‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.6.2013

ירוקות הן עינייך

יותר משאי פעם רציתי עיניים כחולות, תמיד חלמתי על עיניים ירוקות. אולי כיוון שעיניים ירוקות הן הזדמנות תורשתית שהוחמצה, כשהגנים החומים של אמא התגברו על העיניים הירוקות שהייתי יכולה לרשת מאבא. למזלי לעיניים חומות מחמיא איפור ירוק, ככה שמה שלא נתן הטבע - ייתן הצבע.

צלליות ירוקות הן תמיד אופציה טובה, והדרך הכי קלה להשתמש בגוון הזה גם עבור מי שמפחדת מצלליות צבעוניות מידי - היא שימוש בצלליות בגוון זית. 50 גוונים של ירוק יש בעולם, וירוק זית הוא אחד מהם. גוון שיכול להיות מאד יום יומי וקל לשימוש ונראה נפלא בשילוב עם עיניים חומות. 
למשל, אפשר להשתמש בדואו של Bare Minerals בשם The Scenic Route. הדואו מורכב מצללית לבנה וצללית זית, ושתיהן צלליות מינרליות דחוסות באיכות נהדרת, רכות, פיגמנטיות וקלות מאד להנחה וטשטוש. אם אתן אוהבות להשקיע את השקלים שלכן בצלליות, ממליצה מאד לבדוק את המותג הזה במקום לרכוש צלליות של מותגים יקרים יותר אחרים, כי לדעתי האיכות שלהן עולה על רוב הצלליות היוקרתיות שניסיתי. 
מה שאני אוהבת בדואו הזה, היא דווקא הצללית הלבנה. בסוואטצ' ובפאן היא ניראת כמו סתם עוד צללית לבנה משעממת, אבל על העפעף מגלים שיש לה תת גוון של שימר זהוב שמתכתב בצורה מושלמת עם הצללית הזייתית הכהה. יופי של דואו ויופי של מוצר.
את היופי טופי הזה ניתן להשיג באתרים כמו לוק-פנטסטיק או ביוטי-ביי במשלוח חינם. ותודה לגברת לובה אחת שבזכותה ערכתי היכרות עם המותג!
אחת הדרכים הקלות ביותר להתאפר בירקרקות, היא להשתמש בעפרונות עיניים. עפרונות צבעוניים הם קיצור הדרך המשומש ביותר שלי במהלך חודשי הקיץ, ואני חורשת על השילובים האלה רבות. צללית בסיס על העפעף כדי לקבע את העניינים, ואז על קוי הריסים אני מתפרעת עם עפרונות בשלל צבעי הקשת. בדרך כלל עם עפרונות ירוקים אני אוהבת לשלב עיפרון לבן או חום. את העיפרון הלבן אני מוסיפה בפינות הפנימיות של העיניים כדי לפתוח אותן, ועם עיפרון חום אני לפעמים מטשטשת את הפינות החיצוניות כדי לתת מסגרת קצת חתולית יותר לעיניים. עובדים עם מברשת טשטושים סינטטית מדוייקת וטובה ועובדים מהר - לפני שכל הקרמיות הצבעונית הזו תתקבע לכן על העפעף.
עיפרון Metallic הירוק של ג'ייד הוא הרגוע בחבורה, גוון ירוק בהיר עם גימור מטאלי. העיפרון לא רך בצורה יוצאת דופן, אבל נמרח בקלות על העור ולא מושך או שורט את העפעף. עמידות טובה על העפעפיים, אבל לא עמיד על קווי המים.
עיפרון Master Drama של מייבלין לעומת זאת, קשה קצת יותר לתמרון. זה עיפרון מזן "עפרונות ג'ל" ולכן הוא מאד מאד רך ומאד מרוכז. גוון פיגמנטי ירוק יער כהה ועמוק, זה עיפרון שקשה לפספס אותו. צריך להזהר במריחה שלו ולהקפיד על קצה מחודד כדי שלא יימרח לכל מקום. גם לצורכי עמידות - רצוי למרוח אותו בשכבות דקות כדי שיתקבע על העור. משהתקבע הוא לא יזוז, אבל אם תמרחו יותר מידי ממנו הוא יטייל לכן על קווי המים והעפעפיים. 
לסיום שלב העפרונות - העפרונות המתחדדים של סופטאץ' הם לא העמידים ביותר בייקום, ולכן אני אוהבת להשתמש בהם בשילוב עם עפרונות עמידים יותר. כמו שציינתי - החום והלבן משמשים אותי כדי ליצור מעברי צבע בין הגוונים הירוקים, וכמובן שבאים לידי שימוש גם בכל איפור אחר, לא רק ירוק.
טיפ נחמד - תנסו פעם לעשות "ליירינג" של עפרונות. לפעמים אני מורחת אחד על השני שני עפרונות בגוונים שונים, מטשטשת עם מברשת ומתקבל גוון מעניין וחדש אשר ייחודי רק לי. 
איזה איפור שפתיים יתאים לאיפרו ירוק בולט? בדרך כלל כשאני מתאפרת בירוק, אני מעדיפה לשמור על שפתיים רגועות. אני מרגישה שגם ככה יש פוקוס די רציני על אזור העיניים והצבעוניות שם חוגגת, ולכן שומרת על נייטרליות בחלקים אחרים של הפנים. ההעדפה שלי היא לשפתונים או גלוסים שהם מסוג "My lips but better". לא מוצר שפתיים שיוסיף צבע נועז או ישנה את גוון השפתיים שלי, אלא צבע שישתלב עם הגוון הטבעי של השפתיים ורק קצת ידגיש אותן. כיוון שהשפתיים שלי הן מטבען וורודות למדי, שפתונים וגלוסים וורודים הם התשובה.
אל הגלוס החדש Ballet Sparkle מקולקציית הקיץ של ג'ייד אני ניגשת הרבה לאחרונה. וורוד ניודי חם עם נגיעות זהובות וגימור פנינתי - נשמע מחריד נכון? אז זהו, שלא. יושב על השפתיים בצורה טבעית, מדגיש ומבריק אותן ואפילו יש לו פורמולה נוחה ולא דביקה.
שפתון Guest List של רימל מסדרת Lasting Finish הוא לאחרונה אחד המשומשים ביותר אצלי. נותן לי גוון של "אכלתי הרגע ארטיק אבטיח" לשפתיים, לא בולט ולא זועק מידי. אני יודעת שהקיץ היא העונה החמה של כל גווני השפתיים הניאונים והמטורפים, אבל אם להודות על האמת בתקופה האחרונה מתחשק לי כמה שיותר פשוט, וכפיצוי אני מתפרעת קצת יותר בגווני האיפור בעיניים. 
כמובן שלכל אחת יש את "הניוד הצבעוני" האישי שלה, ועבורי אלה וורודים רגועים. עם איפור ירוק אגב, יכולים להשתדך מצויין גם שפתונים כתומים או ניודים חומים, אבל באמת כדאי לשים לב לשילוב של הגוונים על העור שלכן ולהקפיד לא לסנוור את הציבור ביותר מידי חזיתות. 

