‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.6.2013

שגרת טיפוח מעודכנת - ערב

אחרי שערכתן היכרות עם שגרת טיפוח בוקר שלי, הגיע הזמן להגיע למוצרים של שעות הערביים. כמו שציינתי בפוסט הבוקר, גם שגרת הערב שלי לא השתנתה מבחינת מהות. כלומר, מידי ערב אני רוחצת את הפנים פעמיים -עם סבון ואחר כך שוב עם סבון וספוגית, או עם סבון ולאחריו מוצר פילינג. בפוסט הזה נכיר את המוצרים החדשים שנכנסו לרוטינה.

מוצר הניקוי החדש היחיד שהצטרף לאחרונה לאוסף, הוא פילינג מסדרת Time To Treat של אהבה. מדובר בסוג מוצרי הפילינג ללא גרגרים, כלומר מוצר על בסיס שמנים אשר מעסים אל תוך העור, ובזמן שהוא מתחמם הוא עושה עבודת ניקוי יסודית. מניחים אותו כמו מסיכה לכמה דקות ואחר כך שוטפים. 
בפילינג של אהבה אני משתמשת כל יומיים באותו שבוע של החודש שבו העור שלי לא במצבו המזהיר ביותר. כיוון שאני לא רוצה לשפשף על גבי פצעונים "פעילים" (וסליחה אם הגעלתי כאן מישהי), הפילינג העשיר הזה מושלם למצב כזה, בו אני מאד רוצה ניקוי יסודי, אבל לא מעוניינת לפצוע את העור. העור לא מרגיש מקורצף כמו אחרי פילינג מהסוג המסורתי, אלא סוג אחר של ניקיון המותיר את העור גמיש ורך למגע.
השינוי הגדול ביותר בשגרת הטיפוח שלי לאחרונה, הוא שהתחלתי להשתמש בחומצות. אחרי המלצות חמות שקראתי אצל מרינה בבלוג "יש יופי בכולנו" וגם אחרי שהרגיעה אותי באופן אישי שלא מדובר במוצר מזיק, החלטתי ללכת על זה. הזמנתי חומצה גליקולית של Reviva Labs בדרגת חוזק 5% מאייהרב וקיוויתי לטוב. בהתאם להוראות, בחודש הראשון מרחתי אותה רק בערבים, ובשבועיים האחרונים התקדמתי לשימוש בה גם בבקרים. 
כיוון שהשימוש שלי בה לא ארוך במיוחד, חוות הדעת נוגעת רק לשינויים שאני רואה עד עכשיו. החומצה מעקצצת במגע עם העור, במיוחד על אזורים בעיתיים, נספגת מהר ולא מותירה על העור תחושה דביקה כלשהי. החומצה אמורה לשפר את מראה פני העור, למנוע סימני הזדקנות ולסייע בספיגה יעילה יותר של מוצרי הטיפוח אשר מורחים מעליה. בואו נאמר שנכון לעכשיו, לא הייתי קוראת לזה מוצר קסם. מבחינת פצעונים - היא לא מונעת או מעלימה אותם. לעומת זאת, אני כן חושבת שהיא עוזרת להם להחלים מהר יותר ומונעת היווצרות צלקות. כמו כן, אני כן חושבת שאני רואה שינוי בניראות הכללית של העור שלי. משהו בו נראה אחיד יותר, הן מבחינת גוון והן מרקם. העור מרגיש חלק יותר ונעלמו לי אזורי אדמומיות שפעם הציקו.
בינתיים זו רק הצנצנת הראשונה שלי ואני בהחלט מתכוונת להמשיך גם לריכוז של 10%.
השלב הבא אחרי חומצה, הוא קרם עיניים. קרם הלילה שלי הוא Eye Defense Cream מסדרת Hydra Essential של ג'ייד. בניגוד לסרום הקליל יותר והנספג במהירות בו אני משתמשת בבוקר, הקרם הזה מאד עשיר וסמיך. זה קרם הלילה שנותן לי שקט נפשי בכל הנוגע לאזור העיניים שלי. אולי לא שמתן לב, אבל יש לי אובססיה קלה לטיפוח העיניים והאזורים הנלווים וזו ככל הנראה אחת מתופעות ההזדקנות שהכי מרתיעות אותי. לכן הסמיכות של הקרם הזה נותנת לי ראש שקט. צריך טיפה ממש מועטה ממנו כדי למרוח על שתי העיניים, ואני הולכת לישון רגועה בידיעה שהעיניים יישארו מלוחחות כל הלילה. כיוון שלוקח לו זמן להספג, לא הייתי ממליצה עליו כקרם יום אלא אם כן יש לכן עור יבש ממש. למרות המרקם העשיר, הוא לא מרגיש כבד או מכביד בכלל על איזור העיניים.
