‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.7.2013

יוצא ונכנס - מהדורת קונסילרים

שובה של פינת יוצא ונכנס, והפעם יש לנו "יוצא" אחד מאד משמעותי באוסף האיפור שלי.

קונסילר Double Wear של אסתי לאודר הסתיים! הקונסילר הזה הוא אחד מאבני היסוד של שגרת האיפור שלי  וכבר כמה שנים טובות שאני נשארת נאמנה לו ורוכשת אותו שוב ושוב. זה הקונסילר המושלם עבורי לטשטוש כהויות מתחת לעיניים וגם כיסוי פגמים אחרים על העור. התאמת הגוון המושלמת, הפורמולה הנוחה והנהדרת והגימור המושלם - כל אלה הופכים אותו למוצר מנצח בעיניי.
אבל למרות שלוקח לי בערך שנתיים לסיים כל טיובה, גם תורו הגיע לחלוף מן העולם והוא הסתיים בחגיגיות.
את מקומו של הדאבל וור, תפס לבינתיים קונסילר SuperStay 24hr של Maybelline. למה אני אומרת לבינתיים? כי זה מורכב. את הקונסילר של מייבלין רכשתי לפני כמה חודשים במסגרת מבצע כלשהו במשביר, כי ידעתי שהדאבל וור עומד להסתיים וחשבתי שיהיה נחמד לנסות למצוא לו תחליף עממי. עם קונסילרים של מייבלין מעולם לא התנסתי אז החלטתי לתת צ'אנס.
בפועל התגלה שאמנם מדובר בקונסילר נחמד לכל הדיעות, אבל תחליף לדאבל וור הוא לא יכול להיות. רכשתי אותו בגוון מס' 2 ובעוד שלצורך כיסוי פגמים על הפנים הוא התגלה כיעיל למדי, אני לא אוהבת אותו לכיסוי כהויות מתחת לעיניים. הוא וורוד מידי לטעמי ולא צהוב מספיק כדי לטשטש את הפיגמנט הסגלגל של הכהויות.
כקונסילר לכיסוי פגמים אחרים הוא דווקא לא רע. פורמולה דקה יחסית, אך מתקבל כיסוי בינוני מיידי ללא צורך בבניית יותר מידי שכבות. בזכות הפורמולה הוא קל מאד לטשטוש ויש לו גימור מצויין. עם הפורמולה הנוחה הזו הייתי שמחה אם היה קצת יותר פיגמנטי כדי להעניק כיסוי משמעותי יותר.
אז למרות שאני מרוצה ממנו בגדול, בשורה התחתונה הוא קצת נופל בין הכסאות מבחינתי. מצד אחד הוא עושה עבודה טובה בטשטוש פגמים, אך לא מתאים לאזור העיניים, ולכן בינתיים אני משתמשת בקונסילר אחר למטרה הזו (All about eyes של קליניק). גם ברמת הכיסוי, אם אני רוצה טשטוש מוחלט של פגמים אני עדיין נאלצת לדבוק במוצרים "כבדים" יותר כמו פרו-לונגוור של מאק. אין בו תכונות של הארה, כך שכקונסילר הארה הוא לא יכול לתפקד.
לסיכום - יש לכן עור טוב ואתן צריכות קונסילר רק כדי לטשטש פצעונים או כתמים קטנים? יכול להיות שזה המוצר עבורכן. לפחות העמידות שלו טובה כמובטח על האריזה! אמנם ל-24 שעות לא בחנתי אותו, כמה מתרשל מצידי, אבל לימים ארוכים של 12 שעות דווקא כן.
לשם ההשוואה, הסוואטצ'תי אותו לצד כל שאר הקונסילרים שיש לי באוסף: פרו-לונגוור של מאק בגוון NW20 שהוא הצהוב בחבורה, דאבל וור של אסתי לאודר בגוון מס' 2 שהוא ערבוב של צהוב עם אפרסק והקונסילר המיועד לאזור העינים של קלינק בגוון 03 שהוא האפרסקי ביותר. המייבלין, בהשוואה לכל השאר, הוא לדעתי הוורוד ביותר כאן.
כמו כן, הסוואטצ'תי אותו בצמוד לטושים מאירים שיש לי - ג'ייד בגוון מס' 11 הצהוב ולעומתי טוש אקלה של YSL בגוון מס' 2 שהוא וורוד ומאיר במיוחד. כמו שאתן רואות - לקונסילר של מייבלין אין את התכונות מתקנות הגוון של ג'ייד או את ההארה של YSL (שזה בסדר גמור, לא כל קונסילר צריך להיות מתקן או מאיר).

