‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.7.2013

הנאהבים והנעימים - June / July 2013

שמתן לב שחם בחוץ? 
גם אם לא שמתן לב לחום, כי אתן כלואות במזגן המכוון על 21 מעלות 24/7, בוודאי שמתן לב שהבלוג יצא לנופשון קיץ בלתי מתוכנן. הלוואי שהמחסור בפוסטים חדשים היה בגלל יציאת הכותבת לחופשת בטן גב באיים המאלדביים, אבל לא. סתם עצלנות קיץ מצויה, שמקורה בעיקר במחסור חומרים לכתיבה. אני בטוחה שאני לא היחידה כאן שבקושי מתאפרת בקיץ. חם ולח, טשטוש עם מברשת הופכת לפעולה הדורשת מאמץ אילעי וגם ככה הכל נוזל מהפרצוף בשניה שכף הרגל דורכת מחוץ לבקרת אקלים ממוזגת. ואם אני לא מתאפרת, ובטח שלא ניראת מטופחת (יותר כמו סחבה מיוזעת ממוצעת), על מה אכתוב?
אז לא, לא כלו כל הקיצים, כי עדיין יש לי כמות מועטה של פייבוריטים מהחודש וחצי האחרונים לספר לכן עליהם, ובהמשך צפויים פוסטים נוספים, ואני מקווה פחות מיוזעים. אל תאבדו תקווה ואל תצאו מהמזגן!

קרם לחות Bioderma Sebium Mat + קרם Estee Lauder Daywear BB

מה אני מורחת על הפרצוף שלי בחודשי החמסין הגדול? עדיפות לכמה שפחות. מי שעוקבת אחרי הבלוג, תזהה את המוצרים האלה שכיכבו בקיץ שעבר וחזרתי אל זרועותיהם גם הקיץ.
את קרם המאט של ביודרמה אני מורחת כקרם לחות  לפני שימוש במייקאפים והוא מעניק לי שליטה מסויימת בהברקות הבלתי נמנעות. לא זו אף זו, הוא מצליח לנטרל הברקות שיוצרים מוצרי הגנה מהשמש. מבחינתי זה מוצר פריימר משולב עם לחות וכל מוצר שחוסך ממני שלב נוסף בשגרת הטיפוח הוא מבורך מבחינתי.
בימים שאני לא חייבת כיסוי מייקאפ מלא, קופץ ה-BB קרם היחיד שבאמת הצלחתי להתחבר אליו ברמה של שימוש יום יומי, ה-Daywear של אסתי לאודר. למרות שקיבל ביקורות פושרות מאד, עליי הוא דווקא מתפקד מצויין ולא דומה במרקמו לאף BB קרם משחתי ושמנוני אחר שניסיתי. גם הכיסוי סביר פלוס, העמידות לא רעה והחסרון היחיד הוא הגוון שקצת כהה לי ודורש עבודת טשטוש יסודית.

קרם גוף I Love Sardinia של ללין
חם לכן. אתן מזיעות. נכנסתן למקלחת כדי להרגיש שוב כמו בנות אנוש. 
רוצות לצאת מהמקלחת ולהתמרח בקרם לחות מעלף חושים? רוצות להריח כמו חופשת 5 כוכבים ביוון? רוצות שישאלו אתכן מתי הספקתן לבקר בגן עדן והאם אפשר להצטרף אליכן לביקור הבא?
גשו אל סניף ללין הקרוב למקום מגוריכן וריכשו את קרם הגוף "סרדיניה" שיצא לאחרונה במהדורה מוגבלת. מסתבר שזה ריח שחוזר על עצמו במהדורות מוגבלות מידי קיץ, אבל אני מגלה אותו רק עכשיו. חי נפשה של וונוס, איזה ריח קיץ מושלם. מי שקצת מכירה אותי, יודעת שאל המוצרים של ללין אני כמעט אף פעם לא מתחברת, אבל הפעם הם שיחקו אותה. הריח פשוט מושלם, הקרם עצמו קליל ונעים וכל החוויה היא באמת תענוג אחרי-מקלחת גדול.
את הקרם אמנם קיבלתי לסקירה, אבל כבר הספקתי לרוץ ולרכוש לי בקבוק נוסף - שחלילה לא יעבור יום אחד של קיץ בלעדיו!