בסך הכל אני מרוצה מהשילוב של שני מוצרי הטיפוח לעיניים מהסדרה הזו של ג'ייד. במיוחד אחרי טיפול הלילה אני מרגישה שהעיניים שלי נראות טוב יותר בהשוואה לאיך שנראו כשהשתמשתי בקרמים אחרים. העיגולים הכהים עדיים לא נעלמו (וכנראה יישארו שם לנצח), אבל קמטוטי יובש קטנים ומציקים בהחלט דהו וכמעט נעלמו.
אחרי שאני מורחת את החומצה, אני נותנת לה להיספג כדקה על העור ואז ממשיכה אל קרם הלילה. הקרם אותו אני "שותה" בתקופה האחרונה הוא Restore Night Cream של GiGi. כמה אני נהנת מהקרם הזה! זו הפעם הראשונה שאני מנסה מוצרי ג'יג'י, ולפי קרם הלילה שלהם יש לי רק דברים טובים להגיד. הוא לא קליל, אבל לא מרגיש מכביד על הפנים אלא נותן תחושת רוגע אמיתית. אני לא מתעוררת בבוקר עם פנים שמנוניות (כמו עם קרמים אחרים) והעור תמיד נראה כאילו נח היטב בלילה, לא משנה מה הייתה איכות השינה שלי. אני חושדת שגם השימוש בחומצה מתחתיו תורם ליעילות שלו, כיוון שהחומצה מעודדת ספיגה יעילה של מוצרים קוסמטיים שמורחים מעליה, ולכן יש להם הזדמנות להפעיל את כל הרכיבים הפעילים שהם מורכבים מהם.
כשהעור שלי לא מתנהג יפה, אני פונה אל מוצרים מייבשי פצעונים כמו Natural Acne Dote של Alba Botanica. רכשתי אותו כמובן באייהרב ומדובר בג'ל של חומצה סליצית אשר אמורה לסייע בייבוש וחיסול פצעונים. אני לא חושבת שזה המוצר המייבש היעיל ביותר שאי פעם נתקלתי בו, אבל הוא עוזר לקצר את משך החיים של אותם צוררים שנואים. רק שימו לב - אם משתמשים בחומצה גליקולית וגם במוצר הזה, התוצאה היא שמורחים שתי חומצות האחת על השניה (גליקולית+סליצית). זה שורף מאד! לא הבחנתי בנזק הנגרם משילוב שלהם, אבל התחושה הראשונית אחרי המריחה לא נעימה.
אחרונות חביבות הן השפתיים. אני לא מסוג האנשים מכורי ליפ באלם ולא משתמשת בהם כמעט בכלל במשך היום. מספיק לי למרוח מוצר לחות כלשהו על השפתיים מידי לילה, כדי לשקם אותן משפתונים/גלוסים שישבו עליהן במשך היום. כשהשפתיים שלי במצב טוב, אני משתמשת בליפ באלם Everon של Weleda. עוד רכישת אייהרב ואני מרוצה ממנו. הוא לא מרגיש כמו הליפ באלמס שרק מורחים שכבת שמנוניות ולא באמת תורמים לשיקום העור העדין, אלא אני מרגישה שהשפתיים שלי נראות ומרגישות מלוחחות יותר אחרי הספיגה שלו. יש לו גם ריח מתקתק נעים והוא מתפקד נהדר מתחת לשפתונים כשאני מרגישה צורך להשתמש בו קודם. אל תקנו אותו בארץ במחיר מופקע, עדיף (כתמיד) לרכוש אותו באייהרב בלא יותר מ-5 דולר.
כשהשפתיים שלי במצב קצת יותר קשה, בעיקר באשמת חילופי מזג אויר קיצוניים, אני שולפת את ה"משחה לאם המניקה", כלומר משחת לנולין. עדיין לא התחלתי להניק, אבל המשחה הזו היא תרופת קסם לשפתיים מתקלפות ויבשות. מאד מרוכזת ומאד כבדה, זה באמת טיפול שלדעתי מתאים רק ללילה.