אז כמו שניתן להבחין, בינתיים לא חסרים לי קונסילרים, ולכן אני גם לא רצה לרכוש חידוש מלאי של הדאבל וור. אני מוצאת שבזכות זה שהוא כל כך מוצלח, אני משתמשת רק בו ונוטשת את הקונסילרים האחרים שיש לי באוסף והם סתם יושבים שם ומעלים אבק. לכן, עד שאני לא מסיימת לפחות 2 קונסילרים מהאוסף - אני לא קונה חדש!

לסקירות של כל הקונסילרים אשר הופיעו בסוואטצ'ים (אזהרת פוסטים ישנים לפניכן):

יש לכן המלצות לקונסילרים מעולים? זה המקום לשתף!

8 תגובות:

  1. אני חייבת לציין שעוד לא מצאתי את הקונסילר המנצח שלי ולכן אם מצאת אחד כזה לא הייתי מחפשת לו תחליף. אני תמיד מוצאת פגמים... בד"כ הצבע לא מספיק תואם, לא מספיק עמיד, או נכנס לקמטוטים ומדגיש אותם.
    והכי גרוע - אחרי שאני שמה אותו שואלים אותי אם אני עייפה :(
    עשית לי חשק לחרוש על כל הצבעים של אסתי לאודר עד שאמצא את הגוון שלי!

    השבמחק
  2. אני מסכימה איתך, ואני בכלל בדיעה שקונסילרים טובים אפשר למצוא בעיקר אצל המותגים היקרים יותר. אל חשש, אני לא זונחת את הדאבל וור -הוא יירכש שוב מייד כשאסיים כמה קונסילרים אחרים שיש לי באוסף כדי לא ליצור מצבור..
    ואגב - הקונסילר של דאבל וור מגיע רק ב-3 גונים, לא תצטרכי לחפש הרבה כדי למצוא את מה שמתאים לך :-)

    השבמחק
  3. אני מודה שאני קצת מפגרת בתחום הקונסילרים, אבל אם מצאת את המושלם אז עזבי אותך מלגמור את כל האחרים ופשוט תשמחי שמצאת אותו וצאי לך בדילוגים לקנות עוד אחד ממנו

    השבמחק
  4. אני אתמיד בפרוג'קט פאן הזה ויהי מה!
    למרות שבעיקרון ברגע שמסתיים לי הקונסילר של קליניק כרטיס האשראי יגוהץ מהר מאד עם חיוב לחידוש מלאי של הדאבל וור.

    השבמחק
  5. מידע מועיל, תודה.
    אז מה מומלץ להסתרת כהויות מתחת לעיניים?
    בחנות של מאק המליצו לי על קרם עיניים, פריימר, וקונסילר. מדובר בהוצאה של כחמש מאות שקלים, מה שלא היה נורא אם הייתי יודעת שזה הדבר הנכון עבורי, אך יש תחושה שמנסים בעיקר למכור. זקוקה לעצה. תודה!

    השבמחק
  6. אני עם תמר בעניין הזה. זה אולי המוצר היחיד שאסתפק באחד כמוהן באוסף האיפור שלי בהנחה שהוא מושלם עליי..
    אני משתמשת ב MOISTURECOVER של מאק כבר די הרבה זמן שמצאתי שישב עליי יותר טוב מהפרולונגוור
    ביום יום מעדיפה לא להעמיס קונסילר כי תמיד נראה לי שזה מדגיש קמטוטים ואף מייבש קצת את העור בייחוד בחורף באיזור ולכן אוהבת קלילים יותר
    מידי פעם משתמשת בטוש הארה של גרלן
    לאיפור ערב, אירועים וכו' דווקא כן אעדיף את הכיסוי הגבוה, במיוחד כי זה מדגיש את איפור העיניים וגורם לו להראות נקי ומדויק יותר..אלך לבדוק את הקונסילר של אסתי לאודר גם בהזדמנות. סיקרנת אותי לגביו.

    השבמחק
  7. וואו, נשמע לי כמו הרבה מוצרים..... לא הייתי אומרת שיש מוצר קסם. לתחזוק העור מסביב לעיניים מומלץ כן להשתמש בקרם טוב לפחות בלילה, וביום למצוא קונסילר טוב להשתמש בו.
    אני לא יודעת מה מצב הכהויות שלך, אבל קונסילר דאבל וור של אסתי לאודר שדיברתי עליו בפוסט הוא המוצר המוביל מבחינתי, אני מאד אוהבת אותו.

    השבמחק
  8. אין מצב שאני יוצאת מהבית בלי קונסילר! מבחינתי זה מאסט, עם העור הבהיר שלי הכהויות שלי מאד בולטות בעיניי...
    אני לא אוהבת את הקונסילר של קליניק שציינתי כאן מהסיבה שהוא נכנס לקימטוטים. בפרו לונגוור אני בכלל לא משתמשת באזור העיניים, מרגיש לי מאד כבד

    השבמחק