מסקרות Rocket Volum' Express של מייבלין + Thick & Fast של Soap&Glory
כמו שכתבתי בתחילת הפוסט - בתקופה האחרונה אני כמעט ולא מתאפרת. אולי "לא מתאפרת בכלל" תהייה קצת הגזמה, אבל בטח שלא באותה כבדות כמו בעונות השנה האחרות ותוך שאיפה להשתמש בכמה שפחות מוצרים.
איפור הקיץ שלי בד"כ מורכב מצללית בסיס כלשהי על העיניים (או עיפרון), מסקרה, הרבה סומק ושפתון זעקני כזה או אחר.
שתי מסקרות מככבות אצלי לאחרונה, ושתיהן מסיבות שונות.
את Thick&Fast של Soap&Glory אני פשוט רוצה לסיים, כי היא יושבת אצלי פתוחה כבר יותר מידי זמן. לכן שלפתי אותה מערימת המסקרות כדי שלא אשכח להשתמש בה, ובקרוב היא תמצא את מקומה בפח. זו מסקרת בסיס "מיושנת" די מוצלחת. מברשת גדולה, פורמולה יבשה ותוצאות סבירות פלוס. אני אוהבת אותה כי הפורמולה יבשה, כמו שציינתי, ואלה פורמולת שעושות עם הריסים שלי הכי הרבה חסד. אני גם מרגישה שיש לה פיגמנט חזק והריסים שלי ניראים איתה שחורים משחור. העמידות טובה והיא לא נמרחת, לפעמים רק קצת מתפוררת בסופו של יום ארוך. היה נחמד, אבל לא מדובר במותג נגיש במיוחד ולכן לא משהו שחייבים לרוץ לקנות. יש לה דיופים רבים בשוק.
את מסקרת ה-Rocket של מייבלין קיבלתי לסקירה והייתי מאד מסוקרנת לגביה. המסקרה קיבלה הייפ אינסופי אצל בלוגריות ו-וולוגריות בחו"ל ורציתי לדעת על מה המהומה.
אז מסתבר שזו מסקרה רטובה למדי עם מברשת גומי של זיזים. הקומבינציה הזו עובדת טוב ביחד, אבל לטעמי הפורמולה רטובה מעט יותר מידי. כמו שאמרתי - חובבת מסקרות יבשות אנוכי, והן בדרך כלל יותר קלות לי למריחה. אהבתי במסקרה של מייבלין את המברשת, ולדעתי ככל שהזמן יעבור והפורמולה תתייבש קצת אני אוהב את הביצועים שלה עוד יותר. בינתיים אני נזהרת מלהעמיס אותה, וכשאני מורחת לא יותר משתי שכבות היא נותנת ריסים מופרדים, ארוכים ומודגשים. בתמונת הסוואטצ' לדוגמה יש הרבה יותר משתי שכבות ולדעתי רואים שהתוצאה קצת פחות מוצלחת. ולגבי עמידות? סבירה, אבל לא עומדת במצבי חום ולחות קיצוניים (פעילות גופנית למשל). 
מה שמוביל אותי לנקודה הבא - סוואטצ'ים של מסקרה. האם זה חיוני עבורכן כשאני כותבת סקירה על מסקרה? אני תמיד מרגישה שתמונות של מסקרה יוצאות לי גרוע וזה בכלל לא משקף את איך שזה נראה במציאות. מעבר לעובדה שאני באמת שונאת לצלם את התמונות האלה..... מסקרות תמיד מרגישות לי כמו המוצר הכי בלתי אמין בייקום מבחינת ביצועים. אפילו על הריסים שלי מסקרה יכולה לתפקד אחרת מיום ליום, זה תלוי בכל כך הרבה גורמים.
בקיצור - סוואטצ'ים של מסקרה כן או לא? פרסמתי משאל פייסבוק קצר ורוב התגובות היו "לא!", אבל אשמח לשמוע את דעתכן גם כאן!

