‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.7.2013

החבילה הגיעה - מהדורה שניה

אל פתח ביתי (או יותר נכון אל פתח סניף הדואר שלי) הגיעה לאחרונה חבילה חדשה מאייהרב. החלטתי לערוך משאל פייסבוק קטן כדי לברר אם יש עניין במהדורה נוספת של "מה בחבילה" והתשובה הייתה חד משמעית כן! 
לרענון הזכרון - בפוסט אני פותחת ביחד איתכן את החבילה בלייב ושולפת מוצר מוצר. מאז הפוסט הראשון בסדרה כבר הספקתי לסקור כמעט את כל המוצרים שהופיעו בו ואני מקווה שגם הפעם.
הידד לי והידד לכן, בואו נציץ לחבילה העדכנית!

הפעם הזמנתי פחות מוצרים מבהזמנה הקודמת. "רק" 5 פריטים, לעומת 8 שהזמנתי בפעם שעברה. 
השתדלתי להזמין בעיקר מוצרים שאני צריכה, ורובם בקטגוריה של טיפוח. אבל כמו שאתן רואות, לא הייתי משעממת לגמרי והזמנתי גם מברשות מבית ריל טכניקס.
המוצר הראשון הוא מי פנים. כן, זו לא טעות, גם בהזמנה הקודמת היו מי פנים, אבל נאלצתי להזמין מלאי חדש כי הם כבר לקראת סיום. מי פנים הם ללא צל של ספק מוצר הטיפוח המתכלה ביותר בשגרת השימוש שלי, זה מטורף! התלבטתי רבות איזה מים להזמין (כי הקודמים היו נחמדים אבל לא wow) ובסוף החלטתי על אלו. שם המותג הוא Earth Science והמים הם Clarifying Herbal Astringent המיועדים לעור שמן. הם לא מכילים אלכוהול ואמורים להועיל בחיטוי וטיהור העור, אז למה לא. מה שכן, יש להם ניחוח די חזק וקצת מטריד. אני מקווה שיהיה בסדר. חוץ מהבעיונת הזו, הם נקיים מפרבנים וגם אין להם שום חלק בניסויים בבעלי חיים או שימוש ברכיבים אשר נוסו על חיות. רשימת המרכיבים די ארוכה, אבל מכילה בעיקר רכיבים מן הטבע.
המוצר הבא הוא גם בקטגוריית מי פנים, מסוג המים המרעננים. חיפשתי משהו שאולי יהווה תחליף לספריי מים טרמליים של Avene שאני מחבבת לימי הקיץ והחלטתי לנסות את Lindenflower Facial Spray של Reviva Labs (יצרנית החומצה הגליקולית שאני משתמשת בה), שאולי גם יהוו תחרות למים מרעננים של המותג קודלי המכילים גם בישום. מה אני אגיד? המוצר הזה לימד אותי לשים לב לפרטים הקטנים כשאני מבצעת הזמנות. כמו גודל הבקבוק למשל. מיכל של 230 מ"ל אני לא אקח איתי בתיק לשום מקום בשום מצב, כך שחלופה למיכלים הקטנים של המים הטרמליים זה בטוח לא. כשהוצאתי את זה מהקופסא התגובה הראשונה הייתה "הולי שיט, זה ענק!". אז אני לא ממש יודעת מה אני אעשה איתו עכשיו, כי בבית אין לי ממש צורך בהתזות רענון מהסוג הזה. אולי אמצא מיכל קטן חלופי שאוכל להעביר אותו אליו ולא יכביד עליי מידי בתיק היומי. נראה. גם המוצר הזה נקי מפרבנים, ניסויים, רכיבים מן החי וכו'. 
