‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.7.2013

Glitz & Glamour

ביום שלישי האחרון התאפרתי לכבוד חתונה שהוזמנתי אליה, ואת תוצאות האיפור הסופי העלתי בתמונה זריזה לאינסטגראם. בעקבות הפופולריות לה זכתה התמונה, ובעקבות הבקשה של הקוראת החמודה יעל - החלטתי לעשות פוסט על המוצרים שהשתמשתי בהם. אם חושבים על זה, מעולם לא התפרסם כאן פוסט "איפור אירוע" והגיע הזמן לספר לכן איזה תותחים "כבדים" אני מוציאה במקרים כאלה.
רק הערת מערכת קטנטנה - אני נמצאת כעת בחופשה ולא בבית, ולכן רחוקה מרובו של אוסף האיפור שלי. החתונה הייתה בדרך אל יעד החופשה שלי, כך שאת רוב האיפור עשיתי בבית לפני היציאה, והבאתי איתי מוצרים לטאץ' אפים אחרונים ותוספות של הדקה ה-90. מכיוון שאת רוב המוצרים שהשתמשתי בהם כן יש לי איתי כאן, החלטתי בכל זאת לצלם ולהעלות את הפוסט עכשי, בטרם את שוכחת במה השתמשתי, למה ואיך. שימו לב שרובם של המוצרים נסקרו כאן בעבר, ולכן הוספתי קישורים לכל הפוסטים בהם הופיעו, עבור מי שמעוניינת בסקירות נרחבות יותר אודותם. אבל לא רק מוצרים "ישנים" תמצאו פה, אלא גם כאלה  חדשים דנדשים לגמרי. 
היידה נתחיל!

