניות באיירהב הן סוג של קנייה בסופר - כולם עושים את זה כל הזמן ואין במה להתבייש).
אז מה קרה שאני מפרסמת פוסט Haul, ולא סתם אלא קניות מ-Mac? כי כמו שאמרתי - פוסטים מהסוג הזה מתפרסמים באירועים מיוחדים, ומה שהוביל אותי לקנייה מכובדת ממאק הוא אירוע מיוחד ומשמח מאד.
מאק השיקו לאחרונה את אתר האינטרנט הישראלי המאפשר לעשות קניות אונליין של כל מוצרי המותג, כולל קולקציות מוגבלות. המחירים - זהים לאלה שבסניפים והמשלוח הוא עד הבית עם שליח אישי. למה זה נחשב מבחינתי "ביג ניוז"? כי תחום קניות הרשת בארץ מפותח מאד - תקום מי שקוראת כאן ולא עושה הזמנות איפור וטיפוח מאתרי קניות אונליין בחו"ל. אבל זו בדיוק הנקודה - ההזמנות נעשות רובן ככולן מחו"ל. משום מה, אתרי קניות איפור ישראלים הם נדירים ולא מוצלחים בדרך כלל, ובטח ובטח שאין אתרי דגל של מותגים ורשתות שיש להם סניפים בארץ. בעוד שחגיגת הקניות באתרים חו"ליים רק תופסת יותר ויותר תאוצה, אף אחד ממנהלי המותגים בארץ לא התעורר והבין את הפונטציאל הטמון בפתיחת האופציה לרכישות אונליין. עד שהגיעו מאק, ועם הגב החזק של אסתי לאודר העולמית, נכנסו למים הקרים מאד של שוק האונליין הישראלי. 
מעבר לעובדה שהשקת האתר משמח אותי ברמה הכללית שסופסוף אנחנו מתחברים להרגלי הקנייה של שאר העולם הנאור, עבורי באופן אישי אלא חדשות טובות במיוחד. אין לי אף סניף מאק קרוב למקום מגורי, וכדי לרכוש מוצרים של מאק אני צריכה להכנס לאוטו, לשרוף דלק בנסיעה, לחפש חניה ולטייל בקניונים זרים. פתיחת האתר לקניות אונליין בעצם פותח לי סניף מאק ממש בתוך הבית ואני לא צריכה להתאמץ ליסוע לשום מקום. את מוצרי מאק אני אוהבת, אבל ליסוע רחוק כדי לקנות אותם הרבה פחות. מאק היא לא רשת איפור עם תפוצה רחבה מידי (בסך הכל 16 סניפים), כך שהאתר מהווה בשורה עבור כל מי שהרגישה שהרשת פשוט לא מספיק נגישה עבורה. 
אז מה מחכה לכן שם באתר של מאק ישראל? לכל המבולבלות, כתובת האתר היא: www.maccosmetics.co.il.
באתר תמצאו את כל מגוון המוצרים הרגיל שיש בסניפי מאק, מלבד מוצרי Pro. בעתיד הרחוק קולקציות מוצרי Pro עתידים להצטרף גם הם למגוון באתר, כך שיש למה לחכות. הנחות מאפר, לעומת זאת, אין וגם לא ינתנו בעתיד.
קולקציות מוגבלות יושקו גם באתר, כשלפעמים הן יושקו אונליין לפני שיגיעו לסניפים, מה שמהווה חדשות מצויינות עבור כל מי שתמיד מרגישה שבסניפים כל המלאי נגמר תוך שתי דקות. בנוסף, בהמשך יושקו קולקציות בלעדיות רק לאתר, כלומר כאלה שלא יגיעו בכלל לסניפים. 
הרכישה היא באמצעות כרטיס אשראי בלבד, כשבעתיד צפויה להיפתח אפשרות לרכישה ב-Paypal. את המוצרים שרוכשים דרך האתר ניתן להחליף או להחזיר בכל אחד מסניפי מאק, בהתאם למדיניות ההחלפה/החזרה הרגילה של הרשת.
הבונבון האמיתי הוא המשלוח - לא צריך לחכות שהפתק יגיע בדואר, הקניות מגיעות ממש עד פתח הבית שלכן עם שליח אישי, תוך 3 ימים (עד 5 ימים לאזורים מרוחקים ממש). כמו שאתן רואות, הקופסא ארוזה היטב ובצורה מלבבת שעושה חשק לפתוח ולראות מה יש בפנים. במשך שלושת החודשים הראשונים להשקת האתר המשלוח הוא חינמי לגמרי על כל רכישה - כך שזה הזמן לעוף על זה. כשיסתיים מבצע ההשקה, המשלוח ימשיך להיות חינם עבור קניות ב-200 ש"ח ומעלה, ועל פחות מזה תשלמו 15 ש"ח. בדרך כלל דמי משלוח באתרים ישראלים מרגיזים אותי, אבל כשמדובר במשלוח עם שליח עד הבית, 15 ש"ח זה מחיר הוגן לדעתי. מה גם שגם ככה רוב הרכישות שלי במאק תמיד איכשהו מסתכמות בהרבה יותר מ-200 ש"ח..... 
