‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.8.2013

לק השבוע - Diablotine

אז טכנית אין לי לק לשבת כי בדיוק הסרתי את הלק שליווה אותי כל השבוע, אבל יש לי לק שהיה על הציפורניים שלי בסוף השבוע שעבר, אז למה לא לשתף אותו אתכן? וחוץ מזה שבאמת המון זמן לא הופיעה הפינה וכבר התחלתי לקבל הרבה פניות דואגות מתי היא תחזור. אז הנה!

אז הלק שעיטר את ציפורניי כנראה ייראה לכן מוכר מהסתובבות בבלוגספירה, פשוט כי נכחתי באירוע השקה של דיור במסגרתו חולק. אז כן, אני עד כדי כך נדושה ומיד מיהרתי למרוח את האדום קורלי הזה על ציפורניי. מה שפחות רואים בתמונה זה את השימר הזהוב המעשיר אותו והופך אותו ללק שלא ניתן לפספס. גם צבע זעקני וגם גימור מעט שימרי, לחלוטין הופך את Diablotine מס' 643 של Dior ללק קיץ. אם להודות על האמת, הגוון הזה קצת עצבן אותי על הציפורניים בידיים, אבל אני צופה לו עתיד מזהיר כגוון שיככב ברגליים. הפורמולה איכותית, כמו שניתן היה לצפות, המברשת נוחה ורק ההסרה קצת מנדנדת בגלל כמויות הפיגמנט והשימר. בגדול אפשר להסתפק גם בשכבה אחת של הלק, ורק בגלל שאני עקשנית מרחתי שתיים.
מעל הלק של דיור, ומעל כל הלקים שמרחתי לאחרונה, השתמשתי בטופ Gel Coat החדש של דיור. המוצר הזה זכה לאחרונה להייפ אינסופי אצל בלוגריות ו-וולוגריות בחו"ל והייתי סקרנית לדעת על מה כל המהומה. דיור טוענים שמדובר במוצר טופ אשר מעניק למניקור גימור מבריק ו"קשה" כמו של מניקור ג'ל. אמורים למרוח אותו על לק שכבר הספיק להתייבש מעט ותקבלו גימור אקסטרה דקסטרה בוהק. מה אומר? הוא בהחלט נותן גימור מאד מבריק (כמו שאפשר לראות על התמונה עם הלק). הפורמולה קצת עבה והוא לא טופ מייבש, כלומר צריך לתת לו את הזמן להתקבע על הציפורן. אני כן הבחנתי שהוא תורם לעמידות של לקים ולא היו לי איתו צ'יפים כמעט בכלל, גם אחרי 3 ימים. 
החסרון הרציני היחיד שהבחנתי בו, הוא נטייה לגרום ללקים לנסיגה מהקצה של הציפורן. זו תופעה שכבר קרתה לי בעבר עם מוצרי טופ כאלה ואחרים וזה תמיד מעצבן. לכן צריך להקפיד למרוח אותו על לק שהספיק להתייבש כדי לצמצם סיכוי ליצירת נסיגה.
חשוב לי לציין שהטופ תפקד בדיוק באותה צורה על לק של דיור, וגם על לקים של מותגים אחרים והרבה פחות יוקרתיים.
ועכשיו לשאלת השאלות - האם זה שווה את הכסף? בתור מוצר פורץ דרך, לדעתי לא. אבל בתור מוצר טופ באיכות טובה לציפורניים, אולי. אם אתן קונות לקים של דיור או מותגים יוקרתיים אחרים על בסיס קבוע בוודאי לא תהייה לכן בעיה לשלם את המחיר הגבוה גם עבור מוצר משלים. אבל מי שרגילה לרכוש לקים במחירים שאינם גבוהים מ-40 שקל (כמוני לדוגמה), אין שום צורך לרוץ ולקנות את הטופ הזה, כיוון שיש הרבה מאד אופציות אחרות ולא פחות טובות בשוק. ג'ל או לא ג'ל, טופים כמו סשה ויט ופושה ייתנו לכן את אותה רמת ברק וגם את היתרון בייבוש מהיר, אבל בהרבה פחות כסף.

זהו חברותי, עד כאן הפינה להיום ואני ממהרת לסיים אותה כי העיניים נעצמות מעצמן לרגל שעת שנ"צ של שישי.

לקים יוקרתיים - שווים את הכסף, או ממתק יקר ומיותר? ספרו לי מה דעתכן!

גילוי נאות: Dior

4 תגובות:

  1. תענוג לעיניים!
    הצבע הזה מאוד מחמיא לך

    לגבי הטופ - נשמע מאכזב יחסית למחיר שלו ולציפיות שתלית בו. וגם חבל שהוא לא מייבש. הטופ של פושה נותן לי גימור סופר גלוסי, וגם מצליח לייבש במהירות ובלי לגרום לנסיגה.

    בכל מקרה כרגע אין לי משאבים לקנות לקים של דיור (וגם אם היו לי לא בטוח שהייתי עושה את זה) אבל אם מקבלים במתנה אז למה לא, אפשר בכיף להתפנק ולהרגיש יוקרתית :)

    תתחדשי!

    השבמחק
  2. תודה יעל!
    אני לגמרי בעד למצוא תחלופות זולות יותר לכל מיני פינוקים יקרים. בגדול את הכסף אני מעדיפה להשקיע במוצרי יוקרה אחרים ולא בלקים :-)

    השבמחק
  3. הצבע שלו בשילוב השימר מזכיר לי סוכריה:)
    אני פחות בקטע של לקים יוקרתיים, במיוחד שתמיד יש להם דיופים

    השבמחק
  4. הוא מאד סוכרייתי ומבריק, במיוחד עם הטופ הזה.
    גם אני לא ממש בקטע של לקים יוקרתיים.... מעדיפה להוציא את הכסף על היוקרה שלי במוצרים אחרים..

    השבמחק