הבסיס היה מייקאפ קולורסטיי של רבלון, אשר הונח עם מברשת F82 של Sigma. אתן בטח מגרדות את ראשכן במבוכה ותוהות למה צילמתי בקבוק סרום של פבוניה במקום את המייקאפ? אז לא איבדתי את השפיות לגמרי, זה פשוט היה בקבוק משאבה ריק שהעברתי אליו את הקולורסטיי שקניתי בבקבוק הישן ללא המשאבה. זה לא המקום לסקירה מורחבת על קולורסטיי והיתרונות והחסרונות שלו כמייקאפ, אבל עבור המטרה הספציפית של איפור עמיד לאירוע במהלך חודשי הקיץ - הוא אופציה טובה מאד ובתקופה האחרונה הוא מייקאפ האירועים הקבוע שלי. ביחד עם טשטוש נמרץ עם מברשת דחוסה ואיכותית כמו ה-F82 של סיגמה, מתקבל גימור מלוטש ובעיקר עמיד.
בגזרת הקונסילרים השתמשתי בשניים. עבור הסתרת פגמים על הפנים ושיפור הכיסוי, פיזרתי Pro-longwear של מאק על אזורים בעיתיים (אין לי אותו איתי כאן לצילום). 
לטשטוש כהויות על העיניים השתמשתי בקונסילר All about eyes של Clinique. שימו לב שאני לא עושה שימוש בכלל בקונסילרים מאירים כשאני מתאפרת לאירועים, למדתי בדרך הקשה שהם לא מצטלמים טוב בצילומי הפלאש שאנחנו חשופות אליהם באירועים. 
את שני הקונסילרים טשטשתי עם מברשת Setting Brush של Real Techniques. זו מברשת קטנה וממזרה והיא הצליחה להתחבב עליי מאד מאד בתקופה הקצרה שיש לי אותה. היא מצויינת לטשטוש של קונסילרים, להנחת פודרה לקיבוע אזורים כמו מתחת לעיניים, ואפילו להנחת מוצרי היילייט. מברשת מולטי-טאסקינג במלוא המובן.
לסיום איפור הפנים פידרתי עם פודרה Stay Matte של Rimmel, אשר חידוש מלאי שלה הגיע בקופסא מאסוס בדיוק בזמן יום לפני החתונה. מתחת לעיניים פיזרתי אותה עם מברשת הקיבוע הוותיקה שלי מביוטיקייר, ועל הפנים השתמשתי במברשת מס' 2 של קרליין.
בנוסף, עשיתי חיטובים עם ברונזר Hoola של בנפיט, וסומק I'm the One של מאק אשר שניהם לא בתמונה כיוון שלא נארזו ביחד איתי לנסיעה.
הגענו לחלק המעניין - איפור עיניים! רואות את הבייבי הזו בתמונה? תכירו את פלטת Unzipped של Lorac.
פלטות נייקד למיניהן מעולם לא דיברו אליי, אבל הפלטה הזו תפסה לי את העין מהרגע הראשון שראיתי אותה מפציעה בבלוגים וסרטונים חו"ליים. גווני הנייקד הסטנדרטיים פחות רלוונטים עבורי, אבל הגוונים בפלטה הזו הם בדיוק כוס התה שלי. יש כאן שילוב של 4 צלליות מאט ביחד עם 6 צלליות שימר, בגוונים של סגול, חום, שמפניה, וורוד וזהב. הצלליות חמאתיות, פיגמנטיות וקלות לטשטוש - פשוט פלטה נהדרת!
השתמשתי בפריימר It's about prime של Soap&Glory והתחלתי עם בסיס זהוב (Undiscovered). בשקע טשטשתי גוון חום קר (Uncensored) ואז הוספתי בזווית החיצונית של העין גוונים סגולים כהים (Untamed + Unbridled). טשטשתי היטב גבולות עם "גוון מעבר" וורוד מאט (Undercover). מתחת לעיניים טשטשתי מעט צללית חומה ו-וורודה שימריות (Unbelievable+ Unattainable). את הצלליות הנחתי עם מברשת להנחת צלליות של ביוטיקייר, וטשטשתי עם מברשת 217 של מאק. את שתיהן לא לקחתי איתי לנסיעה, כך שאין לי לצלם לכן (אחת הושארה בבית בכוונה, השניה נשכחה בטעות, תנחשו אתן איזו ואיזו.....)
התוצאה הסופית שהתקבלה היא איפור מטשוטש מאד בגוונים של זהוב וסגול. זה בדרך כלל השילוב של איפור אירועים שאני הולכת עליו, כשבחורף סביר להניח שהייתי "מעשנת" את העין בצורה קצת כבדה יותר.
סיימתי הכל עם תיחום ג'ל שחור Long-Wear Gel Eyeliner של Bobbi Brown. עשיתי אייליינר חתולי מעט בקו הריסים על העפעף, והמשכתי עם תיחום פנימי על קו המים התחתון. את קו המים העליון השארתי נקי, כדי לא "לסגור" את העין לחלוטין. הג'ל של בובי בראון שחור וקרמי, נוח מאד למריחה ועמיד דלוקס. מרחתי את הליינר עם מברשת אייליינר של ביוטיקייר שאינני זוכרת את מספרה. גם היא נשכחה בטעות בבית, וזה ללא ספק היה חכם מאד לארוז אייליינר קרם בלי מברשת להניח אותו איתה!
ההיילייט של האיפור ככל הנראה היו הריסים שטרחתי להדביק. לא כל יום אני מדביקה ריסים, אבל לאירועים מיוחדים הם בהחלט נשלפים מהמגירה. הפעם השתמשתי בריסים עם טוויסט מעניין - Demi Wispies של Ardell בגוון Wine. ארדל השיקו לאחרונה ליין של ריסים בעלי גוון אשר אמורים להדגיש עיניים בצבעים שונים. הריסים שהשתמשתי בהם אמורים דווקא להדגיש עיניים כחולות וירוקות שאין לי, אבל זה לא הפריע לי להשתמש בהם כי הגוון לא באמת מאד בולט, והאמת שקיבלתי עליהם המון מחמאות. למה ריסים של ארדל? כי ריסים מאיכות טובה יהיו לכן הרבה יותר נוחים להדבקה ולבישה. ריסים של ביוטיקייר אולי טובים לשם האימון, אבל כשתופסים את הטכניקה אני ממליצה להשתדרג לריסים באיכות טובה יותר. אם תעשו זאת, תשימו לב שהבסיס שלהם גמיש ודק יותר והם באיכות מספיק טובה לעשות בהם שימוש חוזר (הריסים בתמונה הם כבר אחרי ההסרה וממתינים לשימוש נוסף). כמו כן, אני ממליצה תמיד למדוד את הריסים על העפעף לפני ההדבקה ולגזור אותם (מהצד הארוך) כדי להתאים אותם לאורך העפעף.
הדבקתי אותם עם הדבק היחיד שאני מוכנה לקרב לאזור העיניים שלי - Duo Adhesive שקוף (ניתן להשיג בארץ בסניפי מאק). הדבק יוצא צהוב מהשפופרת, אבל במהלך הייבוש על העפעף הוא נעשה שקוף. הטיפ הטוב ביותר שאני יכולה לתת לכל מי שמסתבכת עם ריסים, הוא למרוח את הדבק על בסיס הריסים ואז להניח אותם להתייבש לדקה שלמה. כן, דקה! כשתחזרו הדבק כבר לא יהיה רטוב והריסים יידבקו לכן תוך שניה וחצי ועם מינימום בלאגן על העפעף. 
 על הריסים המלאכותיים אני לא מורחת מסקרה, אבל על הריסים הטבעיים שלי מרחתי שכבה דקה של מסקרה DiorShow Extase של דיור. גם היא נותרה בבית ולכן לא צולמה לפוסט.
שפתיים היו שילוב של תוחם בגוון Aubergine של איל מקיאג' וליפ באטר בגוון Lollipop של רבלון. שפתיים בגוון סגול וורוד בולט הוא סוג של טריידמארק שלי באירועים - זה הגוון האהוב עליי להצטלם איתו. בחורף אני בוחרת שפתונים מאט, אבל בקיץ בהחלט אפשר להתפרע על גרסה גלוסית כמו הליפ באטר.
הטאץ' הסופי הן הגבות. למה סופי? כי אני אוהבת לראות קודם איך שאר הפרצוף נראה ועד כמה איפור מודגש, ולפי זה אני מחליטה עד כמה אני רוצה גבות מודגשות או פחות. המוצר היחיד לגבות שקיים באוסף שלי ואני קונה ממנו שוב ושוב היא הצללית המחולקת של ביוטיקייר, ביחד עם מברשת הגבות של אותו המותג. פשוט וזול אבל הכי אפקטיבי.

