‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.6.2013

הנאהבים והנעימים - April / May 2013

פוסט אהובי החודש הראשון בבלוג קיבל כזו קבלת פנים חמה, עד שהחלטתי לעשות לו שידור חוזר. אף פעם לא הופיעו בבלוג פינות של "אהובי החודש" וגם עכשיו הסיכויים הם קלושים שפוסט כזה יתפרסם מידי חודש בחודשו. אבל כמו שלפוסט הזה אספתי פייבוריטס במשך כחודשיים, אני מבטיחה להמשיך ולעדכן כאן גם בעתיד מידי כמה חודשים במוצרים עליהם אני חורשת באופן קבוע למשך תקופה.

פלטת צלליות של Life (סופר-פארם)

אני בטוחה שבפלטה הזו של לייף נתקלתן בבלוגים נוספים, והגיע גם תורי להצטרף לחגיגת הסיקור. למרות שהיו מי ששיבחו אותה כפלטת העשור, אם לא מתחרה לנייקד 1+2 ביחד, אני מוכנה להודות שמדובר בפלטה מאד נחמדה ושימושית אך לא מעבר. בפלטה תמצאו 9 צלליות, אשר 8 מתוכן במרקם שימרי בריכוזיות משתנה. הצללית המאט היחידה לא מאד פיגמטית, אך נחמדה כגוון היילייטר באיפור עיניים שאינו בוהק מידי. בנוסף, תקבלו ברונזר כתמתם וסומק וורדרד - שניהם שימרים. הצלליות רכות, פיגמנטיות והצבע שניראה בפאן הוא הגוון המתקבל על העפעף. מצד שני, הן באמת מאד מאד שימריות ולכן קצת קשה לי איתן לאיפור יום יומי "רגוע". מי שמחפשת צלליות מאט, זה לא המקום. אבל, כמו שאתן רואות, היא נכנסה לפוסט הפייבוריטס כי מצאתי את עצמי משתמשת לא מעט בצלליות הנייטרליות מהפלטה- הצללית הזהובה, הוורודה והשמפניה. נוחות מאד למריחה זריזה על כל העפעף, עיפרון שחור מטושטש ומסקרה, ובגלל המרקם השימרי זה יוצר רושם שהשקעתן המון באיפור עיניים. 
את הפלטה אני רואה בדרך כלל כמוצר קופה בסניפי סופר-פארם והיא נמכרת בכל מיני מבצעים של 30-40 ש"ח. בהחלט מוצר נחמד ושימושי, בעיקר למתחילות.

צללית MUA מס' 24 + צללית קרם של סופטאץ' בגוון מס' 606 
נמשיך עם איפור עיניים, והפעם מדובר בשילוב מוצלח שגיליתי בין שני מוצרים. על צללית הקרם הכסופה של סופטאץ' כבר כתבתי כאן בעבר, ולמרות שהיא באמת מאד עמידה, את הגוון שלה אני פחות מחבבת בפני עצמו ולא חושבת שהוא מחמיא לי. גם את צללית מונו מס' 24 של MUA לא כל כך אהבתי כיוון שהיא התגלתה כלא פיגמטנית במיוחד ולא מרגשת על העפעף. בסוואטצ' היא ניראת עמוקה, אבל תאמינו לי שעם מברשת קשה להוציא ממנה הרבה גוון. אבל השידוך ביניהן רק מוכיח שלפעמים אם מוצר לא עובד בפני עצמו, אם תמצאו לו חבר פתאום תגלו שילוב מקסים. יום אחד החלטתי לתת לשתיהן צ'אנס ומרחתי את הצללית הקרם ומעליה את הצללית הוורודה, והתקבל גימור וורוד/כסוף כמעט דואו-כרומי מהמם ממש. מאז חרשתי על השילוב הזה אין סוף, בעיקר בבקרים שאני מאחרת ומתעצלת. מה זה בא ללמדנו? שאוסף האיפור שלנו מכיל אין סוף אפשרויות לגיוונים ותגליות חדשות, צריך רק לחפש!

מסקרה Lash Fever של ג'ייד
הפוסט הזה הוא חזק באיפור עיניים! לא אסיים לדבר על צלליות, מבלי להזכיר גם מסקרה, ואוי כמה שאני אוהבת את המסקרה הזו! גילוי משעשע - זו מסקרה זהה לחלוטין למסקרה Vamp! של פופה, אבל לחלוטין. ומכיוון שאת המסקרה הזו של פופה אני אוהבת מאד, לא מן הנמנע שאוהב גם את הגרסא של ג'ייד. הפורמולה עבה ולא רטובה מידי, מעבה את הריסים ועמידה. ועכשיו תנו לי לסייג את הדברים בכך שאומר שכל זה נכון על הריסים שלי. כבר למדתי שקשה מאד לסקור מסקרות לשביעות רצון של כולם, כי מדובר במוצר שהביצועים שלו תלויים בכל כך הרבה נתונים אישיים, בעיקר מצב צפיפות/אורך הריסים ושמנוניות העפעף. בכל מקרה אני יכולה להגיד בוודאות שמי שאהבה את מסקרה Vamp! של פופה, תאהב מאד גם את המסקרה הזו.