בושם Pink Friday של Nicki Minaj
כנראה שהחום הכבד קיצר לי כמה פיוזים במוח, אחרת אין דרך להסביר איך הצלחתי להתחבר לבושם מבית היוצר של ניקי מינאז'. אמנם אני לא סנובית מותגים גדולה במיוחד, אבל כשזה מגיע לבשמים של סלבריטיז מעולם לא הצלחתי להתחבר לקונספט ולניחוחות. לא רק סלבריטיז, אלא ניקי מינאז' ספציפית בכלל רחוקה מלהיות דמות שאני מעריצה או מחבבת את היצירה שלה, כך שבאמת כל קשר ביני ובינה קלוש ביותר.
אבל הבושם מוצלח. אין לי דרך אחרת להודות באמת המביכה. יצרני הבושם הם אליזבת ארדן, וכנראה שהם הצליחו להחדיר קצת קלאסיות למוצר הפופ-קאלצ'ר לנערות הזה. ריח פרחוני, לא מתקתק מידי ולא חמוץ מידי. מרענן וצעיר, לדעתי זו ההגדרה של "בושם לנערות" במובן הטוב של המילה. ומה אפשר לומר? בקיץ הזה בא לי להריח כמו נערה. 
רק הבקבוק הוא באמת מגלומני ומחריד בעת ובעונה אחת. כדי להשתמש בבושם, צריך לערוף לניקי את הראש, לא פחות. חסכתי מכן את התמונות הקשות, תצטרכו להשתמש בדמיונכן הפרוע. גוף הבושם מזכיר את עיצוב הבשמים של ז'אן פול גוטייה, חבל שזה לא הסתיים בכך. 

ובנימה מוזרה זו, נסיים את פוסט הפייבוריטס ליוני-יולי. הקיץ החם עוד לפנינו, היו זהירות בשמש וחכמות בצל!

מה הפייבוריטס איפור/טיפוח שלכן לתקופה החמה? והאם גם אתן מרגישות שהחום משפיע על הבחירות שלכן? שתפו אותי!

גילוי נאות: Maybelline, Nicki Minaj, Laline

12 תגובות:

  1. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח14 ביולי 2013 בשעה 18:27

    המסקרות נראות מעולה! ובזמן האחרון ממש בא לי לנסות את המותג סופ אנד גלורי...
    בהחלט עשית לי חשק לנסות את הקרם גוף הקיצי הזה :-) אוטוטו רצה ללין.
    ואני בהחלט מזדהה איתך שבקיץ less is more...

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus14 ביולי 2013 בשעה 19:18

    קרם גוף הזה מזכיר לי את אנג'ל! ריח באמת נחמד ושונה לטובה מהרגילים שלהם.
    ניקי IS FREAKY! לגמרי העתיקו מז'אן פול גוטייה ולא לטובה

    השבמחק
  3. סופ אנד גלורי הם מותג חביב, אבל אני לא חושבת ששווים את הטרחה שבמציאת דרך להשיג אותם.... אני לא מכירה אתר ששולח אותם ישירות לארץ ובמחירים נוחים.
    רוצי רוצי ל-ללין! את לא תתחרטי :-)

    השבמחק
  4. אנג'ל? באמת? מריח לי הכי רחוק ממנו - פרשי ורענן, ולא מתוק וכבד כמו אנג'ל.
    אוי ניקי ניקי.... מצד שני, אני מניחה שהיה יכול להיות הרבה יותר גרוע...