אז אחרי שסיימנו את הפרטים הטכניים, בואו נציץ אל תוך החבילה שלי. מה הזמנתי ברכישת האונליין הראשונה שלי ממאק? כל מיני דברים מעניינים.
הדבר הראשון והכי משעמם היא פלטה ריקה ל-4 צלליות של מאק. הגעתי למסקנה שאין ברירה ואני חייבת להתחיל לדפט לפחות את צלליות מאק שיש לי, כי מצוקת האחסון מחמירה והולכת. כיוון שאני לא אוהבת פלטות ענק, וגם אין הרבה סיכוי שאשב ואדפט עכשיו המון צלליות, החלטתי להתחיל בקטן עם 4 צלליות בלבד. 
כדי שיהיה משהו חדש לחנוך איתו את הפלטה, קניתי גם את צללית הפאן הראשונה שלי ובחרתי בגוון Star Violet, עליו שמתי עין כבר ממזמן. 
את שפתון Plumful מזמן תכננתי לרכוש, אבל כל פעם דחיתי את זה להזדמנות הבאה שייצא לי לעשות B2M. מכיוון שבפעם האחרונה שעשיתי B2M לקחתי בסוף את השפתון Girl About Town, החלטתי לא לדחות את זה יותר ולרכוש אותו כאן ועכשיו מיידית, בטרם החורף יעבור והגוון הזה יהיה פחות רלוונטי. לא חזקים כאן בדחיית סיפוקים ,כמו שאפשר לראות. 
אחרונה חביבה היא רכישה שהיא מתוקה/חמוצה עבורי. ממברשת הטשטושים 217 של מאק, ששירתה אותי נאמנה שנים ארוכות, נאלצתי להיפרד לפני שנתיים כשהיא עברה תאונת טיסה עצובה, בה היה מעורב מייבש לק של סשה ויט שהתפוצץ בתוך תיק האיפור. מאז, תמיד הרגשתי שאני רוצה לקנות לי אחת חדשה, אבל גם תמיד דחיתי את הקנייה הזאת. מכיוון שהמברשת הישנה נפטרה מן העולם בנסיבות כה מטופשות, הרגיז אותי מאד הצורך להוציא שוב 140 שקלים על מברשת טשטושים רק כי הייתי טיפשה דיה לא ליסוע עם תיק מברשות נורמלי (רק אציין שבאותה תאונה גם מברשת F80 של סיגמה קיפחה את חייה). אמנם זה לא שלא ישנתי בלילות מאז, האיפור שלי נראה באמת בסדר גמור ואני בטוחה שאף אחד לא הסתכל עלי וחשב לעצמו "היא בטח לא טשטשה עם 217", אבל הרגשתי שמיציתי. הגיע הזמן להחזיר את ה-217 לחיי, עם כל הכבוד לתחליפים שהשתמשתי בהם בהעדרה. 
בלי קשר לאתר, ואם כבר התנכנסנו כאן היום, אשתף אתכן באותה הזדמנות ברכישות שעשיתי בסניף מאק "אמיתי" ממש לאחרונה, ועוד בטרם ידעתי על קיומו של האתר. 
הסתובבתי לי בקניון רמת אביב ואז קרה הבלתי נמנע ונכנסתי "רק להסתכל" בסניף של מאק. ההסתכלות הזאת הניבה שלל נאה של שני מוצרים. 
היילייטר סקינפיניש מסדרת Extra Dimension שיצא בקולקציית Magnetic Nude בגוון Fairly Precious. עם החולשה הידועה שלי להיילייטרים, זה די מפתיע שהצלחתי לא להישבר ולרכוש אחד מסדרת האקסטרה דיימנשן עד כה. 
המוצר "המשעמם" בקנייה, היה קונסילר מינרלי Mineralize Concealer. רוצות לשמוע אנקדוטה לא משעשעת? המוכרת ששירתה אותי בסניף ברמת אביב הייתה נחמדה דיה לשלוח אותי הביתה עם קונסילר Select Cover Up בשקית, במקום הקונסילר המינרלי שביקשתי. כבר סיפרתי לכן עד כמה זה טירחה עבורי להגיע לסניפי מאק, כך שאתן יכולות לתאר לעצמכן שההחלפה לא הייתה נעימה לי במיוחד. אולי אם הייתי מזמינה מהאתר זה לא היה קורה! מה שבא ללמדנו שגם בסניפי מאק צריך לבדוק מה מכניסים לנו לשקיות....