מברשת Airbrush Concealer של EcoTools
במברשת הזו נתקלתן לראשונה בפוסט פתיחת החבילה מאייהרב, ומאז זה סיפור אהבה. חיפשתי מברשת קונסילר טובה, קיוויתי שהישועה תבוא מאקו-טולס החביבים והזולים, ואכן הם לא איכזבו. המברשת עגולה עם קצה זוויתי, דחוסה וסינטטית ועובדת נהדר עם כל סוגי הקונסילרים. עדיין לא לגמרי התרגלתי לעבוד איתה מתחת לעיניים, אבל לכיסוי פגמים על הפנים היא עושה עבודה נהדרת ומהירה. 13 שקלים  באתר חברות, 13 שקלים! יגעתי למצוא מברשת קונסילר טובה, ומצאתי, ואתן כדאי שתאמינו.

אני חושבת שבזה הסתיימו אהובי החודשיים האחרונים. בינתיים כבר הספקתי להתאהב לחלוטין בפלטה חדשה ומהממת, אבל תצטרכו לחכות לפוסט הבא כדי לזכות להצצה ;-)

מה היו אהובי החודש שלכן? האם היו מוצרים יוצאי דופן שחזרתן להשתמש בהם שוב ושוב? שתפו אותי!

נ.ב. הבלוג חגג לאחרונה יום הולדת שנתיים!! בהזדמנות הזו של פוסט אהובים, אני רוצה להודות לכל אחת מהקוראות, העוקבות, התומכות והמגיבות הנפלאות שלי, אשר בלעדיכן כל זה לא היה קיים ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

גילוי נאות: Life, Gade

13 תגובות:

  1. הפלטה של לייף מזכירה לי את הפלטה של ג'ייד שיש לי, גוונים יפים, אבל שימריים ומבריקים מאוד. מצד אחד תמיד טוב שתהיה אחת כזאת, במיוחד למתחילות, מצד שני אותי אישית כבר קשה לרגש עם מוצר כזה.
    סיקרנת אותי עם המסקרה של ג'ייד! מזמן רציתי לנסות את פופה ועכשיו אני די בדילמה על איזו מהן ללכת :)
    מברשת הקונסילר ככל הנראה תוזמן בחבילה הבאה, נשמע לי כמו עבקה טובה.


    מזל טוב לבלוג ועוד שנים של כתיבה מהנה!

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus3 ביוני 2013 בשעה 9:59

    רשימה חמודה. מסכימה לגבי הפלטה - היא נחמדה, במיוחד לחובבות ומתחילות באיפור אבל לא חובה ובהחלט לא תספק את כל צרכי מתאפרת ממוצעת.
    לא אהבתי את פופה ולכן בטוח לא אוהב את זאת. לא מפתיע אותי שאת אומרת שהן זהות, בטח מיוצרות באותו מפעל! הרי זאת לא פעם ראשונה...

    השבמחק
  3. כן, אני זוכרת שלא אהבת את המסקרה. אנחנו תמיד חלוקות לגבי מסקרות, כך שזה לא הפתיע אותי :-D
    היא בטוח מיוצרת באותו מפעל, גם האריזה זהה חוץ מהגוון....

    השבמחק
  4. אם רצית לנסות את פופה, את יכולה בשקט לקנות את של ג'ייד במקום - זה אותו הדבר. תקני מה שנמצא במבצע הכי טוב :-D
    המברשת קונסילר מומלצת מאד! בטח ביחד למחיר


    ותודה! :-)

    השבמחק
  5. עניין . תודה רבה

    השבמחק
  6. לא נראה לי שיש לנו אותה צללית מס' 24, שלי נוראית שאי אפשר לתאר.
    המברשת נשמעת כאילו אי אפשר לטעות איתה והיא כנראה תצטרף להזמנה הבאה =)

    השבמחק
  7. כן כן, היא נוראית, בדיוק כמו שכתבתי בפוסט. אבל כששידכתי אותה לבסיס הקרמי יצא משהו נחמד :-)

    השבמחק
  8. המון מזל טוב לחגיגות השנתיים ויישר כוח על העבודה וההשקעה הרבה שלך בתחום !
    לחיי המשך התפתחות וצמיחת הבלוג ועוד שנים של עשייה כיפית ! :)
    נראה כי הפלטה הזו של לייף פופולארית ביותר..בדומה לאלכס גם לי היא מזכירה פלטה של ג'ייד שהיתה לי...
    המסקרה החדשה הזו של ג'ייד נשמעת שווה בדיקה וגם המברשת של אקוטולס !

    השבמחק
  9. תודה רבה!!

    הפלטה של לייף נחמדה, אבל עבור וותיקות איפור כמונו בהחלט לא מוצר הכרחי באוסף...

    השבמחק
  10. מזל טוב לשנתיים! כן ירבו שנים מלאות פעילות!
    הפלטה של לייף נראית שימושית, ונקרא שהצלליות טובות!
    אני אוהבת את המסקרה הזו, והיא נראית מעולה עלייך.

    השבמחק
  11. תודה רבה! :-)
    הפלטה של לייף בהחלט נחמדת, ונחמד גם שמקבלים איכות סבירה גם עבור מחיר נמוך

    השבמחק
  12. מזל טוב לשנתיים. הזמן טס! :)
    הפלטה של לייף נחמדה מאוד. יצא לי לנסות את הצלליות הבודדות של לייף והן היו מצויינות. פיגמנטיות עשירות ועמידות, ואהבתי אותן יותר מאשר את הפלטה (וזה נכון להרבה מותגים. הבודדות בדר"כ מוצלחות יותר).
    המסקרה הזו נראית עלייך מעולה

    השבמחק