וזהו! את התוצאה הסופית ניתן לראות (אם אתן חברות פייסבוק בלבד) כאן, כאן וכאן
אני מקווה שנהנתן מפוסט האיפור הלא צפוי הזה. באמת שלא חשבתי שאצלם, אכתוב ואערוך פוסט איפור מפורט במהלך החופשה, אבל חשבתי שיהיה נחמד לפרסם אותו בכל זאת, למרות שלא היו לי את כל המוצרים לצלם לכן. קצת ספונטניות עוד לא הזיקה לאף אחד :-)

מהם המוצרים שאתן תמיד משתמשות בהם כשאתן מתאפרות לאירועים? על איזה מוצרים אתן יכולות לסמוך בעיניים עצומות שיתפקדו היטב במזג האויר ובתמונות? שתפו אותי בטיפים ובטריקים שלכן!

גילוי נאות : Ardell

8 תגובות:

  1. בבקשה. איפה קונים את הפלטה.

    השבמחק
  2. היא גדולה? פיזית?

    השבמחק
  3. היא סטנדרטית, גודל בינוני. הצלליות גדולות.

    השבמחק
  4. מראה האיפור שיצרת מחמיא מאוד, וגוונים שמאפיינים אותך:)
    הצלליות של הפלטה שימושיות מאוד, ממש אהבתי את הגוונים הללו.
    גם אני ניצלתי את המבצע באסוס כדי לעשות סיבוב שני על הפודרה הזו.

    השבמחק
  5. הפודרה הזו מצויינת! שמחתי מאד לרכוש אותה שוב ב-15 שקלים :-)
    תודה! אלה באמת מסוג הגוונים ה"בטוחים" שאני יודעת שמחמיאים לי ואני תמיד חוזרת אליהם כשאני צריכה איפור להרשים

    השבמחק
  6. פוסט כיפי :)
    אהבתי מאוד את מראה האיפור שיצרת!
    הריסים מאוד מוסיפים. והשפתיים וואו!

    השבמחק
  7. תודה יקירה!
    לריסים יש את הקטע שלהם, אין ספק. עבור איפור דרמטי הם מאסט לטעמי, פשוט לא תמיד יש את החשק והסבלנות להתעסק איתם...

    השבמחק