עד כאן עדכון המוצרים המככבים בשגרת הטיפוח שלי - לבוקר ולערב.
אם פספסתן, הקליקו כאן לפוסט שגרת הבוקר.

מהי השגרה הלילית שלכן? והאם ניסיתן ואהבתן (או תיעבתן) את אחד המוצרים שציינתי בפוסט? שתפו אותי!

גילוי נאות: Ahava, Gade GiGi

6 תגובות:

  1. שגרת הבוקר והערב שלך שתיהן עושות רושם שלם ומלא ובכל זאת לא נראות טו מאץ'. עושות חשק.
    שאלה לי אליך גברת: האם הפילינג יתאים לעור עם נימים מפוצצים/אדמומי? כזה שפילינג גרגירים לא מומלץ לו?
    את הקרם של ג'יג'י אני מעמיסה בכיף, נשמע מושלם.
    ועוד משהו אחד והלכתי: מה שאת מתארת עם החומצה הגליקולית אני מרגישה גם עם קרם הרבה פחות אגרסיבי שמכיל חומצה לקטית (גם של רביבה). מסתבר שהחומצות האלו אכן פועלות, שוק לא קטן

    השבמחק
  2. תודה :-) אני משתדלת שהשגרות ישלימו אחת את השניה ויתאימו לזמן של היום. בערב אני נהנת להתפנק עם אקסטרה מוצרים ומרקמים קצת עשירים יותר.

    לגבי הפילינג - אין בו אפילו גרם של גרגרים שמגרדים את העור, וגם התחושה אחרי השימוש בו היא לא כמו פילינגים מקרצפים אחרים. לכן אני חושבת שאולי כן יתאים לעור בעייתי שלא אוהב גרגרים.

    החומצות האלה עובדות ועוד איך, במיוחד כשמשתמשים בהן בצורה "טהורה" ולא כחלק ממוצר טיפוח אחר.

    השבמחק
  3. הפילינג של אהבה בדיוק כפי שכתבת- מנקה את העור מבלי לגרותו.
    אני בין המעריצים של החומצה הזו, שנים שאני משתשמת ב10% (הייתי רוכשת מהקוסמטיקאית) ולאורך שנים היא עזרה לעור שלי להשתקם אחרי התקפות הורמוניים חסרות תקדים.

    השבמחק
  4. הייתי עכשיו כמה ימים בלי החומצה וזה הורגש מאד על העור שלי שהגיב לרעה!!
    היא לגמרי נעשתה מוצר חובה בשגרת הטיפוח שלי

    השבמחק
  5. אני דווקקא לא מרגישה כלום עם הגליקולית. די מבאס כי היות שאני לא קונה כבדה זה עלה לא זול יחס עם המשלוח. בכל אופן אני לא מבינה משהו. כתוב שם לעור בוגר ואילו אתן צעירות למה אתן משתמשות בזה בכלל?

    השבמחק
  6. כי יש לו תועלת גם עבור בנות שאין להן עור בוגר, בעיקר כאלה שסובלות מפצעונים וחוסר אחידות.

    השבמחק