    השבמחק
  5. סיקרנת אותי מאוד עם קרם הגוף של ללין!
    האריזה של ניקי מינאז' באמת קצת מלחיצה.. :) הריח ייבדק בכל מקרה..
    מבינה אותך עם הקטע של האיפור והחום בעיקר בבקרים...לאחרונה עברתי למייק אפ קצת יותר קליל וגם סוף סוף נתקלתי בביבי קרים בגוון שלי פחות או יותר אז אני בהחלט משתמשת בו...
    החום משפיע עליי בעיקר בבחירות הבשמים שלי, עוברת לניחוחות יותר פרשיים ולימוניים..
    הכי כיף שפתון זעקני בקיץ ;)

    השבמחק
  6. בשביל קרם הגוף הזה של ללין אני מוכנה לחרוג מאי אהבתי אליהם וללכת לרכוש אותו. הוא יוצא כל קיץ ואני מטורפת עליו. שאר המוצרים שלהם די קומסי קומסה. סינטטי משהו.
    הגופה שם עדיין מפחידה אותי :-P

    לגבי המסקרה של מייבלין , אני מתה על המסקרות שלהן והן מככבות אצלי קבוע [חוץ מהעובדה שאני פושעת ופותחת 40 מסקרות בו"ז] אבל מסקרות רטובות עושות לי את זה , תבדק
    :)

    השבמחק
  7. גם אני מתחברת רק למתי מעט מוצרים של ללין, אבל זה לחלוטין אחד מהם. איך פספסתי אותו עד עכשיו?!
    אם את אוהבת מסקרות רטובות אז את לגמרי ההיפך ממני - כמה שיותר יבש לי ככה יותר טוב!

    השבמחק
  8. ממליצה מאד לבדוק את הללין, לא תתחרטי!
    מצחיק שקשה לך למצוא ביבי קרם בגוון שמתאים לך, אני בדיוק עם אותה בעיה רק בקצה השני של הסקאלה :-D
    אבל זה רק מוכיח את בעיית הגוונים של המוצרים האלה.

    השבמחק
  9. מרג'ורי מורנינגסטאר15 ביולי 2013 בשעה 17:37

    מרינה סקרנה אותי עם ההשוואה לאנג'ל, ואת סקרנת אותי עם הסופרלטיבים הנלהבים, אבל אני מרגישה שרכישת קרם הגוף של ללין היא ממש צעד לא מוסרי מבחינתי - יש לי כל כך הרבה קרמים! אני ממש מתקשה לסיים אותם, תמיד מתעצלת להתמרח, או שסתם חם, דביק או לח מדי. איך אתן עושות את זה?

    השבמחק
  10. האמת שאני לא כ"כ רואה את הדימיון לאנג'ל, לדעתי אלה שתי משפחות ריח שונות לחלוטין. אבל לכל אחת הקונוטציות שלה :-) אבל בלי קשר - הוא מומלץ מאד. את יכולה לתרץ את הקניה של עוד קרם גוף בכך שזה מהדורה מוגבלת, אם לא תמהר לא ישאר!
    ולגבי קרם גוף בקיץ - מבחינתי זה כבר הרגל מובנה. שנים על גבי שנים שאני מסיימת כל מקלחת עם מריחת קרם גוף בכל מזג אויר. בקיץ אני פשוט נוטה יותר לכיוון המרקמים הקלילים והג'ליים יותר.

    השבמחק
  11. וואו כמה שהבושם הזה קריפי... אני מדמיינת לעצמי התקלות תמימה בו בלילה וצרחות :P
    קשה עם הקיץ הזה.. אני רוצה לשים כמה שפחות אבל הפנים רוצות כיסוי, בהחלט מאתגר... אלך לרחרח את הקרם של ללין, סיקרנת אותי.
    אהבתי את המסקרה הראשונה עלייך קצת יותר, הריסים שלך מושלמים.

    השבמחק
  12. את הבושם של ניקי צריך לאכסן בארון סגור בלילה, שלא יהיו תאונות :-P
    קשה עם איפור בקיץ, וקשה עוד יותר להיות בלוגרית איפור :-D
    פשוט אין חשק לשים כלום.
    הקרם של ללין מומלץ בחום!

    השבמחק