‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.6.2013

לק לשבת - Load

לק השבת שלי השבוע הוא תאונת שרשרת אחת גדולה. הממצאים לפניכן:

מדובר בלק צהוב חמאה של Illamasqua בשם "Load" (את הקונוטציות על השם תשמרו לעצמכן!). צריך 3 שכבות בשביל אטימות ואחידות מלאה? צריך. מדגיש קיוטיקלס בצורה מחרידה? מדגיש. ניראה על ציפורני כאילו התפשטה עליהן פטרת? ניראה. 
לסיכומו של דבר - אחרי שטרחתי ומרחתי 3 שכבות מהדבר הזה, הוא הועף מהציפורניים כלעומת שבא מיד אחרי שצילמתי את התמונה. אציין שכבר עשיתי איתו ניסוי בעבר, ובגלל שגם אז לא אהבתי את איך שהוא ניראה השתמשתי בו כבסיס לנייל ארט עקום כזה או אחר. החלטתי היום לתת לו צ'אנס נוסף, מה שהתברר כטעות ועל טעויות, כידוע, משלמים.
אני אסכם ואומר שהוא לא חייב להיראות מחריד על כל אחת. בשילוב עם גוון העור שלי הצבע הזה מתקבל עליי פשוט זוועה, אבל על אחרות הוא כנראה יתקבל אחרת. בסך הכל הפורמולה שלו לא נוראית, רק צריך סבלנות למרוח 3 שכבות לגימור מושלם. כדאי גם להקפיד על קיוטיקלס במצב טיפ טופ, לא חשבתי שהמצב אצלי כל כך גרוע עד שהלק הדגיש לי אותם. 
אחרי שהסרתי את הניסוי העלוב הזה, הציפורניים שלי בעצם נותרו ערומות לשבת, מה שמוביל אותי לנקודה הבאה.
בטח שמתן לב שהפינה לאחרונה לא מופיעה בתדירות גבוהה כמו פעם. הכל התחיל כשנגמר לי מייבש הלק האהוב של סיאטה. כיוון שבארץ כבר לא ניתן להשיגו ומחו"ל כמעט בלתי אפשרי להזמין, דחיתי את פתרון הבעיה הזו עד שיהיה לי כוח לחשוב על מייבש אחר שמתחשק לי להזמין במקומו (לחזור לסשה ויט? להמר על פושה? לנסות את סאלי האנסן? דילמות!). בזמן שהציפורניים שלי היו נקיות מלק, שמתי לב שמצבן באמת עלוב מאד ואולי הגיע הזמן לתת להן קצת זמן שיקום. מן הידוע שהציפורניים שלי גם ככה לא מהזן המשובח ביותר, וביחד עם שימוש קבוע בלקים ומסירי לק הן הצהיבו והפכו דקות, מתפצלות ושבירות מאד. אז עכשיו אני בעיקר נותנת להן לנשום ולא מורחת לקים כמעט בכלל, אפילו לא מחזק. זה לא אומר שהפינה נעלמת, רק שהיא לא תופיע בתדירות קבועה. אני עדיין מורחת לקים פה ושם לאירועים מיוחדים, ואני מבטיחה לעדכן כשזה יקרה.

אני יודעת שיש לפינה הזו קבוצת מעריצות מפתיעה בגודלה, אנא שאו תפילה לשיקום מהיר של הציפורניים שלי כדי שהפינה תחזור להתעדכן מידי שבוע!

גילוי נאות: הלק הוענק לי במתנה על ידי ידידת שקר (שלא אחשוף כאן, רק ארמוז ששמה מתחרז עם "מדרובה") אשר כנראה מאד לא אוהבת אותי!!

8 תגובות:

  1. דווקא משם מה הגוון הזה קורץ לי מאוד !! אחפש משהו דומה בחברה אחרת!!
    אני בעד לתת לציפורניים לנוח מידי פעם מלקים ולאפשר להן לנשום ולהשתקם. היתה לי גם תקופה כזו לא מזמן...

    השבמחק
  2. הגוון לא רע, באמת קיצי וחמוד. אבל לי הוא פשוט ממש לא החמיא...

    השבמחק
  3. לובה? מצחיק. צחקתי. את נהדרת גם כשאת לא מרוצה.

    השבמחק
  4. אני בעד שתחליפי את הפינה בפינת תלונות שבועית עד שיקום הצפורניים

    השבמחק
  5. מי עוד יש לה שם שיכול להתחרז עם מדרובה? :-D

    השבמחק
  6. יש לי הרגשה שהפוסטים הקיטוריים שלי מתקבלים בהצלחה רבה יותר מאלה בהם אני מסבירת פנים כלפי הציבור :-D

    השבמחק
  7. הוא טיפקסי מדי=\ ממש שילוב של דברים מבאסים בלק אחד, אוף!
    מאחלת לציפורנייך שישובו לעצמן במהרה:P

    השבמחק