‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.7.2013

יושבת על הגדר

היום הפוסט יעסוק במוצרים שאין לי דיעה מגובשת לגביהם. מסוג המקרים שבהם רשימת היתרונות שווה לרשימת החסרונות ואת מגרדת ראשך במבוכה בניסיון להבין אם המוצר הוא טוב ליהודים או לא. לפעמים אלה מוצרים שהקונספט שלהם לא ברור לי ולפעמים כאלה שלכאורה נראים מבטיחים אבל הביצועים בפועל מעיבים על ההבטחה. בסופו של דבר תצטרכו אתן להחליט אם הם שווים את ההוצאה או לא, כי אני לא מצליחה!

Intuitive Liner של ל Bourjois 

בורז'ואה השיקו לאחרונה אייליינר טוש חדש עם גימיק - קצה שמחולק ל-3 זיזים קטנים אשר אמורים להקל על הנחת האייליינר במשיכה אחת או על ידי ניקוד העפעף. אייליינרים טוש יש בשפע בשוק עם קצוות מחודדים כאלה ואחרים ורובנו מסתדרות איתם. בורז'ואה החליטו להשיק גימיק והשאלה הנשאלת היא למה לתקן משהו שאיננו שבור?
אחד היתרונות הבולטים ביותר של האייליינר הוא הפיגמנטיות העשירה שלו. הוא שחור משחור ולא מבריק (אני לא אוהבת גימור של אייליינר מבריק על העפעף, לדעתי זה תמיד יוצר אפקט משונה). הוא באמת ללא ספק האייליינר טוש עם הצבע הכי טוב שנתקלתי בו עד כה. גם העמידות מצויינת והוא לא זז או נוזל  לשום מקום, אבל בשטיפה עם מים ומסיר איפור הוא יורד בקלות.
אבל מה החסרון הבולט? הגימיק חברות, הגימיק. בעוד שציור קו על העפעף נעשה בקלות (למרות שעניין ה"ניקוד" לא ברור לי), את הזווית החיצונית אני בדרך כלל מאד מתקשה לצייר איתו בצורה אחידה ונקייה. משהו שם לא עובד לי. לפעמים אני מצליחה לצייר זווית מושלמת, לפעמים אני מצליחה רק בעין אחת ולפעמים שתי העיניים נראות כמו אזור אסון. לרוב לוקח קצת זמן להתרגל לשימוש במוצרים מהסוג הזה, אבל למרות חודשיים של שימוש רציף אני עדיין לא יכולה לסמוך עליו שיעניק לי תוצאות אחידות בכל פעם. מה שהופך את השימוש בו לבעייתי. כל פעם שאני מושיטה אליו יד אני חושבת לעצמי - האם יש לי עכשיו זמן וסבלנות להתבחבש עם תקלות אפשריות? בדרך כלל התשובה היא לא, והוא נזנח. 
לסיכום, אני חושבת שמספיק אם בורז'ואה היו משיקים אייליינר עם קצה מחודד סטנדרטי וטוב והיינו כולנו שמחות. זה לא שהוא מוצר רע, ולפעמים אפילו יצאו לי איתו הקווים המדוייקים והחדים ביותר, אבל זה פשוט מוצר שקשה לי לסמוך עליו. לכן אני על הגדר - לא רוצה להמליץ, אבל גם לא רוצה להשמיץ. אולי מישהי עם ידיים טובות משלי תסתדר איתו? לא נותר לכן אלא לגלות לבד...

Eye Roll On של קרליין
הנה מוצר שמעולם לא הבנתי את ההייפ סביבו. אני לא מדברת ספציפית על הרול און החדש של קרליין, אלא על מוצרי הרול און בכלליות כמו שניתן למצוא אצל מותגים כמו גרנייה וקליניק. הם פרצו לחיינו בסערה לפני כמה שנים, ומאז אני חושבת שנוצרה להם עדת מעריצות נאמנה. לי זה מעולם לא קרץ, כי הקונספט של כדורית מתכת קטנה אשר תגרום לניסים ונפלאות לשקיות העייפות מתחת לעיניים נשמע לי תלוש.
אבל קרליין השיקו את הגרסה שלהם וקיבלתי אותו לסיקור, אז נתתי לו צ'אנס של ניסוי. האמת? סבבה של מוצר. לא מזיק, נעים למריחה, אכן מרגיש קריר ומרגיע על העור והקרם עצמו שקוף, קליל ונספג מהר מאד. אבל עם כל הרצון הטוב, אני לא יכולה להגיד שהוא הועיל במשהו. הנפיחות נותרה נפוחה, הכהויות נותרו כהות וזה לא חסך לי בשום אופן את השימוש הקבוע בקונסילר. אז במקרה כזה, למה לא פשוט למרוח את קרם העיניים הרגיל שלי? כבסיס לאיפור אני מרגישה שהם מתפקדים באותה צורה, והרול און מעניק פחות לחות מקרם עיניים, אז נראה לי שאני כבר מעדיפה את הגרסה המלאה. 
מצד שני, אני יודעת שיש הרבה נשים שאוהבות את הרולים האלה ומרגישות שהם מועילים להן. אם אתן ממעריצות הרול און של גרנייה (שמעולם לא ניסיתי), אולי תנסו את הגרסה של קרליין והיא תתחבב עליכן. ואם אתן נסייניות ראשונות של המוצר כמוני, אולי הוא יוכיח אצלכן ביצועים יוצאי דופן - אז הרווחתן!