לסיכומו של דבר, אני חושבת שהימים בהם אני רוכשת מאק בסניפים עצמם כבר מאחורי. אני לא יכולה להגיד שהשירות שקיבלתי שם היה תמיד לטעמי (ובמיוחד לא בסניף ברמת אביב), כך שהאתר פותח בפניי עולם חדש של אפשרויות להזמין מתי שנוח לי ואיך שנוח לי. ההערה היחידה שיש לי לגבי האתר הוא הכתב המאד מאד קטן שקצת הוציא לי את העיניים. מעבר לזה, הוא די נוח לניווט ולרכישה מהירה. 
מזל טוב למאק, ובעיקר מזל טוב לנו הרוכשות הביתיות. נותר רק לקוות שמאק יהוו דוגמה למותגים אחרים שירימו את הכפפה ויקימו אתרי קנייה ישראלים לרווחת כולנו. 

מה דעתכן על המיזם החדש של מאק? האם כבר הספקתן לעשות רכישה משם? ספרו לי!

גילוי נאות: חלק מהמוצרים שהוזמנו מאתר M.A.C

10 תגובות:

  1. אני חושבת שלגמרי הגיע הזמן ומאוד הופתעתי מהאתר והנוחות. ועדיין במקרה של מאק, אני אוהבת להגיע פיזית לחנויות ולמשש... באסה שהפסדתי :(
    השפתון הזה כבר מזמן עושה לי עיניים, נראה לי שהגיע הזמן.
    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. מודה שחוויית הקנייה בסניפים של מאק לא ממש קורצת לי, כך שהאתר הוא פתרון מעולה עבורי. הוא יהיה נהדר בעיקר בשביל בנות כמונו שמכירות פחות או יותר את הסחורה ולא חייבות לראות הכל בעיניים.

      מחק
  2. סליחה שאני לא קשורה לפוסט על מאק, אני רוצה לבצע הזמנה בiherb ואשמח להשתמש בקוד קופון שלך, אבל אני לא מבינה איך ובאיזה שלב מכניסים אותו... לא ראיתי בשום מקום בתהליך מקום להכניס הנחת קופון, וגם אם אני נכנסת דרך הקישור מהעמוד פה אני לא רואה הנחה בסיכום הקניות. אני בקושי מזמינה מהרשת אז אני לא בקיאה... הסבר? תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני התשלום אמור להיות מקום להכניס את הקוד. האמת שאני בעצמי לא זוכרת, את הרכישה הראשונה שלי שם עשיתי כ"כ מזמן.....

      מחק
  3. אני שמחה ביותר מהחנות האינטרנטית. אני תמיד מגיעה למאק- יודעת מה אני רוצה לקנות, אבל משום מה אני פשוט נסחפת עם הצבעים והמרקמים והאובססיביות שלי. אני זקוקה לנוחות הבית שלי, עם הרוגע והמחשבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם זה מאד. גם אני כשאני נכנסת לסניף של מאק אני מרגישה כ"כ overwhelmed שבד"כ אני פשוט מתייאשת לא בוחרת לעצמי כלום. בבית הקנייה שעשיתי הייתה מאד ממוקדת ומהירה. כיף :-)

      מחק
  4. כאחת שלא ממש אוהבת ללכת ל"שופינג" ולרוב מעדיפה את האופציה האינטרנטית, זו בהחלט אחת הבשורות הטובות שהגיעו לאוזניי לאחרונה.
    בחרת מוצרים מעולים, אני מטורפת על הצללית הזו ותמיד זוכה לקבל מחמאות כאשר אני איתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שאני אוהבת לעשות שופינג, אבל אוהבת לעשות אותו עוד יותר בנוחות הטרנינג הביתית :-)

      מחק
  5. בחרת מוצרים מצויינים! תתחדשי על הכל. אני מאוד שמחה על האתר אונליין מאחר ולא טרחו להביא לפרובינציה נתניה איזה סניף שלהם ואני צריכה להתאמץ עד רמת אביב כל פעם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו שנינו מאותו הכפר, כך שאלה חדשות משמחות מאד עבורנו! זה ממש נוח ופותחל נו סניף של מאק בתוך הבית, אפילו לא צריך לצאת מהפיג'מה ;-)

      מחק