דוגמאות עדכניות לאיפור ירוק לצערי אין לי (עצלנות צילומים קשה תוקפת אותי לאחרונה), אבל אם בא לכן תציצו באיפור ירוק שעשיתי עם עיפרון של מייבלין ועיפרון לבן של סופטאץ' מתחילת האביב - כאן.

איפור ירוק - חלום או סיוט? עד כמה אתן מוצאות את עצמכן משתמשות בצלליות ועפרונות ירוקים? שתפו אותי!

גילוי נאות: Maybelline, Gade

13 תגובות:

  1. עכשיו אני ממש סקרנית ובא לי לראות ביצוע של צללית עם עיפרון...

    השבמחק
  2. זה שילוב שאני עושה הרבה, אם את עוקבת אחרי בפייסבוק/אינטסגראם אני בטוחה שנתקלת בזה :-)

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus11 ביוני 2013 בשעה 17:37

    מאוד אוהבת את הצלליות דחוסות של בייר מינרלס, הן ממש מוצלחות!

    השבמחק
  4. הדואו הזה בהחלט פתח לי תיאבון לנסות עוד מהמותג :-)

    השבמחק
  5. אני איתך בתחושה... בערך (העיניים הכחולות של אבא דילגו עליי וזכיתי בחומות של אמא). וכמו שאמרת- השילוב עם צלליות ירוקות מנצח.
    גוון הצלליות מקסים!

    השבמחק
  6. איזה באסה זה שהגנים הטובים מדלגים עליך לדור הבא!!! מקווה שלפחות לילדים שלי יהיו עיניים ירוקות....

    השבמחק
  7. הללויה! מה שלא קרה הסתדר.
    מאוד אהבתי את הלוק עליך שהועלה בפייסבוק, ומעניין לקרוא על המוצרים ליצירתו. תמיד מדהים אותי איך איפור צבעוני מתקבל שונה כל כך על עיניים בצבעים שונים.

    השבמחק
  8. הידד! הבלוג שלי הפסיק להתנכר אלייך :-)

    אין כמו איפור צבעוני כדי להדגיש עיניים בכל גוון שהוא!

    השבמחק
  9. בתור אחת עם עיניים ירוקות תמיד רציתי עיניים כחולות. לא יכולתם עוד קצת?! ירוק זה לגמרי כחול מקולקל.
    לא אוהבת להתאפר בירוק אבל השפתון של רימל ירגיש מאוד טוב גם אצלי =)

    השבמחק
  10. תני לי את העיניים הירוקות שלך, תני לי!
    אני יכולה להבין למה את לא אוהבת להתאפר בירוק, בדיוק כמו שאני לא אוהבת להתאפר בחום :-)

    השבמחק
  11. מזדהה איתך ביותר ! בתור ילדה חלמתי על עיניים ירוקות או כחולות ועכשיו אני מפצה עם איפור וכחול וסגול שאני אוהבת עד מאוד :)
    עפרונות עיניים חביבים עליי ביותר. הולכת לנסות את הטיפים שנתת בשימוש נוסף בעפרון חום ולבן
    מבייר מינרלס יש לי רק פודרה מאירה לעיניים שרכשתי בזמנו כי קראתי עליה הרבה המלצות...אבל הגוון לצערי לא מתאים לי ומתי שהוא אעביר אותה הלאה..הפלטת צלליות נראית מעניינת.

    השבמחק
  12. עם סגולים אני גם מתאפרת המון, לפחות צריך לעשות משהו כדי להדגיש את העיניים החומות שלנו!

    השבמחק
  13. מתה על מוצרי איפור ירוקים לעיניים. כל הירוקים - מירוק יער ועד ירוק חאקי, גם צלליות וגם עפרונות (יש לי גם פוסט שצילמתי לעפרונות האלו). מסכימה איתך. ירוק נראה נהדר על עיניים חומות.
    אני גם אוהבת את השיטה של להניח עפרונות בשכבות. אני משתמשת בשיטה הזו בדר"כ עם עפרונות שהם מעט בהירים, כדי לתת להם גוון יותר עמוק, כי אני לא כ"כ אוהבת את המאוד בהירים על העיניים שלי. ניגוד גדול מדי.
    הצלליות של בר מינרלס מאוד מוצלחות - איכותיות ורכות.

    השבמחק