שפתון Filth של Illamasqua
אוי אילמסקה. מותג שמהלך על הקצה של סגנון המיינסטרים בעולם האיפור. צבעים מיוחדים, טקסטורות יוצאות דופן ואימג'ים מקוריים הם נקודות החוזק שלהם. איכות המוצרים בפועל? לא תמיד. 
קחו לדוגמה את שפתון Filth. גוון וורוד ברבי טיפקסי מולבן ברמה קיצונית ממש. הגימור הוא מאט והכיסוי מלא. אם קוראים לכן ניקי מינאז' התיאור הזה בוודאי ישמע מבטיח, אבל קחו בחשבון את המרקם. הו המקרם! אני לא חושבת שנתקלתי אי פעם בשפתון עם מרקם כל כך יבש, מיובש ומייבש. זה ממש כמו לנסות לצבוע את השפתיים עם גיר. הגימור על השפתיים פשוט מחריד, בלתי ניתן ללבישה מחוץ לבית. ניסיתי לצלם תמונות סוואטצ' על השפתיים, אבל התוצאה היתה ממצאים קשים מידי לפרסום. תאמינו לי כשאני אומרת - זה מרקם שהוא שואת כל השפתונים.
אבל מה? הצבע באמת מיוחד והפיגמנטציה יוצאת מהכלל. לכן הוא כן שימושי עבורי בכל מיני מקרים, אבל רק כשאני מורחת אותו עם מברשת ודואגת לבסיס לחותי מאד מתחתיו, או עם גלוס מעליו. שילובים שלו עם שפתונים בגוונים אחרים יוצר תוצאות מעניינות ממש ובתור חובבת שפתונים וורודים הצבע שלו לא מפריע לי.
מה זה בא ללמדנו? שקונספט לפעמים בא על חשבון נוחות. השפתון הספציפי הזה יצא מהמלאי הקבוע, אבל יש למותג ליין שלם של שפתוני מאט בגוונים מיוחדים ויוצאי דופן. כדאי לבחון כל שפתון היטב לפני רכישה, לקרוא ביקורות ולהיות בטוחות שאתן מוכנות להקריב את נוחות השימוש והמריחה תמורת הצבע שתקבלו. לפעמים זה שווה את זה, אבל לפעמים זה יכול להפוך את המוצר לבלתי שמיש. 
עשיתי לכן השוואה קטנה לשפתונים וורודים/סגולים קרים שיש לי באוסף, כדי להדגים עד כמה תת הגוון שלו קר ומולבן לעומת השאר:
הן השפתון של מאק והן של רימל הם לא שפתונים קלים ללבישה והם מהוורודים הקרים באוסף שלי, אבל השפתון של אילמסקה ללא ספק לוקח את הקופה. השפתון של רימל ממש נראה כמו גוון אדמדם מחמיא לידו!

אלה מוצרי ה"גדר" שלי. מוצרים שהם לא טובים או רעים באופן מוחלט, אלא הם עניין של התאמה. לפעמים יש מוצרים שמספקים לנו צורך מסויים, ואנחנו מוכנים להעלים עין מחסרונותיהם, ולפעמים זה מעיב על הנאת השימוש בהם. לכאן או לכאן, תצטרכו אתן להחליט על מה מתחשק לכן להשקיע!

האם יש לכן מוצרים באוסף שאתן "על הגדר" לגביהם? לא בטוחות אם אוהבות, אבל גם לא מתעבות? והאם דעתכן שונה משלי לגבי המוצרים בפוסט? ספרו לי!

גילוי נאות: Careline, Bourjois

4 תגובות:

  1. מצאתי לך שימוש לליינר של בורזואה: תסוויצ'י אותו כל היום, כי זה פשוט יפהפה. לא, באמת. הסתכלתי על הסווצ' הזה הרבה יותר זמן מהראוי.

    אני מניחה שמוצרים "על הגדר" מגיעים או מקניות סופר אימפולסיביות או מיח"צ. היות והמתאפרת הממוצעת לא מקבלת מוצרי יח"צ לרוב פשוט כדאי להימנע מקניות אימפולסיביות ולברר טוב מה קונים לפני שפותחים את הארנק

    השבמחק
  2. שנקבע דייט שירבוטים באייליינר? יהיה קינקי!
    קניות אימפולסיביות הן השטן. אף פעם לא גיליתי באמצעותן תכשיטים אבודים כמו שציפיתי לגלות.

    השבמחק
  3. הקטע של האיליינר באמת לא משהו... הלוואי ויוציאו אחד כזה רגיל (וזה לא קשור ליכולות המריחה שלך, הוא עבה מדי).
    אהבתי אותו, והתבאסתי עליו. אוף!
    השפתון של אילמסקה מקסים מבחינת צבע, אבל כבר קראתי בכמה מקומות על המירקם הבעייתי שלהם. אוף 2.

    השבמחק
  4. ראיתי שכמעט 100% מהביקורות שנכתבו לגביו ציינו בדיוק את אותה בעיה עם העובי של הקצה, כך שכנראה אני לא היחידה שנתקלת בבעיה הזו איתו...
    השפתונים של אילמסקה הם ללא ספק לא לבעלות לב חלש :-P

    השבמחק