‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.2.2014

לק השבוע - Lasting Color Gel

היום בפינה יש לנו סקירה כפולה - גם לק וגם מוצר טופ משלים. נתחיל, כמו תמיד, עם הלק שלא נמצא על הציפורניים שלי דווקא היום, אלא היה לאורך השבוע שעבר.

פופה השיקו לאחרונה סדרת לקים ג'ל שאמורים להיות עמידים יותר מלקים רגילים ומבריקים (כמו ג'ל). כמי שהתנסתה עם שיטת הג'ל כמה שנים, אני יכולה להשוות אותם לדבר האמיתי. כהערת שוליים אציין, שאת שיטת הג'ל אהבתי מאד ואני כל הזמן מתפתה לחזור אליה, אילו רק זה לא היה עולה לי 140 ש"ח מידי 3 שבועות, הוצאה שאני לא רואה דרך להצדיק אותה איך שלא מסתכלים על זה.
אז נותרתי עם הלקים, שכמו שאתן רואות אני מחליפה על בסיס קבוע (בניגוד לג'ל שנשאר על הציפורניים עד שמסירים אותו בכוח). 
קיבלתי לסקירה את גוון מס' 050 מתוך הסדרה החדשה של Pupa - חום שוקולדי חם. אני לא יכולה להגיד שאני מטורפת על הצבע, את החומים שלי אני מעדיפה כהים יותר אחרת הם לא ניראים מחמיאים בעיני. 
כמו כל הלקים של פופה שניסיתי עד כה, הפורמולה איכותית ונעימה לעבודה, אטומה ועשירה. השיפור המשמעותי העיקרי שאני מוצאת בלקים מהסדרה החדשה, היא המברשת. תמיד התקשיתי עם המברשות של פופה והרגשתי שהן מקשות עליי את מטלת המריחה. ללקים בסדרה החדשה יש מברשת רחבה, גמישה ונוחה הרבה יותר. הידד, עכשיו נותר רק להחליף את המברשת של הלקים מהסדרה הרגילה!
אחרי שסקרנו את הלק הצבעוני, נעבור אל הטופ שאמור לחזק את ביצועי הג'ל:
אני מודה שלא עפתי עליו. הוא לא מייבש לק, כך שצריך להיות סבלניים אחרי שמורחים אותו ולחכות שהלק יתייבש בקצב הרגיל שלו. הוא נותן גימור מבריק ויפה ללק, אבל הרגשתי שלמטרה לשמה התכנסנו הוא לא עושה את העבודה. 
עם הלקים של פופה תמיד הייתה לי בעיית עמידות, וחשבתי שעם סדרת הג'ל הבעיה הזו תיפתר, אבל לצערי זה לא קרה. לא רק שהשילוב בין הלק של פופה לטופ לא הוביל לעמידות מחוזקת, אלא הטופ הוריד מהעמידות של לקים אחרים שניסיתי למרוח אותו מעליהם, שבדרך כלל מחזיקים לי מעמד 4 ימים בלי צ'יפים.  גם עם סדרת הג'ל, הלק של פופה לא מחזיק מעמד על הציפורניים שלי מעבר ליומיים במקסימום, וגם זה בקושי.
לסיכום - אני ממליצה לקנות את הלקים הצבעוניים מהסדרה, במיוחד לאור השיפור במברשת שהופכת אותם הרבה יותר נעימים למריחה. לא הייתי מציעה לכן לבנות עליהם ציפיות של עמידות, כיוון שיכול להיות ותתאכזבו (לכל אחת נטיית העמידות שלה עם לקים). תוכלו לקפוץ אל הבלוג של נטלי כדי להתרשם מלק נוסף מהסדרה בגוון טעים ממש.
על הטופ קואוט הייתי מוותרת, כיוון שאני לא רואה שהוא נותן תרומה יעילה כלשהי, ואני מעדיפה על פניו מייבשים אחרים שיש לי שנותנים לי עמידות ברזל מבלי להבטיח הבטחות של ג'ל.

עד כאן דיווחינו להיום. אם ניסיתם את הסדרה אני סקרנית מאד לשמוע מה דעתכן עליה. שתפו אותי!

שתהיה שבת שלום :-)

גילוי נאות: Pupa

8 תגובות:

  1. טוב זה כבר די ברור שאני מכורה לציפורניים שלך אז אני קצת הרבה משוחדת ;)
    אבל הלק הזה פשוט מהמם עלייך אפילו שאני די שונאת לקים חומים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הציפורניים שלי הצליחו לגרום ללק הזה להיראות יפה, זו באמת מחמאה! תודה חמודה :-)

      מחק
  2. אז גם אני לא מתה על הגוון (בכלליות חומים לא עושים לי את זה).
    המברשת מעניינת, אבל אוותר גם על הטופ כנראה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תרגישי שאת מוותרת על משהו שווה במיוחד.....

      מחק
  3. היי. איפה קונים לקים של pupa ?

    השבמחק