‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.6.2013

שגרת טיפוח מעודכנת - בוקר

פוסט שגרת טיפוח מרוכז האחרון בבלוג הופיע בחורף וזכה להצלחה פנומנאלית, באופן מפתיע למדי. מאז שגרת הטיפוח שלי לא השתנתה במהותה, אבל המוצרים התחלפו מקצה לקצה. אז חשבתי שהגיע הזמן לעדכן בנבחרת המוצרים המעודכנת, במיוחד שחלקם כבר עומדים בפני סיום.... כיוון שאני לא רוצה להעמיס על פוסט אחד אלף מוצרים, נדבר היום על מוצרי שגרת טיפוח בוקר, ובשבוע הבא נדבר על הנבחרת הלילית.

נתחיל עם מי פנים, וכרגע אני משתמשת ב-Citrus Witch Hazel של המותג Humphreys מאייהרב כמובן. המים מיועדים לעור שמן, אינם מכילים אלכוהול ועושים עבודה טובה ברענון ואיזון הפנים בבוקר, והכנתם לשלב הקרמים והמייקאפ. הם לא מעקצצים על העור ולא מגרים אותו. אני מודה שיש להם ריח קצת מוזר, שילוב של תפוז וניחוח עשבי כלשהו, אבל אחרי כמה זמן מתרגלים לזה.  
אחרי שלב מי הפנים, אני מורחת קרם עיניים. קרם הבוקר שלי כרגע הוא Eye Defense Serum מסדרת Hydra Essential של ג'ייד. זו סדרת טיפוח לחותית חדשה המבטיחה להחזיר לעור את הלחות והגמישות החסרים בו. כיוון שאזור העיניים שלי תמיד מרגיש לי פגיע יותר משאר הפנים, אני מקפידה למרוח קרם קליל בבקרים וקרם עיניים מזין ועבה יותר בלילה. לבקרים הסרום של ג'ייד עושה עבודה טובה. הוא קליל, ג'לי ונספג יחסית מהר, מותיר את אזור העיניים מלוחח וגמיש ולא מפריע להנחת קונסילר מעליו. לעומת זאת, לא הבחנתי בניסים של צמצום כהויות או נפיחויות...
השלב הכמעט אחרון בשגרת הבוקר שלי הוא קרם הלחות, וכרגע אני משתמשת ב-Essentials Hydrating Day Cream של Garnier. קרם ג'ל בצנצנת, בריח מלפפונים נהדר, קריר וקליל על העור - תענוג! קרם היום המושלם לעונת הקיץ לעור מעורב/שומני. החסרון היחיד שמצאתי בו, היה חוסר התאמה עם מייקאפ של רבלון (new complexion), אבל עם כל שאר המייקאפים שלי הוא מסתדר מצויין.
מעל קרם הלחות אני מורחת קרם הגנה (לנבחרת מוצרי ה-SPF שלי הקליקו כאן) וממתינה לפחות 10 דקות לפני שאני ממשיכה לשלב המייקאפ.
המוצרים האחרונים הם לא חלק משגרת הבוקר שלי, אבל בכל זאת הייתי רוצה לציין אותם כאן. אלה מוצרים שאני משתמשת בהם כשאני עושה "איפור מס' 2" במהלך היום. כשאני צריכה להחליף מאיפור יום לאיפור ערב, אני לעולם לא אחדש או אוסיף על האיפור הקיים, אלא אני מעדיפה להוריד הכל ולהתחיל מחדש. במקרים כאלה אני שוטפת את הפנים עם סבון Soft Cleanser של ד"ר עור כדי להסיר את כל שאריות האיפור הקודם. היתרון בסבון הזה שהוא "סבון ללא סבון", ולכן אינו מוצר ניקוי "קשה". אני מעדיפה לא לנקות את הפנים יותר מפעמיים ביום, ולכן כשאני צריכה להסיר איפור בצורה יסודית באמצע היום אני אעדיף מוצר ניקוי עדין יותר כמו התכשיר של ד"ר עור. במגע עם הפנים הוא לא מקציף ובהתחלה זה קצת מטעה לחשוב שהוא לא עושה כלום, אבל כששוטפים את הפנים מגלים שהוא מסיר ביחד איתו את כל שכבות האיפור. להסרת איפור כבד במיוחד אני שוטפת איתו את הפנים פעמיים. 
כיוון שהסבון הזה עדין ולא "מפשיט" את העור משכבות של לחות, העור שלי לא מרגיש שהוא זקוק לשכבה נוספת של קרם לחות, ולכן בדרך כלל באיפור ערב אני מדלגת היישר לשלב הפריימר. לעומת זאת, גם במקרים כאלה אני לא מוותרת על ליחוח אזור העיניים שתמיד מרגיש לי מיובש יותר. אני משתמשת ב-Sensibio Eye Contour Gel של Bioderma כדי להעניק לעור שכבה דקה של לחות לפני שאני מניחה עליהן איפור ערב כבד. הג'ל קליל יותר מהסרום שאני משתמשת בו בבוקר, וכך אני לא מעמיסה על אזור העיניים יותר מידי מוצרים שיכולים ליצור תגובה הפוכה של נפיחות.