מוצר טיפוח אחרון, אני מבטיחה! מסיר האיפור שלי של ביודרמה תיכף מסתיים, ואם כבר ביצעתי הזמנה מאייהרב החלטתי לזרוק לסל גם מסיר שאולי יתגלה בתור תחליף ראוי. את הביודרמה שלי אני כל כך אוהבת שקשה לתאר משהו שיתחרה בהם, אבל אני מוכנה לתת צ'אנס. הזמנתי את Cucumber Eye Makeup Remover של Larenim והתגובה שלי כשהוצאתי אותו מהקופסא הייתה בדיוק הפוכה לתגובה שהייתה לי מספריי הפנים - "הולי שיט, זה פצפון!". כן חברות, פרס הקניינית המצטיינת אני כבר לא אקבל, כיוון שלא ברור לי איך פספסתי את העובדה שהוא מגיע במיכל של 60 מ"ל בלבד. הייתי רוצה שמסיר האיפור וספריי הפנים יתחלפו במיכלים, כי זה דווקא מיכל מושלם לנשיאה בתיק. אבל לא בעולם מושלם אנחנו חיים, ואני רק מקווה שהוא יוכיח את עצמו כמסיר טוב לפחות. המוצר הזה לא רק נקי מניסויים ופרבנים, אלא אפילו מוגדר כטבעוני ונטול גלוטן ועוד כל מיני מרעין בישין. הידד לארנבים!
אחרונות חביבות, וכדי לסיים את הפוסט בנימה מתוקה, הן מברשות של Real Techniques. אני די בטוחה שבכל הזמנה שעשיתי אי פעם מאייהרב כללתי גם רכישת מברשת כלשהי, והפעם לא הייתה יוצאת דופן. אני לא יודעת למה נפלה עליי הדודא למברשות לאחרונה, אבל עובדה שאני צוברת אותן לאט אך בעקביות. אולי כי אפשר למצוא שם מברשות טובות במחירים בהחלט משתלמים, כך שזה ממתיק את העסקה. הפעם הזמנתי את מברשת Blush Brush המהוללת ולצידה את ה-Setting Brush שתפקידה קיבוע כל מיני חלקים קטנים באיפור (קונסילר, היילייטר וכו'). אני צופנת לשתיהן עתיד מבטיח, אלה מסוג המברשות שאף פעם אין לי מספיק חלופות נקיות שלהן ברוטציה. המברשות כמובן סינטטיות ולא נתלשה אף שערה של סנאי לצורך ייצורן.
כמיטב המסורת קיבלתי גם דוגמיות והפעם זו הייתה קפסולה של תוסף אומגה ומרקר צהוב קטנטן. השקית של הקפסולה הושלכה לפח (וגם הגיעה קרועה) ואילו המרקר הצטרף אל אחיו הירוק שכבר קיבלתי בהזמנה קודמת. שימושי כל כך!
חוץ מהדוגמיות המיותרות, קיבלתי גם שפע של שקיות שאפשר להמחזר לשימוש עתידי. את כל המוצרים הרטובים אייהרב תמיד אורזים בשקיות עם סגירה חוזרת, וכל עוד שום דבר לא נשפך והתלכלך בתוכן אפשר בכיף לעשות בהן שימוש חוזר. מיחזור זה חשוב!
סיימנו לפרוק את החבילה! ההזמנה הפעם התמקדה בעיקר בחידוש מלאי של מוצרי טיפוח. שימו לב שלא הזמנתי הפעם אף פריט של אוכל, החלטתי שזה פח נוראי ליפול בו אחרי טעויות העבר ("זה טבעי! אלה קלוריות טובות! אפשר לאכול בלי הגבלה!" אז זהו, שלא.) ועדיף להמנע. הטעות שעשיתי בהזמנה הזאת הייתה לא לשים לב לגודל המוצרים שאני מזמינה. הנה עוד לקח אשר נלמד לעתיד. בגזרת הפינוק הזמנתי, שוב, מברשות. מתי כבר אחדש? אולי בהזמנה הבאה.
אני מקווה שהמוצרים לא יאכזבו (כולם חדשים לי) ותצפו לראות אותם בסקירות קרובות!
ואגב, הערונת קטנטונת - כפי שציינתי לכל אורך הפוסט, אייהרב הוא ללא ספק האתר המושלם להזמין בו טיפוח ואפילו איפור שהוא נקי לחלוטין מניסויים בבעלי חיים (כולל רכיבים נגזרים). למעשה, רוב המוצרים באתר אפילו מוגדרים כטבעונים, אינם מכילים פרבנים וחלקם גם נקיים מגלוטן ורכיבים אחרים הידועים כיוצרי רגישות. טבעונים/צמחונים/רחמנים על ארנבים? זו ככל הנראה הכתובת עבורכם לרכישות של טיפוח. 

מה דעתכן על המוצרים שהזמנתי? והאם אתן מכירות אותם ויכולות לחלוק איתי חוויות שימוש? ספרו לי!

רשימת הקניות המלאה:

עושות קנייה ראשונה באתר? הכנסו דרך הלינק הזה, או הקלידו קוד WIW422 כדי להנות מהנחה של 10$ ברכישה הראשונה.