איכשהו יצא פוסט טיפוח קצר ולעניין. כנראה בגלל שטיפוח הבוקר שלי הוא באמת לא מסובך הוא עשיר ביותר מידי מוצרים, אלא ישר ולעניין וגוזל כמה שפחות זמן. בפוסט טיפוח הערב אני מבטיחה מגוון גדול יותר...

מהי שגרת טיפוח הבוקר שלכן? ואיזה מהמוצרים בפוסט ניסיתן ואהבתן? שתפו אותי!

גילוי נאות: כל המוצרים בפוסט (מלבד מי הפנים) התקבלו לצורך סקירה.

8 תגובות:

  1. עור הפנים שלי נכנס לחרדה רק מלקרוא על שטיפת פנים בלי לחות אחר כך... כנראה שהסבון של דר" עור באמת באמת עדין.
    והתוית של מי הפנים פשוט לא משרה תחושת נקיון וטיפוח
    (אני שלילית הלילה, אה?)
    מחכה לקרוא על שגרת הערב

    השבמחק
  2. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח7 ביוני 2013 בשעה 15:50

    אחלה פוסט! אני נורא אוהבת לקרוא על שגרת טיפוח :-) והקרם של גרנייה נראה מפתה ומרענן ממש.
    אני סקרנית בנוגע לקרם הגנה, עד כמה הוא אפקטיבי אם הוא מונח מעל הקרם פנים? כי שמעתי שאולי כדי להניח אותו רק על העור...

    השבמחק
  3. גראמפי תמר :-D
    קחי בחשבון שיש לי עור מעורב/שומני, כך שאם אני רוצה איפור ערב מושלם ועמיד, כמה שפחות שכבות נזילות על הפנים שלי ככה יותר טוב. אני מניחה שבעיצומו של החורף שכבה דקה של קרם לחות לא הייתה מזיקה, אבל לא ניסיתי את הסבון הזה במזג אויר קר במיוחד....
    ונעלבתי בשמה של נערת הוואי!

    השבמחק
  4. תודה! :-)
    נגעתי בנקודה הזו גם בפוסט "כוננות קיץ" ובעיקרון ההמלצה שנתקלתי בה הכי הרבה פעמים היא למרוח את קרם ההגנה כשלב אחרון. הסיבה העיקרית היא שמקדמי הגנה הם קרמים "כבדים" והם יחסמו את העור שלך מקליטת מוצרים אחרים שתמרחי מעליהם, ככה שלא תהיה לך תועלת מקרם הלחות. לעומת זאת, מבחינת הגנה מהשמש לפי מה שהבנתי אין משמעות לסדר בו את מורחת אותם. ולכן אני מעדיפה להספיג בעור את קרם הלחות קודם ואח"כ לטייח עם קרם הגנה :-)

    השבמחק
  5. העיצוב של מי הפנים מקסים!
    אני חושבת שהייתה לי גרסא ישנה יותר של הקרם של גרנייה, היה מעולה בזמנו.

    השבמחק
  6. גם אני חשבתי! לא יוקרתי בשום צורה, אבל חמוד וצבעוני :-)

    השבמחק
  7. אהבתי לקרוא את הפוסט רכשתי את הקרם של גרנייה [הוורוד ] אך טרם השתמשתי בו .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רחלי! אני מקווה שתהני מהקרם, את הוורוד לא ניסיתי :-)

      מחק